Thanks!quote:Op zondag 26 september 2010 02:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is gaaf geworden! Waar heb je dat patroon vandaan, als ik vragen mag?
Dank je! Hij is ongeveer 25 cm hoogquote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef EsseEi het volgende:
En het troetelbeertje wordt ook schattig!:D Mooi gelukt! Hoe groot is ie ongeveer??
Ik vind dat ook verreweg het mooiste.quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.
geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!
Aha, dat geeft de burger moed. Zo heb ik het ook gedaan. Ik weet dat ik niet zo goed ben met afwerken/naaien. Gelukkig heb jij ook een alternatief gevonden. Erg leuk met zoveel kleurtjes!quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.
geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!
Ik vind de kikkerpootjes een superleuk ideequote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef EsseEi het volgende:
wohooo stapeltoren is min of meer af!!
Maar zit nog te twijfelen of ik op de bodem kikkerpootjes doe of bloempjes of gewoon niks...
Hij is groen....
(geen fototoestel dus kan niet showen)
Leuk weer je armwarmers Trui!
Ik ben gisteren eindelijk met het lijfje begonnen, heb net de snoet klaar. Ik heb verder alleen de ogen, stekels + staart ding en ben ook bezig met de oogledenquote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Spiegelei het volgende:
Ben nu eindelijk wel met de draak van delicious crochet begonnen. Lyssa jij was daar toch ook meebegonnen? Hoe ver is hij al? Ik heb het lijf (dat is de kopje, lijf en staart in ene) half af, toen was ik het even zat en dacht ik: ik begin aan de 'stekels' voor op de rug, maar daar kom ik geloof ik niet zo uit. Nou ja vanavond weer verder dan maar.
WIP fotootje volgt ook vanavond!
hm ik gebruik een matras-steek, dus zeg maar, links erin rechts eruit, rechts een steekje verder erin links eruit, links een steekje verder erin rechts eruit, etc. die gaat best snel, maar t was gewoon een flinke klus, 72 vierkantjes aan elkaar maken en eerst nog "random" in een patroon leggen...quote:Op maandag 27 september 2010 11:40 schreef trui het volgende:
kwakz0r, hij is leuk! en hoe heb je dat aan elkaar naaien gedaan? ik haak ze meestal aan elkaar nl. (slipstitch) en dat gaat bij vierkantjes best snel vind ik.
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 27 september 2010 09:03 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat troetelbeertje gaat nu echt op mijn lijstje... heb er ook wel de juiste kleurtjes voor geloof ik, dus die moet!
Als je op zijn naam klikt krijg je andere afbeeldingen van Cthulhu, het is een mythisch monster, met tentakels en vleugels.quote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn pakket is er ook nog niet, maar ik was later met bestellen, mijn bank heeft altijd een paar dagen nodig voor het overschrijven van geld en de post werkt hier traag - als ze de boel al niet achterover drukken. Ik heb dus nog wel een weekje geduld.
Wat moet dat groene mormeltje eigenlijk voorstellen, Lyssa? Een zeepaard, een octopus, een alien?Hij is wel heul cute!
Ja, ik ben (bijna was) jarig vandaag inderdaad, dankjewel!quote:Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
Yppy, popple? bedoel je de troetelbeer? die is superschattig inderdaad!Yachiru
was je verjaardag vandaag? (ik weet niet of je het gezegd hebt... ik ben een zeef op het moment...) In ieder geval nog gefeliciteerd! (ik dacht eerst: wat leuk, iemand maakt een haaktaart met mijn naam erop...
)
EsseEi, leuke stapeltoren is dat geworden! leuk met die voetjes aan de basis
Lyssa, grappig monster
Kwakzor, die kussentjes zijn erg leuk geworden zo samen!leuk dat het hetzelfde, maar toch anders is...
och Whiskers, wat een lief katje... (het is niet voor een kindje toch?)weer mooie blocks van Trui!
en mooie dingen van Wampi!
Ik ben wel benieuwd naar je fat-bottom-bag...
Aww nee hoor, niks gemist!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef mijsje het volgende:Yachiru, ik was al bang dat ik iets gemist had...
heb je een leuke dag gehad?
Trui, leuke sjaal wordt dat! maak je hem voor je dochter?
Whoopdidoo, ik ken dat gevoel hoor, van belachelijk dat je de dokter hebt gebeld. soms is het gewoon fijn om even bevestiging te krijgen van wat je denkt te hebben... (ik mag om half 10...)
Dankje! Oeh,ben benieuwd! De garens die je tot nu hebt laten zien zijn trouwens ook echtquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:59 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd nog Yachiru
Ik ga straks een foto maken van mn aankopenHeb ook nog leuke hebbedingetjes gekocht waar de Japan-liefhebbers hier volgens mij ook wel wat van willen
Nee, is ni helemaal kindproof met de knoopjes...quote:Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
och Whiskers, wat een lief katje... (het is niet voor een kindje toch?)
Smoooi! Wat voor type garen is dat? Ik wil polswarmers gaan maken met zoiets.quote:Op zondag 26 september 2010 09:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb eindelijk een acceptabele foto van mijn (60%) zijden sjaal weten te maken, de zachte glans van het garen komt niet echt over op de foto maar soit.
[ afbeelding ]
Een rib uit m'n lijf voor ruim 7 euro per bol (en nog eens 1 bol te veel verknipt omdat ik dacht dat ik meer franje wilde) maar hij valt supermooi en zit zó lekker
Zo doe ik het ook iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef trui het volgende:
welkom katora! ik heb zo'n hoesje inderdaad wel eens (met de hand) met naaigaren aan een bestaande kussenhoes vastgenaaid. beetje passen en meten (tussendoor opletten dat je je haaksel niet teveel of te weinig oprekt), en kleine steekjes maken, dan kan 't heel netjes worden! en 't voordeel is dat je geen achterkant hoeft te haken en je gebruik kunt maken van de (eventuele) sluiting die al aan dat bestaande sloop zat.
Je kan zonder verwijzing van de huisarts naar de fysio. Maar volgens mij gaat het je meer om de huisarts die je niet serieus neemt. Dat is altijd heel vervelend. Zeker als je eindelijk de moed hebt verzameld om te gaan. Beterschap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh snertje is ook zo leuk ja!
Nou kben geweest hoor, had beter niet kunnen gaan.
Waarschijnlijk is t geirriteerd ofzo, kon nog teveel bewegen voor een ontsteking.
En tsja toch maar een paracetamolletje nemen.
Ware het niet dat ik daar zo duf als een konijn van word.
En als t over een paar weken niet over was kon ik wel terugkomen om te kijken voor fysio.
Zo lang ga ik echt niet wachten.
Dus nu ben ik chagerijnig.
O wat ziet dat er allemaal mooi uit! Leuke dingen ingekocht. Ik wilde net zeggen: ik zou graag even voelen en dan vooral aan de bovenste vier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:54 schreef Inu het volgende:
De foto's
[ afbeelding ]
De bovenste 4 zijn Merino wol en zoooo zacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het boekje is mn paspoort en het melkpakje is appelsap-lipbalsemHeb ook nog cranberry en orange
Ik zie alleen net wel dat die zwarte Giglio van 2 wassingen zijn
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Je kan zonder verwijzing van de huisarts naar de fysio. Maar volgens mij gaat het je meer om de huisarts die je niet serieus neemt. Dat is altijd heel vervelend. Zeker als je eindelijk de moed hebt verzameld om te gaan. Beterschap!
Even excuses voor de vervuiling van de activity-pagina op raverly. Ik ben weer in kerstsfeerIk heb weer eens een onmogelijk project bedacht. Ik wil kerstkaarten maken met een gehaakte kerstboomversiering. Dat is voor 10 kaarten nog leuk denk ik maar daarna niet meer. Misschien dat ik mezelf met heel veel patronen gemotiveerd kan houden.
Ja, ik vind ze zelf ook echt prachtigquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef AnitraX het volgende:
Hier zijn 2 pakjes binnende foto's komen vanavond ik ga ze eerst open maken en keuren
Inu die 2 strengen wol wat zijn die mooi!!!
Ook de Catania?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef AnitraX het volgende:
Hier zijn 2 pakjes binnende foto's komen vanavond ik ga ze eerst open maken en keuren
Inu die 2 strengen wol wat zijn die mooi!!!
dat is balen. Had vrijdag besteld idd. Hopelijk is jouw pakketje er snel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]hier nog niets binnen. Jij had ook vrijdag besteld toch?
Wat leuk! Gefeliciteerd! Je Atlas was ook wel geweldig. Leuk boekje heb je gewonnen! De voorkant beloofd veel goeds.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Lyssa het volgende:
http://www.freshstitches.com/wordpress/?p=2717
Ik heb de wedstrijd gewonnen met Atlas
Ik heb een gesigneerde versie van dit boekje gewonnen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb de wedstrijd gewonnen met Atlas
Oh! Kan niet wachten tot mijn pakket er is!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Lyssa het volgende:
Pakket (!!) foto tijdOMG ik voel me als een klein kind met sinterklaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en totaal:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh! Kan niet wachten tot mijn pakket er is!
Kssjt, uit mijn hoofd jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Je kan zonder verwijzing van de huisarts naar de fysio. Maar volgens mij gaat het je meer om de huisarts die je niet serieus neemt. Dat is altijd heel vervelend. Zeker als je eindelijk de moed hebt verzameld om te gaan. Beterschap!
Even excuses voor de vervuiling van de activity-pagina op raverly. Ik ben weer in kerstsfeerIk heb weer eens een onmogelijk project bedacht. Ik wil kerstkaarten maken met een gehaakte kerstboomversiering. Dat is voor 10 kaarten nog leuk denk ik maar daarna niet meer. Misschien dat ik mezelf met heel veel patronen gemotiveerd kan houden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Ik dacht dat jij het patroon bedacht had.Maar je maakt een ring losse ter grote van het gat voor je hoofd en op 2 punten maak je hoekjes zoals in granny square?
Het kleur verloop is heel mooi, maar ik heb draad waar 3 kleuren in zit dus dat scheelt een hoop afwerken.
Jaaa die beestjes vind ik ook zo liefquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
OMG al die bolletjes! Geweldig.
Mijsje, was t bij jou wel ok gegaan bij de huisarts?
Ik wil haken!
http://picasaweb.google.c(...)#5181569472769330994
Die wil ik al heel lang maken, de streepjes hielden me tegen(en t feit dat ik vast wel 10 dingen nog niet af heb)
Ja klopt! Maar niet alle tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef appelfan het volgende:
Maar jij hebt alle kleuren om te haken Lyssa
Ja gelukkig heb ik geen geheugen, dus elke keer kijk ik en dan denk ik hee die is ook leuk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jaaa die beestjes vind ik ook zo liefStomme Picasa! Veel te veel keus!
Ik heb om die reden dus gewoon een autootje voor iemand anders neefje (!!) gemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb ik geen geheugen, dus elke keer kijk ik en dan denk ik hee die is ook leuk.
En dan ga ik wat anders haken en ben ik t eigelijk alweer vergeten.
http://picasaweb.google.c(...)#5442677585807766546
autootjes ook zo leuk, tis dat ik geen kinderen heb, maar anders.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:53 schreef Spiegelei het volgende:
en 2 WIP-foto's van de draak (hij wordt groot!):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik die dacht dat jij me wel op de hoogte ging houden omdat ik je op haalquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:53 schreef Spiegelei het volgende:
Ohw en ik sluit me aan bij wat Stefanie zegt.
Die zeehond in zon pakje!! Hoe schattig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef Lyssa het volgende:
[..]je bent al een stukje verder met je draak dan ik
Hij wordt groot he! die 200 steken voor de stekels ook
Ohhh, Whoop! Die zeehond in dat boekje! Die ga ik maken!![]()
het is het dropspatroon dat ik voor isa gebruikt heb.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Ik dacht dat jij het patroon bedacht had.Maar je maakt een ring losse ter grote van het gat voor je hoofd en op 2 punten maak je hoekjes zoals in granny square?
Het kleur verloop is heel mooi, maar ik heb draad waar 3 kleuren in zit dus dat scheelt een hoop afwerken.
Ja diequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die zeehond in zon pakje!! Hoe schattig.
http://viyascorner.blogspot.com/2008/09/giant-panda.html Dit wordt mijn volgende.
En als ik morgen thuisblijf (een college over oxytocine komt vast niet over met deze pijn) ga ik mn kat af maken, ik verveel me.
Dat komt door de foto denk ik, de fotot is van onderen en opzij genomen (anders stond ik in m'n eigen licht), de ledematen zijn gewoon volgens patroon (lavender bunny).quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
oren zijn niet zo kort, maar die benen zijn lang voor mijn gevoel? Of is t niet dat bekende konijnpatroon?
Ja maar, ja maar, ja maar het is toch nog geen 9 oktober??quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef StefanieV het volgende:
[..]
En ik die dacht dat jij me wel op de hoogte ging houden omdat ik je op haal
Haha, dan ga je lachen, Pedagogische wetenschappen.quote:
Oja oops, ik moet nog pralines zien te halen tegen dan, nuja dan moet ik dit weekend een ritje naar daar maken héquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar het is toch nog geen 9 oktober??Straks rij je mij met je pralines nog voorbij
!
Cutequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Haha, dan ga je lachen, Pedagogische wetenschappen.
T vak heet neurobiologische achtergronden van opvoeding en ontwikkeling ofzo.
[ afbeelding ]
Wat? dat oxytocine?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Cute
Ik zou het juist wel leuk vinden, omdat het ook op jezelf van toepassing kan zijn
Dat is toch het hormoon wat bezig is als je verliefd bent?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wat? dat oxytocine?
T is wel heel leerzaam(de studie op zich, op 1 rotvak na). Maarja kinderen enzo he
Ja nogal veel dingen, maar zal me er van de week eens in verdiepen aangezien ik morgen denk ik echt niet op mn best ben. En weinig zin heb om anderhalf uur te reizen met zoveel pijn(3 uur in totaal dus).quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dat is toch het hormoon wat bezig is als je verliefd bent?(Oh en een boel andere dingen zie ik op wiki
)
Ik heb niet zoveel met kinderen, maar ik werk dan ook met oudjes
Dat kan ik me voorstellen, dat hoefde ik gelukkig niet voor mn college's.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja nogal veel dingen, maar zal me er van de week eens in verdiepen aangezien ik morgen denk ik echt niet op mn best ben. En weinig zin heb om anderhalf uur te reizen met zoveel pijn(3 uur in totaal dus).
[ afbeelding ]
Deze zijn ook zo schattig, ik hou alleen niet van dat gepriegel.
Ik heb nog een zombie liggen die voor vrijdagavond af moet, en dan ligt er nog een fat cat ball, een draak, een s'more en een bunearyquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je begint wel meteen als je zegt dat je wat doet.
Ik moet eerst mn kat afmaken, maar das alleen nog pootjes en oortjes en dat neus/mondstuk
Dus moet morgen kunnen.
Alleen mag t niet.
Maar ik verveel me.
En mn schouderpijn komt heus niet door t haken.
Toch?
haha wat niet dan? misschien dat ik t nog even snap voor ik ga slapen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb nog een zombie liggen die voor vrijdagavond af moet, en dan ligt er nog een fat cat ball, een draak, een s'more en een bunearyDus ik ben ook gewoon voor het hak op de tak
Maar ik wou iets maken met mn nieuwe katoen
Ik denk niet dat het door het haken komt, maar als je pijn krijgt met het haken is het niet zo fijn.Beetje rustig aan doen met haken, afgeleid worden door tv ofzo! En ik mag (zoals je dus ziet) niets zeggen over dingen afmaken voor je aan nieuwe dingen start
Ik snap nu al de seal niet meer
Geen idee, ik denk dat 'ie uit een ander boekje komt. Er zijn zoooooveel haakboekjes in Japan, en dan ook echt veel amigurumi boeken. Volgens mij is de panda wel van San-x waar Rilakkuma dus ook vandaan komt, ze hebben vast nog meer boekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja inderdaad die van koekeridoo is handig, weet je tenminste wat t hoofd enzo is.
Maar dat boekje met die panda zit daar alleen die panda in dan ofzo?
van een kant wel, van de andere kant (die actie wilde) weer niet... maar de huisarts begreep mijn frustratie wel gelukkig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
OMG al die bolletjes! Geweldig.
Mijsje, was t bij jou wel ok gegaan bij de huisarts?
Ik wil haken!
http://picasaweb.google.c(...)#5181569472769330994
Die wil ik al heel lang maken, de streepjes hielden me tegen(en t feit dat ik vast wel 10 dingen nog niet af heb)
Maar dat ik dan eerder moet afhechten? En dan daar opnieuw starten, dat zou ook nog kunnen? Die terugkerende Japanse tekens zijn vast de key!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Klik ik net fok weg, bedenk ik me dat het haast wel moet zijn dat je moet heen en weren. Dus zeg maar zoals je gewoon ook haakt. Dan krijg je namelijk een soort kromming erin.
Denk ik..
Supertofquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef Yachiru het volgende:
Ik denk dat je moet tellen, of even een markertje in welke vaste. Dus toch afhechten. Ik heb in mijn woordenboek even gezocht naar het Japanse woord voor draad, dat is ito, ofwel het eerste tekentje van de steeds terugkerende tekst. Nu de rest nog even ontcijferen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |