Ja, ik ben (bijna was) jarig vandaag inderdaad, dankjewel!quote:Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
Yppy, popple? bedoel je de troetelbeer? die is superschattig inderdaad!Yachiru
was je verjaardag vandaag? (ik weet niet of je het gezegd hebt... ik ben een zeef op het moment...) In ieder geval nog gefeliciteerd! (ik dacht eerst: wat leuk, iemand maakt een haaktaart met mijn naam erop...
)
EsseEi, leuke stapeltoren is dat geworden! leuk met die voetjes aan de basis
Lyssa, grappig monster
Kwakzor, die kussentjes zijn erg leuk geworden zo samen!leuk dat het hetzelfde, maar toch anders is...
och Whiskers, wat een lief katje... (het is niet voor een kindje toch?)weer mooie blocks van Trui!
en mooie dingen van Wampi!
Ik ben wel benieuwd naar je fat-bottom-bag...
Aww nee hoor, niks gemist!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef mijsje het volgende:Yachiru, ik was al bang dat ik iets gemist had...
heb je een leuke dag gehad?
Trui, leuke sjaal wordt dat! maak je hem voor je dochter?
Whoopdidoo, ik ken dat gevoel hoor, van belachelijk dat je de dokter hebt gebeld. soms is het gewoon fijn om even bevestiging te krijgen van wat je denkt te hebben... (ik mag om half 10...)
Dankje! Oeh,ben benieuwd! De garens die je tot nu hebt laten zien zijn trouwens ook echtquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:59 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd nog Yachiru
Ik ga straks een foto maken van mn aankopenHeb ook nog leuke hebbedingetjes gekocht waar de Japan-liefhebbers hier volgens mij ook wel wat van willen
Nee, is ni helemaal kindproof met de knoopjes...quote:Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
och Whiskers, wat een lief katje... (het is niet voor een kindje toch?)
Smoooi! Wat voor type garen is dat? Ik wil polswarmers gaan maken met zoiets.quote:Op zondag 26 september 2010 09:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb eindelijk een acceptabele foto van mijn (60%) zijden sjaal weten te maken, de zachte glans van het garen komt niet echt over op de foto maar soit.
[ afbeelding ]
Een rib uit m'n lijf voor ruim 7 euro per bol (en nog eens 1 bol te veel verknipt omdat ik dacht dat ik meer franje wilde) maar hij valt supermooi en zit zó lekker
Zo doe ik het ook iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef trui het volgende:
welkom katora! ik heb zo'n hoesje inderdaad wel eens (met de hand) met naaigaren aan een bestaande kussenhoes vastgenaaid. beetje passen en meten (tussendoor opletten dat je je haaksel niet teveel of te weinig oprekt), en kleine steekjes maken, dan kan 't heel netjes worden! en 't voordeel is dat je geen achterkant hoeft te haken en je gebruik kunt maken van de (eventuele) sluiting die al aan dat bestaande sloop zat.
Je kan zonder verwijzing van de huisarts naar de fysio. Maar volgens mij gaat het je meer om de huisarts die je niet serieus neemt. Dat is altijd heel vervelend. Zeker als je eindelijk de moed hebt verzameld om te gaan. Beterschap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh snertje is ook zo leuk ja!
Nou kben geweest hoor, had beter niet kunnen gaan.
Waarschijnlijk is t geirriteerd ofzo, kon nog teveel bewegen voor een ontsteking.
En tsja toch maar een paracetamolletje nemen.
Ware het niet dat ik daar zo duf als een konijn van word.
En als t over een paar weken niet over was kon ik wel terugkomen om te kijken voor fysio.
Zo lang ga ik echt niet wachten.
Dus nu ben ik chagerijnig.
O wat ziet dat er allemaal mooi uit! Leuke dingen ingekocht. Ik wilde net zeggen: ik zou graag even voelen en dan vooral aan de bovenste vier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:54 schreef Inu het volgende:
De foto's
[ afbeelding ]
De bovenste 4 zijn Merino wol en zoooo zacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het boekje is mn paspoort en het melkpakje is appelsap-lipbalsemHeb ook nog cranberry en orange
Ik zie alleen net wel dat die zwarte Giglio van 2 wassingen zijn
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Je kan zonder verwijzing van de huisarts naar de fysio. Maar volgens mij gaat het je meer om de huisarts die je niet serieus neemt. Dat is altijd heel vervelend. Zeker als je eindelijk de moed hebt verzameld om te gaan. Beterschap!
Even excuses voor de vervuiling van de activity-pagina op raverly. Ik ben weer in kerstsfeerIk heb weer eens een onmogelijk project bedacht. Ik wil kerstkaarten maken met een gehaakte kerstboomversiering. Dat is voor 10 kaarten nog leuk denk ik maar daarna niet meer. Misschien dat ik mezelf met heel veel patronen gemotiveerd kan houden.
Ja, ik vind ze zelf ook echt prachtigquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef AnitraX het volgende:
Hier zijn 2 pakjes binnende foto's komen vanavond ik ga ze eerst open maken en keuren
Inu die 2 strengen wol wat zijn die mooi!!!
Ook de Catania?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef AnitraX het volgende:
Hier zijn 2 pakjes binnende foto's komen vanavond ik ga ze eerst open maken en keuren
Inu die 2 strengen wol wat zijn die mooi!!!
dat is balen. Had vrijdag besteld idd. Hopelijk is jouw pakketje er snel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef Lyssa het volgende:
[..]hier nog niets binnen. Jij had ook vrijdag besteld toch?
Wat leuk! Gefeliciteerd! Je Atlas was ook wel geweldig. Leuk boekje heb je gewonnen! De voorkant beloofd veel goeds.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Lyssa het volgende:
http://www.freshstitches.com/wordpress/?p=2717
Ik heb de wedstrijd gewonnen met Atlas
Ik heb een gesigneerde versie van dit boekje gewonnen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb de wedstrijd gewonnen met Atlas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |