abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter vrijdag 20 mei 2011 @ 07:19:44 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_97062408
Helemaal mee eens iPat (behalve dat laatste dan - AI moet wel van heel goede huize komen willen ze seizoen 9 overtreffen in slechtheid wat mij betreft). Ik zie het als een finale die net zo spannend en interessant is als een Formule 1-racebaan waarop twee schildpadden staan.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 07:33:13 #102
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97062468
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 02:03 schreef dolfg het volgende:
Ik hoop dat Haley het haalt en Lauren eruit vliegt, die is echt drie jaar te vroeg gelanceerd.
Helaas, een finale Lauren vs Scotty dus.

Ik vind het wel best verder, Haley hoeft nu in ieder geval niet verplicht een bepaald liedje te zingen en kan haar eigen platen contract regelen. Zoals Daughtry. :)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_97066397
Ugh. Kutprogramma, Amerikanen hebben echt geen smaak of verstand van muziek.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:37:05 #104
10721 dolfg
RegiZeur
pi_97067953
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 07:33 schreef maartena het volgende:

[..]

Helaas, een finale Lauren vs Scotty dus.

Ik vind het wel best verder, Haley hoeft nu in ieder geval niet verplicht een bepaald liedje te zingen en kan haar eigen platen contract regelen. Zoals Daughtry. :)
Precies. Het is nu aan Haley om zichzelf op de kaart te zetten. Een glanzende carriere is voor haar zeker mogelijk.
Over twee weken ben je alles weer vergeten, het geeft alleen een beetje katerig gevoel dat ze eruit is, net als bij Adam in de finale, Chris als 4e en Crystal als 2e vorig jaar.
En ik snap niet dat die Lauren zo de finale in is gerold, ze is zo bleek en kleurloos.
Maar goed, dat zal wel de Amerikaanse smaak zijn...

Wel slim van de jury/produktie om Haley met dat verschrikkelijk 'You oughta know' op te zadelen.
Echt een heel naar, agressief en belegen nummer, waar je als artieste alleen maar bij kan falen.
En dat is gelukt! Chapeau voor Nigel Lythgoe en zijn pupillen J Lo en Randy.

[ Bericht 0% gewijzigd door dolfg op 20-05-2011 13:16:50 ]
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:48:03 #105
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_97070520
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Helemaal mee eens iPat (behalve dat laatste dan - AI moet wel van heel goede huize komen willen ze seizoen 9 overtreffen in slechtheid wat mij betreft). Ik zie het als een finale die net zo spannend en interessant is als een Formule 1-racebaan waarop twee schildpadden staan.
De reden dat ik seizoen 9 beter vind, is omdat ik daar meer het gevoel had dat de kandidaten de nummers echt over wilde brengen naar de kijker. De optredens waren meer puur, in tegenstelling tot de over the top geproduceerde optredens van dit jaar met de bijbehorende kandidaten. Vorig seizoen stonden er echt volwassen kandidaten, met een duidelijk eigen visie.

Dit jaar zitten we opgescheept met:

- kandidaten die denken dat uithalen en hoge noten kunnen zingen genoeg is (Pia, Stefano)
- een geweldige zanger die teveel gebruik maakt van gimmicks (James)
- een jurypanel die bijna geen kritiek geeft (gevolg: onterechte eleminaties)
- drie 16-17 jarigen die alleen hun eigen idolen na kunnen doen (ja, de 2 die in de finale staan)
- een dwangmatige producer die alles overproduceert en iedereen onder de duim houdt

Alles is gewoon net niet dit seizoen. Nigel Lythgoe moet zich meer bezighouden met de kandidaten, en minder met alle poespas rondom de show.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:39:36 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97077694
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ugh. Kutprogramma, Amerikanen hebben echt geen smaak of verstand van muziek.
Amerika is een andere cultuur met een andere muzieksmaak. (Vergeet even niet waar het overgrote deel van de populaire muziekstromen van de afgelopen 75 jaar vandaan zijn gekomen. ;) ) Verder moet je denken aan WIE de stemmers zijn. Wie waren de stemmers in Nederland voor Idols bijvoorbeeld? In Amerika zijn het vooral jonge meisjes/vrouwen die stemmen, en in de VS zwijmelen die nou eenmaal over een country dude zoals scotty.

En muziek als Led Zeppelin resoneert gewoon niet bij dergelijk publiek. Haley is opgegroeid in een "classic rock" familie.... vader en moeder hebben een band, zus speelt ook instrumenten, ze zou sowieso wel de muziek in gaan, en American Idol heeft haar een flinke duw gegeven richting de top.

Dat gaat wel goedkomen met haar.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_97079210
Ik hoop het, Haley was echt de enige reden waarom ik nog keek naar dit seizoen. Nou die finale ga ik overslaan, ik kijk alleen nog naar de resultshow waar hopenlijk Haley nog iets mag doen :) (Al heb ik weinig hoop gezien de manier hoe ze haar behandeld hebben dit seizoen :') )
pi_97096879
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef ThaRickah het volgende:
Ik hoop het, Haley was echt de enige reden waarom ik nog keek naar dit seizoen. Nou die finale ga ik overslaan, ik kijk alleen nog naar de resultshow waar hopenlijk Haley nog iets mag doen :) (Al heb ik weinig hoop gezien de manier hoe ze haar behandeld hebben dit seizoen :') )
Ik denk dat Haley ook in de finale te zien zal zijn, in de finale komen de laatste 13 kandidaten optreden. Ik hoop dat het net zo'n spektakel word als vorige jaar, Alice Cooper, Joe Cocker, the BeeGees, Alannis Morisette.

Ik ben het trouwens niet eens met dat seizoen 9 beter was dan 10 maar dat is mijn mening. Dit seizoen heeft zoveel goede artiesten gehad, James, Casey, Haley, Jacob, Stefano. Pia, Paul en naar mijn idee ook heel veel memorabele momenten. Ik zet een paar van mijn favoriete optredens neer.

pi_97103271
Kijk eens iemand met smaak ;) memorabele momenten genoeg dacht ik zo en dan hebben we ze nog niet eens allemaal geplaatst.
pi_97105131
Dat Amerikanen geen smaak hebben blijkt wel uit de finale heb je zulke goeie kandidaten, vliegen ze er allemaal uit voor de finale. Lauren is lief hoor maar ik had toch liever een casey/james of casey/haley of james/haley finale gezien. Scotty had er van mij al na 2 weken uit gemogen. Lauren heeft wel een mooie stem maar kiest niet zulke leuke nummers. Ik hoop echt dat Lauren wint.
pi_97105219
Ach ja. Voor James,Casey en Haley is het wel beter. Ze zitten nu niet zo vast aan een platencontract en kunnen opzoek gaan naar iets wat bij hun past.
pi_97105626
Daar heb je gelijk in, ze hebben zichzelf in ieder geval op de kaart gezet. Als je ziet hoe populair Adam Lambert is komt het wel goed met deze artiesten.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:49:54 #116
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97115816
Haley eruit :')
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_97117859
Haley heeft me echt verrast.. van antiheld naar held geschopt..
ben fan..
pi_97131834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:48 schreef Deceit het volgende:
Haley heeft me echt verrast.. van antiheld naar held geschopt..
ben fan..
Ik had ook niet zoveel met Haley maar nadat ze Rolling in the Deep song was ik om. In het begin van de serie had ze haar eigen stijl nog niet ontdekt, ik denk dat dat de reden ook is dat de jury zo streng voor haar was omdat ze het onderste uit haar wilde halen, ze staat denk ik stevig genoeg in haar schoenen staat om met deze kritiek om te gaan en dat was te zien want ze heeft haar draai toch aardig gevonden. Ik vind het erg jammer dat ze de finale niet heeft bereikt maar als ze bereid is om ervoor te werken denk ik dat er een mooie carriere op haar ligt te wachten.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:31:48 #119
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_97151741
Beter dat Haley niet wint, kan ze lekker wat maken met echte jazz/blues artiesten en niet met Iovine.

Denk dat Haley zou kunnen samenwerken met John Mayer... en een keer een duet met Tyler please.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:56:34 #120
10721 dolfg
RegiZeur
pi_97193286
Ik denk dat James met Steven gaat optreden en ik zou een duet tussen Haley en Lady Gaga wel tof vinden. (Wishful thinking).

"You and I" bijvoorbeeld en dan een lekkere lange neus naar Randy Yo Dawg "it's not such a great song anyway" Jackson.

Eigenlijk blij met het vertrek van Haley, de finale had ze nooit gehaald en nu heeft ze volgens mij het optreden van het jaar gehad met Bennie and the Jets!
De dinsdagoptredens kunnen we snel doorspoelen en dan maken we woensdag de totale ineenstorting van Lauwen Awaina mee, ook leuk!
  woensdag 25 mei 2011 @ 02:06:31 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97280652
BREAKING NEWS:

Lauren heeft blijkbaar een stem probleem..... en kan niet zingen. Het is even afwachten, maar het zou dus goed kunnen dat Haley alsnog de finale gaat doen. Als Lauren namelijk niet kan zingen en moet opgeven, dan neemt Haley automatisch de finale plek in.

http://www.tmz.com/2011/0(...)yngintis-lost-voice/

Hot news, dus het komende uur zal meer duidelijkheid geven.

[ Bericht 15% gewijzigd door maartena op 25-05-2011 02:13:29 ]
-
  woensdag 25 mei 2011 @ 02:10:20 #122
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97280700
http://www.tmz.com/ - rapporteert nu dat Lauren toch gaat zingen..... aan de oostkust is de uitzending zojuist begonnen, en Lauren is toch op het podium. Wellicht dus storm in een glas water, maar even afwachten hoe ze het doet. :Y
-
  woensdag 25 mei 2011 @ 03:54:28 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97281491
Lauren heeft toch de hele finale gezongen. Ik heb het nog niet gezien, westkust ligt een uurtje of 3 achter, zo over een uurtje even kijken. :Y
-
  woensdag 25 mei 2011 @ 06:32:05 #124
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97281807
Nou, ik vond het maar een saaie finale.... nauwelijks het kijken waard eigenlijk. :/ Je kon merken dat Lauren het moeilijk had, en er werd aan het begin ook even aandacht geschonken aan haar stemprobleem.

Ben alweer vergeten wie die guest performer nu weer was, want ik heb er doorheen gespoeld. En Lee de Wyze had inderdaad echt een..... Hey, vergeet mij niet moment. :')

Conclusie: TOP Seizoen. KUT finale.

En Lauren verdient het trouwens om te winnen. Ze was in het laatste liedje gewoon beter.

[ Bericht 1% gewijzigd door maartena op 25-05-2011 17:54:02 ]
-
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:03:53 #125
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97282267
dat het een prutfinale zou worden was al duidelijk denk ik, maar inderdaad ik vond het wel een leuk seizoen met veel afwisseling, met veel optredens en muziek die je normaal nooit zag langskomen

ik zou James wel willen zien met Muse ofzo of een sing-off met Adam Lambert, Haley met LedZep
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:59:30 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97302846
Nah goed, de eind-show van vanavond is meestal wel leuk.... en dan komen alle idols ook weer terug, dus kun je ze nog een keer zien zingen.

Het gerucht:

http://www.hollywoodrepor(...)aley-reinhart-191368

Haley heeft al een platencontract, en zal haar nieuwe single vanavond al ten gehore brengen. Gerucht dus, want Hollywoodreporter is nou niet echt een NYT-type bron. :P
-
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:21:08 #127
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_97303848
Lauren <3

Mijn idol vanaf het begin.
Ik zal al tegen mijn vriend, i called that one!
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:31:27 #128
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97304277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef calilov3 het volgende:
Ik zal al tegen mijn vriend, i called that one!
Steven Tyler ook:

In de audities zij hij over haar aan het einde van de dag: "I think we found the one. We found her".

Artikeltje van Jan. 27: http://new.music.yahoo.co(...)ready-found-the-one/

Steven Tyler heeft: OF veel geluk, OF toch meer inzicht dan we denken.... ;)
-
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:53:45 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97318545
Boring :O
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97324241
Heb elk optreden behalve die van David geskipped. Country is booooooring. Die twee kandidaten zijn booooooring. Gelukkig is het afgelopen en horen we er niks meer van.
pi_97324829
Bible belt heeft weer flink lopen stemmen. Jammer dat scotty heeft gewonnen. het seizoen begon toch wel veelbelovender.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:17:00 #132
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97325733
Ik vind het niet zo erg eigenlijk.... nadeel van winnen is wel dat je erg gebonden bent door contracten. Haley kan nu zo jazzy doen als ze zelf wil met een contract naar keuze.

Had overigens wel verwacht dat Lauren zou winnen. Maar wederom: Niet alleen die bijbelbelt..... maar vooral jonge tienermeisjes met veel te ruime SMS bundels die als een gek zitten stemmen op *zwijmel* scotty. :D
-
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:33:54 #133
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_97329005
Leuke afsluiter voor een redelijk seizoen. Het terugzien van een paar kandidaten herinnerde me eraan waarom ik de top2 zo saai vond, die trouwens met elkaar aan het daten zijn.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:01:31 #134
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_97337110
Ik was eerst voor Scotty. Toen voor Casey. Daarna Haley.
Nu ben ik voornamelijk teleurgesteld. Casey of Haley had moeten winnen.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_97340297
Jeeeeeeeeeeeh! Mijn favoriet vanaf zijn auditie :D Heerlijke stem heeft die jongen, ik hou er wel van!
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:06:45 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97355567
De tering gek.. die Jones meid zag er goed uit tijdens TLC
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:18:43 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_97356266
Durbin met een 'New Nexus' t-shirt _O_
  Admin donderdag 26 mei 2011 @ 21:49:57 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_97358230
Tijd niet gekeken (en dus ook niet in dit topic geweest), maar nu alles achter elkaar gezien met vanmiddag de uitslag van de finale.
Wat mij betreft was het een topseizoen.

Haley vond ik vooral irritant met haar gegrom bij elke zin en scheef wegtrekkende onderkaak (en arrogante houding), dus ik was niet rouwig dat die het veld moest ruimen.
James weg; mja, mixed feelings. James was geweldig en ik gunde het 'm zeker, maar de laatste optredens misten zuiverheid. Dat maakte hij wel goed qua performance, maar niet goed genoeg.
Stefano had al meteen weggemoeten. Die heeft heel wat goeien de kop gekost (Pia bv).
Casey had wat mij betreft langer mogen blijven. Die gast had alles. Humor, charisma, talent.

Wat betreft de finale; Scotty en Lauren in de finale vond ik zo gek niet. Beiden waren bijzonder op hun eigen manier. Ik gunde het Lauren meer dan Scotty, maar kan leven met Scotty als winnaar. Ik houd overigens wel van country, maar ik houd van bijna alle muziekgenres. Of ik iets goed of mooi vind baseer ik op mijn gevoel per nummer en niet op basis van een genre.

De jury;
Ik vond ze niet slecht bij de audities en theaterrondes, maar bij de liveshows mistte ik iemand die eerlijk durfde te zijn. Een Simon dus. Nu was het allemaal beautiful, i love you en you're in it to win it.

Conclusie;
Leuk seizoen. Heb veel kunnen lachen en er zaten juweeltjes van optredens bij. Op naar America's Got Talent en X-Factor USA *O*
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 27 mei 2011 @ 00:52:42 #139
10721 dolfg
RegiZeur
pi_97368180
Wat een verschrikkelijk seizoen is dit geworden zeg.
Helemaal als je ze allemaal live ziet tijdens confetti shower evening.
Dan hebben echt de twee sufsten de finale gehaald.
Alles wat links of rechts afwijkt van het gemiddelde wordt eruit geflikkerd.

En de jury met hun misselijkmakende manipulatieve gedrag, bah.
Vooral J.Lo die zich presenteerde als de gevoelige fan van iedereen heeft tijdens het Haley bashen toch een verschrikkelijk koude kille kant van zichzelf laten zien.
Wat een koel berekenend monster.
Ze mag trouwens wel zangles nemen bij Beyonce. Dat is pas zingen ipv dat live gekrijs van Up on the Floor.

De finale avond was gelukkig top (kan ook niet anders als de jury verplicht moet zwijgen) met een absoluut hoogtepunt voor Haley en Tony Bennett.
En (omdat ik het hem wel echt gun) een mooie overwinning voor Scotty.
Lauren goddank eruit, jammer dat Pia geen solo optreden kreeg.
Ben wel weer klaar met Idol, maar dat is totnutoe ieder jaar het geval rond de finale behalve toen David Cook won, een terechte uitslag maar daarna is het nooit veel meer geweest.
  ESF Reporter vrijdag 27 mei 2011 @ 07:43:50 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_97370468
Ik heb de top 2 performance show nog niet gekeken. Eigenlijk geen interesse in dus misschien kijk ik die ooit nog wel eens, in 2016, als ik m'n schijf aan het opschonen ben. Maar de results-finale heb ik gisteren gezien en die was toch best goed om aan te zien!
Dat stukje met James/Casey over de most shocking exit. _O-
De Beyoncé-medley van de meiden klonk erg goed, vooral van de meisjes die er 't vroegst uit gingen. Waarbij ik me nu realiseer dat dat bijna alle meisjes waren want na een paar shows waren er nog maar 2 over. :D

Die Jack Black die aan het eind bij Scotty's lied ook een knuffel wilde maar 'm niet kreeg. :D
pi_97440968
Laatste weken de show en uitslag gedaan in minder dan 15 minuten totaal.
Ik skip zo'n beetje overal doorheen aangezien het allemaal nergens over gaat.
Erg saai en slecht seizoen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')