Als vrouwen kunnen bevallen ken dr ook een vuist in. Beetje glijmiddel joh! HAHAHAquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef labellax het volgende:
dat is juist zo gek er passen wel 8 vingers in maar als hij ze hand bij mij er in wil doen lukt het niet
en nu moet je een verse uit et asiel halen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb laatst een vrachtwagen gekeerd in de poes van mijn vriendin....
Ging hij er ook helemaal in of alleen de eerste 8 meter :-pquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb laatst een vrachtwagen gekeerd in de poes van mijn vriendin....
pics or ..!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef labellax het volgende:
jaja echt acht hoor ook al zie ik dat jullie het echt niet geloven believe it or not
Zou heeeel raar zijn als je eerst een kind moet krijgen voordat je kan bevallen....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef labellax het volgende:
ja maar ik ben nog niet bevallen dus ben nog maar 21
Sneu voor je vriend dan. Kan hij beter met zijn voet gaan stampen dan met zijn tampeloerus iets proberen. Die raakt kant, noch clit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef labellax het volgende:
ja maar ik ben nog niet bevallen dus ben nog maar 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |