Heb je niks nuttigs te doen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik niet in de keuken ben.
Nu even niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je niks nuttigs te doen?
Nou, wat een feest, je hele dag kan nu al niet meer stukquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:33 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Yippie, met ST en Janies op de zelfde plek in de dag top 100
Ik kon al uitslapen, de zon schijnt en heb weekend dus alles waar daar bij komt maakt het alleen maar beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, wat een feest, je hele dag kan nu al niet meer stuk
Balequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo trouwens naar de opticiën, ik heb nieuwe lenzen, maar dat helpt nog niets...
Mogguh meisjequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo trouwens naar de opticiën, ik heb nieuwe lenzen, maar dat helpt nog niets...
Bofkont.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
![]()
Ik kon al uitslapen, de zon schijnt en heb weekend dus alles waar daar bij komt maakt het alleen maar beter
Jahquote:Bale
Hoi snoet, nog niet in de TREI?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh meisje
Daarom ben ik ook gewoon blij met mijn bril... dat ge-emmer met lenzen
Nee nog niet in de trein:quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoet, nog niet in de TREI?
Ik kan door een bril helemaal niets meer zien, dus dat is ook geen optie
Stoomtrein vertrekt om 11:00 dus als ik tegen half 11 hier weg ga dan ben ik wel op tijdquote:We gaan zo eerst richting Hoorn, stoomtreintje kijken en daarna naar Enkhuizen met de TREI! en bootjes kijken
Stoomtreinquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nog niet in de trein:
[..]
Stoomtrein vertrekt om 11:00 dus als ik tegen half 11 hier weg ga dan ben ik wel op tijd
Ook niet als je een goede bril hebt?
Tot straks een keertjequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoomtrein![]()
Nee, dan zie ik geen diepte meer![]()
En nu ga ik even weg, tot later allemaal en heel veel plezier LL![]()
Fijne dag vandaagquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoomtrein![]()
Nee, dan zie ik geen diepte meer![]()
En nu ga ik even weg, tot later allemaal en heel veel plezier LL![]()
Veel plezier vandaag LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne dag vandaag
Ik ga ook spulletjes pakken en er vandoor
Hey Giertjequote:
heey trevquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag LL![]()
![]()
[..]
Hey Giertje
Morge OAquote:
Morge Soliquequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Wil ik net het centrum in gaan om boodschappen te halen, gaat het toch een partij hozen buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |