abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86776743
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:32 schreef RabbitHeart het volgende:
"Ik ben Vin, en bij jou steek ik hem er niet in met tegenzin."

En dan die kop erbij :{w .
En dan schijnen er meisjes te zijn die daar over na moeten denken. :'( .
pi_86776808
Openingszin van jokertje was de beste: "Zeg, heb jij weleens problemen ofzo?"
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86776875
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ik dacht dat er een pseudo-briljante opvolger zou zijn, maar het was gewoon serieus dat. :')
Of toch du vader?
  vrijdag 24 september 2010 @ 03:05:31 #104
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_86776941
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Aardige gast, anderen helpen met hun problemen.Had ik laat ook met een groep vriendelijke Marokkanen.Komen met zn 7'en om me heen staan en vroegen of ik een probleem had.Toch aardig van ze.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_86776964
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:56 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat er een pseudo-briljante opvolger zou zijn, maar het was gewoon serieus dat. :')
Zo laat hij zien dat hij gevoelig is joh :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 24 september 2010 @ 03:37:01 #106
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_86777136
Alleen als je het verstaat
  vrijdag 24 september 2010 @ 03:43:27 #107
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_86777158
Godverdomme die Elize komt wel veel te weinig in beeld hoor :(
pi_86777167
Ja terwijl het de leukste van het stel is :o
"En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen."
pi_86777247
Even wat observaties:

* Sniper en zijn lelijke vriendin zijn irritant

* Jokertje staat strak van de XTC of Speed

* Elise zie je nooit, behalve tijdens de interviews

* Er zijn wel erg veel interviews tijdens het programma

* Kabouter is te net voor dit programma

* Matsoe Matsoe is mijn favoriet

Of zie ik het verkeerd? :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 04:18:16 #110
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86777249
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels. Maar blijkbaar past het goed bij de PVV stemmende groep in de samenleving.
pi_86777676
Waarom moet je zelfs hier de PVV bij halen Scanman :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_86777697
Nog 6 afleveringen iig :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86777722
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels. Maar blijkbaar past het goed bij de PVV stemmende groep in de samenleving.
Triest dat je letterlijk overal je met PVV-haat aan komt kakken. Wat een zuur en leeg bestaan zal je dan hebben.

Zeg dan gewoon dat je dit programma elke week en tijdenstijds elke dag een herhaling hiervan op internet bekijkt, hebben we dat ook meteen gehad.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_86777759
Was het niet zo dat de volgorde van opname niet helemaal klopte met de uitzendingen? Dacht dat ik dat ergens gehoord/gelezen had. Maar dan zou het wel kunnen dat Matsoe Matsoe, die propper ergens heeft zien lopen (eventueel tijdens dr werk) en dat hij daarom in dat cafe zegt van; 'Ik heb je gisteren zien lopen'. Tada
:7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_86777787
Waarom zijn er zoveel jokertje haters -O-

Geniaal; 'ja euh heb je wel eens problemen ofzo? Laten zien dat je een gevoelige jongen bent, toch."
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86777811
Joey. <3
pi_86777831
Eingelijk houd ik meer van guido's. :x
pi_86777836
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 04:18 schreef Ratso het volgende:
We dachten dat Big Brother wat wanhopige tyes op de buis lieten zien, maar dat jokertje figuur slaat echt alles. Een iq van beneden de 70 schat ik en zo gestoord als een bos wortels.
Maar ondertussen speelt hij wel trompet in een band, én kan hij tomaten ontvellen. ;) :P
Bij Jokertje heb ik altijd het idee dat 'ie toevallig in het verkeerde milieu terecht is gekomen, dat 'ie net zo lief treinen spot en 's avonds aan zijn modelspoorbaan werkt. ;)
pi_86777904
Wordt leuk volgende week :D
pi_86777959
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Wordt leuk volgende week :D
Post dan trailer ofzo ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86778395
matsoe matsoe held...

zijn uitspraken zijn echt geniaal :)
mooie vent en gewoon grappig, heb me kapot gelachen gisteren... Tony en Gerrit haha
pi_86778403
Hoe en wanneer kunnen we "Sniper" wegstemmen?

Ik geloof niet dat iemand hem leuk vindt, met z'n arrogante gelul over vrouwen - om vervolgens met bij z'n ex onder de plak te geraken. Zo'n saai en humorloos figuur heeft toch niets te zoeken tussen de rest van die relaxte kerels?
pi_86778611
Gerielle komt er bij in het huis. dus dat worden flink wat bitchfights :D
  † In Memoriam † vrijdag 24 september 2010 @ 09:04:14 #124
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86778625
Gerrit? Nehhh! :{ .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86778650
Hoe zit het nou? RTL nieuws zegt net dat we nog 6 afleveringen kunnen verwachten? :?
pi_86778690
Echt als die sniper mijn vriend was geweest had hij nu toch echt zijn biezen mogen pakken.
Wat een ei zeg zijn vriendin word lastig gevallen en hij laat het haar zelf en de andere oplossen. Wat een held zeg.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:22:01 #127
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86778957
Sniper :r met zn arrogante rotkop en zn hoedje.. "tijgâh" :r :r :r
En die Roos denkt ook dat ze heel wat is..

Onverwacht zijn Barbie en Matsoe Matsoe veruit de leuksten in de villa!!!1
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86779024
zoek de verschillen

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_86779041
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
zoek de verschillen

[ afbeelding ]
Dumpert much...
pi_86779156
Wie noemt z'n kind trouwens Geriëlle of zo? :')
pi_86779369
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie noemt z'n kind trouwens Geriëlle of zo? :')
Gerrit wordt iig nog veul geneukt... :')
pi_86779705
"Gerrit" -Joey

_O- _O- .

Oh en als die preview van volgende week maar niet Roos en Vincent blijken te zijn :( .
pi_86779747
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:03 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Maar ondertussen speelt hij wel trompet in een band, én kan hij tomaten ontvellen. ;) :P
Bij Jokertje heb ik altijd het idee dat 'ie toevallig in het verkeerde milieu terecht is gekomen, dat 'ie net zo lief treinen spot en 's avonds aan zijn modelspoorbaan werkt. ;)
Hij is volgens mij wel degene in het huis met het meeste fatsoen en manieren. En daardoor vind ik hem helemaal niet dom maar juist tof.
pi_86779759
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef Tegan het volgende:
"Gerrit" -Joey

_O- _O- .

Oh en als die preview van volgende week maar niet Roos en Vincent blijken te zijn :( .
Joker en barbie. :D
pi_86780324
Wat een mongool die Sniper.
Die heeft zijn eigen echt héél hoog zitten.
Opscheppen dat hij altijd een vrouw heeft, en een x niet de enige is, maar hij heeft met het lelijkste mens uit de villa!

Matsoe Matsoe is eigenlijk de enige normale `down-to-earth`.
Rest heeft al een te hoge eigendunk
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_86780600
HAha idd een blaaskaak die sniper, met zijn "ben ik een keer niet de enige". Hij is de enige die nog niemand heeft versierd die hij nog niet kende :) En Roos vind ik zelf maar een beetje mannelijke trekjes in der gezicht hebben :) Matsoe! _O_ Bij Gerrit ging ik echt stuk gister. Zo simpel, zo grappig :P
pi_86780908
1,4 miljoen kijkers als ik het goed hoorde op de radio net, 2e programma gisteren na het journaal van 20.00u.
sig verwijderd door FA
pi_86780915
Nou, eerlijk is eerlijk. Die Vincent is wel de eerste die überhaupt iemand versierd heeft, die Roos kon hij ook maar net een halve dag of zo. :P Maar inderdaad, op dit moment is de entertainment-waarde van die twee nogal laag. Maar ze zitten niet voor niks in het programma in dus d'r zal nog wel het een en ander mee gebeuren. Net zoals Bibi hoogstwaarschijnlijk nog een keer vreemd zal gaan. :P Ik bedoel maar, er wordt zo veel nadruk gelegd op die quote van haar dat ze niet vreemd zal gaan, het ligt er best wel dik boven op zo. :P

Oh, en iets dat mij op viel. Er circuleren foto's van een strandfoto van Bibi waar ze "F ♥ B" in het zand getekend heeft, maar op haar Hyves profiel is haar naam "Bibi ♥ Noël"of zoiets. :P Hint hint? :P
pi_86781110
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Tuvai.net het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk. Die Vincent is wel de eerste die überhaupt iemand versierd heeft, die Roos kon hij ook maar net een halve dag of zo. :P Maar inderdaad, op dit moment is de entertainment-waarde van die twee nogal laag. Maar ze zitten niet voor niks in het programma in dus d'r zal nog wel het een en ander mee gebeuren. Net zoals Bibi hoogstwaarschijnlijk nog een keer vreemd zal gaan. :P Ik bedoel maar, er wordt zo veel nadruk gelegd op die quote van haar dat ze niet vreemd zal gaan, het ligt er best wel dik boven op zo. :P

Oh, en iets dat mij op viel. Er circuleren foto's van een strandfoto van Bibi waar ze "F ♥ B" in het zand getekend heeft, maar op haar Hyves profiel is haar naam "Bibi ♥ Noël"of zoiets. :P Hint hint? :P
Niet in het 1e flimpje bij de kennismaking werd duidelijk dat ze al een keer hadden gedate, maar dat het toen der tijd niet helemaal lukte. Omdat ze beide druk met iets anders waren.
pi_86781162
Waar is die MP4 dan nou :P? WIl hem wel eens downloaden ;).
pi_86781437
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 01:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo mee eens.
Alleen hoop je niet dat je eigen kinderen later zo zullen worden. Dat dubbele heb ik weer wel. :@ .
Dat hoop ik ook niet voor je :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_86781496
voor wie um nog niet gezien heeft.

Carlo Boszhard doet Jokertje:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_doet_jokertje.html
pi_86781671
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Was het niet zo dat de volgorde van opname niet helemaal klopte met de uitzendingen? Dacht dat ik dat ergens gehoord/gelezen had. Maar dan zou het wel kunnen dat Matsoe Matsoe, die propper ergens heeft zien lopen (eventueel tijdens dr werk) en dat hij daarom in dat cafe zegt van; 'Ik heb je gisteren zien lopen'. Tada
:7
Scherp. Vond die opmerking al vreemd van dat hij haar al kende.
pi_86781792
1,44 miljoen kijkers zien Oh Oh Cherso

:').

Overigens verwacht ik dat het vanaf volgende week gaat inzakken.
pi_86781910
http://s369.photobucket.c(...)lfnxeh3eee70un1g.jpg - "F ♥ B"
http://bibibreijman.hyves.nl/ - "Bibi (L) Noël"

"F" is vriendje ten tijde van "Oh Oh Cherso", "Noël" is de huidige? Oei oei. :P Haar Hyves en Facebook profielen zijn afgeschermd, dus effe kijken wie Noël is gaat ook niet. :6
pi_86782051
Volgens mij is dat tony die met gerrit buiten van bil gaat in de volgende aflevering... zie ik daar niet jokertje en matsoe matsoe stiekem loeren
pi_86782785
http://l0velyy.hyves.nl/

Aandachtshoer!!
pi_86782949
Biebster :9
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:41:08 #149
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_86782997
Matsoe Matsoe _O_.

'Gerrit' _O-.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:41:09 #150
84048 NvM
Nevermind
pi_86782999
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef pberends het volgende:
Overigens verwacht ik dat het vanaf volgende week gaat inzakken.
Ach, dan kun je in ieder geval doen alsof je het gezegd hebt en jezelf overtuigen van een voorspellende gave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')