Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ok nou begrijp ik hetquote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Ferb het volgende:
@ GF..
Het vijfde uur was vandaag het laatste uur, maar we mochten toen na 10 minuten al weg
quote:
FF verbeterdquote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Ferb het volgende:
@ GF..
Het vijfde uur was vandaag het laatste uur, maar we mochten hij was ons toen na 10 minuten al weg beu
quote:
hij was jullie toen al beuquote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hij zei het aan het begin van de les..
bij FF heb ik (nog) geen problemenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef friemelaar het volgende:
Ook chroom doet raar.....
Plaats je een repley, zie je die niet voordat je op F5 gedrukt hebt
ik geef opquote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij was jullie toen al beu
zei hij datquote:
solquote:
Jullie winnen, ik trakteer op taart..quote:
* leraar komt lokaal binnen en ziet ferbquote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hij zei het aan het begin van de les..
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil duidelijk maken dat het niks te maken had met ons ..![]()
Wij waren heel lief
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* leraar komt lokaal binnen en ziet ferb [ afbeelding ]
10 minuten om op te zouten
beloofdquote:
Ik heb zwijgplichtquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
Ben weer terug van vakantie. Vanochtend om 8 uur thuisgekomen, gistermiddag om 14.00 vertrokken vanuit Spanje.
Voorspoedige reis gelukkig, het enige mindere is dat ik na 4 dagen WEER last van mn schouder kreeg (heb vorig jaar een peesontsteking gehad daar), maar nu ook met tintelingen en doof gevoel in mn vingers. Arts gezien daar, schijnt dat ik nu 'toevallig' een zenuwontsteking heb in dezelfde schouderSure. Toeval bestaat niet zeg ik altijd. Zo maar even de doc bellen of ik een verwijzing kan krijgen voor de orthopeed, ben het wel zo ongelofelijk zat nu
Dus ja.Verder was mn vakantie leuk hoor, heerlijk weer gehad, veel gelezen, gezwommen en gebruind(t?)
Ook nog 2 daagjes Valencia gedaan, was erg mooi
![]()
Hoe ist hier?
enfermeraquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
Ben weer terug van vakantie. Vanochtend om 8 uur thuisgekomen, gistermiddag om 14.00 vertrokken vanuit Spanje.
Voorspoedige reis gelukkig, het enige mindere is dat ik na 4 dagen WEER last van mn schouder kreeg (heb vorig jaar een peesontsteking gehad daar), maar nu ook met tintelingen en doof gevoel in mn vingers. Arts gezien daar, schijnt dat ik nu 'toevallig' een zenuwontsteking heb in dezelfde schouderSure. Toeval bestaat niet zeg ik altijd. Zo maar even de doc bellen of ik een verwijzing kan krijgen voor de orthopeed, ben het wel zo ongelofelijk zat nu
Dus ja.Verder was mn vakantie leuk hoor, heerlijk weer gehad, veel gelezen, gezwommen en gebruind(t?)
![]()
Hoe ist hier?
Genoegquote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag dat het gezellig was met Huppel, nog roddels?
je rechter oor zekerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg![]()
leest mee maar ben ff pielen met een piercing die niet dicht wil
Welkom terugquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
![]()
Hoe ist hier?
tja, ik zocht gisteren info over jou en 1 keer lezen is vaak genoeg om het te onthoudenquote:
Dat klinkt.. spannendquote:
Ja, idd. Maar ben wel bij dat ik weer thuis benquote:Op woensdag 22 september 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
enfermera![]()
jammer van die schouder maar gelukkig heb je wel kunnen genieten
Info over mij? Okequote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik zocht gisteren info over jou en 1 keer lezen is vaak genoeg om het te onthouden
ben blij dat ik die dag niet met de trein hoef!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, NS, krijg de tering.
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)/wintervoorbereiding
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Info over mij? Okeje had het ook gewoon kunnen vragen
Dus nu weet je ook hoeveel piercings ik heb en welke en waar en zo ??quote:
klinkt spannendquote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu weet je ook hoeveel piercings ik heb en welke en waar en zo ??
je bent in KSC hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar thee, dus meld dat.
valt weer tegenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet schat
niet alles, wel in je oor en 1tje wil niet lekker stretchen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus nu weet je ook hoeveel piercings ik heb en welke en waar en zo ??
Nope, hij zit er middels wel in maar krijg em niet dichtquote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet alles, wel in je oor en 1tje wil niet lekker stretchen.
misschien voor mij niet spannend, voor jou misschien welquote:
suikerbabequote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
Boe-beeh-wedstrijdjes![]()
![]()
Vakantie
Dat is idd voor iedereen anders.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
misschien voor mij niet spannend, voor jou misschien welIk weet niet wat jij spannend vind
Die dag een leuk rondje plannen kan je wel op je buik schrijven dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben blij dat ik die dag niet met de trein hoef!
Hoiquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is idd voor iedereen anders.
Hoi ST
Vakantietaartjequote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
STquote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
je hebt wel een mooie week uitgezocht om op vakantie te gaanquote:
Taartjequote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
Ja dus? Wat is voor jou spannend dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is idd voor iedereen anders.
Hoi ST
Ik las vakantiekaartjequote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt wel een mooie week uitgezocht om op vakantie te gaan
Hey STquote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
slaap ze STquote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik ook eventjes meedoen met het middagdutje![]()
ik ben steeds zoooooooo moe...
Alsof ik daar vrijwillig op zou zittenquote:
Hier nergens last van, draai ook Chromequote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef friemelaar het volgende:
Ook chroom doet raar.....
Plaats je een repley, zie je die niet voordat je op F5 gedrukt hebt
Hey!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
![]()
Hoe ist hier?
Hoi meis!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
Koffie![]()
Zeehondjes![]()
![]()
Vakantie
Gluurbuurquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof ik daar vrijwillig op zou zitten![]()
[..]
Hier nergens last van, draai ook Chrome
En hoi Friemel!Hoe was het bij je zoon zondag?
[..]
Hey!![]()
Klinkt goed, alleen balen van de schouder
Wel lekker bruin geworden dus?
[..]
Hoi meis!
Klinkt goed![]()
Ik zag dat je een dutje ging doen, dus slaap lekker![]()
zou jij wel willen weten héquote:Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dus? Wat is voor jou spannend dan?
Ja anders vroeg ik het nietquote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou jij wel willen weten hé
Pheno!quote:
Hoi LLquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heerlijk bruin geworden voor mijn doen
How come? Door de keuring van vandaag?quote:
Hai TJquote:
He Ferb!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Ferb het volgende:
En welkom terug Enfer![]()
![]()
![]()
En middag Marijke![]()
![]()
![]()
Define 'daar'quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pheno!Alles goed daar?
[..]
Ja was kwart voor 1 al thuisquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Ferb!![]()
Heb je je vermaakt op school?
Met jou en thuis enzoquote:
piercings in de intieme delen lijkt me wel spannendquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja anders vroeg ik het niet
In tegenstelling tot wok vraag ik gewoon wat ik wil weten
mja ik krijg geen wajong dus kan ik verdomme ook niet naar schoolquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
How come? Door de keuring van vandaag?
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja was kwart voor 1 al thuis![]()
Morgen fysio bellen, daarna afspraak maken bij de dokter en dan zie ik wel weer verder
Hebben ze ook uitgelegd waarom? En heb je eventueel de mogelijkheid je te laten herkeuren? En heb je geen recht meer op stufi oid?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik krijg geen wajong dus kan ik verdomme ook niet naar school
mijn alles had ik erop gevestigd
Ik kom er op terug als ik van die jetlag af ben.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er op terug als ik van die jetlag af ben.
Je leest het maar in dat dagboekquote:
uhm daar hoort mijn tong niet bij zeker?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
piercings in de intieme delen lijkt me wel spannend
hoe kan dat nou? Wat ongelofelijk kut! Is er geen andere mogelijkheid?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik krijg geen wajong dus kan ik verdomme ook niet naar school
mijn alles had ik erop gevestigd
nee heb geen recht op stufi meer zover ik weet maar goed ik ga van de week maar es effe met mijn begeleiding zitten kijken wat er nu verder moet gebeurenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hebben ze ook uitgelegd waarom? En heb je eventueel de mogelijkheid je te laten herkeuren? En heb je geen recht meer op stufi oid?
ja hoor en met jou?quote:
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wilquote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
piercings in de intieme delen lijkt me wel spannend
dat klinkt als een bizar sex-attribuutquote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wil.
Misschien krijg je m voor je verjaardag van dr.
Niet zeuren ik moet nog 3 uur.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Blegmoet nog 2 uur maar heb nu al geen zin meer
Ik moet nog een uur, dan een uur naar huis rijden en dan nog uren wakker blijven. En ik heb nu al geen zin meerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Blegmoet nog 2 uur maar heb nu al geen zin meer
ik zeg niet dat ik hem wil!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wil.
Oh, ik zal nog een bordje van mijn camera afhalen, die heb je ook nog nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga over een kwartiertje er vandoor
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing (ZWAAR NSFW!!!!!!!)quote:Op woensdag 22 september 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat klinkt als een bizar sex-attribuut
Muck regelt dat wel hoorquote:
Ik vind je erg serieus vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ga nog niet dood dus mag niet klagen!
Muck heeft wel invloed zekerquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing (ZWAAR NSFW!!!!!!!)
Maar maar jij bent nu toch ook aan het internettenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij kan ondertussen internetten
Zoiets noemen ze pauzequote:Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar jij bent nu toch ook aan het internetten
Soggen toch?quote:
Oh zoquote:
Erg hé. Misschien omdat ik even goed mijn werk moet doen om een vast contract te verdienen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je erg serieus vandaag
Ja klopt maar denk niet dat ze dat a wil en b er door zou krijgen.quote:[..]
Muck heeft wel invloed zeker
Jij bent echt een grapjas op je werkquote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
een aantal van mijn collega's zat vanmiddag weer eens te klagen dat er zo weinig ballen in de groentesoep zaten. Mijn naaste collega en ik waren het er niet mee eens wij hadden beide 22 ballen in onze soepkom p.p.
Ja met hard werken niets mis mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Erg hé. Misschien omdat ik even goed mijn werk moet doen om een vast contract te verdienen.
[..]
Ja klopt maar denk niet dat ze dat a wil en b er door zou krijgen.
Blijft vast achter zo'n clitpiercing hangen, krijg je dat weer. En waar moet je dan heen? Huisarts, slotenmaker, lasser?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind zo'n Prins Albert maar niks
Valt wel mee.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent echt een grapjas op je werk
Sowieso als hij achter een clitpiercing blijft hangen dan heb je duidelijk een oriëntatieprobleemquote:Op woensdag 22 september 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft vast achter zo'n clitpiercing hangen, krijg je dat weer. En waar moet je dan heen? Huisarts, slotenmaker, lasser?
gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met hard werken niets mis mee hoor
lijkt mij vooral pijnlijk!quote:Ik vind zo'n Prins Albert maar niks
He, er zijn mensen die een vagina voor een groentela aanzien en hun komkommer daar in stoppen, ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso als hij achter een clitpiercing blijft hangen dan heb je duidelijk een oriëntatieprobleem
zou eerder naar Biologie les gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft vast achter zo'n clitpiercing hangen, krijg je dat weer. En waar moet je dan heen? Huisarts, slotenmaker, lasser?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso als hij achter een clitpiercing blijft hangen dan heb je duidelijk een oriëntatieprobleem
WTF, asociaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valt wel mee.Het is gewoon een kwestie van wie het eerst komt die het eerst maalt. Moeten mijn collega's maar eerder komen. When you snooze you lose.
B is geen probleem hoor. Apparaat op tafel, Hamer & spijker en gaan!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Erg hé. Misschien omdat ik even goed mijn werk moet doen om een vast contract te verdienen.
[..]
Ja klopt maar denk niet dat ze dat a wil en b er door zou krijgen.
Zit wat in.... oh nee dan nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
He, er zijn mensen die een vagina voor een groentela aanzien en hun komkommer daar in stoppen, ik sta nergens meer van te kijken.
tja, groente la of speldenkussen, dan toch maar naar de bananenbarquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, er zijn mensen die een vagina voor een groentela aanzien en hun komkommer daar in stoppen, ik sta nergens meer van te kijken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
B is geen probleem hoor. Apparaat op tafel, Hamer & spijker en gaan!
Ik ben gaan zoeken naar problemen (ja, ik zal wel een mailtje van de systeembeheerder krijgen):quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in.... oh nee dan niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken naar problemen (ja, ik zal wel een mailtje van de systeembeheerder krijgen):
Once because she was on top and did that 'come down wrong and nearly bend it in half' accident most women have done at one time or another. 12 stitches that time. I was in the shop when we were called and asked to come to the ER once by a customer who had somehow gotten his piercing hooked on her cervix and ripped it out mid stroke. Even the ER Dr was perplexed at that one. Or the guy who somehow managed to get his stuck on her clit piercing and they both ripped. They're endless. Including the guy whose ball came loose and got "lost". It's not just for you...
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken naar problemen (ja, ik zal wel een mailtje van de systeembeheerder krijgen):
Once because she was on top and did that 'come down wrong and nearly bend it in half' accident most women have done at one time or another. 12 stitches that time. I was in the shop when we were called and asked to come to the ER once by a customer who had somehow gotten his piercing hooked on her cervix and ripped it out mid stroke. Even the ER Dr was perplexed at that one. Or the guy who somehow managed to get his stuck on her clit piercing and they both ripped. They're endless. Including the guy whose ball came loose and got "lost". It's not just for you...
aaauwquote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wou er een toch m aar niet gedaan leek mij te pijnlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met hard werken niets mis mee hoor
Ik vind zo'n Prins Albert maar niks
Ik neem aan dat je mijn piercings bedoeld?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar Lovely waar heb jij gaatjes zitten dan?
MPG jij hoeft niet te antwoorden
en bedankt voor de zeer beeldende beschrijving * Panda72gooit stukje komkommer wegquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
jups, de normaal menselijke gaatjes weet ik wel te vindenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn piercings bedoeld?
kwam er een kutsmaak aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en bedankt voor de zeer beeldende beschrijving * Panda72gooit stukje komkommer weg
Ga jij maar aan het cerisebierquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, de Koffie én Thee Slowchat!.
Dat nog net nietquote:
Ah, het gaatje er naast.quote:
Ik zie KSC geen KTSC hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, de Koffie én Thee Slowchat!.
In mijn rechteroor: 2.5mm en 1.6mmquote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
jups, de normaal menselijke gaatjes weet ik wel te vinden
niks spannends aan iddquote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn rechteroor: 2.5mm en 1.6mm
In mijn linkeroor: 2.5 mm en 1.6mm en een conch
Een tongpiercing, en een labret.
en wat komt er nog meer bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoorquote:
Misschien nog een conch aan de andere kant, en een helixquote:
sprak zij met een staalhard gezichtquote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoor![]()
navelquote:
Is dit dubbelzinnig bedoeld?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sprak zij met een staalhard gezicht
Het is nieuwsgierig ..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.
Je stofwolk?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
navel![]()
* wel.o.k negeert beelden van komkommer met satésaus
hoezo niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoor![]()
[..]
Misschien nog een conch aan de andere kant, en een helix
De twijfel van een eventuele tepelpiercing is inmiddels weer aardig ingetrokken... toch maar niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dit dubbelzinnig bedoeld?
Dat lees je wel in het keldertjequote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.
niet dus, zelfs kpd nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lees je wel in het keldertje...
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoegquote:
oh?quote:
pff genezen valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoeg![]()
[..]
oh?
Speel nou meequote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoeg![]()
[..]
oh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
daar kom ik echt te weinig zo te lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lees je wel in het keldertje...
Dan moet schoonOA wel meewerkenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef OA het volgende:
En weer terug uit vergadering![]()
Wellicht kan ik zelfs een "1700, naar huis!"-post maken
SchoonOA ist nicht im Büro.quote:
* MPG mompelt iets met een kat die van huis is...quote:
Zei je dat zondag ookquote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bier.
[..]
Lees de OP nog eens goed dan.
Het is qua drukte geen 2007 meer...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG mompelt iets met een kat die van huis is...
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Giertje het volgende:
grinnik ik heb een schoonmaakster gevonden
Want die lijkt op de receptioniste?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...
lijkt me ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...
kan je dat zelf niet? dat zou mijn schoonmaakster zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Giertje het volgende:
grinnik ik heb een schoonmaakster gevonden
kan ik wel maar geen zin inquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan je dat zelf niet? dat zou mijn schoonmaakster zeggen
Hehe, nee. Ze heten overigens wel hetzelfdequote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Want die lijkt op de receptioniste?
Ferbiequote:
Muckie is best wel verstandig!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan je dat zelf niet? dat zou mijn schoonmaakster zeggen
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
In iets mildere bewoordingen ja.
Tschüüüüüßquote:
Ik ken het probleem. Ik wil ook een schoonmaaksterquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ik wil ook een schoonmaakster
Zullen wij de schoonmaakster van Gier ontvoeren? Dan delen wij haar en kan jij gaan werken.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
en dat ik dan ga werken
nee is van mijquote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zullen wij de schoonmaakster van Gier ontvoeren? Dan delen wij haar en kan jij gaan werken.
Goed planquote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zullen wij de schoonmaakster van Gier ontvoeren? Dan delen wij haar en kan jij gaan werken.
dat is lang geledenquote:
Schandaligquote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze laten me vandaag nog werken ook![]()
ik heb bijna geen tijd om te posten
arme jijquote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze laten me vandaag nog werken ook![]()
ik heb bijna geen tijd om te posten
Hm,quote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ach gewoon, ben wat opgefokt
Oh, gelukkig..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ging niet over mij hoorGoede vrienden van ons
Elke keer als ik Fok! opende, kreeg ik die foutmelding, dus was een productief dagje vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, ik zal het eens checken als ik het weer krijg!
Goedemorgen aan iedereen
Haal t zo weg btwquote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
En Janies, was ist los?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:51 schreef Ferb het volgende:
Huh?
Waar is iedereen ?
Ben anderhalf uur weg geweest en er is maar 2x gepost
Welke mensen?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef MaleDuck het volgende:
Of die mensen moeten leren te vechten voor een relatie...
Wat een lekker typjequote:
Kind 2 is kind van een goede vriendquote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een lekker typjeEn waar ken jij haar van als ik vragen mag?
En goedenavond Ferb![]()
Solique
, maleduck
En enferm
![]()
En morfine
Voor je schouder?
Had vorige week ook morfine opquote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]Das vrij rustig ja
Ik ben niet zo heel spraakzaam, ben nogal duf van die morfinepillenDus als ik iets raars zeg komt het daar door
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke mensen?
Zij gaat 'op vakantie' en belt vervolgens op dat ze niet meer terugkomt... (Al drie keer op die manier gebeurd dus) Terwijl die mannen van niets wisten.
Ahaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kind 2 is kind van een goede vriend
Ja, inderdaad... En gewoon ook met een stalen gezicht.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een beetje het klassieke "een pakje sigaretten halen" verhaal
Heeeel erg, en ze blijft maar zeggen dat ze ook aan zichzelf moet denken... Ook ja, niet alleenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaWel sip voor die kids vooral...
Liebchenquote:
Joh!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Ferb het volgende:
[..]
Had vorige week ook morfine op
Net voordat ik naar school ging, had beter thuis kunnen blijven
Viel in slaap in de les
Moet trouwens naar 't ziekenhuis voor mijn liesquote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh!Hahahaha
Ja, je wordt er behoorlijk duf van
Heb het wel eens eerder gehad maar dat was een injectie, dat werkt toch anders
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... En gewoon ook met een stalen gezicht.
[..]
Heeeel erg, en ze blijft maar zeggen dat ze ook aan zichzelf moet denken... Ook ja, niet alleen
Liebchen!quote:
Ohjee!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moet trouwens naar 't ziekenhuis voor mijn lies
Ik heb ook geen idee...quote:
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 22 september 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Vanavond vroeg slapen dus
Ik hoop dat ze gauw iets vinden en een oplossing er voor kunnen vindenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Ferb het volgende:
Ik heb ook geen idee...
Maar 't blijft constant.. Geen verbetering enzo.. Laatste week(en) VEEL last en vorige week vandaar die morfine.
Morgen dokter bellen, volgende week ziekenhuis
Goedenavondquote:
i hopez i hopez.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gauw iets vinden en een oplossing er voor kunnen vinden
[..]
Goedenavond
Gatsie. Wat een gedoe joh.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee...
Maar 't blijft constant.. Geen verbetering enzo.. Laatste week(en) VEEL last en vorige week vandaar die morfine.
Morgen dokter bellen, volgende week ziekenhuis
Goed weer, heerlijk gelezen bij het zwembad, dagjes Valencia,quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Navond Enfermera, heb je een fijne vakantie gehad?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Ferb het volgende:
![]()
Heb nu ook allemaal steken![]()
Ik ga maar eens ene pijnstiller nemen en op de bank uitrusten![]()
Tot straks
Binnen!quote:
Klinkt heel erg lekker, maar wel bizar van van die ontsteking, wat voor meds krijg je ervoor?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed weer, heerlijk gelezen bij het zwembad, dagjes Valencia,maar ondertussen wel weer last van mn schouder wat de boel een beetje overheerste
Heb nu, ipv een peesontsteking (wat ik vorig jaar had), een zenuwontsteking op -heel toevallig- dezelfde plek.
![]()
Dus ja. Zit nu goed gedrogeerd op de bankGelukkig is de pijn dan redelijk uit te houden, als ik 'm in mijn nutella houd. (lees: mitella, zie show van de vliegende panters)
![]()
Je ziet, mn humor heb ik nog wel.
Heb combipil van paracetamol + morfine, ook nog diclofenac en een of ander vitaminepreparaat voor die zenuwen die dan ontstoken zijn, zou moeten helpen om dat minder te maken enzo zodat ook de tintelingen minder worden.. Merk nu alleen wat van de pijnstilling, de tintelingen zijn er nog steeds. En de pijn ook wel, maar niet zo erg gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt heel erg lekker, maar wel bizar van van die ontsteking, wat voor meds krijg je ervoor?
Maar naarmate de ontsteking verdwijnt zullen die tintelingen toch ook wel weggaan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb combipil van paracetamol + morfine, ook nog diclofenac en een of ander vitaminepreparaat voor die zenuwen die dan ontstoken zijn, zou moeten helpen om dat minder te maken enzo zodat ook de tintelingen minder worden.. Merk nu alleen wat van de pijnstilling, de tintelingen zijn er nog steeds. En de pijn ook wel, maar niet zo erg gelukkig
quote:
Gaat het weer een beetje met jullie beiden?quote:
Ik sterf opeens van de pijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Gaat het weer een beetje met jullie beiden?
Dat hoop ik ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar naarmate de ontsteking verdwijnt zullen die tintelingen toch ook wel weggaan?
quote:
niet meer zo chagerijnig als vanmiddag in ieder gevalquote:Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja.We gaan het zien. Sowieso ff naar de huisarts morgen. Zenuwen moet je zuinig op zijn.
![]()
[..]
Hoe ist?
ben wel wat afgekoeldquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Gaat het weer een beetje met jullie beiden?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik sterf opeens van de pijn![]()
Maar voor de rest, wel lekkere avond gehad![]()
Net even bij keeperstraining gekeken
Dat is fijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel wat afgekoeld
mijn petekindje is zo lief en ze is alweer 2
Wat dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet meer zo chagerijnig als vanmiddag in ieder geval
Thanksquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Rustig aan dan maar he!
[..]
Dat is fijn![]()
Ik snap dat je baalt...
mja nou ja van de week maar verder kijken wat de overige opties zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Rustig aan dan maar he!
[..]
Dat is fijn![]()
Ik snap dat je baalt...
mja had vandaag psychologisch onderzoek voor wajong ik kom er dus niet voor in aanmerkingquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffffff af en toe wordt ik toch moe van sommige mensen
Neeequote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja had vandaag psychologisch onderzoek voor wajong ik kom er dus niet voor in aanmerking
zeg dat welquote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]Gaat wel lekker hier zeg met ons allemaal
![]()
![]()
en was ie erquote:
?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
niks aan te doen kijk nu wat er verder mogelijk isquote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]Gaat wel lekker hier zeg met ons allemaal
![]()
![]()
[..]
Neee![]()
![]()
![]()
Jeetje, wat ongelofelijk klote zeg...
![]()
![]()
?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
klantenquote:
Wat is d'r aan de hand?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
Foto's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |