abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86948456
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Lyssa het volgende:
Pakket (!!) foto tijd :D OMG ik voel me als een klein kind met sinterklaas :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en totaal:
[ afbeelding ]
Oh! Kan niet wachten tot mijn pakket er is!
pi_86949089
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Oh! Kan niet wachten tot mijn pakket er is!
*O*

En toch mis ik een kleur :') Ik heb een lichte kleur roze, beetje huidskleur maar net iets meer roze en die zit er niet nogmaals bij, verder wel wat dubbele met wat ik al had, maar das geeeeen probleem :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:06:33 #253
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_86949229
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef mmascha het volgende:

[..]

Je kan zonder verwijzing van de huisarts naar de fysio. Maar volgens mij gaat het je meer om de huisarts die je niet serieus neemt. Dat is altijd heel vervelend. Zeker als je eindelijk de moed hebt verzameld om te gaan. Beterschap!

Even excuses voor de vervuiling van de activity-pagina op raverly. Ik ben weer in kerstsfeer :D Ik heb weer eens een onmogelijk project bedacht. Ik wil kerstkaarten maken met een gehaakte kerstboomversiering. Dat is voor 10 kaarten nog leuk denk ik maar daarna niet meer. Misschien dat ik mezelf met heel veel patronen gemotiveerd kan houden.
Kssjt, uit mijn hoofd jij :P
Dat is precies waar ik gisteravond aan begonnen ben :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_86949919
*O* Lyssa, gefeliciteerd!!! *O*

Whoopdidoo, wat balen dat je niet serieus genomen wordt door je huisarts... maar inderdaad, gewoon naar je fysio gaan hoor, en misschien even praten met je eigen huisarts... misschien dat je je wat meer gehoord voelt dan. dit is niet prettig... :*

*op de grond stampt en gilt* ik wil ook zo'n catania pakket! O+ [/kinderachtige modus]

wow Inu, wat een mooie wolletjes O+

ik wil ook haken, maar ik moet nu eerst m'n borduurding afmaken :D *gauw leesplankje er weer bij neemt...*
pi_86950854

en opgeborgen O+ Ze nemen dus heul niet veel ruimte in beslag! De losse bolletjes erbovenop waren de bolletjes die ik al had ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:40:21 #256
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_86952728
Bwoahh wat is er weer veel gepost! :o

De Fringed Shawl van Wampi vind ik mooi, maar die bloemenarmand is ronduit geweldig! Zo vrolijk!

Trui is nog steeds hyperactief/productief zo te zien. Mooi, die Willow Blocks.

Whiskers, complimentje voor je keurige eerste haakwerkje. Knuffels en dieren zijn niet zo mijn ding, maar ik kan me voorstellen dat dit een geweldig leuk eerste projectje was. :Y

kwakzOr: *schouderklopje* voor het keurige aan elkaar naaien van je kussen!

EsseEi *schouderklopje* voor de mooie productie. Dat egeltje is wel geinig, altijd leuk om cadeau te doen bijvoorbeeld. Echt een leuk werkje voor als je tussendoor eens wat anders wil (zoals ik, steeds, maar het toch nooit doe).

:D Geweldig taart van Yachiro, en natuurlijk alsnog van harte!

Katora, welkom, en hopelijk kun je snel foto's posten. Het is echt leuk om je werk aan anderen te kunnen laten zien, vind ik. Want alleen het trouwe "ja, echt heel leuk" van bijv. manlief wordt soms wat saai. :P

:o Mooie aankopen Inu!

Lyssa, gefeliciteerd! Nog even en je mag zelf handtekeningen gaan uitdelen. ;) En dat pakket! _O_

Anitra, natuurlijk mag jij die poncho maken, maar ik begrijp de vraag (aan mij!) eigenlijk niet; het is toch niet zo dat het mijn patroon is? Het is eigenlijk niet eens een patroon, ik haak gewoon stokjes op een ring en dan steeds aan 2 kanten meerderen (van Ynske geleerd).
Of bedoel je de kleuren of manier van kleur laten verlopen? In elk geval: ga gerust je gang!
... ♥ ik mis je ♥
pi_86953155
Ik dacht dat jij het patroon bedacht had. :D Maar je maakt een ring losse ter grote van het gat voor je hoofd en op 2 punten maak je hoekjes zoals in granny square?
Het kleur verloop is heel mooi, maar ik heb draad waar 3 kleuren in zit dus dat scheelt een hoop afwerken.
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:56:27 #258
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_86953499
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Ik dacht dat jij het patroon bedacht had. :D Maar je maakt een ring losse ter grote van het gat voor je hoofd en op 2 punten maak je hoekjes zoals in granny square?
Het kleur verloop is heel mooi, maar ik heb draad waar 3 kleuren in zit dus dat scheelt een hoop afwerken.
:Y In het vorige topic staat wel een linkje naar een patroon. Daar kwam ik niet helemaal uit, en in datzelfde topic legt Ynske me uit hoe ik het moet doen. De grootte van de ring heb ik geschat, en is volgens mijn moeder te groot, maar ik kan er later een kraag op haken.
En daarna inderdaad een reuze-granny maken, en op 2 punten meerderen ipv 4. Dat worden de voorkant en de achterkant.
... ♥ ik mis je ♥
pi_86954463
OMG al die bolletjes! Geweldig.

Mijsje, was t bij jou wel ok gegaan bij de huisarts?

Ik wil haken!
http://picasaweb.google.c(...)#5181569472769330994
Die wil ik al heel lang maken, de streepjes hielden me tegen(en t feit dat ik vast wel 10 dingen nog niet af heb O-) )
pi_86954585
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
OMG al die bolletjes! Geweldig.

Mijsje, was t bij jou wel ok gegaan bij de huisarts?

Ik wil haken!
http://picasaweb.google.c(...)#5181569472769330994
Die wil ik al heel lang maken, de streepjes hielden me tegen(en t feit dat ik vast wel 10 dingen nog niet af heb O-) )
Jaaa die beestjes vind ik ook zo lief O+ Stomme Picasa! Veel te veel keus!
pi_86954863
Hé dames, ik heb hier echt geen tijd om mee te lezen momenteel maar zou wel graag naar de meet komen. Kan iemand me (als het afgesproken wordt) een pm'tje sturen met het adres en hoe we afspreken enzo?
pi_86954932
Maar jij hebt alle kleuren om te haken Lyssa O+
pi_86955089
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef appelfan het volgende:
Maar jij hebt alle kleuren om te haken Lyssa O+
Ja klopt! Maar niet alle tijd ;(

*gief tijd!
pi_86955148
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Jaaa die beestjes vind ik ook zo lief O+ Stomme Picasa! Veel te veel keus!
Ja gelukkig heb ik geen geheugen, dus elke keer kijk ik en dan denk ik hee die is ook leuk.
En dan ga ik wat anders haken en ben ik t eigelijk alweer vergeten.
http://picasaweb.google.c(...)#5442677585807766546
autootjes ook zo leuk, tis dat ik geen kinderen heb, maar anders.
pi_86955205
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Ja gelukkig heb ik geen geheugen, dus elke keer kijk ik en dan denk ik hee die is ook leuk.
En dan ga ik wat anders haken en ben ik t eigelijk alweer vergeten.
http://picasaweb.google.c(...)#5442677585807766546
autootjes ook zo leuk, tis dat ik geen kinderen heb, maar anders.
Ik heb om die reden dus gewoon een autootje voor iemand anders neefje (!!) gemaakt _O-
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:53:56 #266
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_86956444
Ooh wat gaan we weer hard!
Lyssa gefeliciteerd *O*
En van al dat mooie garen (Inu, Lyssa }:| ;) ) word ik ook weer jaloers (maar nee, ik mag niet bestellen ik heb nog genoeg!).

Een :* voor Woop, een :W voor katora, en een ^O^ & *O* voor de leuke projectjes die weer langs komen (leuke stapeltoren!).

Ik had nog wat fotootjes beloofd:
Hier de bunny met te korte oren (maar dat kan best):

en 2 WIP-foto's van de draak (hij wordt groot!):

Ohw en ik sluit me aan bij wat Stefanie zegt.
klerkje
pi_86956592
oren zijn niet zo kort, maar die benen zijn lang voor mijn gevoel? Of is t niet dat bekende konijnpatroon?

http://picasaweb.google.c(...)#5412841333567092306 als iemand t patroon hiervan kan ontcijferen ben ik zo blij. Zo schattig.
pi_86956695
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:53 schreef Spiegelei het volgende:
en 2 WIP-foto's van de draak (hij wordt groot!):

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:D je bent al een stukje verder met je draak dan ik _O- Hij wordt groot he! die 200 steken voor de stekels ook :o

Ohhh, Whoop! Die zeehond in dat boekje! Die ga ik maken! O+ O+
pi_86956778
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:53 schreef Spiegelei het volgende:

Ohw en ik sluit me aan bij wat Stefanie zegt.
En ik die dacht dat jij me wel op de hoogte ging houden omdat ik je op haal :P
pi_86956902
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef Lyssa het volgende:

[..]

:D je bent al een stukje verder met je draak dan ik _O- Hij wordt groot he! die 200 steken voor de stekels ook :o

Ohhh, Whoop! Die zeehond in dat boekje! Die ga ik maken! O+ O+
Die zeehond in zon pakje!! Hoe schattig.

http://viyascorner.blogspot.com/2008/09/giant-panda.html Dit wordt mijn volgende.

En als ik morgen thuisblijf (een college over oxytocine komt vast niet over met deze pijn) ga ik mn kat af maken, ik verveel me.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 september 2010 @ 21:04:19 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86956936
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
het is het dropspatroon dat ik voor isa gebruikt heb.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_86957011
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Die zeehond in zon pakje!! Hoe schattig.

http://viyascorner.blogspot.com/2008/09/giant-panda.html Dit wordt mijn volgende.

En als ik morgen thuisblijf (een college over oxytocine komt vast niet over met deze pijn) ga ik mn kat af maken, ik verveel me.
Ja die O+

Oxytocine :o Wat studeer je?
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:07:29 #273
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_86957083
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
oren zijn niet zo kort, maar die benen zijn lang voor mijn gevoel? Of is t niet dat bekende konijnpatroon?
Dat komt door de foto denk ik, de fotot is van onderen en opzij genomen (anders stond ik in m'n eigen licht), de ledematen zijn gewoon volgens patroon (lavender bunny).

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef StefanieV het volgende:

[..]

En ik die dacht dat jij me wel op de hoogte ging houden omdat ik je op haal :P
Ja maar, ja maar, ja maar het is toch nog geen 9 oktober?? :P Straks rij je mij met je pralines nog voorbij :D !
klerkje
pi_86957462
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Oxytocine :o Wat studeer je?
Haha, dan ga je lachen, Pedagogische wetenschappen.
T vak heet neurobiologische achtergronden van opvoeding en ontwikkeling ofzo.

pi_86957504
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Spiegelei het volgende:
[..]

Ja maar, ja maar, ja maar het is toch nog geen 9 oktober?? :P Straks rij je mij met je pralines nog voorbij :D !
Oja oops, ik moet nog pralines zien te halen tegen dan, nuja dan moet ik dit weekend een ritje naar daar maken hé :D (neenee ik vergeet ze niet!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')