Als vrouwen kunnen bevallen ken dr ook een vuist in. Beetje glijmiddel joh! HAHAHAquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef labellax het volgende:
dat is juist zo gek er passen wel 8 vingers in maar als hij ze hand bij mij er in wil doen lukt het niet
en nu moet je een verse uit et asiel halen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb laatst een vrachtwagen gekeerd in de poes van mijn vriendin....
Ging hij er ook helemaal in of alleen de eerste 8 meter :-pquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
pics or ..!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef labellax het volgende:
jaja echt acht hoor ook al zie ik dat jullie het echt niet geloven believe it or not
Zou heeeel raar zijn als je eerst een kind moet krijgen voordat je kan bevallen....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef labellax het volgende:
ja maar ik ben nog niet bevallen dus ben nog maar 21
Sneu voor je vriend dan. Kan hij beter met zijn voet gaan stampen dan met zijn tampeloerus iets proberen. Die raakt kant, noch clit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef labellax het volgende:
ja maar ik ben nog niet bevallen dus ben nog maar 21
Daarna een compleet hunebed?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef smegmanus het volgende:
Wij zitten inmiddels in de spoorbiels fase. De volgende stap is een zwerfkei.
Ik heb laatst nog een Vinex-wijk in mijn vriendin gerealiseerd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Trolletje, dat gaat echt niet in 1 dagquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef labellax het volgende:
alles rekt toch weer terug doe het niet elke dag ofz me kut is nu gewoon weer normaal
1 woord TS. Ownedquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef trovey het volgende:
TS heeft nog nooit van het woord privacy gehoord....TS dit staat eeuwig op het internet....zullen je kindertjes later leuk vinden om dit te lezen.
Mams die precies aangeeft hoeveel ruimte ze voor pa of een voorganger had toen ze nog jong was.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Als vrouwen kunnen bevallen ken dr ook een vuist in. Beetje glijmiddel joh! HAHAHA
Daarom is het ook je ex zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn ex kon altijd een heel pak lange vingers in d'r kut kwijt, ik weet alleen niet hoeveel er in zo'n pak zitten.
lekker ook die kruimels en plakkerige suikerquote:
Die kruimels worden vanzelf pap hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef opastokvis het volgende:
[..]
lekker ook die kruimels en plakkerige suiker
en het er dan diep genoeg instampen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Die kruimels worden vanzelf pap hoor.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef opastokvis het volgende:
[..]
en het er dan diep genoeg instampen.
zo ontstaat moederkoek.
Daarom vond tom cruise het niet erg om er een te eten hahahahquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef opastokvis het volgende:
[..]
en het er dan diep genoeg instampen.
zo ontstaat moederkoek.
Er zijn mensen die het écht eten, blokjes placenta door de pasta enzo..quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Daarom vond tom cruise het niet erg om er een te eten hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |