http://today.msnbc.msn.com/id/39309129quote:INGLEWOOD, Calif. — Jennifer Lopez and Steven Tyler will join Randy Jackson as "American Idol" judges next season, after months of turnover and speculation about the future of TV's top-rated show.
With pomp rivaling that of a U.S. Supreme Court appointment, Fox finally assembled the new pieces of the "Idol" panel that will be returned to its original three-member format for season 10.
Actress-singer-dancer Lopez and Aerosmith frontman Tyler will have the job of trying to match the offbeat chemistry of former judges Simon Cowell and Paula Abdul.
"This is 'American Idol,'" host Ryan Seacrest said after the new trio took the stage with him.
Tyler said he wanted to join the show because "it's being a part of something much bigger than yourself. ... I want to bring some rock to this rollercoaster and show if you've got the heart, the talent, the feeling to do this you could be the next American Idol."
"I'm so excited," Lopez said. "I'm looking for the next Michael Jackson."
The likely Lopez-Tyler pairing had been reported so frequently that Fox would have had to produce Betty White and 50 Cent instead to generate any surprise.
advertisement | ad info
Cowell announced last January that he planned to leave to launch a new talent show for Fox in 2011, with newcomers Ellen DeGeneres and Kara DioGuardi exiting this summer. Abdul left in 2009 over a contract dispute.
Jackson will be the only original judge when "American Idol" returns in January.
Lopez and Tyler could help "American Idol" reinvent itself for the new season, when it will try to stem a ratings slide and bring in younger viewers. The show's audience has been gradually aging, and advertisers prefer to pitch to young adults.
But Fox and the show's producers didn't match the new judges to the target audience when it comes to age: Lopez is 41 and Tyler is 62. Jackson is in the middle at age 54.
Lopez's films include "Selena," "The Wedding Planner" and most recently "The Back-Up Plan." She has appeared as a mentor on "American Idol."
She was part of the "Fly Girl" house dancers on the comedy show "In Living Color," in 1990, before becoming a backup dancer for Janet Jackson.
"On the 6," Lopez's first album, came out in 1999 and launched a career in pop, Latin, hip-hop and R&B. "Love?" is the latest CD from the Grammy winner, who has twins with husband Marc Anthony.
Tyler brings a colorful and tempestuous history with him. He's fought with his band mates, been in rehab for prescription drug abuse and took a fall off a stage in 2009 that forced cancellation of Aerosmith's summer tour.
"American Idol" was the nation's favorite program last season, the seventh time it's held that position. But it showed rare vulnerability, beaten in the weekly ratings several times by ABC's "Dancing With the Stars."
A total of 24.2 million viewers watched the ninth season's final duel between Lee DeWyze and Crystal Bowersox, compared to the nearly 29 million viewers who saw Kris Allen claim victory over Adam Lambert last year.
het is na tien jaar ook wel een beetje uitgemolken. Beter wachten ze 5 jaar, dan is weer een hele reeks nieuwe tienertjes 16+ geworden, en realiseren zich meer twintigers dat ze eigenlijk best een beetje kunnen zingen..... en dan weer beginnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef Danny het volgende:
Ik vrees dat er geen reet meer aan gaat zijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Knipoogje het volgende:
Ik mis een streng jurylid.
Christel Bowersox was GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!! Zelden zo'n goede artiest gezien. Dat die andere gek won heeft met meisjes te maken die blijkbaar meer bellen. Want het verschil was net zo groot als tussen Boris en Maud destijds in Nederland.quote:
Ik las dat ze nogal koppig was, wat betreft haar debuutalbum. Het schijnt dat haar label het al in de najaar wilt uitbrengen, terwijl ze zelf het rustig aan wilt doen en het voorjaar als doel heeft. Via Twitter laat ze ook gewoon duidelijk merken wat ze van haar label vindt.quote:Op donderdag 23 september 2010 03:20 schreef Ratso het volgende:
[..]
Christel Bowersox was GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!! Zelden zo'n goede artiest gezien. Dat die andere gek won heeft met meisjes te maken die blijkbaar meer bellen. Want het verschil was net zo groot als tussen Boris en Maud destijds in Nederland.
Ze snapt volgens mij ook niet echt dat ze NU moet cashen. Roem via dit soort shows vergaat nogal snel. In 2011 is iedereen haar vergeten en is het momentum weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:39 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik las dat ze nogal koppig was, wat betreft haar debuutalbum. Het schijnt dat haar label het al in de najaar wilt uitbrengen, terwijl ze zelf het rustig aan wilt doen en het voorjaar als doel heeft. Via Twitter laat ze ook gewoon duidelijk merken wat ze van haar label vindt.
Prima om jezelf te blijven zijn als indie-artiest, maar in de grote mensen wereld draait het om geld en dat snapt ze zelf volgens mij nog niet. Zou me niks verbazen als de verkoopresultaten tegenvallen in het begin, ze meteen wordt gedumpt.
EN:quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef oYo het volgende:
Daughtry op tour...
Mon, 10/04/2010 Berlin, Germany
Tue, 10/05/2010 Hamburg, Germany
Thu, 10/07/2010 Stockholm, Sweden
Sat, 10/09/2010 Cologne, Germany
Sun, 10/10/2010 Munich, Germany
Mon, 10/11/2010 Zurich, Switzerland
Wed, 10/13/2010 London, United Kingdom
En
ADAM LAMBERT
Paradiso Grote Zaal
Za, 20/11/10 20.30 uur
Dit dusquote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef Danny het volgende:
Randy Jackson zal worden bijgestaan door Steven Tyler (Aerosmith) en J.Lo.
Ik vrees dat er geen reet meer aan gaat zijn
Komt na AI, in het najaar. Wordt het nekschot voor American Idol verwacht ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer begint X Factor in Amerika eigenlijk ?
Of komt dat na AI?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef Cee het volgende:
Trouwens, is het hier nog iemand opgevallen dat Adam Lambert in het nieuwe intro van het programma, boembats tussen de winnaars staat gemonteerd, al helemaal aan het begin?
Het valt mij ook mee eigenlijk. Al mis ik Simon nog wel..... Wel duidelijk is dat Randy de "leider" positie die Simon had heeft overgenomen, hij zit nu ook op dezelfde plek als Simon.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef Danny het volgende:
Gisteren de eerste aflevering gekeken en ik ben niet negatief. Jennifer Lopez is leuker dan ik verwacht had, Steven Tyler valt me ook mee. Het geheel is wat losser dan voorgaande seizoenen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik Simon niet eens echt heb gemist
Hint: usenet of torrents.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
heeft iemand een linkje of zijn de optredens gewoon op youtube te bekijken?
Ze zoeken toch iedere keer - zoveel mogelijk - nieuwe staten op waar ze alweer een paar jaar niet geweest zijn. Kijk.... als ze de "Euro-idols" zouden houden, en audities zijn in Rome, Madrid, Berlijn, London en Stockholm, dan kost het je toch een aardige duit om naar London of Berlijn te geraken..... terwijl dat wanneer de audities in Amsterdam gehouden worden, het je alleen een treinkaartje kost - bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Bizar dat er na 9 seizoenen nog steeds zoveel mensen op af komen
dat valt wel mee - downloaden mag gelukkig nog steeds in Nederland namelijk - alleen is nog niet helemaal duidelijk hoe het wettelijk gezien zit met linken naar dergelijk materiaal. Maar als je usenet of torrents gebruikt kun je vrij eenvoudig zoeken op de bekende sites idd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Hint: usenet of torrents.
Verder mag er niets over gezegd/geschreven worden, anders gaat de banhamer van Danny zwaaien.
Dat viel mij ook op. Hij is inderdaad the alpha dog dit seizoen, maar daarmee zit er wel meer lol in het programma. Ik mis tot nu toe heel Simon niet en vind de nieuwe opzet - meer aandacht voor talent en minder voor de misfits, positievere insteek, wat meer lol - wel goed werken eerlijk gezegd. Daarnaast blijken zowel Jennifer Lopez als Steven Tyler nog best sympathiek te zijn. Grote meevaller tov hun diva respectievelijk rockster imago.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef maartena het volgende:
Het valt mij ook mee eigenlijk. Al mis ik Simon nog wel..... Wel duidelijk is dat Randy de "leider" positie die Simon had heeft overgenomen, hij zit nu ook op dezelfde plek als Simon.
aha ok dat wist ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Ze zoeken toch iedere keer - zoveel mogelijk - nieuwe staten op waar ze alweer een paar jaar niet geweest zijn. Kijk.... als ze de "Euro-idols" zouden houden, en audities zijn in Rome, Madrid, Berlijn, London en Stockholm, dan kost het je toch een aardige duit om naar London of Berlijn te geraken..... terwijl dat wanneer de audities in Amsterdam gehouden worden, het je alleen een treinkaartje kost - bij wijze van spreken.
Dat is in de VS natuurlijk ook. In Louisiana zijn ze nog nooit geweest, in New Jersey al wel, maar ook al weer een paar jaar geleden.... en intussen groeit er dus een generatie op die bij de vorige auditie bijv. 14 was, en nu opeens 18 - en kunnen ze meedoen. Ook het feit dat ze de leeftijd verlaagd hebben helpt een beetje.
En zo gaan ze de gehele VS af, en grotendeels in steden waar ze al jaren niet meer geweest zijn, dus het trekt gewoon iedere keer nieuw, jong volk aan..... plus genoeg mensen die de vorige keer niet durfden/konden/eraan dachten, en nu dus alsnog proberen.
Ik ga hem morgen kijken...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef emss het volgende:
Mooie stukje... van Chris Medina en die vriendin die hersenbeschadiging had opgelopen in een auto ongeluk.. snif..
daar heeft-ie zelf ook niet echt om gevraagd natuurlijk. Vond 't wel een mooi, ontroerend stukje en vond met name Steven Tyler ontzettend lief naar dat meisje toe. Toch hoop ik niet dat die gozer ver komt. Niet omdat hij niet goed is, maar omdat het me onmogelijk lijkt de liveshows en de zorg voor zijn verloofde te combineren, laat staan eventueel touren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 06:59 schreef Cee het volgende:
Respect voor die gozer inderdaad, maar dat binnenrollen van z'n verloofde had echt niet gehoeven. Echt niet.
Zo maar het is me wel wat hoor.... Zo mooi meisje en dan een ongeluk krijgen en er dan zo uitkomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 06:59 schreef Cee het volgende:
Respect voor die gozer inderdaad, maar dat binnenrollen van z'n verloofde had echt niet gehoeven. Echt niet.
Ik vond hem juist super goed maar ik weet het niet, ik houd van een goede sobstory op z'n tijd. Maar dit ging me toch wel te ver. Hij doet auditie voor een show dat een nieuw idool zoekt. Tuurlijk, dat heeft het blootleggen van een stuk van je privéleven tot gevolg maar dit gaf me toch wel een ongemakkelijk gevoel. David Cook's broer was ten tijde van AI8 stervende (hersentumor), hij had ervoor gekozen dit bewust uit de spotlights te houden omdat hij niet wilde dat de aandacht daar naartoe ging maar dat mensen hem beoordeelden op zijn prestaties op het podium. Chris had ervoor kunnen kiezen om zijn hele hebben en houden tot aan de drempel van de auditie-zaal mee te nemen en het daarna op eigen kracht te doen zonder de jury meteen kennis te laten maken met al je aanverwanten. Zelfde geldt trouwens voor al die andere auditanten die ooms, tantes, broers, zussen, achterneven en betovergrootbuurvrouwen mee naar binnen nemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:37 schreef Danny het volgende:
[..]
daar heeft-ie zelf ook niet echt om gevraagd natuurlijk. Vond 't wel een mooi, ontroerend stukje en vond met name Steven Tyler ontzettend lief naar dat meisje toe. Toch hoop ik niet dat die gozer ver komt. Niet omdat hij niet goed is, maar omdat het me onmogelijk lijkt de liveshows en de zorg voor zijn verloofde te combineren, laat staan eventueel touren.
Die gaat ver komen volgens mij! Vond haar wel goed maar een beetje te veel HARDzachtHARDzachtHARDzachtHARDzacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef ThaRickah het volgende:
Wauw, winnares van dit seizoen nu al bekend?
Nee, vond het ook wat ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 06:59 schreef Cee het volgende:
Ik begin er ook aan te wennenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
En Tyler is geweldig als jurylid, het zal wel aan mijn kronkel liggen
echt hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Het zou verboden moeten worden om 2x hetzelfde te zingen, wat een BS
En terecht! Aerosmith.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef maartena het volgende:
De verkoop van Aerosmith albums en tracks..... is sinds Idol weer begonnen is met 250% gestegen!
dat gilletje van em toen hij hoorde dat jaycee door was bij group round:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
Je bedoelt Clint? En Ashley die meth-addict? Niet dat ze ooit heeft gezegd dat ze meth-addict is maar het kan haast niet anders. Die kop. Die paniek.
Ik vind het leuk dat ze steeds meer liedjes en meer kandidaten echt langer dan een halve seconde laten horen. Die gast met die contrabas, holy crap.En ik ben gewoon fan van de stem en het hele persoontje dat Brett Lowenstein is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door iPat op 19-02-2011 11:26:25 ]It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was inderdaad echt geweldig inderdaad!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef Happel het volgende:
Die gast met de contrabas inderdaad, wat een held.
Ik ben erg zwak op het gebied van spoilers vermijden dus ik was erop voorbereid. Het heeft in ieder geval 1 ding goed gedaan: mijn haat jegens J-Lo nog meer verkleind.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Chris Medina OUT? holy shit, thats a crime right there!!
Ik zal eens zoeken. Als ik tijd heb, iets waar het me deze komende weken erg aan ontbreekt. Ik heb de audities in Nieuw Zeeland kunnen volgen, daar zenden ze het wel gewoon uit. Hier zijn ze te druk bezig met matige talentenshowsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Pheno, dit seizoen valt me tot nu toe alles behalve tegen, haal 'm binnen mien jong!
Moeten we spoilers aanhouden? Zeg het maar.. tis mij om het evenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben erg zwak op het gebied van spoilers vermijden dus ik was erop voorbereid. Het heeft in ieder geval 1 ding goed gedaan: mijn haat jegens J-Lo nog meer verkleind.Verder vond ik het weer een leuke aflevering, goede optredens in Vegas en ik was tot tranen toe geroerd bij de vertolking van 'The long and winding road'. Prachtig. Over-the-top, maar ik moest toch wel wat traantjes wegpinken.
Pheno, dit seizoen valt me tot nu toe alles behalve tegen, haal 'm binnen mien jong!
Heb ook moeite deze te vinden in m'n 'stamkroegen'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waar is de nieuwe aflevering te vinden? Kan hem nergens vinden.
keb em ook nog niequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Pfff, het wil niet lukken met episode 12.
eindelijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij staat 'al' 20 minuten op de simpele tv in Italie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
De 3J's.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:16 schreef Deceit het volgende:
mogen er snel uit: Jordan en James en Jovany
Als je aflevering 9 t/m 12 kijkt, en dan het verder oppakt bij deze week, dan zit je wel goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop 6 afleveringen achter, dat ga ik never nooit meer inhalenKan ik beter nu invallen, of moet ik die 6 afleveringen echt kijken
Doe maar de hollywood rounds (2), Las Vegas, en de LA.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop 6 afleveringen achter, dat ga ik never nooit meer inhalenKan ik beter nu invallen, of moet ik die 6 afleveringen echt kijken
En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
De 3J's.
Vanavond in de US de top 12 jongens. Daarna de top 12 meisjes. En donderdagavond de uitslag. Dus vanaf morgenochtend een driedaags Idol-feest.
oh wow! dit vind ik wel leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef dolfg het volgende:
[..]
En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.
Wat een slachtbank gaat dat dan donderdagavond worden!
Echt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef dolfg het volgende:
[..]
En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.
Wat een slachtbank gaat dat dan donderdagavond worden!
Lijkt me sterk dat ze niet iets in het systeem hebben gebouwd om mensen van 'buiten' te weren. Net als dat ik hoop dat het online voting systeem hacker-free is. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat de eerste berichten binnen komen dat een of andere whizzkid de boel gekraakt heeft en oneindig veel stemmen op een Jovany (wie? Jovany!) gooit of een ander canon fodder achtige kandidaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef maartena het volgende:
Ik vraag me overigens af of het stemmen ook internationaal werkt....
Volgens mij kan je met Globe7 van buiten de US stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef maartena het volgende:
Ik heb gisteren ook voor Casey gestemd.
Ik vraag me overigens af of het stemmen ook internationaal werkt.... niet dat het veel zin heeft, want de stembus is maar tot twee uur na de uitzending open, dus tot ong. maximaal 08:00 Nederlandse tijd 's ochtends de volgende dag.
Jason???quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jacob was de beste van de avond, die gast is super. Zijn stem. Ik kreeg echt kippevel. Durbin was ook goed. En Csey is gewoon lijp, die gast moet echt door. Die gast die I'll be zong mag weg, boooring. En Jason ook oprotten, dat was echt slecht hoor. Wat Brett deed snapte ik niet, maar het was wel vermakelijk ehhe.
Volgens mijn wiki info gaan we volgende week van start met de top 13, en dat zou betekenen dat ieder jurylid 1 wildcard mag geven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Heb net de uitzending gekeken. Het zit dus zo: publiek kiest top 5 jongens en top 5 meisjes. Van wat er nog over is, kiest de jury 2 wildcards. Weet niet of dat 1 jongen/1 meisje zijn of 2 van een sekse.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef Deceit het volgende:
Mag door: Brett Loewenstern, Scotty McCreery, Jacob Lusk, Casey Abrams
Twijfel: Paul McDonald, Stefano Langone, Robbie Rosen. Tim Halperin, Clint Jun Gamboa,
Dan zou ik toch gaan voor Stefano en Tim de wildcard
Mag zeker weg: Jovany Barreto, Jordan Dorsey, James Durbin
Dit. Jammer dat Idolatry er niet meer is (vond ik toch wel iets leuker dan Idoloonies), maar tijdens het interview met Doolittle dacht ik steeds "Ja! JA! Jullie hebben gelijk!"quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef dolfg het volgende:
[..]
Tip: kijk op tvline.com naar de Idoloonies serie van Michael Slezak (voorheen Idolatry).
Deze week met Melinda Doolittle en wat is ze LEUK en wat is ze GOED in haar commentaar.
En Michael is natuurlijk ook te grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de final 13.
Nu moeten we metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door.
Maar goed, je moet wat te haten hebben (haten is een groot woord) bij zo'n programma, anders is er geen bal aan.
Ik kan me grotendeels wel vinden in deze top 13, bij de mannen zat het goed, bij de vrouwen hebben ze er een iets grotere bende van gemaakt.
Voor het eerst sinds jaren staat er weer een echt sterke groep finalisten!
Maar wat dat voor het seizoen betekent weet niemand. Het beste jaar (seizoen 5) heeft de slechtste winnaar ooit opgeleverd en de mindere seizoenen soms weer de beste finalisten (Crystal Bowersox).
Ik heb enorm veel zin in dit jaar, die non jury commentaren, daar moeten we ons dan maar gezamenlijk doorheen werken, maar dat er goed en soms echt prachtig gezongen wordt staat buiten kijf.
AI blijft toch DE standaard op zanggebied vind ik.
Benieuwd of The Voice daaraan gaat tippen...[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
Ik ga er van uit dat Jacob volgende week in complete drag 'And I am telling you' gaat zingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef Welldressed het volgende:
Jaaa, Stefano is leuk om te zien! Jacob is trouwens wel echt... gay? Hij zingt zooooo overdreven, ik heb er niks op tegen hoor, en het is zeker niet slecht, maar ik denk dat ik me er op ten duur wel aan ga ergeren :$
Een hele is ie he. Hij heeft Asperger.quote:
*zoekt en vindt*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:28 schreef oYo het volgende:
Zoek op YT maar eens My guitar gently weeps van George Harrison.
zelfde regiseur als sytycd hier in nl!quote:
Huh? Ksnap um nie?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zelfde regiseur als sytycd hier in nl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:@SMcCreeryAI10 Just got waken up by a loud door slam and the lights turning on.. I thought id already locked the doors and turned the lights down low?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
Tja, met 13, waarvan er slechts 1 naar huis gaar.... is de kans dat je niet naar huis gaat natuurlijk nog redelijk groot. Als je het dan op safe speelt, met een redelijk makkelijk liedje.... tja... het is natuurlijk geen verkeerde beslissing.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef oYo het volgende:
Bottom 3: Ashton, Karen, Haley
Naar huis Ashton.
quote:@CAbramsAI10 hey guys, thanks for the well wishes, I got some nice fresh blood in me and feeling better. People at Idol & Cedars are treatin me real good
Zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef oYo het volgende:
Bottom 3: Ashton, Karen, Haley
Naar huis Ashton.
Beste was voor mij James, dan Pia.
Ik begin Stefano steeds leuker te vinden. Hij is wel typisch zo'n kandidaat die de tour net niet gaat halen maar hopelijk komt hij ver. Zingt kneitergoed en het lijkt me echt een toffe gozer. Hij doet me zo ontzettend denken aan Tony Danza ten tijde van Who's The Boss.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:54 schreef Welldressed het volgende:
Vond trouwens dat bij dat groepsnummer, MJ-medley, James, Stefano en Ashton beduidend de hoofdrol hadden...
kan je me t adres van die klif geven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
Thema van komende week is 'Songs from the year you were born'.
Lijstje van geboortejaren:
* Casey Abrams 1991
* Haley Reinhart 1991
* Jacob Lusk 1987
* James Durbin 1989
* Karen Rodriguez 1989
* Lauren Alaina 1994
* Naima Adedapo 1984
* Paul McDonald 1984
* Pia Toscano 1988
* Scotty McCreery - 1993
* Stefano Langone 1989
* Thia Megia 1995
En nu ga ik mezelf van een hoge klif gooien. Ik voel me oud.
Inmiddels HAAT ik hem bijna, terwijl ik waanzinnig van hem hou!! Is er iets dat ie NIET kan zingen? Nee dus. Voor mij op het gebied van popmuziek de ontdekking van de eeuw, en naast Liza Minnelli, Steve Balsamo en Joan Sutherland mijn all time favourite stem ever. Ik heb het niet over zijn excessieve en puberale gedrag verder, en ik hoef hem niet live te zien en tussen de pubermeiden staan, maar puur over zijn stem, die STEM!! Ooooh!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
En ja, Adam.Wat zag hij er goed uit en wat zong hij weer geweldig. Aftermath is niet mijn favoriete nummer van hem maar de zang maakt een hele hoop goed.
Ehm, vanavond is de uitzending pas..quote:
Nee. Uitzendingen zijn altijd op woensdag geweest, en resultaten altijd op donderdag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef ThaRickah het volgende:
Owja, vorig jaar was het op een dinsdag
Inderdaad, dacht ik ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
Die ouders van Casey zijn al net zo gestoord als hijzelf.
Vond het meeste helemaal niks trouwens.
hoop niet smokey robinson dan ook wéér van stal wordt gehaaldquote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week: Motown. Ik ben een groot fan van Motown maar kom op, alweer?
Afgaande van de vorige weken, denk ik dat de producers dit omtoveren tot R&B / Dance thema.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week: Motown. Ik ben een groot fan van Motown maar kom op, alweer?
Idd, dacht ik ook meteen bij het begin. Er zijn toch wel eens nieuwe thema's te bedenken? zzzzzz.quote:
Ja, het viel me nog mee dat ze niet WEER Smokey Robinson er bij betrokken.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Ik vond het optreden van Stefano meer eentje voor de gevaren zone. Als je echt goed naar dat lied luistert, en hoe Lionel Richie het brengt, dan weet je dat Stefano het gewoon niet goed bracht....quote:[b] Op donderdag 24 maart 2011 18:13Lauren, Thia en Haley in de gevarenzone, denk ik.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
hoop niet smokey robinson dan ook wéér van stal wordt gehaald
casey!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:20 schreef Cee het volgende:
Oh. Em. Gee. Ik moet deze result-aflevering even verwerken.
Ja, maar wel vrij lang geleden. Na 10 jaar vallen ze wel eens in herhaling.....quote:
Volgens mij heeft dat ook weer te maken met gebruiksrechten. De allernieuwste muziek is peperduur in vergelijking met oudere muziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef iPat het volgende:
Toch blijft het me verbazen dat ze tot nu toe (volgens mij) nog geen enkele keer Billboard 200 thema hebben gehad (vergelijkbaar met Top 40). Wordt het een beetje zat om telkens klassiekers van voor de jaren 90 te horen.
Ik meen dat de kandidaten soms aan de producers kunnen vragen of ze voor hun een nummer kunnen 'clearen' die ze graag zouden willen zingen. Maar toch komen de kandidaten telkens met dezelfde Stevie Wonder-crap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ook weer te maken met gebruiksrechten. De allernieuwste muziek is peperduur in vergelijking met oudere muziek.
Men kan wel recente muziek kiezen trouwens, maar meestal is het toch minimaal 6 maanden oud of zoiets.
Nee, zo werkt het niet..... ze kopen een hele "catalogus" van een platenmaatschappij, en uit de catalogus kan dan worden gekozen. Bij Motown, kopen ze de hele catalogus van Motown. En daar zitten ook nieuwe artiesten bij natuurlijk, maar de grote bekende nummers - en bekendheid is voor de stemmen ook belangrijk - zijn allemaal wat ouder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef iPat het volgende:
Ik meen dat de kandidaten soms aan de producers kunnen vragen of ze voor hun een nummer kunnen 'clearen' die ze graag zouden willen zingen. Maar toch komen de kandidaten telkens met dezelfde Stevie Wonder-crap.
Het kan wel. Kris Allen heeft speciaal gevraagd of hij Falling Slowly kan doen, en de producers hebben daarna de eigenaar van dat nummer's rechten benaderd. Zelfde als Adam Lambert toen hij Whole Lotta Love van Led Zeppelin deed. Verder klopt het wat je zegt met dat ze de beschikking hebben over een catalogus/songbook, maar uitzonderingen kunnen gemaakt worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet..... ze kopen een hele "catalogus" van een platenmaatschappij, en uit de catalogus kan dan worden gekozen. Bij Motown, kopen ze de hele catalogus van Motown. En daar zitten ook nieuwe artiesten bij natuurlijk, maar de grote bekende nummers - en bekendheid is voor de stemmen ook belangrijk - zijn allemaal wat ouder.
En ze hebben natuurlijk de beschikking over enorme catalogussen, van alle grote maatschappijen.... inclusief veel nieuwe muziek. Maar de allernieuwste muziek is natuurlijk het duurst. Ik weet niet...of ze een uitzondering kunnen maken voor 1 liedje.
Dat was toch bij Weekend in New England? Waarschijnlijk een van m'n favoriete Idol optredens ooit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef oYo het volgende:
[..]
En toen werd ze in die aflevering eruit gestemd...
Ja, dat had ik dus ook..... Ik zat inderdaad te denken aan Lauren en misschien Jacob, maar Paul zit niet in de bottom 3 denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Werkelijk geen flauw idee wie er vanavond uit vliegt. Ze waren allemaal goed.
Dat laatste inderdaad, vrees dat dat hem gaat nekken! Ik zat te kijken en dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had. Oh no you didn't, giiirl!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef iPat het volgende:
en dan nog de 'slap in the face' tegen de Amerikaanse televisiekijkers bij zijn voorfilmpje; niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Jammer dat Haley zo laag staat en Pia zo hoog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |