hoest met oe dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie mijn UI
[..]
[..]
op heel veel plaatsenIk ga ze echt ooit eens zien
Canada ook volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Noorwegen, Ierland, IJsland. Noordelijk dus.
rock am ring heeft altijd wel een vette line upquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inmiddels vind ik eht ook wat minder geworden. Denk dat ik Rock am Ring leuker vind nu
Giertje
Ik vind gewoon het totaal plaatje daar mooi, dus niet alleen maar muziekquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inmiddels vind ik eht ook wat minder geworden. Denk dat ik Rock am Ring leuker vind nu
Giertje
Dat is daar wel een goede plek voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut maar ik ga vooral mijn broertje rondleiden die is nog nooit naar een festival geweest
es kijken wie er meer kan zuipen hij of ik
Wel okeequote:
Mag ik meequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie mijn UI
[..]
[..]
op heel veel plaatsenIk ga ze echt ooit eens zien
Absoluutquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
rock am ring heeft altijd wel een vette line up
wehehehe hij is wel een heineken drinker en ik een grolschquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind gewoon het totaal plaatje daar mooi, dus niet alleen maar muziek
[..]
Dat is daar wel een goede plek voor
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AbsoluutIk ging vroeger na het stappen altijd rock am ring op de Duitse tv kijken
mja gaat wel goed heb me er nu wel bij neergelegd dat ik geen verzorgende opleiding kan gaan doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel okeeBen toe aan vakantie en een droomloze nacht slaap
![]()
Met jou dan?
Ja, daarom. En tenminste echt rock, metal en dat soort van dingen. Ik vind Lowlands te mainstream geworden helaas, paar jaar terug was er nog meer indie, rock, en ook nog wel metal. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
Idd heel belangrijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind gewoon het totaal plaatje daar mooi, dus niet alleen maar muziek
Vond het dit jaar tegenvallenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan gewoon de cross, echt lachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daarom. En tenminste echt rock, metal en dat soort van dingen. Ik vind Lowlands te mainstream geworden helaas, paar jaar terug was er nog meer indie, rock, en ook nog wel metal. Nu niet meer.
[..]
Idd heel belangrijk
quote:
mja ik wil ook heel graag een keer naar wave gothic treffen lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond het dit jaar tegenvallen
vergeleken met het jaar daarvoor, toen twijfelde ik enorm
Maar sowieso zijn festivals echt zo lastig ivm kinden
quote:
Heb je al een ander plan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja gaat wel goed heb me er nu wel bij neergelegd dat ik geen verzorgende opleiding kan gaan doen
lowlands ga ik niet heenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daarom. En tenminste echt rock, metal en dat soort van dingen. Ik vind Lowlands te mainstream geworden helaas, paar jaar terug was er nog meer indie, rock, en ook nog wel metal. Nu niet meer.
[..]
Idd heel belangrijk
me rot solliciteren meer kan ik niet doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heb je al een ander plan?
Ik pas wel opquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond het dit jaar tegenvallen
vergeleken met het jaar daarvoor, toen twijfelde ik enorm
Maar sowieso zijn festivals echt zo lastig ivm kinden
De eerste keer dat ik ging (te lang geleden) trad Rammstein enzo ook opquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Idd heel belangrijk
Waldrock vond ik eerder ook wel geinig jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
lowlands ga ik niet heen
nooit niet
vind het niks
ik mis waldrock
Balen.. en iets van een thuis- of avondstudie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
me rot solliciteren meer kan ik niet doen
Jaaaa. Maar dan issie wel vol hoor. Met ons en de spulletjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kunnen we in jouw auto, dat durf ik wel
Vettquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging (te lang geleden) trad Rammstein enzo ook opEen heel ander soort line up ja,... En ik vind het te druk geworden, te massaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |