Zou dat betekenen dat Tony de rest van de vakantie ook gesettled is? Een tweede vincent kan er niet bijkomen vind ik. Een is al genoegquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 04:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Even wat observaties:
* Sniper en zijn lelijke vriendin zijn irritant
Multitasking m8m8m8m8 k?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:57 schreef Rosbief het volgende:
Heb de 3de uitzending nog niet gezien, zal ik hem kijken of kan ik dat half uur beter besteden aan fokken?
Nu weet ik wat er niet klopt aan haar hoofd..het stuk tussen haar neus en mond is gewoon te groot..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhhhh, wat was ze gister toch weer lelijk... en arrogant. Zij en Sniper houden een hele badkamer bezet, terwijl ze met hun achten zijn![]()
.
ja vond ik ook vrij triestquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhhhh, wat was ze gister toch weer lelijk... en arrogant. Zij en Sniper houden een hele badkamer bezet, terwijl ze met hun achten zijn![]()
.
LOL, lijkt 100%quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu weet ik wat er niet klopt aan haar hoofd..het stuk tussen haar neus en mond is gewoon te groot..
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, laat dr dom zijn, aan haar weet je tenminste wat je hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef kalinhos het volgende:
Die Tony is echt een sympathieke gast. Dat zou best een stapmaat van me kunnen zijn als hij hier zou wonen ofzo (nja dan zou het geen hagenees zijn natuurlijk). Sniper is een nerd. Zulke grote verhalen over zweedse vrouwen dit dat, het enige zweedse wattie gezien heeft al die dagen is zijn bed en zn nachtkastje.
van barbie geloof ik nog steeds niet dat je zó simpel kunt zijn. Mja aan de andere kant, ze is ook wel weer sympathiek. Maakt het zwembad schoon, probeert te koken, gaat gewoon proppen zonder te zeuren, etc.
What has been seen....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu weet ik wat er niet klopt aan haar hoofd..het stuk tussen haar neus en mond is gewoon te groot..
[ afbeelding ]
Haha sprekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik begin me na elke aflevering me meer en meer te irriteren aan dat mannetjequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Sniper met zn; ''Hey tijgah, alles lekkah?''
jokertje had wel 3 chickies mee naar de villa weten te nemen, alleen beetje jammer dat ie er nie zoveel mee deed.. hij zat er de volgende morgen echt zo bij van, tjah wat moet ik ermeequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oma Roos pikt het niet meer ( een vrouw mee naar huis nemen en op dr rug leggen mag niet.... en zij zelf dan?) en Opa Sniper heeft alleen zn oude verhalen nog.
Sniper ontwikkelt zich tot de grootste reserveplayer van het huis. Grote verhalen over vrouwen, helemaal niets klaarspelen.
Tony scoort een lekker wijf, jammie.... jammer van die naam..![]()
Joey... nee, wat een spook...
Jokertje moet ff zn best gaan doen.
Idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
Sniper. Vorige week ook bij dat bungeejumpen, "109 meter is meer mijn ding"
![]()
![]()
. Wat een opperkneus.
Geniaal dat Matsoe Gerriëlle de hele tijd Gerrit noemt.
vind die sniper maar een opscheppertje. ook toen zn vriendin werd lastig gevalle was hij de enige die niks deedquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
Sniper. Vorige week ook bij dat bungeejumpen, "109 meter is meer mijn ding"
![]()
![]()
. Wat een opperkneus.
Geniaal dat Matsoe Gerriëlle de hele tijd Gerrit noemt.
Nou dan heb ik medelijden met de gemiddelde Fokker. Je moet toch wel héél bezopen zijn wil je haar geven hoor, ookal ben je in Chersonissosquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
![]()
![]()
En toch, eerlijk is eerlijk, is ze niet buitenproportioneel lelijk of zo. Denk dat de gemiddelde Fokker niet veel verder zal komen dan zoiets.
Jep eens. Voelt zn eigen heel wat dat tie zn eigen hoertje heeft in dat huis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik begin me na elke aflevering me meer en meer te irriteren aan dat mannetje. En snipen kan ie al helemaal nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |