Ja, ik ben (bijna was) jarig vandaag inderdaad, dankjewel!quote:Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
Yppy, popple? bedoel je de troetelbeer? die is superschattig inderdaad!Yachiru
was je verjaardag vandaag? (ik weet niet of je het gezegd hebt... ik ben een zeef op het moment...) In ieder geval nog gefeliciteerd! (ik dacht eerst: wat leuk, iemand maakt een haaktaart met mijn naam erop...
)
EsseEi, leuke stapeltoren is dat geworden! leuk met die voetjes aan de basis
Lyssa, grappig monster
Kwakzor, die kussentjes zijn erg leuk geworden zo samen!leuk dat het hetzelfde, maar toch anders is...
och Whiskers, wat een lief katje... (het is niet voor een kindje toch?)weer mooie blocks van Trui!
en mooie dingen van Wampi!
Ik ben wel benieuwd naar je fat-bottom-bag...
 Ik had het inderdaad niet gezegd, maar die taart moest ik natuurlijk toch wel even showen!
 Ik had het inderdaad niet gezegd, maar die taart moest ik natuurlijk toch wel even showen! 

en gefeliciteerd!
 en gefeliciteerd! 

Ik vind dat soort taarten altijd zo leuk
 Ik vind dat soort taarten altijd zo leuk  Maar ben zelf geen bakwonder
 Maar ben zelf geen bakwonder 
 )
)

Wordt een mooie sjaal zo te zien!
 Wordt een mooie sjaal zo te zien! Moet.Haken! (Maar moet.eerst.borduren....
 Moet.Haken! (Maar moet.eerst.borduren....   )
 )

Yachiru, ik was al bang dat ik iets gemist had...
 Yachiru, ik was al bang dat ik iets gemist had...  heb je een leuke dag gehad?
 heb je een leuke dag gehad?

Misschien inderdaad zelf maken, goed idee... maar patronen ben ik niet zo goed in
 Misschien inderdaad zelf maken, goed idee... maar patronen ben ik niet zo goed in  

Aww nee hoor, niks gemist!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef mijsje het volgende:Yachiru, ik was al bang dat ik iets gemist had...
heb je een leuke dag gehad?
Trui, leuke sjaal wordt dat! maak je hem voor je dochter?
Whoopdidoo, ik ken dat gevoel hoor, van belachelijk dat je de dokter hebt gebeld. soms is het gewoon fijn om even bevestiging te krijgen van wat je denkt te hebben... (ik mag om half 10...)
 Zou trouwens niet eens gek zijn, gezien de snelheid van de haaktopics
 Zou trouwens niet eens gek zijn, gezien de snelheid van de haaktopics  

M'n nichtje heeft (naast de taart) ook een hele mooie rok met bijpassend tasje voor me gemaakt
 M'n nichtje heeft (naast de taart) ook een hele mooie rok met bijpassend tasje voor me gemaakt  Echt helemaal geweldig!!! En m'n zusje gaat een zpagetti tas voor me breien, mag zelf nog een kleurtje en hengsels uitzoeken en dan ga ik die gebruiken voor m'n haak WIP
 Echt helemaal geweldig!!! En m'n zusje gaat een zpagetti tas voor me breien, mag zelf nog een kleurtje en hengsels uitzoeken en dan ga ik die gebruiken voor m'n haak WIP  
  Ben nu een Jigglypuff voor haar aan het haken, want ze is vrijdag jarig.
 Ben nu een Jigglypuff voor haar aan het haken, want ze is vrijdag jarig. 

Heb ook nog leuke hebbedingetjes gekocht waar de Japan-liefhebbers hier volgens mij ook wel wat van willen
 Heb ook nog leuke hebbedingetjes gekocht waar de Japan-liefhebbers hier volgens mij ook wel wat van willen  

Ynske

Ynske

Dankje! Oeh,ben benieuwd! De garens die je tot nu hebt laten zien zijn trouwens ook echtquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:59 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd nog Yachiru
Ik ga straks een foto maken van mn aankopenHeb ook nog leuke hebbedingetjes gekocht waar de Japan-liefhebbers hier volgens mij ook wel wat van willen

Nee, is ni helemaal kindproof met de knoopjes...quote:Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
och Whiskers, wat een lief katje... (het is niet voor een kindje toch?)
Smoooi! Wat voor type garen is dat? Ik wil polswarmers gaan maken met zoiets.quote:Op zondag 26 september 2010 09:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb eindelijk een acceptabele foto van mijn (60%) zijden sjaal weten te maken, de zachte glans van het garen komt niet echt over op de foto maar soit.
[ afbeelding ]
Een rib uit m'n lijf voor ruim 7 euro per bol (en nog eens 1 bol te veel verknipt omdat ik dacht dat ik meer franje wilde) maar hij valt supermooi en zit zó lekker

Ik ben helaas niet in to de kussentjes (hoewel ik die nog wel wil gaan maken ooit...) dus kan je helaas niet helpen. Succes wel in elk geval!
 Ik ben helaas niet in to de kussentjes (hoewel ik die nog wel wil gaan maken ooit...) dus kan je helaas niet helpen. Succes wel in elk geval!

Zo doe ik het ook iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef trui het volgende:
welkom katora! ik heb zo'n hoesje inderdaad wel eens (met de hand) met naaigaren aan een bestaande kussenhoes vastgenaaid. beetje passen en meten (tussendoor opletten dat je je haaksel niet teveel of te weinig oprekt), en kleine steekjes maken, dan kan 't heel netjes worden! en 't voordeel is dat je geen achterkant hoeft te haken en je gebruik kunt maken van de (eventuele) sluiting die al aan dat bestaande sloop zat.
 Heb het ook wel eens gewoon met hetzelfde garen gedaan als waarmee ik had gehaakt, maar dat is niet zo mooi als naaigaren
 Heb het ook wel eens gewoon met hetzelfde garen gedaan als waarmee ik had gehaakt, maar dat is niet zo mooi als naaigaren  

ze staat nog steeds op m'n verlanglijstje. maar de tijd he... ik wil er meer van!
 ze staat nog steeds op m'n verlanglijstje. maar de tijd he... ik wil er meer van!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |