abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter dinsdag 1 maart 2011 @ 19:51:14 #126
87554 Cee
Welluk?
pi_93504861
Ben het met bovenstaande eens. Ik zou er nog inspringen als ik jou was! Dit seizoen valt tot nu toe echt niet tegen.

maar dat dacht ik vorig jaar rond deze tijd ook over AI9
pi_93516275
Rachel Zevita, Brett Loewenstern en Scotty McCreepy zijn mijn favorieten, maar ik kijk dan ook een beetje vanuit een VFTW-perspectief.

Vanavond de top 12 jongens, die ze wel gecast lijken te hebben op het feit dat ze willen dat er een meid wint dit jaar.

Toch hoop ik stiekem dat de Paul McDonald wint, ziet er uit als een buttbaby van Cook, Allen en DeWyze, en Amerika heeft echt voor het 4e jaar op rij een blanke guitar-player nodig :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:19:15 #128
10721 dolfg
RegiZeur
pi_93522077
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:

[..]

De 3J's. :P

Vanavond in de US de top 12 jongens. Daarna de top 12 meisjes. En donderdagavond de uitslag. Dus vanaf morgenochtend een driedaags Idol-feest. *O*
En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.
Wat een slachtbank gaat dat dan donderdagavond worden!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_93524030
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef dolfg het volgende:

[..]

En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.
oh wow! dit vind ik wel leuk!
iedereen heeft wel genoeg zendtijd gehad dus het is niet oneerlijk!
ben benieuwd!!
3 daagse AI party!
  ESF Reporter woensdag 2 maart 2011 @ 07:27:01 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_93526393
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef dolfg het volgende:

[..]

Echt? :o Dus 12 mensen ruimen het veld al deze week? Ik dacht dat ik ergens trouwens nog wat had gelezen over een wildcard?

M'n AI-voer komt nu m'n trog binnen, vanavond lekker kijken. c_/
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:00:46 #131
10721 dolfg
RegiZeur
pi_93530982
Quote Michael Slezak TV Line:
Only the top five vote-getters will get an automatic slot in the season 10 finals; the seven remaining hopefuls will be at the mercy of the judges wild cards in order to get a second chance to perform for the Idoloonie Nation. Like I said, break out the protective headgear, cause the dodgeballs are comin!
pi_93534786
Heerlijk om Scotty eens een keer een heel nummer te horen zingen! Wat een geweldige stem heeft hij, ik ben verliefd op m O+
pi_93537829
Yessss ik was al bang voor een top 14..
ik hou wel van deze afslachting!
Lekker snel en niet langdradig!
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:17:09 #134
10721 dolfg
RegiZeur
pi_93540845
Volgens mij wordt het een top 13, ieder jurylid mag geloof ik een wildcard geven en dan zit je op 13 finalisten.
Klopt ook met het uitzendschema tot 25 mei als het confettishower tijd is.
Maar er is nogal gerommeld met deze ronde dus of dit ook echt zo gaat weet ik niet.
  ESF Reporter woensdag 2 maart 2011 @ 20:30:10 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_93557255
Heb net de uitzending gekeken. Het zit dus zo: publiek kiest top 5 jongens en top 5 meisjes. Van wat er nog over is, kiest de jury 2 wildcards. Weet niet of dat 1 jongen/1 meisje zijn of 2 van een sekse.

Ik vond het een leuke show! Weinig geouwehoer er tussendoor en gevarieerde nummers en zangers. Oeiiii, viel Robbie Rosen even door de mand. Had veel meer van hem verwacht maar het was echt zo'n zijig arrangement en wat hij met zijn stem deed vond ik ook niet echt leuk om constant te horen.

Brett was ook niet een van mijn favoriete optredens van de avond. Eigenlijk vond ik James Durbin veel beter dan hem maar ik heb zo'n hekel aan dat joch. Met z'n stomme staart. En z'n whiplash-veroorzakende gekrijs. En dat zeg ik, Adam Lambert-fan.

Scotty viel me alles mee, ik vind Country best te pruimen maar de vraag is, voor hoelang.

Jacob Lusk. Die maniertjes, die over-the-topness, dat gewijs naar jezus, het kan me uitermate irriteren maar bij hem wil dat niet lukken. Ik zit met ingehouden adem te luisteren en na het optreden adem ik uit en moet ik bijna huilen. WAT IS DAT, WAAROM?

Casey Abrams. Godskolere. Ik moet even bijkomen hoor. _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:41:32 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93558035
12. Dorsey was matig :N
11. Rosen was matig :{
10. Lusk was ok
09. Gamboa was ok
08. Barreto was ok
07. Halperin was ok
06. Loewenstern was redelijk
05. McCreery was redelijk
04. Langone was redelijk
03. Durbin was goed :)
02. McDonald was goed :)
01. Abrams was AWESOME!! :D
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  ESF Reporter woensdag 2 maart 2011 @ 20:43:57 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_93558229
Oh ja, ik vergeet zowaar Old McDonald! Die was leuuuuuk! Alleen wel vreemd om tijdens een liedje als Maggie May steeds met een grote grijns op je kop rond te lopen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:25:10 #138
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_93561402
Ikzelf hoop op de volgende 6/7 mannen:

- James Durbin (Metal is gewoon zijn ding, zijn stem is daarvoor geschikt, maar die truukjes moet ie niet uithalen met popnummers)
- Tim Halperin (hij kan ons nog verrassen)
- Jacob Lusk (ik heb helemaal niks met gospel, maar hij zingt goed en zorgt voor diversiteit)
- Paul McDonald (soort van Jason Castro, alleen dan volwassen)
- Scotty McCreery (niet mijn ding, maar hij zou zomaar kunnen winnen. Zijn country-stijl trekt vele conservatieve Amerikanen)
- Casey Abrams (zijn jazzy-style mag ik wel, hij moet alleen niet schreeuwen)

Wildcard:
- Robbie Rosen (charmante stem, maar niet helemaal zijn avond. Doet me denken aan Archie)
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_93561683
Hoi,
Ik volg AI al een tijdje en wil toch even melden dat die Casey echt geweldig is, geweldig optreden, kippevel! Daarbij vind ik Scotty ook erg goed, al heb ik een hekel aan country. Brett vind ik echt een schatje, ik heb echt het idee dat hij totaal niet doorheeft wat voor talent hij heeft.
De rest vond ik maar gemiddeld.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:43:11 #140
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_93562711
Ik heb gisteren ook voor Casey gestemd. :Y

Ik vraag me overigens af of het stemmen ook internationaal werkt.... niet dat het veel zin heeft, want de stembus is maar tot twee uur na de uitzending open, dus tot ong. maximaal 08:00 Nederlandse tijd 's ochtends de volgende dag.

Er is echter ook een uitzending in Hawaï natuurlijk, en die liggen weer 2 uur achter op de westkust, dus dat zou betekenen dat er tot 10:00 NL tijd 's ochtends gestemd zou kunnen worden....

Dus aan iemand die het meteen 's ochtends kijkt, probeer het eens. :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  ESF Reporter woensdag 2 maart 2011 @ 21:55:41 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_93563660
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef maartena het volgende:
Ik vraag me overigens af of het stemmen ook internationaal werkt....
Lijkt me sterk dat ze niet iets in het systeem hebben gebouwd om mensen van 'buiten' te weren. Net als dat ik hoop dat het online voting systeem hacker-free is. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat de eerste berichten binnen komen dat een of andere whizzkid de boel gekraakt heeft en oneindig veel stemmen op een Jovany (wie? Jovany!) gooit of een ander canon fodder achtige kandidaat.

Maar, ik zal het morgenochtend even proberen als ik wakker ben. Dat stemmen dan he, ik ben geen hacker. :P
pi_93566302
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef maartena het volgende:
Ik heb gisteren ook voor Casey gestemd. :Y

Ik vraag me overigens af of het stemmen ook internationaal werkt.... niet dat het veel zin heeft, want de stembus is maar tot twee uur na de uitzending open, dus tot ong. maximaal 08:00 Nederlandse tijd 's ochtends de volgende dag.

Volgens mij kan je met Globe7 van buiten de US stemmen.

Anyways, gisteravond: Brett, Scotty en Casey waren als enige vermakelijk, dus ik hoop dat die doorgaan :)
pi_93568414
Jacob was de beste van de avond, die gast is super. Zijn stem. Ik kreeg echt kippevel. Durbin was ook goed. En Csey is gewoon lijp, die gast moet echt door. Die gast die I'll be zong mag weg, boooring. En Jason ook oprotten, dat was echt slecht hoor. Wat Brett deed snapte ik niet, maar het was wel vermakelijk ehhe.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:09:47 #144
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_93569079
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jacob was de beste van de avond, die gast is super. Zijn stem. Ik kreeg echt kippevel. Durbin was ook goed. En Csey is gewoon lijp, die gast moet echt door. Die gast die I'll be zong mag weg, boooring. En Jason ook oprotten, dat was echt slecht hoor. Wat Brett deed snapte ik niet, maar het was wel vermakelijk ehhe.
Jason???
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_93572606
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Heb net de uitzending gekeken. Het zit dus zo: publiek kiest top 5 jongens en top 5 meisjes. Van wat er nog over is, kiest de jury 2 wildcards. Weet niet of dat 1 jongen/1 meisje zijn of 2 van een sekse.

Volgens mijn wiki info gaan we volgende week van start met de top 13, en dat zou betekenen dat ieder jurylid 1 wildcard mag geven.
Ook zitten ze niet vast aan een gender split, dus in theorie kunnen we de finale in met 5 meiden en 8 jongens of welke combi dan ook.
Zou wel beter zijn want er is vaak kritiek geweest op de nutteloze 50/50 verdeling qua sekse. (Wat een hopeloze zin, beter wordt het niet vanavond).

Wel gaaf dat ze nu zo snel met de finales gaan starten, voorgaande seizoenen was ik aan het eind van de drie weken kleine studio echt helemaal klaar met die nontalenten.
Nu kunnen de Jovano's en andere nietszeggende flippo's na 1 optreden gewoon lekker naar huis.

Tip: kijk op tvline.com naar de Idoloonies serie van Michael Slezak (voorheen Idolatry).
Deze week met Melinda Doolittle en wat is ze LEUK en wat is ze GOED in haar commentaar.
En Michael is natuurlijk ook te grappig.
pi_93574662
Mag door: Brett Loewenstern, Scotty McCreery, Jacob Lusk, Casey Abrams

Twijfel: Paul McDonald, Stefano Langone, Robbie Rosen. Tim Halperin, Clint Jun Gamboa,

Dan zou ik toch gaan voor Stefano en Tim de wildcard

Mag zeker weg: Jovany Barreto, Jordan Dorsey, James Durbin
pi_93577533
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef Deceit het volgende:
Mag door: Brett Loewenstern, Scotty McCreery, Jacob Lusk, Casey Abrams

Twijfel: Paul McDonald, Stefano Langone, Robbie Rosen. Tim Halperin, Clint Jun Gamboa,

Dan zou ik toch gaan voor Stefano en Tim de wildcard

Mag zeker weg: Jovany Barreto, Jordan Dorsey, James Durbin
Helemaal mee eens :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 02:22:12 #148
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_93577736
Voor mij hoeven spoilers niet zodra de uitzending geweest is.... Mischien de eerste paar uur na de uitzending omdat op een uitzondering na iedereen het eerst moet downloaden, maar ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat 12 uur na de uitzending iedereen het wel heeft gezien, en zo niet..... dan is men toch wel slim genoeg om dit topic gewoon even met rust te laten.

Vanavond de meiden. ^O^
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  ESF Reporter donderdag 3 maart 2011 @ 07:33:30 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_93579767
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef dolfg het volgende:

[..]
Tip: kijk op tvline.com naar de Idoloonies serie van Michael Slezak (voorheen Idolatry).
Deze week met Melinda Doolittle en wat is ze LEUK en wat is ze GOED in haar commentaar.
En Michael is natuurlijk ook te grappig.
Dit. Jammer dat Idolatry er niet meer is (vond ik toch wel iets leuker dan Idoloonies), maar tijdens het interview met Doolittle dacht ik steeds "Ja! JA! Jullie hebben gelijk!" _O_
pi_93587859
Yep. Idolatry wordt ernstig gemist hier in huis, Idoloonies is een te serieuze net niet conversatie met net niet leuke mensen.
Waar is onze -voorheen zwangere- Kristen Baldwin gebleven?
Die was bij Idolatry echt TE grappig.
Maar Melinda maakte heel veel goed deze week.
En ik vind het ook fascinerend dat je precies hetzelfde kunt denken over sommige optredens, terwijl ik er toch altijd van uitga dat Amerikanen dat over the top zingen wel waarderen.
Maar nee hoor, Melinda en Michael leggen de vinger continu op de zere plek die ik zelf nog niet bedacht had maar al wel zo voelde.

Kijk net het begin van ladies night, maar het gemis van Simon begint nu toch wel echt voelbaar te worden.
Qua kritiek zijn we dit seizoen compleet afhankelijk van Yo Dawg in it to win it Randy (oops), J. Lo en Steven vinden iemand die 1 1/2 minuut rechtop staat en niet over haar eigen voeten struikelt al een staande ovatie waard.
Maar als ze het terugzien snappen ze misschien dat dit iets te kritiekloos is.
Al hebben ze volgens mij het karakter niet om iemand af te branden, maar iets meer reality check zou fijn zijn.

Voor de rest weet ik niet wat er met het geluid aan de hand is, maar het is soms echt te slecht voor woorden.
Ik gok op veel te veel galm en als je dan de mic verder dan 5 centimeter van je mond houdt verzuipt je stem al snel in het orkest.
Volgens mij moeten ze de 'tiled bathroom' volgende keer ff een streepje terugzetten. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')