Nee, vond het ook wat ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 06:59 schreef Cee het volgende:
Respect voor die gozer inderdaad, maar dat binnenrollen van z'n verloofde had echt niet gehoeven. Echt niet.
Ik begin er ook aan te wennenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
En Tyler is geweldig als jurylid, het zal wel aan mijn kronkel liggen
echt hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Het zou verboden moeten worden om 2x hetzelfde te zingen, wat een BS
En terecht! Aerosmith.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef maartena het volgende:
De verkoop van Aerosmith albums en tracks..... is sinds Idol weer begonnen is met 250% gestegen!
dat gilletje van em toen hij hoorde dat jaycee door was bij group round:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef Cee het volgende:
Je bedoelt Clint? En Ashley die meth-addict? Niet dat ze ooit heeft gezegd dat ze meth-addict is maar het kan haast niet anders. Die kop. Die paniek.
Ik vind het leuk dat ze steeds meer liedjes en meer kandidaten echt langer dan een halve seconde laten horen. Die gast met die contrabas, holy crap.En ik ben gewoon fan van de stem en het hele persoontje dat Brett Lowenstein is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door iPat op 19-02-2011 11:26:25 ]It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was inderdaad echt geweldig inderdaad!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef Happel het volgende:
Die gast met de contrabas inderdaad, wat een held.
Ik ben erg zwak op het gebied van spoilers vermijden dus ik was erop voorbereid. Het heeft in ieder geval 1 ding goed gedaan: mijn haat jegens J-Lo nog meer verkleind.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Chris Medina OUT? holy shit, thats a crime right there!!
Ik zal eens zoeken. Als ik tijd heb, iets waar het me deze komende weken erg aan ontbreekt. Ik heb de audities in Nieuw Zeeland kunnen volgen, daar zenden ze het wel gewoon uit. Hier zijn ze te druk bezig met matige talentenshowsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Pheno, dit seizoen valt me tot nu toe alles behalve tegen, haal 'm binnen mien jong!
Moeten we spoilers aanhouden? Zeg het maar.. tis mij om het evenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben erg zwak op het gebied van spoilers vermijden dus ik was erop voorbereid. Het heeft in ieder geval 1 ding goed gedaan: mijn haat jegens J-Lo nog meer verkleind.Verder vond ik het weer een leuke aflevering, goede optredens in Vegas en ik was tot tranen toe geroerd bij de vertolking van 'The long and winding road'. Prachtig. Over-the-top, maar ik moest toch wel wat traantjes wegpinken.
Pheno, dit seizoen valt me tot nu toe alles behalve tegen, haal 'm binnen mien jong!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |