SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
Tja, met 13, waarvan er slechts 1 naar huis gaar.... is de kans dat je niet naar huis gaat natuurlijk nog redelijk groot. Als je het dan op safe speelt, met een redelijk makkelijk liedje.... tja... het is natuurlijk geen verkeerde beslissing.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef oYo het volgende:
Bottom 3: Ashton, Karen, Haley
Naar huis Ashton.
quote:@CAbramsAI10 hey guys, thanks for the well wishes, I got some nice fresh blood in me and feeling better. People at Idol & Cedars are treatin me real good
Zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef oYo het volgende:
Bottom 3: Ashton, Karen, Haley
Naar huis Ashton.
Beste was voor mij James, dan Pia.
Ik begin Stefano steeds leuker te vinden. Hij is wel typisch zo'n kandidaat die de tour net niet gaat halen maar hopelijk komt hij ver. Zingt kneitergoed en het lijkt me echt een toffe gozer. Hij doet me zo ontzettend denken aan Tony Danza ten tijde van Who's The Boss.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:54 schreef Welldressed het volgende:
Vond trouwens dat bij dat groepsnummer, MJ-medley, James, Stefano en Ashton beduidend de hoofdrol hadden...
kan je me t adres van die klif geven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
Thema van komende week is 'Songs from the year you were born'.
Lijstje van geboortejaren:
* Casey Abrams 1991
* Haley Reinhart 1991
* Jacob Lusk 1987
* James Durbin 1989
* Karen Rodriguez 1989
* Lauren Alaina 1994
* Naima Adedapo 1984
* Paul McDonald 1984
* Pia Toscano 1988
* Scotty McCreery - 1993
* Stefano Langone 1989
* Thia Megia 1995
En nu ga ik mezelf van een hoge klif gooien. Ik voel me oud.
Inmiddels HAAT ik hem bijna, terwijl ik waanzinnig van hem hou!! Is er iets dat ie NIET kan zingen? Nee dus. Voor mij op het gebied van popmuziek de ontdekking van de eeuw, en naast Liza Minnelli, Steve Balsamo en Joan Sutherland mijn all time favourite stem ever. Ik heb het niet over zijn excessieve en puberale gedrag verder, en ik hoef hem niet live te zien en tussen de pubermeiden staan, maar puur over zijn stem, die STEM!! Ooooh!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
En ja, Adam.Wat zag hij er goed uit en wat zong hij weer geweldig. Aftermath is niet mijn favoriete nummer van hem maar de zang maakt een hele hoop goed.
Ehm, vanavond is de uitzending pas..quote:
Nee. Uitzendingen zijn altijd op woensdag geweest, en resultaten altijd op donderdag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef ThaRickah het volgende:
Owja, vorig jaar was het op een dinsdag
Inderdaad, dacht ik ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
Die ouders van Casey zijn al net zo gestoord als hijzelf.
Vond het meeste helemaal niks trouwens.
hoop niet smokey robinson dan ook wéér van stal wordt gehaaldquote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week: Motown. Ik ben een groot fan van Motown maar kom op, alweer?
Afgaande van de vorige weken, denk ik dat de producers dit omtoveren tot R&B / Dance thema.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week: Motown. Ik ben een groot fan van Motown maar kom op, alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |