abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:59:30 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97302846
Nah goed, de eind-show van vanavond is meestal wel leuk.... en dan komen alle idols ook weer terug, dus kun je ze nog een keer zien zingen.

Het gerucht:

http://www.hollywoodrepor(...)aley-reinhart-191368

Haley heeft al een platencontract, en zal haar nieuwe single vanavond al ten gehore brengen. Gerucht dus, want Hollywoodreporter is nou niet echt een NYT-type bron. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:21:08 #127
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_97303848
Lauren <3

Mijn idol vanaf het begin.
Ik zal al tegen mijn vriend, i called that one!
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:31:27 #128
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97304277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef calilov3 het volgende:
Ik zal al tegen mijn vriend, i called that one!
Steven Tyler ook:

In de audities zij hij over haar aan het einde van de dag: "I think we found the one. We found her".

Artikeltje van Jan. 27: http://new.music.yahoo.co(...)ready-found-the-one/

Steven Tyler heeft: OF veel geluk, OF toch meer inzicht dan we denken.... ;)
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:53:45 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97318545
Boring :O
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97324241
Heb elk optreden behalve die van David geskipped. Country is booooooring. Die twee kandidaten zijn booooooring. Gelukkig is het afgelopen en horen we er niks meer van.
pi_97324829
Bible belt heeft weer flink lopen stemmen. Jammer dat scotty heeft gewonnen. het seizoen begon toch wel veelbelovender.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:17:00 #132
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97325733
Ik vind het niet zo erg eigenlijk.... nadeel van winnen is wel dat je erg gebonden bent door contracten. Haley kan nu zo jazzy doen als ze zelf wil met een contract naar keuze.

Had overigens wel verwacht dat Lauren zou winnen. Maar wederom: Niet alleen die bijbelbelt..... maar vooral jonge tienermeisjes met veel te ruime SMS bundels die als een gek zitten stemmen op *zwijmel* scotty. :D
-
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:33:54 #133
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_97329005
Leuke afsluiter voor een redelijk seizoen. Het terugzien van een paar kandidaten herinnerde me eraan waarom ik de top2 zo saai vond, die trouwens met elkaar aan het daten zijn.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:01:31 #134
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_97337110
Ik was eerst voor Scotty. Toen voor Casey. Daarna Haley.
Nu ben ik voornamelijk teleurgesteld. Casey of Haley had moeten winnen.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_97340297
Jeeeeeeeeeeeh! Mijn favoriet vanaf zijn auditie :D Heerlijke stem heeft die jongen, ik hou er wel van!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:06:45 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97355567
De tering gek.. die Jones meid zag er goed uit tijdens TLC
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:18:43 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97356266
Durbin met een 'New Nexus' t-shirt _O_
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Admin donderdag 26 mei 2011 @ 21:49:57 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_97358230
Tijd niet gekeken (en dus ook niet in dit topic geweest), maar nu alles achter elkaar gezien met vanmiddag de uitslag van de finale.
Wat mij betreft was het een topseizoen.

Haley vond ik vooral irritant met haar gegrom bij elke zin en scheef wegtrekkende onderkaak (en arrogante houding), dus ik was niet rouwig dat die het veld moest ruimen.
James weg; mja, mixed feelings. James was geweldig en ik gunde het 'm zeker, maar de laatste optredens misten zuiverheid. Dat maakte hij wel goed qua performance, maar niet goed genoeg.
Stefano had al meteen weggemoeten. Die heeft heel wat goeien de kop gekost (Pia bv).
Casey had wat mij betreft langer mogen blijven. Die gast had alles. Humor, charisma, talent.

Wat betreft de finale; Scotty en Lauren in de finale vond ik zo gek niet. Beiden waren bijzonder op hun eigen manier. Ik gunde het Lauren meer dan Scotty, maar kan leven met Scotty als winnaar. Ik houd overigens wel van country, maar ik houd van bijna alle muziekgenres. Of ik iets goed of mooi vind baseer ik op mijn gevoel per nummer en niet op basis van een genre.

De jury;
Ik vond ze niet slecht bij de audities en theaterrondes, maar bij de liveshows mistte ik iemand die eerlijk durfde te zijn. Een Simon dus. Nu was het allemaal beautiful, i love you en you're in it to win it.

Conclusie;
Leuk seizoen. Heb veel kunnen lachen en er zaten juweeltjes van optredens bij. Op naar America's Got Talent en X-Factor USA *O*
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:52:42 #139
10721 dolfg
RegiZeur
pi_97368180
Wat een verschrikkelijk seizoen is dit geworden zeg.
Helemaal als je ze allemaal live ziet tijdens confetti shower evening.
Dan hebben echt de twee sufsten de finale gehaald.
Alles wat links of rechts afwijkt van het gemiddelde wordt eruit geflikkerd.

En de jury met hun misselijkmakende manipulatieve gedrag, bah.
Vooral J.Lo die zich presenteerde als de gevoelige fan van iedereen heeft tijdens het Haley bashen toch een verschrikkelijk koude kille kant van zichzelf laten zien.
Wat een koel berekenend monster.
Ze mag trouwens wel zangles nemen bij Beyonce. Dat is pas zingen ipv dat live gekrijs van Up on the Floor.

De finale avond was gelukkig top (kan ook niet anders als de jury verplicht moet zwijgen) met een absoluut hoogtepunt voor Haley en Tony Bennett.
En (omdat ik het hem wel echt gun) een mooie overwinning voor Scotty.
Lauren goddank eruit, jammer dat Pia geen solo optreden kreeg.
Ben wel weer klaar met Idol, maar dat is totnutoe ieder jaar het geval rond de finale behalve toen David Cook won, een terechte uitslag maar daarna is het nooit veel meer geweest.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  ESF Reporter vrijdag 27 mei 2011 @ 07:43:50 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_97370468
Ik heb de top 2 performance show nog niet gekeken. Eigenlijk geen interesse in dus misschien kijk ik die ooit nog wel eens, in 2016, als ik m'n schijf aan het opschonen ben. Maar de results-finale heb ik gisteren gezien en die was toch best goed om aan te zien!
Dat stukje met James/Casey over de most shocking exit. _O-
De Beyoncé-medley van de meiden klonk erg goed, vooral van de meisjes die er 't vroegst uit gingen. Waarbij ik me nu realiseer dat dat bijna alle meisjes waren want na een paar shows waren er nog maar 2 over. :D

Die Jack Black die aan het eind bij Scotty's lied ook een knuffel wilde maar 'm niet kreeg. :D
pi_97440968
Laatste weken de show en uitslag gedaan in minder dan 15 minuten totaal.
Ik skip zo'n beetje overal doorheen aangezien het allemaal nergens over gaat.
Erg saai en slecht seizoen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')