quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef MissJackie het volgende:
Ik hoor hier helemaal niks over die Stefano, ik vind hem echt verschrikkelijk. Elk optreden van hem heb ik tot nu toe geskipt na de eerste 10 seconden. Die had er toch allang uit moeten liggen?
Ben Saunders zou dit seizoen ook winnen.quote:
Het enige wat Pia goed kon was zingen. En mooi zijn. Maar daarmee ben je er niet..... je moet kunnen optreden, een "stage presence" hebben. En dat had ze gewoon niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
En zonder Pia vind ik het geen reet aan.
Je ging voor de magnetron?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Bottom 3 van vanavond, denk ik: Jacob, Haley en Paul. Exit voor Paul.
Close, but no cigar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Je ging voor de magnetron?
Paul is inderdaad weg. Jacob was Safe, in plaats daarvan zat Stefano in de Bottom 3.
Dat is hun stijl en daar moeten ze trouw aan blijven. Geen Call Me geneuzel voor Haley.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Ik ben doorgaans geen hele grote fan van jazz, maar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Ikke wel, ik vond het dan ook fantastisch!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Doet Casey goed, als het waar is. Haley isquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef maartena het volgende:
Er gaan trouwens geruchten dat Haley en Casey een relatie hebben.
Het origineel is ouder. Leann Rhimes deed er een cover van in de 21e eeuw, dus mag het.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik vond het een vermakelijke aflevering. Kende het nummer van Scotty niet maar het is dus ouder? Sure, Scotty gets a pass.
Jij moet er op gaan gokken in Vegas!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Bottom 3 Jacob/Stefano/Lauren denk ik. Met exit Stefano.
Singer songwriter. Andren scoorden vooral met haar nummers zoals Aretha Franklin, Little Eve, Bobby Vee, Laura Branigan, Celine Dion.quote:Op zondag 24 april 2011 08:23 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week:
Carole King
Geen idee wat die zingt/schrijft, dus ik heb haar gegoogled en ik heb nog steeds geen idee.
Ik heb haar album een paar weken geleden gekocht. Dubbel en dwars waardquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 08:23 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week:
Carole King
Geen idee wat die zingt/schrijft, dus ik heb haar gegoogled en ik heb nog steeds geen idee.
Die komt me bekend voor. Evenals sommige andere nummers die deze week werden gezongen. Maar ik vond het een weinig interessante show. James was het beste en de rest was 'mwoah', en ik snap dat Casey de minste stemmen heeft gekregen maar ik baal er wel van dat hij exit is. Die gast heeft zo veel potentie maar hij moet leren te doseren met het afwijken van de melodie en het grommen en het creeëren van een algemene creepy stalker-vibe als hij optreedt.quote:
Exact. Met het vertrek van Pia is dit hele seizoen raar geworden. Vanaf dat moment kijk ik met een 'het zal wel' gevoel naar de show.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:54 schreef Cee het volgende:
Met het vertrek van Pia is toch wel de angel (als in wesp/angel, niet engel) uit de competitie gehaald. Wat mij betreft wint Haley nu het hele ding, vind haar nog steeds tof.
Van twitter:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef dolfg het volgende:
Benieuwd wat GaGa zelf hierover te zeggen heeft als ze binnenkort komt optreden!
quote:@ladygaga I performed on OPRAH today the album Version of Yoü and I: . Also performed by Haley on AmericanIdol last night!
Nou, je ziet em niet meer terug.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:41 schreef Mike het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die Jacob...dat geschreeuw van 'm en dat blije gedoe in de interviews.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door iPat op 13-05-2011 03:42:47 ]It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn we daar ook vanaf.
Ik kan gewoon niet meer van dit seizoen genieten omdat ik te veel bezig ben me onnodig druk te maken over de stupiditeit van Randy Jackson. Maar goed, daar doe je niks aan dus de ff-knop wordt veelvuldig gebruikt als ik Idol kijk.
Goh, toevallig, de twee duets tijdens de results show zijn country liedjes. Zucht. De show probeert nog niet eens subtiel te zijn.
Haha, het is inderdaad vreselijk. Zijn jurycommentaar kan ik zelfs in m'n slaap opdreunen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:06 schreef Cee het volgende:
Ik kan gewoon niet meer van dit seizoen genieten omdat ik te veel bezig ben me onnodig druk te maken over de stupiditeit van Randy Jackson.
Ik vind het qua kwaliteit toch 1 van de betere.... de top 6 hier waren allemaal goede kwaliteit, die echt alle kanten op kunnen.... vorig jaar was dat wel anders. En seizoen acht ook. De enige die me is bijgebleven van seizoen is niet winnaar Kris Allen (waar is die tegenwoordig?) maar Adam Lambert.quote:
Daar heb je een belangrijk punt. De winnaar moet sowieso het liedje doen wat voor hem/haar geschreven is, en naderhand worden ze ontzettend commercieel begeleid, want de platenmaatschappij betalen grote delen van American Idol, en moeten dat dus terug verdienen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef oYo het volgende:
Ach Chris werd toen ook vierde, en hij kon daarna wel de muziek maken die hij zelf wilde.
Wel vreemd trouwens dat de nummerkeuze er dan ook staat die is dacht ik altijd geheim,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef maartena het volgende:
Geen idee
Las Vegas gok-voorspellingen?
(Yep, je kunt in Las Vegas op alles gokken, zelfs op American Idol)
Ja inderdaad, het vreemde alleen op wikipedia was dat er ook stond dat Haley gaat winnen, Scotty runner up wordt en Lauren 3e. Heel vreemd...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef maartena het volgende:
Dat rare lijstje komt hier ook terug trouwens:
http://blogcritics.org/vi(...)nd-then-there-were1/
Leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 05:10 schreef calilov3 het volgende:
En ik ga 11 july naar de IdolsSummerTour in Sacramento
Volgens mij heeft ie een hele dikke kans om het te winnen...... American Idol moet het vooral hebben van vrouwen die stemmen, omdat het programma veel meer door vrouwen bekeken wordt. En Scotty..... ziet er qua looks niet verkeerd uit, heeft een goede stem, en in de VS is country juist wel populaire muziek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |