abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 14:37:17 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86859988
weer een setje streepjespolswarmers af, ditmaal voor zoonlief:

in de haak.
  zondag 26 september 2010 @ 15:35:06 #152
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86862065
wohooo stapeltoren is min of meer af!! :D
Maar zit nog te twijfelen of ik op de bodem kikkerpootjes doe of bloempjes of gewoon niks...
Hij is groen....

(geen fototoestel dus kan niet showen)

Leuk weer je armwarmers Trui! :D
  zondag 26 september 2010 @ 16:17:10 #153
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_86863629
hmmm die polswarmers zijn eigenlijk best wel kék, nu ik ze "aan" zie.
Ik heb nieuwe paarse laarsjes, en paars garen over van project beddesprei. 1+1 is 2 !
Hoe maakte je die dingen ook alweer, trui? O-)
... ♥ ik mis je ♥
pi_86864122
Volgens mij is het een patroon van Attic24 phluphy.
  zondag 26 september 2010 @ 16:42:45 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_86864612
http://attic24.typepad.com/weblog/2009/10/wrist-warmers.html

Hoe krijg je ze zo netjes aan elkaar gemaakt trui? Keurig!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_86865139
Oh, loop is geweldig!!! O+ O+ O+ O+

Wel duur, maar ik heb me in kunnen houden :D 3 bolletjes zwart met textuur en 2 strengen handgeverfde zachtheid (ik kan even niet kijken hoe het ook alweer heet, want dan valt mn internet weg :D ) Zo mooi! Die twee strengen kostten wel 9 pond per stuk, maar ze waren te mooi om te laten liggen :P

Oh, deze zijn het :)

Ik heb de roze en nog een mintgroene O+

[ Bericht 16% gewijzigd door Inu op 26-09-2010 17:08:21 ]
  zondag 26 september 2010 @ 17:19:28 #157
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_86866002
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

die is gaaf geworden! Waar heb je dat patroon vandaan, als ik vragen mag?
Thanks!

Hij komt inderdaad van Picasa, hier vindt je alle troetelberen:
http://picasaweb.google.com/mandarinavi/OSOSAMOROSOS#

quote:
Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef EsseEi het volgende:
En het troetelbeertje wordt ook schattig! :D:D Mooi gelukt! Hoe groot is ie ongeveer??
Dank je! Hij is ongeveer 25 cm hoog :)

Mooie poncho_O_
Ik ben te druk en onhandig voor poncho's, dan kan ik mijn armen niet genoeg bewegen naar mijn idee, maar ik vind ze er bij anderen wel altijd erg leuk uitzien :D :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 26 september 2010 @ 17:22:51 #158
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_86866136
Thanks, Ophelia/mmascha. Ik ben ook benieuwd naar de afwerking, je doet het inderdaad erg netjes trui.
Het patroon zelf is niet echt moeilijk, voor zover ik kan zien, maar ik ben een leek. :P

Inu, prachtige kleuren! :o O+

Muck, ik ben het met je eens dat een poncho soms onhandig is. Maar ik ga 2 x per dag met de hond wandelen, en dan beweeg je je armen niet zoveel, en daar is hij reuze handig voor. En ook lekker in de auto bijvoorbeeld. En 's avonds op de bank, niet te vergeten. ;)
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 26 september 2010 @ 17:35:34 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86866678
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.

geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!
in de haak.
pi_86867100
wow, weer een hoop mooie projecten gezien O+
hier gaat het allemaal wat langzamer worden. moet nu echt eerst een borduurwerk afmaken (de leesplank) en aangezien ik nu best ziekig ben (niet te verwarren met zielig :P ), maar daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb op school, blijft dat dus weer liggen... (zit alwéér met een beginnende keelontsteking... }:| )
  zondag 26 september 2010 @ 17:48:24 #161
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_86867197
Leuke polswarmers trui!
Ziet er mooi uit, die garen inu. :)

Ik heb bretels voor bob ( zoontje van 5 maanden) gemaakt :)
pi_86868498
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:
mmascha, ik heb ze dit keer 'gewoon' meteen rond gehaakt, dus aan 't eind van een toer meteen vastmaken aan het begin ervan. alleen wel bij elke toer gekeerd, zodat je toch datzelfde effect krijgt als wanneer je eerst een lapje maakt en 't dan aan elkaar naait.

geweldige kleurtjes inu! ik houd normaal gesproken niet zo van gemeleerd maar dit ziet er heerlijk uit!
Ik vind dat ook verreweg het mooiste.
Ik begin dan wel steeds op een andere plek, zodat je niet een opeenvolging van aanhechtingen krijgt, Lukt goed.

Mens-o-mens wat heb jij een heerlijke productie, petje af.

Mijsje :*
  zondag 26 september 2010 @ 18:56:12 #163
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_86869429
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef trui het volgende:

Aha, dat geeft de burger moed. Zo heb ik het ook gedaan. Ik weet dat ik niet zo goed ben met afwerken/naaien. Gelukkig heb jij ook een alternatief gevonden. Erg leuk met zoveel kleurtjes!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_86869840
Wat mooi zo met de poncho fluf, en die kleuren ook handig verdeeld. Die groene bloemen passen straks perfect op de laatste rand. :)

Ze staan leuk trui, zo kan het inderdaad ook prima voor kinderen.

Mooie sjaal met sliertjes (ik weet even niet meer van wie, maar hij zag er goed uit).

Goede koop inu met die 'wol', leuke kleuren.

Mijn tas is nog steeds niet af, maar langzaam vordert het. Ben nu bezig met de flap en daarna nog het hengsel maken. Daarvoor moet ik in de voering wat aanpassen, maar voorlopig ben ik daar niet aan toe. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_86869904
Oh, superleuke dingen weer! Die troetelbeer O+ , zijden sjaal, piraatje en poncho.. Gaaf!
Ik heb eindelijk weer eens wat spul gefotografeerd en op Ravelry gezet. Dus bij deze ook hier:

Mn Fringed Shawl, is al sinds mei oid af. Warm dat ie is!!

Bloemenarmband (a la Lucy) voor een logeetje van 5

Fat bottom bag WIP
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  zondag 26 september 2010 @ 20:51:05 #166
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_86874227
Leuke dingen Wampi!
pi_86874872
Shit, toch nog meer gekocht :@

Drie bollen gemeleerd blauw, vier bollen merino wol en een bol regenboogkatoen :X Er is hier gewoon zo veel keus! Ze hebben hier alleen geen goedkope wol, alleen zwart en wit acryl voor 1,50 maar geen Zeeman-acties...
pi_86878107
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef EsseEi het volgende:
wohooo stapeltoren is min of meer af!! :D
Maar zit nog te twijfelen of ik op de bodem kikkerpootjes doe of bloempjes of gewoon niks...
Hij is groen....

(geen fototoestel dus kan niet showen)

Leuk weer je armwarmers Trui! :D
Ik vind de kikkerpootjes een superleuk idee :D

Heb zelf bijna niet kunnen haken, dus ik heb de bij afgerond en ben nu bezig met het lieveheersbeestje maar het duurt nog wel ff ;)
  zondag 26 september 2010 @ 22:59:29 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86882200
haha inu, ik ben heel benieuwd naar je uiteindelijke 'oogst'!

wampi, leukleuk!!! mooie sjaal, en je FBB schiet al op! (ik ben er nog steeds niet ECHT aan begonnen..)

vanavond 2 x een 'willow' block uit 't boek van Jan Eaton gemaakt:

wordt waarschijnlijk de achterkant (nou ja, de andere kant) van mijn 'old vienna' kussen.
in de haak.
pi_86889143
Ik kom ook weer even kijken, de afgelopen dagen weinig tot geen tijd gehad om ook maar een haaknaald aan te raken :') en vandaag moet ik een rugzak inpakken omdat ik vanavond naar het vliegveld ga en morgenochtend Heel Vroeg naar Istanbul vlieg *O*
Moet nog bedenken wat voor haakspulletjes er mee gaan, ervaring heeft me geleerd dat er doorgaans weinig van haken terecht komt op reis ;) Dus als iemand nog suggesties heeft voor een klein projectje, iets waar ik een week lang elke avond een uurtje aan kan werken en waarbij ik niet teveel verschillende kleuren garen mee moet nemen...
*duikt de schuur in op zoek naar een rugzak en gaat eindelijk beginnen met inpakken*
pi_86889369
Wat een boel leuke dingen! Trui het willow block is heel mooi! Phluphy je poncho word heel gaaf! Wampi dat armbandje O+
Die zijden sjaal ( weet even niet meer van wie hij was :@ ) is erg mooi!! En het troetelbeertje O+
Inu die kleuren zijn heel mooi!
pi_86890077
Oh dat troetelbeertje gaat nu echt op mijn lijstje... heb er ook wel de juiste kleurtjes voor geloof ik, dus die moet! Aangezien ik ook nog steeds niet de juiste kleur heb (gevonden) voor de southpark-poppetjes ga ik eerst wel een troetelbeer maken (ook meteen leuk verjaarskadootje voor kindjes van vrienden van ons).
Maar helaas moet ik eerst mijn borduurwerk afmaken, moet deze week op de post voor een swap, dus daar ben ik nog effe zoet mee, maar wil echt dringend weer haken als ik al die mooie dingen zie hier!
pi_86890720
*O* mijn eerste haakwerkje! Amigurumi-kat is af :P

Volgend project; een haaknaaldenetuitje

[ Bericht 11% gewijzigd door Whiskers op 27-09-2010 09:46:33 ]
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  maandag 27 september 2010 @ 09:57:45 #174
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_86891330
Whiskers, wat een schattig katje!

Oeh die troetelbeertjes zijn ook super gaaf! Die komen echt op mijn (veul te lange) to-hook-lijstje.

Ik heb van 3 bollen gemeleerd rood/blauw garen nog een lavender bunny gemaakt. Eigenlijk had ik net te weinig garen, nu heeft de lavender bunny geen staartje en kortere oren, maar ik vind dat het wel kan.
Op het einde ben ik aan de ene kant van de bol begonnen met oor 1 en aan de andere kant begonnen met oor 2 zodat ik ze even lang kon maken :P .
Foto's volgens vanavond (ben weer onwijs aan het soggen).

Ben nu eindelijk wel met de draak van delicious crochet begonnen. Lyssa jij was daar toch ook meebegonnen? Hoe ver is hij al? Ik heb het lijf (dat is de kopje, lijf en staart in ene) half af, toen was ik het even zat en dacht ik: ik begin aan de 'stekels' voor op de rug, maar daar kom ik geloof ik niet zo uit. Nou ja vanavond weer verder dan maar.
WIP fotootje volgt ook vanavond!
klerkje
pi_86891932
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Spiegelei het volgende:

Ben nu eindelijk wel met de draak van delicious crochet begonnen. Lyssa jij was daar toch ook meebegonnen? Hoe ver is hij al? Ik heb het lijf (dat is de kopje, lijf en staart in ene) half af, toen was ik het even zat en dacht ik: ik begin aan de 'stekels' voor op de rug, maar daar kom ik geloof ik niet zo uit. Nou ja vanavond weer verder dan maar.
WIP fotootje volgt ook vanavond!
Ik ben gisteren eindelijk met het lijfje begonnen, heb net de snoet klaar. Ik heb verder alleen de ogen, stekels + staart ding en ben ook bezig met de oogleden :P Ik heb teveel andere dingen tussendoor gedaan.

Trouwens wat een gave troetelbeer O+ En toffe en warme poncho's, polswarmers, sjaals! Echt leuke winterdingen komen er nu weer voorbij :D

Whiskers, wat een mooie eerste amigurumi O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Lyssa op 27-09-2010 11:42:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')