En dan schijnen er meisjes te zijn die daar over na moeten denken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:32 schreef RabbitHeart het volgende:
"Ik ben Vin, en bij jou steek ik hem er niet in met tegenzin."
En dan die kop erbij.
Ja, ik dacht dat er een pseudo-briljante opvolger zou zijn, maar het was gewoon serieus dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Openingszin van jokertje was de beste: "Zeg, heb jij weleens problemen ofzo?"
Aardige gast, anderen helpen met hun problemen.Had ik laat ook met een groep vriendelijke Marokkanen.Komen met zn 7'en om me heen staan en vroegen of ik een probleem had.Toch aardig van ze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Openingszin van jokertje was de beste: "Zeg, heb jij weleens problemen ofzo?"
Zo laat hij zien dat hij gevoelig is johquote:Op vrijdag 24 september 2010 02:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat er een pseudo-briljante opvolger zou zijn, maar het was gewoon serieus dat.
Triest dat je letterlijk overal je met PVV-haat aan komt kakken. Wat een zuur en leeg bestaan zal je dan hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels. Maar blijkbaar past het goed bij de PVV stemmende groep in de samenleving.
Maar ondertussen speelt hij wel trompet in een band, én kan hij tomaten ontvellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels.
Post dan trailer ofzoquote:
Dumpert much...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Gerrit wordt iig nog veul geneukt...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie noemt z'n kind trouwens Geriëlle of zo?
Hij is volgens mij wel degene in het huis met het meeste fatsoen en manieren. En daardoor vind ik hem helemaal niet dom maar juist tof.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:03 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar ondertussen speelt hij wel trompet in een band, én kan hij tomaten ontvellen.![]()
Bij Jokertje heb ik altijd het idee dat 'ie toevallig in het verkeerde milieu terecht is gekomen, dat 'ie net zo lief treinen spot en 's avonds aan zijn modelspoorbaan werkt.
Joker en barbie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef Tegan het volgende:
"Gerrit" -Joey
![]()
.
Oh en als die preview van volgende week maar niet Roos en Vincent blijken te zijn.
Niet in het 1e flimpje bij de kennismaking werd duidelijk dat ze al een keer hadden gedate, maar dat het toen der tijd niet helemaal lukte. Omdat ze beide druk met iets anders waren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Tuvai.net het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk. Die Vincent is wel de eerste die überhaupt iemand versierd heeft, die Roos kon hij ook maar net een halve dag of zo.Maar inderdaad, op dit moment is de entertainment-waarde van die twee nogal laag. Maar ze zitten niet voor niks in het programma in dus d'r zal nog wel het een en ander mee gebeuren. Net zoals Bibi hoogstwaarschijnlijk nog een keer vreemd zal gaan.
Ik bedoel maar, er wordt zo veel nadruk gelegd op die quote van haar dat ze niet vreemd zal gaan, het ligt er best wel dik boven op zo.
Oh, en iets dat mij op viel. Er circuleren foto's van een strandfoto van Bibi waar ze "F ♥ B" in het zand getekend heeft, maar op haar Hyves profiel is haar naam "Bibi ♥ Noël"of zoiets.Hint hint?
Dat hoop ik ook niet voor jequote:Op vrijdag 24 september 2010 01:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo mee eens.
Alleen hoop je niet dat je eigen kinderen later zo zullen worden. Dat dubbele heb ik weer wel..
Scherp. Vond die opmerking al vreemd van dat hij haar al kende.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Was het niet zo dat de volgorde van opname niet helemaal klopte met de uitzendingen? Dacht dat ik dat ergens gehoord/gelezen had. Maar dan zou het wel kunnen dat Matsoe Matsoe, die propper ergens heeft zien lopen (eventueel tijdens dr werk) en dat hij daarom in dat cafe zegt van; 'Ik heb je gisteren zien lopen'. Tada
Ach, dan kun je in ieder geval doen alsof je het gezegd hebt en jezelf overtuigen van een voorspellende gave.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef pberends het volgende:
Overigens verwacht ik dat het vanaf volgende week gaat inzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |