Hehehehe. Misschien probeert ie boven de donder uit te komen?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:30 schreef Qebbel het volgende:
Mijn buren zijn echt vervelend vanavond zeg! Hoor die mensen normaal nooit. Nu begint de buurman aan de andere kant ook nog eens keihard te praten! Waar kunnen die mensen zo'n druk gesprek over voeren in hun bedOf misschien hebben ze ruzie
![]()
*Leedvermaak*
Elke keer als ik sport, regent het. Ik ben het wel gewend.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:26 schreef Brittie het volgende:
Hahaha dat ken ik. Maar om dan op een open veld in de stromende regen te gaan staan is ook zowat
. Ik ben zo blij met mijn sportschool
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:55 schreef Donsveertje het volgende:
Misschien ben ik nu wel spuit 11, omdat het onderwerp de hele tijd schift, maar na een tweetal topics met referenties naar keldertjes en weet ik wat moet ik toch bekennen dat ik altijd bij Lezzer lees: Mistress .... meesteres dus, als ze het over Mrs heeft. Ben ik nu de enige?
Ik ken wel mensen die vrijwilliger zijn bij Pann via via dus wellicht dat het allemaal goedkomt als ik het tijdig aangeefquote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef Qebbel het volgende:
Oehw, wordt lastig misschien inderdaad. Wij hebben ook eigenlijk iets in A'dam, maar das minderleuk dan Pann, dus twijfelen nog een beetje. Wist trouwens ook niet dat die kaarten bestonden van voor 2300u!
Altijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:01 schreef Brittie het volgende:
Keertje lief lachen wil ook vaak helpen
Nou ja, da's ook wel wat Mrs betekent natuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 23:55 schreef Donsveertje het volgende:
Misschien ben ik nu wel spuit 11, omdat het onderwerp de hele tijd schift, maar na een tweetal topics met referenties naar keldertjes en weet ik wat moet ik toch bekennen dat ik altijd bij Lezzer lees: Mistress .... meesteres dus, als ze het over Mrs heeft. Ben ik nu de enige?
^^ Leuk he als dat lukt. Muha. Ik heb trouwens onze tickets enzo binnen van sunweb. Maar eens uitvogelen of we daarmee ook online kunnen inchecken, kon het zo gauw niet vindenquote:
Moet wel lukken denk ik! Anders kijk ik het dadelijk even na. Maar ik krijg wel vaker mensen die via sunweb geboekt hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ Leuk he als dat lukt. Muha. Ik heb trouwens onze tickets enzo binnen van sunweb. Maar eens uitvogelen of we daarmee ook online kunnen inchecken, kon het zo gauw niet vinden.
Ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:35 schreef Qebbel het volgende:![]()
Ja ik heb ook weleens in een wilde bui m'n mediaplayer meegenomen naar Utrecht. Dat weegt stiekem! En ik haat zeulen. Laatst trouwens op via marktplaats een stokoude super nintendo aangeschaft met duckschieten en mario!![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja!
Heb serieus een behoorlijke verzameling van die ouwe meuk. Een tijdje terug net de megadrive verkocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |