SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn we daar ook vanaf.
Ik kan gewoon niet meer van dit seizoen genieten omdat ik te veel bezig ben me onnodig druk te maken over de stupiditeit van Randy Jackson. Maar goed, daar doe je niks aan dus de ff-knop wordt veelvuldig gebruikt als ik Idol kijk.
Goh, toevallig, de twee duets tijdens de results show zijn country liedjes. Zucht. De show probeert nog niet eens subtiel te zijn.
Haha, het is inderdaad vreselijk. Zijn jurycommentaar kan ik zelfs in m'n slaap opdreunen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:06 schreef Cee het volgende:
Ik kan gewoon niet meer van dit seizoen genieten omdat ik te veel bezig ben me onnodig druk te maken over de stupiditeit van Randy Jackson.
Ik vind het qua kwaliteit toch 1 van de betere.... de top 6 hier waren allemaal goede kwaliteit, die echt alle kanten op kunnen.... vorig jaar was dat wel anders. En seizoen acht ook. De enige die me is bijgebleven van seizoen is niet winnaar Kris Allen (waar is die tegenwoordig?) maar Adam Lambert.quote:
Daar heb je een belangrijk punt. De winnaar moet sowieso het liedje doen wat voor hem/haar geschreven is, en naderhand worden ze ontzettend commercieel begeleid, want de platenmaatschappij betalen grote delen van American Idol, en moeten dat dus terug verdienen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef oYo het volgende:
Ach Chris werd toen ook vierde, en hij kon daarna wel de muziek maken die hij zelf wilde.
Wel vreemd trouwens dat de nummerkeuze er dan ook staat die is dacht ik altijd geheim,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef maartena het volgende:
Geen idee
Las Vegas gok-voorspellingen?
(Yep, je kunt in Las Vegas op alles gokken, zelfs op American Idol)
Ja inderdaad, het vreemde alleen op wikipedia was dat er ook stond dat Haley gaat winnen, Scotty runner up wordt en Lauren 3e. Heel vreemd...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef maartena het volgende:
Dat rare lijstje komt hier ook terug trouwens:
http://blogcritics.org/vi(...)nd-then-there-were1/
Leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 05:10 schreef calilov3 het volgende:
En ik ga 11 july naar de IdolsSummerTour in Sacramento
Volgens mij heeft ie een hele dikke kans om het te winnen...... American Idol moet het vooral hebben van vrouwen die stemmen, omdat het programma veel meer door vrouwen bekeken wordt. En Scotty..... ziet er qua looks niet verkeerd uit, heeft een goede stem, en in de VS is country juist wel populaire muziek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |