Ik ben zelfs laat vandaag, moet om 8 uur op werk zijn normaal, maar heb gisteren op bed bij mijn vriendin mijn rug verdraait. Alles gaat wat trager vandaag.........quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
Hey Sitethief.
Jij bent ook best een vroege he?
Awwwquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:16 schreef lezzer het volgende:
Dat gaat helemaal de verkeerde kant op mijn mijn imagobuilding hier
Trouwens, ik ben eindelijk echt begonnen met mijn overdrachtsstuk!
Ja, "flow is coming".quote:
Ja, ik heb het college om eervol ontslag verzocht, en dat is mij verleend met dank voor de bewezen dienstenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, zo kun je dus ook je contract niet beëindigen... Je verzoekt om eervol ontslag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
Onvoorstelbaar vind ik hoe dat gaat met ambtenaren. Ook dat je geen contract krijgt om te tekenen, maar een beschikking dat je in dienst komt met alleen een handtekening van een min of meer hoge pief.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef Vanyel het volgende:
Godver, ik moet douchen want kapper maar mijn nieuwe simkaart wil mijn telefoon nog niet met internet laten verbinden
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik ben nu klaar met dat document. God wat een hobbel was dat zeg
En wat een opluchting
Bieren?
Een beetje. Ik mis Sonic wel, en ik had de voorloper van Need For Speed erbij, maar ik had het geld nodig...quote:
You bet. Nou hebben die hoeren van Vodafone ook nog hun voorwaarden gewijzigd en kost de klantenservice voor klanten na 6 september 45 cent per minuutquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef lezzer het volgende:
Vanyel d'r foon zal wel dienst weigeren...
Check dit:quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef lezzer het volgende:
Ik sta elke keer weer versteld van de hoeveelheid lesbische fanfiction...
http://www.ralst.com/
Correctie: 45 cent per gesprek. Dat scheelt nog iets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
You bet. Nou hebben die hoeren van Vodafone ook nog hun voorwaarden gewijzigd en kost de klantenservice voor klanten na 6 september 45 cent per minuut![]()
Ik heb mijn abo afgesloten op 9 augustus, maar nummerportering pas per vandaag. Gezien mijn gebrek aan succes bij de 'doehetzelfklantenservice' val ik onder die na 6 septembergroep....
quote:Ik kan helaas niet anders dan u adviseren ermee langs de winkel te gaan....
En dát wilde jij nou net weer even niet.quote:
Ik zou me rot schrikken als een vrouw tussen haar benen naar aardbei danwel vanille rookquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom de dames in al die fics naar vanille of aardbei oid moeten ruiken. Ik heb nog nooit een vrouw gehad die van zichzelf naar vanille rook, al helemaaaaal niet tussen haar benen!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou me rot schrikken als een vrouw tussen haar benen naar aardbei danwel vanille rook
Nou, ik heb 400 min/sms met internet voor 12 euro per maand. Goedkoper heb ik het zelf nog nergens gevonden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef lezzer het volgende:
En dát wilde jij nou net weer even niet.
Daarom hebben wij dus KPN zakelijk, kun je naar het businesscentre (en het scheelt in de kosten hoor..). Dat scheelt een heleboel met die kpn winkel met van die tieners met afgezakte broeken als verkoper.
Fijn, dat ligt dus niet aan mij. Ik krijg wel acuut de neiging om eens heel stiekem een aardbei in mijn kruis te pletten zo net voor een romantisch momentje. Kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou me rot schrikken als een vrouw tussen haar benen naar aardbei danwel vanille rook
Bij KPN heb je van die bundels voor je medewerkers, dat ze onderling gratis bellen, en aangezien die van ons ook heel veel onder elkaar bellen is dat praktisch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Nou, ik heb 400 min/sms met internet voor 12 euro per maand. Goedkoper heb ik het zelf nog nergens gevonden.
En daar ga je dan zeker géén verslag van doen .....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:03 schreef Vanyel het volgende:
Fijn, dat ligt dus niet aan mij. Ik krijg wel acuut de neiging om eens heel stiekem een aardbei in mijn kruis te pletten zo net voor een romantisch momentje. Kijken wat er gebeurt
Heb je dat liever niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef lezzer het volgende:
En daar ga je dan zeker géén verslag van doen .....
Ik denk zomaar dat ik dan wel even onder de douche zou gaan..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef lezzer het volgende:
Dan hoop ik dat jouw vrouw een beetje vol kan houden zonder kaakkramp, anders zit je met die rotzooi in je musj...
Schimmel gegarandeerd...
goh...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk zomaar dat ik dan wel even onder de douche zou gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |