3 bolletjes zwart met textuur en 2 strengen handgeverfde zachtheid (ik kan even niet kijken hoe het ook alweer heet, want dan valt mn internet weg
 3 bolletjes zwart met textuur en 2 strengen handgeverfde zachtheid (ik kan even niet kijken hoe het ook alweer heet, want dan valt mn internet weg  ) Zo mooi! Die twee strengen kostten wel 9 pond per stuk, maar ze waren te mooi om te laten liggen
 ) Zo mooi! Die twee strengen kostten wel 9 pond per stuk, maar ze waren te mooi om te laten liggen 

Thanks!quote:Op zondag 26 september 2010 02:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is gaaf geworden! Waar heb je dat patroon vandaan, als ik vragen mag?
Dank je! Hij is ongeveer 25 cm hoogquote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef EsseEi het volgende:
En het troetelbeertje wordt ook schattig!:D Mooi gelukt! Hoe groot is ie ongeveer??

), maar daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb op school, blijft dat dus weer liggen... (zit alwéér met een beginnende keelontsteking...
 ), maar daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb op school, blijft dat dus weer liggen... (zit alwéér met een beginnende keelontsteking...  )
 )

Ik vind dat ook verreweg het mooiste.quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.
geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!

Aha, dat geeft de burger moed. Zo heb ik het ook gedaan. Ik weet dat ik niet zo goed ben met afwerken/naaien. Gelukkig heb jij ook een alternatief gevonden. Erg leuk met zoveel kleurtjes!quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.
geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!

, zijden sjaal, piraatje en poncho.. Gaaf!
 , zijden sjaal, piraatje en poncho.. Gaaf!  

Er is hier gewoon zo veel keus! Ze hebben hier alleen geen goedkope wol, alleen zwart en wit acryl voor 1,50 maar geen Zeeman-acties...
 Er is hier gewoon zo veel keus! Ze hebben hier alleen geen goedkope wol, alleen zwart en wit acryl voor 1,50 maar geen Zeeman-acties...

Ik vind de kikkerpootjes een superleuk ideequote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef EsseEi het volgende:
wohooo stapeltoren is min of meer af!!
Maar zit nog te twijfelen of ik op de bodem kikkerpootjes doe of bloempjes of gewoon niks...
Hij is groen....
(geen fototoestel dus kan niet showen)
Leuk weer je armwarmers Trui!

en vandaag moet ik een rugzak inpakken omdat ik vanavond naar het vliegveld ga en morgenochtend Heel Vroeg naar Istanbul vlieg
 en vandaag moet ik een rugzak inpakken omdat ik vanavond naar het vliegveld ga en morgenochtend Heel Vroeg naar Istanbul vlieg 
 Dus als iemand nog suggesties heeft voor een klein projectje, iets waar ik een week lang elke avond een uurtje aan kan werken en waarbij ik niet teveel verschillende kleuren garen mee moet nemen...
 Dus als iemand nog suggesties heeft voor een klein projectje, iets waar ik een week lang elke avond een uurtje aan kan werken en waarbij ik niet teveel verschillende kleuren garen mee moet nemen... 

) is erg mooi!! En het troetelbeertje
 ) is erg mooi!! En het troetelbeertje 

.
 . 

Ik ben gisteren eindelijk met het lijfje begonnen, heb net de snoet klaar. Ik heb verder alleen de ogen, stekels + staart ding en ben ook bezig met de oogledenquote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Spiegelei het volgende:
Ben nu eindelijk wel met de draak van delicious crochet begonnen. Lyssa jij was daar toch ook meebegonnen? Hoe ver is hij al? Ik heb het lijf (dat is de kopje, lijf en staart in ene) half af, toen was ik het even zat en dacht ik: ik begin aan de 'stekels' voor op de rug, maar daar kom ik geloof ik niet zo uit. Nou ja vanavond weer verder dan maar.
WIP fotootje volgt ook vanavond!
 Ik heb teveel andere dingen tussendoor gedaan.
 Ik heb teveel andere dingen tussendoor gedaan. En toffe en warme poncho's, polswarmers, sjaals! Echt leuke winterdingen komen er nu weer voorbij
 En toffe en warme poncho's, polswarmers, sjaals! Echt leuke winterdingen komen er nu weer voorbij 

Ynske

Ynske

hm ik gebruik een matras-steek, dus zeg maar, links erin rechts eruit, rechts een steekje verder erin links eruit, links een steekje verder erin rechts eruit, etc. die gaat best snel, maar t was gewoon een flinke klus, 72 vierkantjes aan elkaar maken en eerst nog "random" in een patroon leggen...quote:Op maandag 27 september 2010 11:40 schreef trui het volgende:
kwakz0r, hij is leuk! en hoe heb je dat aan elkaar naaien gedaan? ik haak ze meestal aan elkaar nl. (slipstitch) en dat gaat bij vierkantjes best snel vind ik.

en
  en   voor al die prachtige dingen die ik daarom nog niet bewonderd heb. Lyssa, Atlas is soooo cute
 voor al die prachtige dingen die ik daarom nog niet bewonderd heb. Lyssa, Atlas is soooo cute 

Mijn pakketje met catania is nog niet binnen, hopelijk morgen dan!
 Mijn pakketje met catania is nog niet binnen, hopelijk morgen dan!

Dat had ik dus ookquote:Op maandag 27 september 2010 09:03 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat troetelbeertje gaat nu echt op mijn lijstje... heb er ook wel de juiste kleurtjes voor geloof ik, dus die moet!
 Er lag nog een bol groene wol die ik eigenlijk voor steeltjes van bloemen wilde gebruiken, maar toen ik het patroon zag, móést ik een troetelbeer maken
 Er lag nog een bol groene wol die ik eigenlijk voor steeltjes van bloemen wilde gebruiken, maar toen ik het patroon zag, móést ik een troetelbeer maken 

Hij is wel heul cute!
 Hij is wel heul cute!

Als je op zijn naam klikt krijg je andere afbeeldingen van Cthulhu, het is een mythisch monster, met tentakels en vleugels.quote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn pakket is er ook nog niet, maar ik was later met bestellen, mijn bank heeft altijd een paar dagen nodig voor het overschrijven van geld en de post werkt hier traag - als ze de boel al niet achterover drukken. Ik heb dus nog wel een weekje geduld.
Wat moet dat groene mormeltje eigenlijk voorstellen, Lyssa? Een zeepaard, een octopus, een alien?Hij is wel heul cute!

) aardig koud dus ik heb zowaar best wat gehaakt! Heb een muts gehaakt met volgens mij schelpjes, hij is leuk geworden! Zal er straks een foto van maken.
 ) aardig koud dus ik heb zowaar best wat gehaakt! Heb een muts gehaakt met volgens mij schelpjes, hij is leuk geworden! Zal er straks een foto van maken.  

:D
:D

Dus heb groenlicht om lekker eten te gaan haken
 Dus heb groenlicht om lekker eten te gaan haken 

voor degenen die het nodig hebben!
 voor degenen die het nodig hebben!

Yachiru
 Yachiru ) In ieder geval nog gefeliciteerd! (ik dacht eerst: wat leuk, iemand maakt een haaktaart met mijn naam erop...
 ) In ieder geval nog gefeliciteerd! (ik dacht eerst: wat leuk, iemand maakt een haaktaart met mijn naam erop...  )
 )

leuk dat het hetzelfde, maar toch anders is...
 leuk dat het hetzelfde, maar toch anders is... weer mooie blocks van Trui!
 weer mooie blocks van Trui! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |