Oh! Kan niet wachten tot mijn pakket er is!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Lyssa het volgende:
Pakket (!!) foto tijdOMG ik voel me als een klein kind met sinterklaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en totaal:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh! Kan niet wachten tot mijn pakket er is!
Kssjt, uit mijn hoofd jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Je kan zonder verwijzing van de huisarts naar de fysio. Maar volgens mij gaat het je meer om de huisarts die je niet serieus neemt. Dat is altijd heel vervelend. Zeker als je eindelijk de moed hebt verzameld om te gaan. Beterschap!
Even excuses voor de vervuiling van de activity-pagina op raverly. Ik ben weer in kerstsfeerIk heb weer eens een onmogelijk project bedacht. Ik wil kerstkaarten maken met een gehaakte kerstboomversiering. Dat is voor 10 kaarten nog leuk denk ik maar daarna niet meer. Misschien dat ik mezelf met heel veel patronen gemotiveerd kan houden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Ik dacht dat jij het patroon bedacht had.Maar je maakt een ring losse ter grote van het gat voor je hoofd en op 2 punten maak je hoekjes zoals in granny square?
Het kleur verloop is heel mooi, maar ik heb draad waar 3 kleuren in zit dus dat scheelt een hoop afwerken.
Jaaa die beestjes vind ik ook zo liefquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
OMG al die bolletjes! Geweldig.
Mijsje, was t bij jou wel ok gegaan bij de huisarts?
Ik wil haken!
http://picasaweb.google.c(...)#5181569472769330994
Die wil ik al heel lang maken, de streepjes hielden me tegen(en t feit dat ik vast wel 10 dingen nog niet af heb)
Ja klopt! Maar niet alle tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef appelfan het volgende:
Maar jij hebt alle kleuren om te haken Lyssa
Ja gelukkig heb ik geen geheugen, dus elke keer kijk ik en dan denk ik hee die is ook leuk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Jaaa die beestjes vind ik ook zo liefStomme Picasa! Veel te veel keus!
Ik heb om die reden dus gewoon een autootje voor iemand anders neefje (!!) gemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb ik geen geheugen, dus elke keer kijk ik en dan denk ik hee die is ook leuk.
En dan ga ik wat anders haken en ben ik t eigelijk alweer vergeten.
http://picasaweb.google.c(...)#5442677585807766546
autootjes ook zo leuk, tis dat ik geen kinderen heb, maar anders.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:53 schreef Spiegelei het volgende:
en 2 WIP-foto's van de draak (hij wordt groot!):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik die dacht dat jij me wel op de hoogte ging houden omdat ik je op haalquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:53 schreef Spiegelei het volgende:
Ohw en ik sluit me aan bij wat Stefanie zegt.
Die zeehond in zon pakje!! Hoe schattig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef Lyssa het volgende:
[..]je bent al een stukje verder met je draak dan ik
Hij wordt groot he! die 200 steken voor de stekels ook
Ohhh, Whoop! Die zeehond in dat boekje! Die ga ik maken!![]()
het is het dropspatroon dat ik voor isa gebruikt heb.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Ik dacht dat jij het patroon bedacht had.Maar je maakt een ring losse ter grote van het gat voor je hoofd en op 2 punten maak je hoekjes zoals in granny square?
Het kleur verloop is heel mooi, maar ik heb draad waar 3 kleuren in zit dus dat scheelt een hoop afwerken.
Ja diequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die zeehond in zon pakje!! Hoe schattig.
http://viyascorner.blogspot.com/2008/09/giant-panda.html Dit wordt mijn volgende.
En als ik morgen thuisblijf (een college over oxytocine komt vast niet over met deze pijn) ga ik mn kat af maken, ik verveel me.
Dat komt door de foto denk ik, de fotot is van onderen en opzij genomen (anders stond ik in m'n eigen licht), de ledematen zijn gewoon volgens patroon (lavender bunny).quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
oren zijn niet zo kort, maar die benen zijn lang voor mijn gevoel? Of is t niet dat bekende konijnpatroon?
Ja maar, ja maar, ja maar het is toch nog geen 9 oktober??quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef StefanieV het volgende:
[..]
En ik die dacht dat jij me wel op de hoogte ging houden omdat ik je op haal
Haha, dan ga je lachen, Pedagogische wetenschappen.quote:
Oja oops, ik moet nog pralines zien te halen tegen dan, nuja dan moet ik dit weekend een ritje naar daar maken héquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar het is toch nog geen 9 oktober??Straks rij je mij met je pralines nog voorbij
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |