Helaas, een finale Lauren vs Scotty dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:03 schreef dolfg het volgende:
Ik hoop dat Haley het haalt en Lauren eruit vliegt, die is echt drie jaar te vroeg gelanceerd.
Precies. Het is nu aan Haley om zichzelf op de kaart te zetten. Een glanzende carriere is voor haar zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Helaas, een finale Lauren vs Scotty dus.
Ik vind het wel best verder, Haley hoeft nu in ieder geval niet verplicht een bepaald liedje te zingen en kan haar eigen platen contract regelen. Zoals Daughtry.
De reden dat ik seizoen 9 beter vind, is omdat ik daar meer het gevoel had dat de kandidaten de nummers echt over wilde brengen naar de kijker. De optredens waren meer puur, in tegenstelling tot de over the top geproduceerde optredens van dit jaar met de bijbehorende kandidaten. Vorig seizoen stonden er echt volwassen kandidaten, met een duidelijk eigen visie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Helemaal mee eens iPat (behalve dat laatste dan - AI moet wel van heel goede huize komen willen ze seizoen 9 overtreffen in slechtheid wat mij betreft). Ik zie het als een finale die net zo spannend en interessant is als een Formule 1-racebaan waarop twee schildpadden staan.
Amerika is een andere cultuur met een andere muzieksmaak. (Vergeet even niet waar het overgrote deel van de populaire muziekstromen van de afgelopen 75 jaar vandaan zijn gekomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ugh. Kutprogramma, Amerikanen hebben echt geen smaak of verstand van muziek.
Ik denk dat Haley ook in de finale te zien zal zijn, in de finale komen de laatste 13 kandidaten optreden. Ik hoop dat het net zo'n spektakel word als vorige jaar, Alice Cooper, Joe Cocker, the BeeGees, Alannis Morisette.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef ThaRickah het volgende:
Ik hoop het, Haley was echt de enige reden waarom ik nog keek naar dit seizoen. Nou die finale ga ik overslaan, ik kijk alleen nog naar de resultshow waar hopenlijk Haley nog iets mag doen(Al heb ik weinig hoop gezien de manier hoe ze haar behandeld hebben dit seizoen
)
Ik had ook niet zoveel met Haley maar nadat ze Rolling in the Deep song was ik om. In het begin van de serie had ze haar eigen stijl nog niet ontdekt, ik denk dat dat de reden ook is dat de jury zo streng voor haar was omdat ze het onderste uit haar wilde halen, ze staat denk ik stevig genoeg in haar schoenen staat om met deze kritiek om te gaan en dat was te zien want ze heeft haar draai toch aardig gevonden. Ik vind het erg jammer dat ze de finale niet heeft bereikt maar als ze bereid is om ervoor te werken denk ik dat er een mooie carriere op haar ligt te wachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:48 schreef Deceit het volgende:
Haley heeft me echt verrast.. van antiheld naar held geschopt..
ben fan..
Steven Tyler ook:quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef calilov3 het volgende:
Ik zal al tegen mijn vriend, i called that one!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |