SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
Tja, met 13, waarvan er slechts 1 naar huis gaar.... is de kans dat je niet naar huis gaat natuurlijk nog redelijk groot. Als je het dan op safe speelt, met een redelijk makkelijk liedje.... tja... het is natuurlijk geen verkeerde beslissing.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef oYo het volgende:
Bottom 3: Ashton, Karen, Haley
Naar huis Ashton.
quote:@CAbramsAI10 hey guys, thanks for the well wishes, I got some nice fresh blood in me and feeling better. People at Idol & Cedars are treatin me real good
Zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef oYo het volgende:
Bottom 3: Ashton, Karen, Haley
Naar huis Ashton.
Beste was voor mij James, dan Pia.
Ik begin Stefano steeds leuker te vinden. Hij is wel typisch zo'n kandidaat die de tour net niet gaat halen maar hopelijk komt hij ver. Zingt kneitergoed en het lijkt me echt een toffe gozer. Hij doet me zo ontzettend denken aan Tony Danza ten tijde van Who's The Boss.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:54 schreef Welldressed het volgende:
Vond trouwens dat bij dat groepsnummer, MJ-medley, James, Stefano en Ashton beduidend de hoofdrol hadden...
kan je me t adres van die klif geven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
Thema van komende week is 'Songs from the year you were born'.
Lijstje van geboortejaren:
* Casey Abrams 1991
* Haley Reinhart 1991
* Jacob Lusk 1987
* James Durbin 1989
* Karen Rodriguez 1989
* Lauren Alaina 1994
* Naima Adedapo 1984
* Paul McDonald 1984
* Pia Toscano 1988
* Scotty McCreery - 1993
* Stefano Langone 1989
* Thia Megia 1995
En nu ga ik mezelf van een hoge klif gooien. Ik voel me oud.
Inmiddels HAAT ik hem bijna, terwijl ik waanzinnig van hem hou!! Is er iets dat ie NIET kan zingen? Nee dus. Voor mij op het gebied van popmuziek de ontdekking van de eeuw, en naast Liza Minnelli, Steve Balsamo en Joan Sutherland mijn all time favourite stem ever. Ik heb het niet over zijn excessieve en puberale gedrag verder, en ik hoef hem niet live te zien en tussen de pubermeiden staan, maar puur over zijn stem, die STEM!! Ooooh!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:19 schreef Cee het volgende:
[..]
En ja, Adam.Wat zag hij er goed uit en wat zong hij weer geweldig. Aftermath is niet mijn favoriete nummer van hem maar de zang maakt een hele hoop goed.
Ehm, vanavond is de uitzending pas..quote:
Nee. Uitzendingen zijn altijd op woensdag geweest, en resultaten altijd op donderdag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef ThaRickah het volgende:
Owja, vorig jaar was het op een dinsdag
Inderdaad, dacht ik ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Happel het volgende:
Die ouders van Casey zijn al net zo gestoord als hijzelf.
Vond het meeste helemaal niks trouwens.
hoop niet smokey robinson dan ook wéér van stal wordt gehaaldquote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week: Motown. Ik ben een groot fan van Motown maar kom op, alweer?
Afgaande van de vorige weken, denk ik dat de producers dit omtoveren tot R&B / Dance thema.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Thema van deze week: Motown. Ik ben een groot fan van Motown maar kom op, alweer?
Idd, dacht ik ook meteen bij het begin. Er zijn toch wel eens nieuwe thema's te bedenken? zzzzzz.quote:
Ja, het viel me nog mee dat ze niet WEER Smokey Robinson er bij betrokken.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:13 schreef Cee het volgende:
Ik vond het optreden van Stefano meer eentje voor de gevaren zone. Als je echt goed naar dat lied luistert, en hoe Lionel Richie het brengt, dan weet je dat Stefano het gewoon niet goed bracht....quote:[b] Op donderdag 24 maart 2011 18:13Lauren, Thia en Haley in de gevarenzone, denk ik.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
hoop niet smokey robinson dan ook wéér van stal wordt gehaald
casey!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:20 schreef Cee het volgende:
Oh. Em. Gee. Ik moet deze result-aflevering even verwerken.
Ja, maar wel vrij lang geleden. Na 10 jaar vallen ze wel eens in herhaling.....quote:
Volgens mij heeft dat ook weer te maken met gebruiksrechten. De allernieuwste muziek is peperduur in vergelijking met oudere muziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef iPat het volgende:
Toch blijft het me verbazen dat ze tot nu toe (volgens mij) nog geen enkele keer Billboard 200 thema hebben gehad (vergelijkbaar met Top 40). Wordt het een beetje zat om telkens klassiekers van voor de jaren 90 te horen.
Ik meen dat de kandidaten soms aan de producers kunnen vragen of ze voor hun een nummer kunnen 'clearen' die ze graag zouden willen zingen. Maar toch komen de kandidaten telkens met dezelfde Stevie Wonder-crap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ook weer te maken met gebruiksrechten. De allernieuwste muziek is peperduur in vergelijking met oudere muziek.
Men kan wel recente muziek kiezen trouwens, maar meestal is het toch minimaal 6 maanden oud of zoiets.
Nee, zo werkt het niet..... ze kopen een hele "catalogus" van een platenmaatschappij, en uit de catalogus kan dan worden gekozen. Bij Motown, kopen ze de hele catalogus van Motown. En daar zitten ook nieuwe artiesten bij natuurlijk, maar de grote bekende nummers - en bekendheid is voor de stemmen ook belangrijk - zijn allemaal wat ouder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:32 schreef iPat het volgende:
Ik meen dat de kandidaten soms aan de producers kunnen vragen of ze voor hun een nummer kunnen 'clearen' die ze graag zouden willen zingen. Maar toch komen de kandidaten telkens met dezelfde Stevie Wonder-crap.
Het kan wel. Kris Allen heeft speciaal gevraagd of hij Falling Slowly kan doen, en de producers hebben daarna de eigenaar van dat nummer's rechten benaderd. Zelfde als Adam Lambert toen hij Whole Lotta Love van Led Zeppelin deed. Verder klopt het wat je zegt met dat ze de beschikking hebben over een catalogus/songbook, maar uitzonderingen kunnen gemaakt worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet..... ze kopen een hele "catalogus" van een platenmaatschappij, en uit de catalogus kan dan worden gekozen. Bij Motown, kopen ze de hele catalogus van Motown. En daar zitten ook nieuwe artiesten bij natuurlijk, maar de grote bekende nummers - en bekendheid is voor de stemmen ook belangrijk - zijn allemaal wat ouder.
En ze hebben natuurlijk de beschikking over enorme catalogussen, van alle grote maatschappijen.... inclusief veel nieuwe muziek. Maar de allernieuwste muziek is natuurlijk het duurst. Ik weet niet...of ze een uitzondering kunnen maken voor 1 liedje.
Dat was toch bij Weekend in New England? Waarschijnlijk een van m'n favoriete Idol optredens ooit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef oYo het volgende:
[..]
En toen werd ze in die aflevering eruit gestemd...
Ja, dat had ik dus ook..... Ik zat inderdaad te denken aan Lauren en misschien Jacob, maar Paul zit niet in de bottom 3 denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Werkelijk geen flauw idee wie er vanavond uit vliegt. Ze waren allemaal goed.
Dat laatste inderdaad, vrees dat dat hem gaat nekken! Ik zat te kijken en dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had. Oh no you didn't, giiirl!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef iPat het volgende:
en dan nog de 'slap in the face' tegen de Amerikaanse televisiekijkers bij zijn voorfilmpje; niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Jammer dat Haley zo laag staat en Pia zo hoog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |