Thanks!quote:Op zondag 26 september 2010 02:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is gaaf geworden! Waar heb je dat patroon vandaan, als ik vragen mag?
Dank je! Hij is ongeveer 25 cm hoogquote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef EsseEi het volgende:
En het troetelbeertje wordt ook schattig!:D Mooi gelukt! Hoe groot is ie ongeveer??
Ik vind dat ook verreweg het mooiste.quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.
geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!
Aha, dat geeft de burger moed. Zo heb ik het ook gedaan. Ik weet dat ik niet zo goed ben met afwerken/naaien. Gelukkig heb jij ook een alternatief gevonden. Erg leuk met zoveel kleurtjes!quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.
geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!
Ik vind de kikkerpootjes een superleuk ideequote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef EsseEi het volgende:
wohooo stapeltoren is min of meer af!!
Maar zit nog te twijfelen of ik op de bodem kikkerpootjes doe of bloempjes of gewoon niks...
Hij is groen....
(geen fototoestel dus kan niet showen)
Leuk weer je armwarmers Trui!
Ik ben gisteren eindelijk met het lijfje begonnen, heb net de snoet klaar. Ik heb verder alleen de ogen, stekels + staart ding en ben ook bezig met de oogledenquote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Spiegelei het volgende:
Ben nu eindelijk wel met de draak van delicious crochet begonnen. Lyssa jij was daar toch ook meebegonnen? Hoe ver is hij al? Ik heb het lijf (dat is de kopje, lijf en staart in ene) half af, toen was ik het even zat en dacht ik: ik begin aan de 'stekels' voor op de rug, maar daar kom ik geloof ik niet zo uit. Nou ja vanavond weer verder dan maar.
WIP fotootje volgt ook vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |