Heb ook moeite deze te vinden in m'n 'stamkroegen'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waar is de nieuwe aflevering te vinden? Kan hem nergens vinden.
keb em ook nog niequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Pfff, het wil niet lukken met episode 12.
eindelijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij staat 'al' 20 minuten op de simpele tv in Italie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
De 3J's.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:16 schreef Deceit het volgende:
mogen er snel uit: Jordan en James en Jovany
Als je aflevering 9 t/m 12 kijkt, en dan het verder oppakt bij deze week, dan zit je wel goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop 6 afleveringen achter, dat ga ik never nooit meer inhalenKan ik beter nu invallen, of moet ik die 6 afleveringen echt kijken
Doe maar de hollywood rounds (2), Las Vegas, en de LA.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop 6 afleveringen achter, dat ga ik never nooit meer inhalenKan ik beter nu invallen, of moet ik die 6 afleveringen echt kijken
En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
De 3J's.
Vanavond in de US de top 12 jongens. Daarna de top 12 meisjes. En donderdagavond de uitslag. Dus vanaf morgenochtend een driedaags Idol-feest.
oh wow! dit vind ik wel leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef dolfg het volgende:
[..]
En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.
Wat een slachtbank gaat dat dan donderdagavond worden!
Echt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef dolfg het volgende:
[..]
En zoals ik het begrijp is er maar 1 week top 24 en gaan we volgende week al gewoon live met de show.
Wat een slachtbank gaat dat dan donderdagavond worden!
Lijkt me sterk dat ze niet iets in het systeem hebben gebouwd om mensen van 'buiten' te weren. Net als dat ik hoop dat het online voting systeem hacker-free is. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat de eerste berichten binnen komen dat een of andere whizzkid de boel gekraakt heeft en oneindig veel stemmen op een Jovany (wie? Jovany!) gooit of een ander canon fodder achtige kandidaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef maartena het volgende:
Ik vraag me overigens af of het stemmen ook internationaal werkt....
Volgens mij kan je met Globe7 van buiten de US stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef maartena het volgende:
Ik heb gisteren ook voor Casey gestemd.
Ik vraag me overigens af of het stemmen ook internationaal werkt.... niet dat het veel zin heeft, want de stembus is maar tot twee uur na de uitzending open, dus tot ong. maximaal 08:00 Nederlandse tijd 's ochtends de volgende dag.
Jason???quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jacob was de beste van de avond, die gast is super. Zijn stem. Ik kreeg echt kippevel. Durbin was ook goed. En Csey is gewoon lijp, die gast moet echt door. Die gast die I'll be zong mag weg, boooring. En Jason ook oprotten, dat was echt slecht hoor. Wat Brett deed snapte ik niet, maar het was wel vermakelijk ehhe.
Volgens mijn wiki info gaan we volgende week van start met de top 13, en dat zou betekenen dat ieder jurylid 1 wildcard mag geven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Cee het volgende:
Heb net de uitzending gekeken. Het zit dus zo: publiek kiest top 5 jongens en top 5 meisjes. Van wat er nog over is, kiest de jury 2 wildcards. Weet niet of dat 1 jongen/1 meisje zijn of 2 van een sekse.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:43 schreef Deceit het volgende:
Mag door: Brett Loewenstern, Scotty McCreery, Jacob Lusk, Casey Abrams
Twijfel: Paul McDonald, Stefano Langone, Robbie Rosen. Tim Halperin, Clint Jun Gamboa,
Dan zou ik toch gaan voor Stefano en Tim de wildcard
Mag zeker weg: Jovany Barreto, Jordan Dorsey, James Durbin
Dit. Jammer dat Idolatry er niet meer is (vond ik toch wel iets leuker dan Idoloonies), maar tijdens het interview met Doolittle dacht ik steeds "Ja! JA! Jullie hebben gelijk!"quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef dolfg het volgende:
[..]
Tip: kijk op tvline.com naar de Idoloonies serie van Michael Slezak (voorheen Idolatry).
Deze week met Melinda Doolittle en wat is ze LEUK en wat is ze GOED in haar commentaar.
En Michael is natuurlijk ook te grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de final 13.
Nu moeten we metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door.
Maar goed, je moet wat te haten hebben (haten is een groot woord) bij zo'n programma, anders is er geen bal aan.
Ik kan me grotendeels wel vinden in deze top 13, bij de mannen zat het goed, bij de vrouwen hebben ze er een iets grotere bende van gemaakt.
Voor het eerst sinds jaren staat er weer een echt sterke groep finalisten!
Maar wat dat voor het seizoen betekent weet niemand. Het beste jaar (seizoen 5) heeft de slechtste winnaar ooit opgeleverd en de mindere seizoenen soms weer de beste finalisten (Crystal Bowersox).
Ik heb enorm veel zin in dit jaar, die non jury commentaren, daar moeten we ons dan maar gezamenlijk doorheen werken, maar dat er goed en soms echt prachtig gezongen wordt staat buiten kijf.
AI blijft toch DE standaard op zanggebied vind ik.
Benieuwd of The Voice daaraan gaat tippen...[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
Ik ga er van uit dat Jacob volgende week in complete drag 'And I am telling you' gaat zingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef Welldressed het volgende:
Jaaa, Stefano is leuk om te zien! Jacob is trouwens wel echt... gay? Hij zingt zooooo overdreven, ik heb er niks op tegen hoor, en het is zeker niet slecht, maar ik denk dat ik me er op ten duur wel aan ga ergeren :$
Een hele is ie he. Hij heeft Asperger.quote:
*zoekt en vindt*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:28 schreef oYo het volgende:
Zoek op YT maar eens My guitar gently weeps van George Harrison.
zelfde regiseur als sytycd hier in nl!quote:
Huh? Ksnap um nie?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zelfde regiseur als sytycd hier in nl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:@SMcCreeryAI10 Just got waken up by a loud door slam and the lights turning on.. I thought id already locked the doors and turned the lights down low?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |