quote:
Zal het badkamerpaar zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie lag d'r nou op 't eind te krikken in de tuin?
http://www.ohohshirts.nl/quote:Op donderdag 23 september 2010 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Matsoe Matsoe, de held van deze show. Zijn er al fanartikelen verkrijgbaar?
quote:Update 22:37 - 'Gezellige sfeer'
Honderden Oh Oh Cherso-fans hebben donderdagavond de uitzending op de gevel van het Haagse stadhuis bekeken. Volgens de politie was er 'een bijzonder gezellige sfeer' op het Spuiplein. De bijeenkomst trok veel belangstellenden omdat het op donderdag zowel koop- als stapavond is in de hofstad.
De fans lachten hardop om de onbeschaamde opmerkingen van de Oh Oh Cherso-hoofdpersonen. Dat het beeld op de gevel slecht te zien was en de geluidsinstallatie te wensen over liet, deerde de aanwezigen niet. Er werd regelmatig geklapt en gejuicht wanneer de acht Hagenezen in het programma weer een blauwtje liepen of dronken een uitspraak deden.
Wel de enige meid die een beetje leuk mee doet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef neilpad het volgende:
Ik ging ook helemaal stuk bij: "Kut haar", zo'n lomp wijf
.
Zullen er wel gewoon een mannetje of 10 zijn geweestquote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef pberends het volgende:
[Upd] Oh Oh Cherso op Haags stadhuis
[..].
Doet het nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Type-R het volgende:
Directe link pwnage (werkt binnenkort rtl gemist is down)
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a4.MiMe.mp4
Dit dus. Ik had in het begin ook zoiets van "tering wat een ordinaire del" Maar van al die meiden daar is zij wel de meest enthousiaste!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel de enige meid die een beetje leuk mee doet.
Held!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:49 schreef pberends het volgende:
MP4 uitzending van vandaag: http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a3.MiMe.mp4
Die's van vorige weekquote:Op donderdag 23 september 2010 22:49 schreef pberends het volgende:
MP4 uitzending van vandaag: http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a3.MiMe.mp4
http://av.rtl.nl/web/comp(...)edia_WM_1500K_V9.wmvquote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef Type-R het volgende:
[..]
Die's van vorige week
Het lijkt er op dat rtl gemist ipad nu 2 dagen later pas upload met recente programmas, want woensdag en donderdag staan nog op vorige week
Smoel dicht, zij is lief ende lekker.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef Rosbief het volgende:
Die kaboutewwwr is echt zo'n verwaand kutwijf, geen leuk mens.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef Rosbief het volgende:
Het is echt een huilie.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef Rosbief het volgende:
DRMquote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Freezed6 het volgende:
nou ow ow wat moeilijk ... Succes ermee! WMP wel nodig ivm DRM
jippie... ze updaten die ipad pagina gewoon later dan de originele RTL gemist zelf.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:06 schreef Type-R het volgende:
[..]
DRM
mp4 werkt nu!
Wel de heetste vrouw v/d groepquote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef Rosbief het volgende:
En blijkbaar niet meer:quote:Op donderdag 23 september 2010 23:06 schreef Type-R het volgende:
[..]
DRM
mp4 werkt nu!
Die doet het niet bij mij?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:06 schreef Type-R het volgende:
[..]
DRM
mp4 werkt nu!
Bibiquote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb 'm nog net binnen kunnen krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die doet het niet bij mij?
Amenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:35 schreef THEFXR het volgende:
Barbie is nog steeds leuk, roos is een luie donder, die heb ik nog niet eens een bord zien opruimen, sniper faalt steeds erger, jokertje neemt gewoon 3 chicks mee, Elize is te weinig in beeld, matsoe matsoe behoudt zijn bazenstatus en Bibi moet gewoon naar huis gaan, die vind niks leuk!
quote:
ik heb der niet eens gezien vandaagquote:Op donderdag 23 september 2010 23:46 schreef Chule het volgende:
En Elize ja, wat doet die er nog in.
Hahaha scherp +1quote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Hoogheid het volgende:
We worden in de maling genomen, de chickies die langs de villa komen zijn gewoon ingehuurd bij die gozer die werkgever is van de groep!
[ afbeelding ]
Eerst ligt ze met Joey in de villa, en daarna loopt ze heel toevallig mee bij het proppen!![]()
Niemand anders dit opgevallen?!
Ik dacht het ook al te zien ja. Maar dat het voor 99% in scene is gezet wisten we toch al, boeiend.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Hoogheid het volgende:
We worden in de maling genomen, de chickies die langs de villa komen zijn gewoon ingehuurd bij die gozer die werkgever is van de groep!
[ afbeelding ]
Eerst ligt ze met Joey in de villa, en daarna loopt ze heel toevallig mee bij het proppen!![]()
Viel me ook al op ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Hoogheid het volgende:
[ afbeelding ]
Het viel mij ook direct op en in het vorige topic posten ook al twee FOK!kers hetzelfde.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Hoogheid het volgende:
[ afbeelding ]
Idd ze zijn vergeten om binnen de rolgordijnen dicht te doenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:56 schreef ukga het volgende:
[..]
zal lekker kijken zo geprojecteerd op allemaal ramen
Dat was joker dus.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
MatsoeMatsoe
Teriyaki is Grieks eten.
Ach ik vermaak me met het kijken. Dus het boeit me eigenlijk niks, maar het is inderdaad slordigquote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Hoogheid het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gezienquote:Op donderdag 23 september 2010 23:51 schreef Hoogheid het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad erg vreemd (en laf). Hoe kan het zo zijn dat alle mannen haar in bescherming nemen behalve die Sniperquote:Op donderdag 23 september 2010 22:35 schreef Ragboer het volgende:
Sniper was wel laf bezig zeg, z'n meissie wordt aangevallen door een dronken kudtprovinciaal en de eckte bazen nemen het voor haar op!
Maakt het kijkplezier niet minder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:32 schreef overflow- het volgende:
[..]
Goed gezien. Er zijn nog tig andere dingen nep.
Maar wat wil je hier nu mee zeggen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:45 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik kwam net toevallig dat filmpje tegen van AP.
.
Jullie denken nu, wat heeft dit met Oh Oh Cherso te maken? Nou, een goed observerend persoon, zoals ik, ziet meteen de correlatie. Met z'n "eh, naja" de hele tijd doet ie meteen denken aan Jokertje
Dat het een groot complot isquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar wat wil je hier nu mee zeggen?
Er zal echt wel e.e.a. in scene gezet zijn maar je moet het inderdaad wel zien als entertainment.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maakt het kijkplezier niet minder.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zal echt wel e.e.a. in scene gezet zijn maar je moet het inderdaad wel zien als entertainment.
Zo eens in de maand ga ik weleens met openbaar vervoer. Echt, die enorme dozigheid die je dan soms onder veel jongeren hoort. Ik vind dat wel grappig eigenlijk. Allemaal heel stoer. Tja.
Hier ben ik het zo mee eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:22 schreef 7eVeNL het volgende:
Onverwacht echt een leuke serie om zo naar te kijken, het wordt een beetje aandoenlijk, eerst denk je, wat een tuig en wat een niveau, maar het zijn stuk voor stuk zulke leuke mensen!
Ik ook.quote:
Dat is dan weer een en al nep.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Is weinig nep aan, behalve haar uiterlijk.
En dan schijnen er meisjes te zijn die daar over na moeten denken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:32 schreef RabbitHeart het volgende:
"Ik ben Vin, en bij jou steek ik hem er niet in met tegenzin."
En dan die kop erbij.
Ja, ik dacht dat er een pseudo-briljante opvolger zou zijn, maar het was gewoon serieus dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Openingszin van jokertje was de beste: "Zeg, heb jij weleens problemen ofzo?"
Aardige gast, anderen helpen met hun problemen.Had ik laat ook met een groep vriendelijke Marokkanen.Komen met zn 7'en om me heen staan en vroegen of ik een probleem had.Toch aardig van ze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Openingszin van jokertje was de beste: "Zeg, heb jij weleens problemen ofzo?"
Zo laat hij zien dat hij gevoelig is johquote:Op vrijdag 24 september 2010 02:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat er een pseudo-briljante opvolger zou zijn, maar het was gewoon serieus dat.
Triest dat je letterlijk overal je met PVV-haat aan komt kakken. Wat een zuur en leeg bestaan zal je dan hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels. Maar blijkbaar past het goed bij de PVV stemmende groep in de samenleving.
Maar ondertussen speelt hij wel trompet in een band, én kan hij tomaten ontvellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels.
Post dan trailer ofzoquote:
Dumpert much...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Gerrit wordt iig nog veul geneukt...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie noemt z'n kind trouwens Geriëlle of zo?
Hij is volgens mij wel degene in het huis met het meeste fatsoen en manieren. En daardoor vind ik hem helemaal niet dom maar juist tof.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:03 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar ondertussen speelt hij wel trompet in een band, én kan hij tomaten ontvellen.![]()
Bij Jokertje heb ik altijd het idee dat 'ie toevallig in het verkeerde milieu terecht is gekomen, dat 'ie net zo lief treinen spot en 's avonds aan zijn modelspoorbaan werkt.
Joker en barbie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef Tegan het volgende:
"Gerrit" -Joey
![]()
.
Oh en als die preview van volgende week maar niet Roos en Vincent blijken te zijn.
Niet in het 1e flimpje bij de kennismaking werd duidelijk dat ze al een keer hadden gedate, maar dat het toen der tijd niet helemaal lukte. Omdat ze beide druk met iets anders waren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Tuvai.net het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk. Die Vincent is wel de eerste die überhaupt iemand versierd heeft, die Roos kon hij ook maar net een halve dag of zo.Maar inderdaad, op dit moment is de entertainment-waarde van die twee nogal laag. Maar ze zitten niet voor niks in het programma in dus d'r zal nog wel het een en ander mee gebeuren. Net zoals Bibi hoogstwaarschijnlijk nog een keer vreemd zal gaan.
Ik bedoel maar, er wordt zo veel nadruk gelegd op die quote van haar dat ze niet vreemd zal gaan, het ligt er best wel dik boven op zo.
Oh, en iets dat mij op viel. Er circuleren foto's van een strandfoto van Bibi waar ze "F ♥ B" in het zand getekend heeft, maar op haar Hyves profiel is haar naam "Bibi ♥ Noël"of zoiets.Hint hint?
Dat hoop ik ook niet voor jequote:Op vrijdag 24 september 2010 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo mee eens.
Alleen hoop je niet dat je eigen kinderen later zo zullen worden. Dat dubbele heb ik weer wel..
Scherp. Vond die opmerking al vreemd van dat hij haar al kende.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Was het niet zo dat de volgorde van opname niet helemaal klopte met de uitzendingen? Dacht dat ik dat ergens gehoord/gelezen had. Maar dan zou het wel kunnen dat Matsoe Matsoe, die propper ergens heeft zien lopen (eventueel tijdens dr werk) en dat hij daarom in dat cafe zegt van; 'Ik heb je gisteren zien lopen'. Tada
Ach, dan kun je in ieder geval doen alsof je het gezegd hebt en jezelf overtuigen van een voorspellende gave.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef pberends het volgende:
Overigens verwacht ik dat het vanaf volgende week gaat inzakken.
Dit. Keer duizend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:48 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe en wanneer kunnen we "Sniper" wegstemmen?
De erge beelden gaan nog komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:23 schreef lekzzz het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Oh-Oh-Cherso.dhtml
Die kunnen echt prima op een t-shirtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Lady-Miekie het volgende:
"Van groeten word je niet zwanger!"![]()
"En als ze dan nog niet reageert dan loop ik naar d'r zus toe..."![]()
![]()
Figuurlijk bedoel je, want die kuttekop is kaal.quote:Toch vrij onvoorspelbaar welk programma ineens een hit wordt. Paul de Leeuw zal ook wel zijn haren uit zijn hoofd trekken, denk ik.
Vijftien jaar geleden keek ook iedereen naar Tis hier fantastisch! om dezelfde redenen. Dronken medelanders op vakantie doen het altijd goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Ryan3 het volgende:
Toch vrij onvoorspelbaar welk programma ineens een hit wordt. Paul de Leeuw zal ook wel zijn haren uit zijn hoofd trekken, denk ik.
QFTquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Rucebo het volgende:
Joey en Jokertje blijven toch de bazen van het programma
Joey en Robert zegt iequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef PintuR het volgende:
Sniper was er wel gewoon bij toen "zijn pinsesje" lastig gevallen werd. Tony zegt toch dat ie het mooi vond dat Vincent en Robert er direct bij stonden. Matsoe Matsoe was de held die zich er niet mee bemoeide...
Matsoe Matsoe blijft uiteraard wel gewoon baas!
Succesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef PintuR het volgende:
[..]
Dan moet ik het nog maar een keer terug kijken
Precies. In dat castingfilmpje leek 'ie me wel grappig, maar hij valt zwaar tegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Editeur het volgende:
Ik vind die Sniper overigens maar een doppie. Grote muil maar ligt hele dagen met zn chick in bed. Kommop, het is vakantie, wij willen actie zien
Laatste reactie:quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef .ZilveR. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)iendin__.html?p=16,1
quote:Toch grappig dat "sterretje" zelf niks van een relatie afweet.. Nieuw gevalletje van media geilheid?
Deze reactie is geplaatst vanuit de iPhone app van De Telegraaf
isabel, den haag | 15:35 | 24.09.10
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef Type-R het volgende:
Directe link pwnage (werkt binnenkort rtl gemist is down)
http://www.destift.com/me(...)aflevering-4-part-1/quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Heeft iemand al een ander linkje van de laatste aflevering? Die op rtl.nl doet het voor geen meter bij mij
ditquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Kan niet wachten totdat Tony Vincent zijn kop verbouwd
Hij is de normaalste. En dat is voor dit programma niet echt de bedoeling denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Precies. In dat castingfilmpje leek 'ie me wel grappig, maar hij valt zwaar tegen.
Volgens mij zijn dat "Gerrit" en Sterretje, aangezien Matsoe 2x en Jokertje aan het gluren zijn en Roos daar sowieso te preuts voor is om buiten te naaien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef Tegan het volgende:
Oh en als die preview van volgende week maar niet Roos en Vincent blijken te zijn.
wat een ongelofelijke stumpert ben jij met je pvv gezever in elk topic zeg, en dan nog klagen ook over de hoogte van iemands iq.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels. Maar blijkbaar past het goed bij de PVV stemmende groep in de samenleving.
Jawel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef ukga het volgende:
Ze kunnen beter verder gaan met; Matsoe Matsoe, Barbie, Sterretje en Joker
Die andere voegen echt niets toe aan het programma
Wat lul je nou... Sniper was er niet bij, hij zegt Joey en Robert... ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef PintuR het volgende:
Sniper was er wel gewoon bij toen "zijn pinsesje" lastig gevallen werd. Tony zegt toch dat ie het mooi vond dat Vincent en Robert er direct bij stonden. Matsoe Matsoe was de held die zich er niet mee bemoeide...
Niks gezegd![]()
Matsoe Matsoe blijft uiteraard wel gewoon baas!
wat dan?quote:
Begrijp jij de functie van doorgestreepte tekst niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef Parttimeboterham het volgende:
[..]
Wat lul je nou... Sniper was er niet bij, hij zegt Joey en Robert... ?
quote:
is er iig 1 met tits,dat hebben de meiden in huis nl niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef OoORebeccaOoO het volgende:
Volgens mij is dat tony die met gerrit buiten van bil gaat in de volgende aflevering... zie ik daar niet jokertje en matsoe matsoe stiekem loeren
Ja zo kk slecht geacteerd;quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:14 schreef Svubeqak het volgende:
Ik begonnen met aflevering 1. Ze stellen zich allemaal voor met hun bijnaam.
Zou dat betekenen dat Tony de rest van de vakantie ook gesettled is? Een tweede vincent kan er niet bijkomen vind ik. Een is al genoegquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Even wat observaties:
* Sniper en zijn lelijke vriendin zijn irritant
Multitasking m8m8m8m8 k?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef Rosbief het volgende:
Heb de 3de uitzending nog niet gezien, zal ik hem kijken of kan ik dat half uur beter besteden aan fokken?
Nu weet ik wat er niet klopt aan haar hoofd..het stuk tussen haar neus en mond is gewoon te groot..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhhhh, wat was ze gister toch weer lelijk... en arrogant. Zij en Sniper houden een hele badkamer bezet, terwijl ze met hun achten zijn![]()
.
ja vond ik ook vrij triestquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhhhh, wat was ze gister toch weer lelijk... en arrogant. Zij en Sniper houden een hele badkamer bezet, terwijl ze met hun achten zijn![]()
.
LOL, lijkt 100%quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu weet ik wat er niet klopt aan haar hoofd..het stuk tussen haar neus en mond is gewoon te groot..
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, laat dr dom zijn, aan haar weet je tenminste wat je hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef kalinhos het volgende:
Die Tony is echt een sympathieke gast. Dat zou best een stapmaat van me kunnen zijn als hij hier zou wonen ofzo (nja dan zou het geen hagenees zijn natuurlijk). Sniper is een nerd. Zulke grote verhalen over zweedse vrouwen dit dat, het enige zweedse wattie gezien heeft al die dagen is zijn bed en zn nachtkastje.
van barbie geloof ik nog steeds niet dat je zó simpel kunt zijn. Mja aan de andere kant, ze is ook wel weer sympathiek. Maakt het zwembad schoon, probeert te koken, gaat gewoon proppen zonder te zeuren, etc.
What has been seen....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu weet ik wat er niet klopt aan haar hoofd..het stuk tussen haar neus en mond is gewoon te groot..
[ afbeelding ]
Haha sprekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik begin me na elke aflevering me meer en meer te irriteren aan dat mannetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Sniper met zn; ''Hey tijgah, alles lekkah?''
jokertje had wel 3 chickies mee naar de villa weten te nemen, alleen beetje jammer dat ie er nie zoveel mee deed.. hij zat er de volgende morgen echt zo bij van, tjah wat moet ik ermeequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oma Roos pikt het niet meer ( een vrouw mee naar huis nemen en op dr rug leggen mag niet.... en zij zelf dan?) en Opa Sniper heeft alleen zn oude verhalen nog.
Sniper ontwikkelt zich tot de grootste reserveplayer van het huis. Grote verhalen over vrouwen, helemaal niets klaarspelen.
Tony scoort een lekker wijf, jammie.... jammer van die naam..![]()
Joey... nee, wat een spook...
Jokertje moet ff zn best gaan doen.
Idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
Sniper. Vorige week ook bij dat bungeejumpen, "109 meter is meer mijn ding"
![]()
![]()
. Wat een opperkneus.
Geniaal dat Matsoe Gerriëlle de hele tijd Gerrit noemt.
vind die sniper maar een opscheppertje. ook toen zn vriendin werd lastig gevalle was hij de enige die niks deedquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
Sniper. Vorige week ook bij dat bungeejumpen, "109 meter is meer mijn ding"
![]()
![]()
. Wat een opperkneus.
Geniaal dat Matsoe Gerriëlle de hele tijd Gerrit noemt.
Nou dan heb ik medelijden met de gemiddelde Fokker. Je moet toch wel héél bezopen zijn wil je haar geven hoor, ookal ben je in Chersonissosquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
![]()
![]()
En toch, eerlijk is eerlijk, is ze niet buitenproportioneel lelijk of zo. Denk dat de gemiddelde Fokker niet veel verder zal komen dan zoiets.
Jep eens. Voelt zn eigen heel wat dat tie zn eigen hoertje heeft in dat huis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik begin me na elke aflevering me meer en meer te irriteren aan dat mannetje. En snipen kan ie al helemaal nie
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
Sniper kan alleen in de roos schieten, meer niet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is het zo'n type dat vooral op zichzelf geilt. Nou heeft Roos best een lelijke, mannelijke kop. Dus ik begrijp best dat hij bepaalde trekken herkent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
Ja hij vond zichzelf toch ook perfect?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:31 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n type dat vooral op zichzelf geilt. Nou heeft Roos best een lelijke, mannelijke kop. Dus ik begrijp best dat hij bepaalde trekken herkent.
Ach ja, voor echte treurigheid moet je op FOK! rondkijken, dan is dit nog niets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:03 schreef Duskje het volgende:
Ik vond Vincent in eerste instantie niet eens de vervelendste, hij heeft niet zo'n lelijke kop en had grootse plannen. Alleen is het zoals gezegd daar wel een beetje bij gebleven, vind niet zoveel aan hem. Jokertje is wel cool (en continue high?) en Joey is gewoon echt te stoned voor woorden. xD Oh hoe kansloos ik dit programma vind. Waarom kijk ik het eigenlijk... Oh ja, omdat op een bepaald moment de treurigheid weer gewoon grappig wordt.
Maar dan in een echte roos,quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je gefaked Haags. Wat een enge gast is dat zeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Sniper met zn; ''Hey tijgah, alles lekkah?''
Ja, geweldig gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Remzz het volgende:
Carlo Boszhard als Jokertje
http://www.dumpert.nl/med(...)d_doet_jokertje.html
Bij Barbie en Joker vooral.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Het viel me trouwens op dat ze zelden elkaars 'bijnaam' gebruiken.
Inderdaad, wat een neppe engerd zeg. Brr.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gefaked Haags. Wat een enge gast is dat zeg.
Tuurlijk. Ze moesten er zelf eentje verzinnen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Van de site http://www.recensiekoning.nlquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef Ragboer het volgende:
Er was hier toch hier iemand die van die infocharts maakte?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Van de site http://www.recensiekoning.nl
[ afbeelding ]
EHHH meisje, wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef TC03 het volgende:
Joker met zijn "heb je nog problemen?"... Geniaal.
Ik wou zeggen; beeldvulling. maar zelfs dat is der niet geluktquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef petertje2 het volgende:
Wat doet die Elize eigenlijk in dat huis?
Gerritquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja maar kom op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Leuke sitequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahaha, die is leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Dekatria het volgende:
Het ligt er wel erg dik op dat Joker een hoop grootspraak heeft, maar veel serieuzer is m.b.t. vrouwen dan hij op het eerste gezicht doet voorkomen. Nogal een facade die die jongen optrekt.
Het verbaasde me dat ze die bijnamen niet bij die gasten naar binnen hebben getrapt vanuit de opnameleiding. Enige schijn van realisme was wel leuk geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja maar kom op.
Hee little princes, wil je even komen?![]()
of dat mens kabouter noemen??
EO EO Chersoquote:
Hoe anders wil je een openingszin hebben als 'heb je problemen', en daarover ook echt willen pratenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hahahahaha, die is leuk![]()
![]()
.....
Of hij maakt een praatje met ze en vraagt hoe het meet ze gaat en of ze het hier leuk vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe anders wil je een openingszin hebben als 'heb je problemen', en daarover ook echt willen pratenhij weet het allemaal heel stoer te verpakken, maar als je tussen de regels doorleest...
Mooi om te zien hoe ze allemaal zo een grote bek hadden over wijfen versieren en neuken enzo maar uiteindelijk niks presterenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:05 schreef Paul het volgende:
Jokertje is gewoon kei verlegen stiekem homo
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:17 schreef ukga het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe ze allemaal zo een grote bek hadden over wijfen versieren en neuken enzo maar uiteindelijk niks presteren
Kom op, je hebt een leuke grap gemaakt... maak er nou geen trollenpost van...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef Dekatria het volgende:
Hoe anders wil je een openingszin hebben als 'heb je problemen', en daarover ook echt willen pratenhij weet het allemaal heel stoer te verpakken, maar als je tussen de regels doorleest...
ik heb weinig boeinds gezien.quote:
Ik ben bang dat dat heel geforceerd over gaat komen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:35 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)cherso.avi_plain.xml
Er zijn plannen voor Oh Oh Wintersport![]()
![]()
Jawel joh, daar ga je juist extra hard van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:03 schreef Dicey het volgende:
Sniper blijkt 5 dagen ziek te zijn geweest tijdens de opnames en heeft zelfs een antibiotica kuur gehad. Da's een aardige reden voor het thuisblijven en liggen in z'n nest dacht ik zo. Zuipen en antibiotica gaan niet echt samen.
Ik moet de eerste antibiotica nog tegenkomen waarin de bijsluiter vermeld dat je geen alcohol mag zuipen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:03 schreef Dicey het volgende:
Sniper blijkt 5 dagen ziek te zijn geweest tijdens de opnames en heeft zelfs een antibiotica kuur gehad. Da's een aardige reden voor het thuisblijven en liggen in z'n nest dacht ik zo. Zuipen en antibiotica gaan niet echt samen.
Gaat prima samen. Sniper is gewoon een mietje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:03 schreef Dicey het volgende:
Goeie smoes blablablaquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:03 schreef Dicey het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
Dementie is een afschuwelijke ziektequote:Op zondag 26 september 2010 04:07 schreef Ratso het volgende:
Dit programma past goed bij de 1.5 miljoen mensen die op de PVV hebben gestemd.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik moet de eerste antibiotica nog tegenkomen waarin de bijsluiter vermeld dat je geen alcohol mag zuipen.
surequote:Op zondag 26 september 2010 04:07 schreef Ratso het volgende:
Maar dan wordt je van antibiotica dus ook een onsympathieke, humorloze, arrogante kwal? Dat wist ik niet joh...quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:03 schreef Dicey het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 04:07 schreef Ratso het volgende:
Vind je jezelf nou geen opperkneus?quote:Op zondag 26 september 2010 04:07 schreef Ratso het volgende:
Is hij ook. De grootste ploert van fok. Scanmanquote:
Wat dat betreft is hij misschien de meest diepe persoon van de heren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Dekatria het volgende:
Het ligt er wel erg dik op dat Joker een hoop grootspraak heeft, maar veel serieuzer is m.b.t. vrouwen dan hij op het eerste gezicht doet voorkomen. Nogal een facade die die jongen optrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |