of Annelies van Bronswijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:58 schreef bakatje het volgende:
Ze hadden beter Midas Dekkers naar Bonaire kunnen sturen, had een stuk interessanter verhaal opgeleverd.
Anneliesquote:
Wat een uiterst domme irrelevante openingsvragen hadden Pauw & Witteman aan Carice... jezus christus, wat een beschamende tvquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:21 schreef Toad het volgende:
Hey, leuk Carice. Die komt zeker praten over haar Bonairedocu.
LOL, die Hiddema is geniaalquote:
LOL, dat ging idd nergens over.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:58 schreef bakatje het volgende:
Ze hadden beter Midas Dekkers naar Bonaire kunnen sturen, had een stuk interessanter verhaal opgeleverd.
Hoe moeten ze dan? Zwemmend?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL, dat ging idd nergens over.
Bovendien: waarom gaan onze milieubobo's altijd met vliegtuig zo'n reis maken? Lekker milieuvriendelijk zeg!
Gewoon niet gaan, daar bespaar het milieu pas meequote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan? Zwemmend?
Ik heb helemaal niets tegen Carice, ik vind haar wel leuk, alleen het was een beetje beschamend hoe ze bijna echt niets wist. Gewoon niets.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef Toad het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens tegen Carice? Ze is toch hartstikke grappig. Van haar verwacht je toch ook geen diepgravende analyse over de mangrovebossen in Bonaire? Daar was die WNF-dude voor.
Het kwam misschien een beetje gek over. Maar ik snap ook wel dat je inhoudelijke vragen laat beantwoorden door die WNF-collega die veel meer knowhow heeft over de milieusituatie daar. Ik denk dat als Carice daar alleen had gezeten, ze zich ook wat meer had voorbereid op inhoudelijke vragen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen Carice, ik vind haar wel leuk, alleen het was een beetje beschamend hoe ze bijna echt niets wist. Gewoon niets.
ze heeft een leuke subsidiereis gemaakt en wil graag vaker, nou leuk toch voor haarquote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef Toad het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens tegen Carice? Ze is toch hartstikke grappig. Van haar verwacht je toch ook geen diepgravende analyse over de mangrovebossen in Bonaire? Daar was die WNF-dude voor. Ik vind het wel leuk dat iemand als Carice zich zo bezig houdt met het milieu.
Gewoon alles samengooien. Genoeg overhead die geschrapt kan worden. En ja, BBC-model dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef rubbereend het volgende:
Dat is gewoon een verstandig plan, veel centraliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |