quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
Sniper kan alleen in de roos schieten, meer niet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is het zo'n type dat vooral op zichzelf geilt. Nou heeft Roos best een lelijke, mannelijke kop. Dus ik begrijp best dat hij bepaalde trekken herkent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
Ja hij vond zichzelf toch ook perfect?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:31 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n type dat vooral op zichzelf geilt. Nou heeft Roos best een lelijke, mannelijke kop. Dus ik begrijp best dat hij bepaalde trekken herkent.
Ach ja, voor echte treurigheid moet je op FOK! rondkijken, dan is dit nog niets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:03 schreef Duskje het volgende:
Ik vond Vincent in eerste instantie niet eens de vervelendste, hij heeft niet zo'n lelijke kop en had grootse plannen. Alleen is het zoals gezegd daar wel een beetje bij gebleven, vind niet zoveel aan hem. Jokertje is wel cool (en continue high?) en Joey is gewoon echt te stoned voor woorden. xD Oh hoe kansloos ik dit programma vind. Waarom kijk ik het eigenlijk... Oh ja, omdat op een bepaald moment de treurigheid weer gewoon grappig wordt.
Maar dan in een echte roos,quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef pberends het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je gefaked Haags. Wat een enge gast is dat zeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Sniper met zn; ''Hey tijgah, alles lekkah?''
Ja, geweldig gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Remzz het volgende:
Carlo Boszhard als Jokertje
http://www.dumpert.nl/med(...)d_doet_jokertje.html
Bij Barbie en Joker vooral.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Het viel me trouwens op dat ze zelden elkaars 'bijnaam' gebruiken.
Inderdaad, wat een neppe engerd zeg. Brr.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gefaked Haags. Wat een enge gast is dat zeg.
Tuurlijk. Ze moesten er zelf eentje verzinnen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Van de site http://www.recensiekoning.nlquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef Ragboer het volgende:
Er was hier toch hier iemand die van die infocharts maakte?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Van de site http://www.recensiekoning.nl
[ afbeelding ]
EHHH meisje, wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:05 schreef TC03 het volgende:
Joker met zijn "heb je nog problemen?"... Geniaal.
Ik wou zeggen; beeldvulling. maar zelfs dat is der niet geluktquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef petertje2 het volgende:
Wat doet die Elize eigenlijk in dat huis?
Gerritquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja maar kom op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Leuke sitequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahaha, die is leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Dekatria het volgende:
Het ligt er wel erg dik op dat Joker een hoop grootspraak heeft, maar veel serieuzer is m.b.t. vrouwen dan hij op het eerste gezicht doet voorkomen. Nogal een facade die die jongen optrekt.
Het verbaasde me dat ze die bijnamen niet bij die gasten naar binnen hebben getrapt vanuit de opnameleiding. Enige schijn van realisme was wel leuk geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja maar kom op.
Hee little princes, wil je even komen?![]()
of dat mens kabouter noemen??
EO EO Chersoquote:
Hoe anders wil je een openingszin hebben als 'heb je problemen', en daarover ook echt willen pratenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hahahahaha, die is leuk![]()
![]()
.....
Of hij maakt een praatje met ze en vraagt hoe het meet ze gaat en of ze het hier leuk vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe anders wil je een openingszin hebben als 'heb je problemen', en daarover ook echt willen pratenhij weet het allemaal heel stoer te verpakken, maar als je tussen de regels doorleest...
Mooi om te zien hoe ze allemaal zo een grote bek hadden over wijfen versieren en neuken enzo maar uiteindelijk niks presterenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:05 schreef Paul het volgende:
Jokertje is gewoon kei verlegen stiekem homo
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:17 schreef ukga het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe ze allemaal zo een grote bek hadden over wijfen versieren en neuken enzo maar uiteindelijk niks presteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |