Nou, als het iemand anders was geweest, had ik het misschien wel interessant gevonden. Maar dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan snap ik eigenlijk niet dat je het überhaupt vraagt
Zodra ik voet in nederland zet, ga ik prepaid mobiel nemenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:05 schreef Vanyel het volgende:
Toch wel een levensbehoefte aan het worden, dat internet op je telefoon.
is het ook. iig, tussen Utrecht en Rotterdam. (zit id treinquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:15 schreef lezzer het volgende:
Hier ook zon.
Het zou toch pokkeweer worden?
Nee, maar ik ben veel te moe om iets interessants op te schrijven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:00 schreef Brittie het volgende:
Dames. Het is hier zo stil. Ben ik dan de enige zonder leven op zaterdagavond?
Nee, niet als Bette. Wel een beetje Bette, korter haar, wel donker en een brilquote:Op zondag 26 september 2010 08:57 schreef Vanyel het volgende:
In mijn Bette-hoedanigheid zeker. Wat zul je genoten hebben!
Klopt helemaal hoor, als je met donker het haar bedoelt. Op haar en ogen na ben ik nl lelieblankquote:Op zondag 26 september 2010 09:02 schreef lezzer het volgende:
korter haar, wel donker en een bril
En het was niet vervelend
Nee, donker haar dus inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 09:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, als je met donker het haar bedoelt. Op haar en ogen na ben ik nl lelieblank
Ikke niet, lig al de hele dag voor pampus op de bank Friends te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |