Da's toch best een net woord?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee hoor! Mensen onder de 25 gebruiken dat ook nog wel soms
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kruis een beetje vreemd. Das ook te uniseks. Jongetjes hebben een piemel, meisjes een?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Ik kan het me niet herinneren, en anders zal het kruis geheten hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:51 schreef Vanyel het volgende:
Geen naam? Das wel heeeel onhandig.
Inderdaad! Wel netjes je haar gewassen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
-ik ben best een snelle doucher zie ik-
Neuh, vandaag was het geen haarwasdag.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Inderdaad! Wel netjes je haar gewassen?
spleetjequote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kruis een beetje vreemd. Das ook te uniseks. Jongetjes hebben een piemel, meisjes een?
Dat gebruik je toch niet met een kind van 2 oid.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat is er mis met het aloude woord vagina?
Ik heb echt supermakkelijk haar wat dat betreft.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef Brittie het volgende:
Ikke wel iedere dag, moet ook wel want als ik geen conditioner in die manen van me smeer kan ik m'n haar echt niet doorkammen
Ikke niet dus. Dat heb je met lang haarquote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb echt supermakkelijk haar wat dat betreft.
Ik ook een beetje. Kan ook op bilspleetje slaan namelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik wel eigenlijk. Dat vind ik heel vies klinken.
edit: spleetje dus.
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik toch wel heel erg hoor
Nee, dat heet kontje.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Kan ook op bilspleetje slaan namelijk.
Nah, da's meer een groef.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef Brittie het volgende:
Ieder kontjeheeft toch een bilspleet of zie ik dat verkeerd?
Disagreequote:
Van die geile foto's van eerder?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef Brittie het volgende:
Musj. Sounds ok. Musj it is.
Mijnes is nog steeds van slag
Nou, hier gaat geen bel rinkelen hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef Vanyel het volgende:
Nieuwe optie. We kunnen het ook gewoon musj noemen. Das Limburgs. Weet hier niemand waar ze het over heeft, maar dat lijkt me op zich geen ramp.
Klinkt een stuk vriendelijker dan de meeste andere opties.
Nee, hier wordt dat prachtige noord-limburgs gesprokenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Jouw vrouw is duidelijk niet van het echte zuiden dan.
Maar klinkt echt heel vriendelijk vind ik.
Ze praat wel bekakt, zeg. Vooral dat 'cuver' in plaats van cover vind ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
En, ik vind Margriet van der Linden leuk
http://www.opzij.nl/Blad-(...)t-van-der-Linden.htm
Ik vind haar haar zo tofquote:Op donderdag 23 september 2010 18:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze praat wel bekakt, zeg. Vooral dat 'cuver' in plaats van cover vind ik verschrikkelijk.
Ik zou er ook op afknappen, maar kom lang genoeg op fok en ga met genoeg mannen om en je kent alle synoniemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk vind ik het maar oneerbiedig allemaal.
Als iemand zoiets over de mijne zou zeggen, dan zou ik zo afknappen...
[..]
Ik vind haar haar zo tof![]()
Mrs Lezzer heeft heel andere kwaliteiten, daar hoef ik niks aan te veranderen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Je kunt Mrs. Lezzer ook gewoon een vogelnest op d'r hoofd plakken.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Snoesje? Dat is toch een koosnaam, geen kut?
Ja, die zag ik natuurlijk van mijlenver aan komenquote:
Yepquote:Op donderdag 23 september 2010 18:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van die geile foto's van eerder?
Zonnig en zo'n 24 graden hierquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef Brittie het volgende:
[..]
Yep.
En gutenabend!Net thuis, gelukkig was het droog. Wat een beroerd weer zeg!
Ik ben het ZO zatquote:Op donderdag 23 september 2010 22:57 schreef Brittie het volgende:
Jaloers! Maar! Nog ff en dan heb ik dat hopelijk ook. 12 dagen
Ik sportte in die onweersbui. Op een open veld.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:07 schreef Qebbel het volgende:
En weet je hoe éng het is om te fietsen wanneer het onweert!!!
Awwwquote:Op donderdag 23 september 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik sportte in die onweersbui. Op een open veld.
Klopt, maar ik voel me altijd zo dik als dan niet sport.quote:
Dude, daar moet je mee uitkijken. Vet eng!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik sportte in die onweersbui. Op een open veld.
Hehehehe. Misschien probeert ie boven de donder uit te komen?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:30 schreef Qebbel het volgende:
Mijn buren zijn echt vervelend vanavond zeg! Hoor die mensen normaal nooit. Nu begint de buurman aan de andere kant ook nog eens keihard te praten! Waar kunnen die mensen zo'n druk gesprek over voeren in hun bedOf misschien hebben ze ruzie
![]()
*Leedvermaak*
Elke keer als ik sport, regent het. Ik ben het wel gewend.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:26 schreef Brittie het volgende:
Hahaha dat ken ik. Maar om dan op een open veld in de stromende regen te gaan staan is ook zowat
. Ik ben zo blij met mijn sportschool
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:55 schreef Donsveertje het volgende:
Misschien ben ik nu wel spuit 11, omdat het onderwerp de hele tijd schift, maar na een tweetal topics met referenties naar keldertjes en weet ik wat moet ik toch bekennen dat ik altijd bij Lezzer lees: Mistress .... meesteres dus, als ze het over Mrs heeft. Ben ik nu de enige?
Ik ken wel mensen die vrijwilliger zijn bij Pann via via dus wellicht dat het allemaal goedkomt als ik het tijdig aangeefquote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef Qebbel het volgende:
Oehw, wordt lastig misschien inderdaad. Wij hebben ook eigenlijk iets in A'dam, maar das minderleuk dan Pann, dus twijfelen nog een beetje. Wist trouwens ook niet dat die kaarten bestonden van voor 2300u!
Altijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:01 schreef Brittie het volgende:
Keertje lief lachen wil ook vaak helpen
Nou ja, da's ook wel wat Mrs betekent natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 23:55 schreef Donsveertje het volgende:
Misschien ben ik nu wel spuit 11, omdat het onderwerp de hele tijd schift, maar na een tweetal topics met referenties naar keldertjes en weet ik wat moet ik toch bekennen dat ik altijd bij Lezzer lees: Mistress .... meesteres dus, als ze het over Mrs heeft. Ben ik nu de enige?
^^ Leuk he als dat lukt. Muha. Ik heb trouwens onze tickets enzo binnen van sunweb. Maar eens uitvogelen of we daarmee ook online kunnen inchecken, kon het zo gauw niet vindenquote:
Moet wel lukken denk ik! Anders kijk ik het dadelijk even na. Maar ik krijg wel vaker mensen die via sunweb geboekt hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ Leuk he als dat lukt. Muha. Ik heb trouwens onze tickets enzo binnen van sunweb. Maar eens uitvogelen of we daarmee ook online kunnen inchecken, kon het zo gauw niet vinden.
Ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:35 schreef Qebbel het volgende:![]()
Ja ik heb ook weleens in een wilde bui m'n mediaplayer meegenomen naar Utrecht. Dat weegt stiekem! En ik haat zeulen. Laatst trouwens op via marktplaats een stokoude super nintendo aangeschaft met duckschieten en mario!![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja!
Heb serieus een behoorlijke verzameling van die ouwe meuk. Een tijdje terug net de megadrive verkocht...
Ik ben zelfs laat vandaag, moet om 8 uur op werk zijn normaal, maar heb gisteren op bed bij mijn vriendin mijn rug verdraait. Alles gaat wat trager vandaag.........quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
Hey Sitethief.
Jij bent ook best een vroege he?
Awwwquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:16 schreef lezzer het volgende:
Dat gaat helemaal de verkeerde kant op mijn mijn imagobuilding hier
Trouwens, ik ben eindelijk echt begonnen met mijn overdrachtsstuk!
Ja, "flow is coming".quote:
Ja, ik heb het college om eervol ontslag verzocht, en dat is mij verleend met dank voor de bewezen dienstenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, zo kun je dus ook je contract niet beëindigen... Je verzoekt om eervol ontslag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
Onvoorstelbaar vind ik hoe dat gaat met ambtenaren. Ook dat je geen contract krijgt om te tekenen, maar een beschikking dat je in dienst komt met alleen een handtekening van een min of meer hoge pief.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef Vanyel het volgende:
Godver, ik moet douchen want kapper maar mijn nieuwe simkaart wil mijn telefoon nog niet met internet laten verbinden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik ben nu klaar met dat document. God wat een hobbel was dat zeg
En wat een opluchting
Bieren?
Een beetje. Ik mis Sonic wel, en ik had de voorloper van Need For Speed erbij, maar ik had het geld nodig...quote:
You bet. Nou hebben die hoeren van Vodafone ook nog hun voorwaarden gewijzigd en kost de klantenservice voor klanten na 6 september 45 cent per minuutquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef lezzer het volgende:
Vanyel d'r foon zal wel dienst weigeren...
Check dit:quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef lezzer het volgende:
Ik sta elke keer weer versteld van de hoeveelheid lesbische fanfiction...
http://www.ralst.com/
Correctie: 45 cent per gesprek. Dat scheelt nog iets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
You bet. Nou hebben die hoeren van Vodafone ook nog hun voorwaarden gewijzigd en kost de klantenservice voor klanten na 6 september 45 cent per minuut![]()
Ik heb mijn abo afgesloten op 9 augustus, maar nummerportering pas per vandaag. Gezien mijn gebrek aan succes bij de 'doehetzelfklantenservice' val ik onder die na 6 septembergroep....
quote:Ik kan helaas niet anders dan u adviseren ermee langs de winkel te gaan....
En dát wilde jij nou net weer even niet.quote:
Ik zou me rot schrikken als een vrouw tussen haar benen naar aardbei danwel vanille rookquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom de dames in al die fics naar vanille of aardbei oid moeten ruiken. Ik heb nog nooit een vrouw gehad die van zichzelf naar vanille rook, al helemaaaaal niet tussen haar benen!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou me rot schrikken als een vrouw tussen haar benen naar aardbei danwel vanille rook
Nou, ik heb 400 min/sms met internet voor 12 euro per maand. Goedkoper heb ik het zelf nog nergens gevonden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef lezzer het volgende:
En dát wilde jij nou net weer even niet.
Daarom hebben wij dus KPN zakelijk, kun je naar het businesscentre (en het scheelt in de kosten hoor..). Dat scheelt een heleboel met die kpn winkel met van die tieners met afgezakte broeken als verkoper.
Fijn, dat ligt dus niet aan mij. Ik krijg wel acuut de neiging om eens heel stiekem een aardbei in mijn kruis te pletten zo net voor een romantisch momentje. Kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou me rot schrikken als een vrouw tussen haar benen naar aardbei danwel vanille rook
Bij KPN heb je van die bundels voor je medewerkers, dat ze onderling gratis bellen, en aangezien die van ons ook heel veel onder elkaar bellen is dat praktisch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Nou, ik heb 400 min/sms met internet voor 12 euro per maand. Goedkoper heb ik het zelf nog nergens gevonden.
En daar ga je dan zeker géén verslag van doen .....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Vanyel het volgende:
Fijn, dat ligt dus niet aan mij. Ik krijg wel acuut de neiging om eens heel stiekem een aardbei in mijn kruis te pletten zo net voor een romantisch momentje. Kijken wat er gebeurt
Heb je dat liever niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
En daar ga je dan zeker géén verslag van doen .....
Ik denk zomaar dat ik dan wel even onder de douche zou gaan..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef lezzer het volgende:
Dan hoop ik dat jouw vrouw een beetje vol kan houden zonder kaakkramp, anders zit je met die rotzooi in je musj...
Schimmel gegarandeerd...
goh...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk zomaar dat ik dan wel even onder de douche zou gaan..
Arrecife, 6.15quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Qebbel het volgende:
Brittie hoe laat vlieg je ook alweer naar Las Palmas (was het toch??![]()
). Ze zijn bezig met de roosters namelijk, dus hoor het wsl zometeen.
Ohw jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Omdat ze denken dat je voor de kat z'n viool internet op je telefoon hebt en het toch amper gebruikt, en verder de klant sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Vanyel het volgende:
Godverdevliegendetyfushoerenzeg!
Kom ik in de winkel, vertelt dat ventje doodleuk dat bij overzetten van het abonnement ALTIJD de eerste dag internet niet werkt, omdat het netwerk niet zo snel compleet kan worden omgezet.
WAAROM VERTELT NIEMAND MIJ DAT????
Wat een tof woordquote:Qebbel schreef
yak-toon
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ohw ja. Blame moeheid. En ligt in de buurt! Heb nog niks ontvangen, maar omdat ik de laatste weken geen weekeinden heb gedraaid is de kans zeer groot dat ik moet werken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd, zou wel cool zijn om de bagage bij jou te droppen. En als je collega dan kutopmerkingen gaat maken over dat we vast potten waren gaan we gewoon recht voor haar neus vozen - dat zal haar leren
. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet ziet zitten om jezelf te outen in zo'n groep. Maar meestal valt het achteraf altijd wel mee qua nare reacties...
Je weet toch zichzellef.
Dat is inderdaad zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Als ze je inmiddels een beetje kennen en aardig vinden, komt het vast allemaal goed.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef Qebbel het volgende:Heb je haar toen niet gigantisch in de zeik genomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Vanyel het volgende:
Organisatie doet inderdaad een hoop. Toch moet je soms niet overschatten hoe makkelijk mensen je herkennen als pot. Dat wisselde in mijn huidige werkomgeving extreem, van directe herkenning tot totale schok na bijna een jaar daar werken.
Kan ook juist zijn dat men iets aan je probeert te ontlokken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef lezzer het volgende:
Ja dat is ook zo.
Ik denk altijd dat iedereen van 3km afstand ziet dat ik een pot ben, en dan krijg je in de supermarkt toch nog van "uw man dit, uw man dat" (bij wijze van, je snapt het wel).
Nee, toen werkte ik er ook net een week. Daara haar nooit meer gezien. Het boeit me ook niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je haar toen niet gigantisch in de zeik genomen?
Als ze naar je tieten kijken, heb je redelijke kans dat je een gelijkgestemde tegenkomtquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Qebbel het volgende:
Ik zie zelf ook geen potentiele pot collega's, want iedereen ziet er zo uit! Maar who knows...
Of een complete head-to-toe check-outquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ze naar je tieten kijken, heb je redelijke kans dat je een gelijkgestemde tegenkomt
Of kwijlen, even voelen, je kent het wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
Of een complete head-to-toe check-out. Of uitermate lang naar andervrouws kont staren
.
En dan heel hard wegrennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Of kwijlen, even voelen, je kent het wel.
Ik doelde er eerder op dat het nogal naief was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Qebbel het volgende:
Nee, toen werkte ik er ook net een week. Daara haar nooit meer gezien. Het boeit me ook niet echt eigenlijk.
Je herkent vast niet alle lesbo's.quote:Buiten het feit dat mensen er sowieso in eerste instantie niet zo snel aan denken dat iemand ook weleens met een vrouw zou kunnen zijn, zie ik er inderdaad niet erg potachtig uit. Zeker niet in uniform, op hakken met haar netjes opgestoken en make-up e.d.
Ik zie zelf ook geen potentiele pot collega's, want iedereen ziet er zo uit! Maar who knows...
Ik ook. Helemaal mooi, op die hakjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:51 schreef Brittie het volgende:
Ja anders telt het niet. Ik zie het helemaal voor me
Met zwikkende enkelsquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ook. Helemaal mooi, op die hakjes.![]()
Oh, dan zal ik dat doen als ik op 2e kerstdag bij Qebbel in checkquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ze naar je tieten kijken, heb je redelijke kans dat je een gelijkgestemde tegenkomt
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik dat doen als ik op 2e kerstdag bij Qebbel in check
Dat klinkt heerlijk, ik zou voor zijn!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Qebbel het volgende:
Yay, ik pas nu een paar weken op het huis van mn ouders (zij vakantie, ik vakantie) .
Komt zo en dan gaan we héérlijk met een drankje en een kaarsje in bad zitten
. Live's goooood
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Dag lieve lesbovrinden. Ik ga weg zonder mobiel internet.
Spannend hoor!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk, ik zou voor zijn!
@Vanyel, uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Oeh, leuk! Is dit de eerste les?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
Vandaag gaan we geen heel topic redden denk ik.
Ik ga vanavond aan het zwieren zwaaien met mijn vrouw
Oh heel graag ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik zal je aan tvoh herinneren, lezz!
Nee, we dansen inmiddels wel zo'n beetje op goud niveauquote:
Iieuww... zijn dat van die geautomatiseerde dingen ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Iedereen wenst mijn dode zwager een happy birthday op zijn facebook. Raaaaaar...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh heel graag ja!
[..]
Nee, we dansen inmiddels wel zo'n beetje op goud niveau
Nee, echt zo van "happy birthday, ik denk aan je (bid voor jequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Iieuww... zijn dat van die geautomatiseerde dingen ofzo?
Ik las toevallig gisteren een artikel over een online dienst waarin je kunt aangeven wat er met dat soort dingen moet gebeuren na je dood. Of ze dan je account dicht moeten zetten enz...
Heel raar inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Iedereen wenst mijn dode zwager een happy birthday op zijn facebook. Raaaaaar...
Nou, als het iemand anders was geweest, had ik het misschien wel interessant gevonden. Maar dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan snap ik eigenlijk niet dat je het überhaupt vraagt
Zodra ik voet in nederland zet, ga ik prepaid mobiel nemenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Vanyel het volgende:
Toch wel een levensbehoefte aan het worden, dat internet op je telefoon.
is het ook. iig, tussen Utrecht en Rotterdam. (zit id treinquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:15 schreef lezzer het volgende:
Hier ook zon.
Het zou toch pokkeweer worden?
Nee, maar ik ben veel te moe om iets interessants op te schrijven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:00 schreef Brittie het volgende:
Dames. Het is hier zo stil. Ben ik dan de enige zonder leven op zaterdagavond?
Nee, niet als Bette. Wel een beetje Bette, korter haar, wel donker en een brilquote:Op zondag 26 september 2010 08:57 schreef Vanyel het volgende:
In mijn Bette-hoedanigheid zeker. Wat zul je genoten hebben!
Klopt helemaal hoor, als je met donker het haar bedoelt. Op haar en ogen na ben ik nl lelieblankquote:Op zondag 26 september 2010 09:02 schreef lezzer het volgende:
korter haar, wel donker en een bril
En het was niet vervelend
Nee, donker haar dus inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 09:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, als je met donker het haar bedoelt. Op haar en ogen na ben ik nl lelieblank
Ikke niet, lig al de hele dag voor pampus op de bank Friends te kijkenquote:
Wat dacht je van een bezoekje aan de huisarts?quote:Op maandag 27 september 2010 07:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kan de koffiezetter nog maar net zien door mijn zee van tranen(drama, drama).
Het gebeurt eens in de maand, ik ben het gewend. Huisarts zegt er niets aan te kunnen doen en zegt ook dat ik bepaalde oogdruppels/zalfjes niet mag gebruiken in verband met mijn lenzen. Dus ik heb lekker rondgebeld dat ik niet kom en ga weer heerlijk mijn bedje in.quote:Op maandag 27 september 2010 08:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bezoekje aan de huisarts?
Awww beterschapquote:Op maandag 27 september 2010 08:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het gebeurt eens in de maand, ik ben het gewend. Huisarts zegt er niets aan te kunnen doen en zegt ook dat ik bepaalde oogdruppels/zalfjes niet mag gebruiken in verband met mijn lenzen. Dus ik heb lekker rondgebeld dat ik niet kom en ga weer heerlijk mijn bedje in.
Ik stel me dan zomaar voor dat er vast een oorzaak is (buiten hormoonschommelingen) en ben bij andere mensen altijd geneigd te vinden dat je daar dan naar moet zoeken.quote:Op maandag 27 september 2010 08:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het gebeurt eens in de maand, ik ben het gewend. Huisarts zegt er niets aan te kunnen doen en zegt ook dat ik bepaalde oogdruppels/zalfjes niet mag gebruiken in verband met mijn lenzen. Dus ik heb lekker rondgebeld dat ik niet kom en ga weer heerlijk mijn bedje in.
Ik wil ook nog in mijn bedje liggen! Maar zit alweer bij de computerquote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Brittie het volgende:
Ik wil ook nog in mijn bedje liggen! Maar zit alweer op kantoor
Getver. Daar gaat mijn fantasie dat Bakfiets 14 isquote:Op maandag 27 september 2010 07:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn oog is zo ontstoken dat ik aan het bedenken ben of ik wel naar college ga of niet. Ik kan niet eens meer recht vooruit kijken of de tranen komen er al uit.
quote:Op maandag 27 september 2010 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Getver. Daar gaat mijn fantasie dat Bakfiets 14 is
Hee zeg, wat is dat voor vieze insinuatie tegen een getrouwde vrouw! Een onschuldige observatie was hetquote:Op maandag 27 september 2010 09:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Collegeleeftijd niet jong genoeg voor je Vanyel?
Ja weet ik veel, ik dacht mss heb je ook zo'n kelder?quote:Op maandag 27 september 2010 09:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee zeg, wat is dat voor vieze insinuatie tegen een getrouwde vrouw! Een onschuldige observatie was het
quote:Op maandag 27 september 2010 10:40 schreef Brittie het volgende:
Niet per sé. Mag ook een tandem zijn. Of een driewieler!
quote:Op maandag 27 september 2010 12:12 schreef Vanyel het volgende:
Nais. Ik vind het trouwens ook gewoon een koddig mens, aantal interviews met haar gezien die ook gewoon leuk waren om te luisteren, niet alleen om te kijken (zoals een al dan niet waargebeurd verhaal over seks in een wei oid waar ze bij het opzijkijken plots de modderlaarzen van de boer naast zich zag).
Nu pas? Tsjonge. Hoe vaak ik het wel niet over college en mede-studenten heb gehad.quote:Op maandag 27 september 2010 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Getver. Daar gaat mijn fantasie dat Bakfiets 14 is
Ik ook hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Het is eigenlijk ook niet gek. Soms gedraag ik me als een 3-jarige.
3... entwintigplusanderhalf, jaquote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Maar jij bent 3, dus dat hoort.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:14 schreef Avey het volgende:
Hoi
Vriendinnetje is ziek dus ik mag voor zuster spelen
Nee laat ik maar niet zo'n uniform aantrekken, ze heeft rust nodigquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
In zo'n uniformpje?Wel fijn dat je voor dr kunt zorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |