abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter vrijdag 13 mei 2011 @ 07:06:46 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_96736858
Zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn we daar ook vanaf.

Ik kan gewoon niet meer van dit seizoen genieten omdat ik te veel bezig ben me onnodig druk te maken over de stupiditeit van Randy Jackson. Maar goed, daar doe je niks aan dus de ff-knop wordt veelvuldig gebruikt als ik Idol kijk.

Goh, toevallig, de twee duets tijdens de results show zijn country liedjes. Zucht. De show probeert nog niet eens subtiel te zijn.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:58:55 #77
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_96741609
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Whoe!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_96742372
IK HAAT COUNTRY!!!!!!
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 13:45:08 #79
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_96747828
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:06 schreef Cee het volgende:

Ik kan gewoon niet meer van dit seizoen genieten omdat ik te veel bezig ben me onnodig druk te maken over de stupiditeit van Randy Jackson.

Haha, het is inderdaad vreselijk. Zijn jurycommentaar kan ik zelfs in m'n slaap opdreunen tegenwoordig. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:01:31 #80
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_96756330
Van mij mag Haley de finale winnen, maar op de een of andere manier denk ik dat ze een countryster erbij willen...

Ach Chris werd toen ook vierde, en hij kon daarna wel de muziek maken die hij zelf wilde.
James was deze keer niet goed in zijn songkeuze, dat Journey nummer is zo uitgekakt de laatste tijd...
pi_96758529
Wat een belachelijk kut seizoen! :'(
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:37:08 #82
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96760122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:54 schreef NoNickOne het volgende:
Wat een belachelijk kut seizoen! :'(
Ik vind het qua kwaliteit toch 1 van de betere.... de top 6 hier waren allemaal goede kwaliteit, die echt alle kanten op kunnen.... vorig jaar was dat wel anders. En seizoen acht ook. De enige die me is bijgebleven van seizoen is niet winnaar Kris Allen (waar is die tegenwoordig?) maar Adam Lambert.

Daughtry vertrok ook als 4e, en die heeft een enorm succesvolle carrière achter de rug. Dus winnen zegt in dit geval ook niets..... En James Durban kan ook best een succesvolle carrière hebben.

Het komt uiteindelijk allemaal neer op de stemmen..... en Amerikaanse tienermeisjes zijn het stemvolk #1 in dit geval. En die zwijmelen allemaal bij Scotty. Ik zelf had verwacht dat Scotty er al bij plek #5 of #6 uit zou vliegen.

Toch mag ik em wel. Hij is wat conservatief/religieus, maar verder is het een leuke act op het podium. Country is ook niet mijn favoriete muziek, maar hij brengt het gewoon leuk.

Al met al..... denk ik dat het wel verdiend is. Die Lauren zie ik trouwens nog wel kapot gaan in de industrie, ze is slechts 16, en als ze succesvol gaat worden wordt de druk op haar enorm worden, en ik ben er niet van overtuigd dat ze het allemaal aan kan.

Verder: Haley moet natuurlijk gewoon winnen. _O_
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:40:58 #83
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96760246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef oYo het volgende:
Ach Chris werd toen ook vierde, en hij kon daarna wel de muziek maken die hij zelf wilde.
Daar heb je een belangrijk punt. De winnaar moet sowieso het liedje doen wat voor hem/haar geschreven is, en naderhand worden ze ontzettend commercieel begeleid, want de platenmaatschappij betalen grote delen van American Idol, en moeten dat dus terug verdienen.

Chris Daughtry kon inderdaad zijn eigen record label uitzoeken (hij had meerdere aanbiedingen) en kon zijn eigen eisen zetten met betrekking tot de muziek.... tot zekere hoogte dan natuurlijk. En dat heeft hem geen windeieren gelegd! Het gaat goed met em.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  ESF Reporter vrijdag 13 mei 2011 @ 18:57:56 #84
87554 Cee
Welluk?
pi_96760959
Sommige reacties op het internet n.a.v. de uitslag van gisteren zijn zo lachwekkend. "OMG ik kijk nooit meer, mijn favoriet ligt eruit, Haley had eruit gemoeten want het enige dat ze doet is in de mic krijsen!"
Pot/ketel. _O-
pi_96774577
Ze doet het tenminste nog zuiver :D
pi_96778010
Ik kijk regelmatig op wikipedia naar de pagina van American Idol en toen zag ik dit staan, snappen jullie hier iets van?
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Idol_%28season_10%29
pi_96778289
De pagina is inmiddels veranderd dus heeft niet zoveel zin om te kijken, ik had de pagina nog open staan ik zal kopiëren wat er stond.
Order Contestant Song (original artist) Result
1 Scotty McCreery "What Hurts the Most" (Rascal Flatts)
2 Haley Reinhart "Feeling Good" (Cy Grant) Winner
3 Lauren Alaina "Give Me One Reason" (Tracy Chapman) Eliminated
4 Haley Reinhart "A Change Is Gonna Come" (Sam Cooke) Winner
5 Scotty McCreery "You'll Think of Me" (Keith Urban) Runner-Up
6 Lauren Alaina "How Do I Live" (LeAnn Rimes) Eliminated
7 Scotty McCreery "Can't Help Falling in Love" (Elvis Presley) Runner-Up
8 Lauren Alaina "Jesus Take The Wheel" (Carrie Underwood) Eliminated
9 Haley Reinhart "Sweet Dreams (Are Made of This)" (Eurythmics) Winner
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:07:05 #88
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96778402
Geen idee :?

Las Vegas gok-voorspellingen?

(Yep, je kunt in Las Vegas op alles gokken, zelfs op American Idol)
-
pi_96778794
de Toto voor American Idol :) grappig.
Heel vreemd dat dat er stond ik vind trouwens de nummer keuzes van Haley wel erg goed.
Er stond trouwens ook bij dat deze nummers gekozen waren door de jury, coach Jimmy Lovine en 1 personal choice.
pi_96779111
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:07 schreef maartena het volgende:
Geen idee :?

Las Vegas gok-voorspellingen?

(Yep, je kunt in Las Vegas op alles gokken, zelfs op American Idol)
Wel vreemd trouwens dat de nummerkeuze er dan ook staat die is dacht ik altijd geheim,
Word wel heel erg gokken als je daar zelf op kan gokken :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:21:33 #91
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96779281
Dat rare lijstje komt hier ook terug trouwens:

http://blogcritics.org/vi(...)nd-then-there-were1/
-
pi_96779975
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef maartena het volgende:
Dat rare lijstje komt hier ook terug trouwens:

http://blogcritics.org/vi(...)nd-then-there-were1/
Ja inderdaad, het vreemde alleen op wikipedia was dat er ook stond dat Haley gaat winnen, Scotty runner up wordt en Lauren 3e. Heel vreemd...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lady184 op 14-05-2011 00:39:13 (typfout) ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:03:00 #93
10721 dolfg
RegiZeur
pi_96781344
Oh jongens, nog maar 1 week schaamteloze kritiek van Randy en The Growler (a.k.a. Haley) vliegt zo de finale in.

Maar ik kan me maar niet aan de indruk onttrekken dat dit een set-up is.
Het Idol seizoen is nooit echt lekker op gang gekomen en na de eliminatie van Pia voor veel mensen een 'het zal wel' verhaal geworden.
En kijk wat er nu aan de hand is. De blogs stromen over, 70 miljoen stemmen deze week en iedereen staat op zijn achterste benen over de behandeling van Haley.
Als iedereen de gordijnen invliegt krijg je vanzelf 70 miljoen stemmen.

En week na week doe je hetzelfde trucje bij Haley, het eerste optreden boor je de grond in, J Lo had ook twee weken achter elkaar exact dezelfde gezichtsuitdrukking bij Haley.
Je geeft kritiek vanuit een somber en bezorgd standpunt zoals J Lo, zodat ieder compliment verpakt zit in een tobberige gezichtsuitdrukking over 'het probleem' dat voor je op het podium staat...
Of je doet het gewoon zoals Randy: je begint je kritiek met: Here's what I didn't like... Dan lijkt het of je iets positiefs gezegd hebt, wat bij Randy natuurlijk godsonmogelijk is wat Haley betreft.

Het tweede optreden verklaar je dan als best performance of the night of zoals J Lo doet: best voice of the season, there you go.
Niet echt gemeend. niet echt een standing O, maar een: je wil een compliment hebben? Hier: best voice of the season. Nou blij? Niet meer zeuren dan.

Ik denk dat ze volgende week bij de jurykeuze Haley alsnog gaan verwijten dat ze de verkeerde song heeft gekozen.

Maar goed, een saai seizoen is nu getransformeerd tot een soort slagveld en daar zit net iets teveel regie achter lijkt het.

James was overigens uitgegroeid bij Idol en dankzij het totale gebrek aan commentaar al de gekroonde winnaar. Met een beetje constructieve kritiek had ie nog kunnen groeien. Nu is iedereen die eruit gekickt wordt totaal van de kaart omdat de jury ze week na week de bottom three inpampert.

Allison Irahita blogde: ik denk dat het probleem met James was dat je nooit het gevoel had naar een James Durbin optreden te kijken, maar naar een net niet Adam Lambert optreden.
Wel een goeie! En dat de pyrotecnic effecten het hebben gewonnen van zijn stem. Teveel performance, te weinig vocale kwaliteiten.

Anyhoe: als we een country-country finale krijgen dan wordt het een lange zit.
Het is dat ik niet kan stemmen, want anders was mijn weekloon naar Haley gegaan!

You go GIRL!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 05:10:51 #94
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96784629
Lauren mijn favoriet vanaf het begin zit er nog in.
Eigenlijk vanaf dat Jacob weg was maakte het me niet meer uit wie er zou winnen. Ik vind ze allemaal erg leuk en goed.

Maar Lauren is toch wel heel erg spontaan. En Haley, tja, die is gewoon erg goed....

En ik ga 11 july naar de IdolsSummerTour in Sacramento O+
  ESF Reporter zaterdag 14 mei 2011 @ 08:39:28 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_96784988
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 05:10 schreef calilov3 het volgende:

En ik ga 11 july naar de IdolsSummerTour in Sacramento O+
Leuk! O+ Heb er nu een aantal gezien, het is zo fout dat het weer leuk is. Neem wel oordopjes mee. :D
pi_97039540
nou, hopelijk blijft haley erin :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_97041521
Heb alles optredens op die van Haley na geskipped. Ik haat country. Ik vind het totaal niet boeiend. Hoop nu dat die Scotty oprot.
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:04:41 #98
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97041803
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoop nu dat die Scotty oprot.
Volgens mij heeft ie een hele dikke kans om het te winnen...... American Idol moet het vooral hebben van vrouwen die stemmen, omdat het programma veel meer door vrouwen bekeken wordt. En Scotty..... ziet er qua looks niet verkeerd uit, heeft een goede stem, en in de VS is country juist wel populaire muziek.

Ik ga een gewaagde voorspelling doen: Lauren en Scotty in de finale, en Haley gaat vanavond naar huis.

Wil ik dat Haley wint? JA, het is mijn favoriet. Maar Haley houdt niet van het type muziek waar de meerderheid van Amerika van houdt.... Led Zeppelin is iets wat ik als rock liefhebber kan waarderen, maar tienermeisjes die massaal stemmen..... hebben er niets mee, en kunnen liedjes als "I hope you dance" van Lauren veel meer waarderen, en uit hun hoofd meezingen.
-
  vrijdag 20 mei 2011 @ 02:03:49 #99
10721 dolfg
RegiZeur
pi_97061287
Volgens mij is daar niks gewaagds aan hoor. Lauren en Scotty is de gedroomde finale voor AI.
Haley is het buitenbeentje dat zich plots de top 3 inzingt, maar het is nooit een warm bed geweest voor haar.
Tot en met de footage van de homecoming scenes aan toe wordt Haley toch vooral in beeld gebracht als de vreemde eend in de bijt.
Amerika draait om families en dan vooral families in het zuiden met lichamen die bij een watersnoodramp nog goed van pas kunnen komen lijkt het.
Maar verder over het zuiden en haar lichamen natuurlijk niets dan goeds!

Ik hoop dat Haley het haalt en Lauren eruit vliegt, die is echt drie jaar te vroeg gelanceerd.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 03:53:25 #100
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_97061933
Ik vond dit seizoen echt verspild. Geen memorabele optredens, interessante kandidaten die te snel eruitvliegen, en een finale tussen twee kandidaten die of maar één ding kunnen of het totaal laten afweten wanneer het erop aankomt. Net alsof Frans Duijts en Connie Breukhoven in de finale staan.

Seizoen 9 vond ik zelfs leuker om te kijken.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')