hm ik gebruik een matras-steek, dus zeg maar, links erin rechts eruit, rechts een steekje verder erin links eruit, links een steekje verder erin rechts eruit, etc. die gaat best snel, maar t was gewoon een flinke klus, 72 vierkantjes aan elkaar maken en eerst nog "random" in een patroon leggen...quote:Op maandag 27 september 2010 11:40 schreef trui het volgende:
kwakz0r, hij is leuk! en hoe heb je dat aan elkaar naaien gedaan? ik haak ze meestal aan elkaar nl. (slipstitch) en dat gaat bij vierkantjes best snel vind ik.
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 27 september 2010 09:03 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat troetelbeertje gaat nu echt op mijn lijstje... heb er ook wel de juiste kleurtjes voor geloof ik, dus die moet!
Als je op zijn naam klikt krijg je andere afbeeldingen van Cthulhu, het is een mythisch monster, met tentakels en vleugels.quote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn pakket is er ook nog niet, maar ik was later met bestellen, mijn bank heeft altijd een paar dagen nodig voor het overschrijven van geld en de post werkt hier traag - als ze de boel al niet achterover drukken. Ik heb dus nog wel een weekje geduld.
Wat moet dat groene mormeltje eigenlijk voorstellen, Lyssa? Een zeepaard, een octopus, een alien?Hij is wel heul cute!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |