SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de final 13.
Nu moeten we metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door.
Maar goed, je moet wat te haten hebben (haten is een groot woord) bij zo'n programma, anders is er geen bal aan.
Ik kan me grotendeels wel vinden in deze top 13, bij de mannen zat het goed, bij de vrouwen hebben ze er een iets grotere bende van gemaakt.
Voor het eerst sinds jaren staat er weer een echt sterke groep finalisten!
Maar wat dat voor het seizoen betekent weet niemand. Het beste jaar (seizoen 5) heeft de slechtste winnaar ooit opgeleverd en de mindere seizoenen soms weer de beste finalisten (Crystal Bowersox).
Ik heb enorm veel zin in dit jaar, die non jury commentaren, daar moeten we ons dan maar gezamenlijk doorheen werken, maar dat er goed en soms echt prachtig gezongen wordt staat buiten kijf.
AI blijft toch DE standaard op zanggebied vind ik.
Benieuwd of The Voice daaraan gaat tippen...[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
Ik ga er van uit dat Jacob volgende week in complete drag 'And I am telling you' gaat zingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef Welldressed het volgende:
Jaaa, Stefano is leuk om te zien! Jacob is trouwens wel echt... gay? Hij zingt zooooo overdreven, ik heb er niks op tegen hoor, en het is zeker niet slecht, maar ik denk dat ik me er op ten duur wel aan ga ergeren :$
Een hele is ie he. Hij heeft Asperger.quote:
*zoekt en vindt*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:28 schreef oYo het volgende:
Zoek op YT maar eens My guitar gently weeps van George Harrison.
zelfde regiseur als sytycd hier in nl!quote:
Huh? Ksnap um nie?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zelfde regiseur als sytycd hier in nl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:@SMcCreeryAI10 Just got waken up by a loud door slam and the lights turning on.. I thought id already locked the doors and turned the lights down low?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |