aaauwquote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken naar problemen (ja, ik zal wel een mailtje van de systeembeheerder krijgen):
Once because she was on top and did that 'come down wrong and nearly bend it in half' accident most women have done at one time or another. 12 stitches that time. I was in the shop when we were called and asked to come to the ER once by a customer who had somehow gotten his piercing hooked on her cervix and ripped it out mid stroke. Even the ER Dr was perplexed at that one. Or the guy who somehow managed to get his stuck on her clit piercing and they both ripped. They're endless. Including the guy whose ball came loose and got "lost". It's not just for you...
ik wou er een toch m aar niet gedaan leek mij te pijnlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met hard werken niets mis mee hoor
Ik vind zo'n Prins Albert maar niks
Ik neem aan dat je mijn piercings bedoeld?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar Lovely waar heb jij gaatjes zitten dan?
MPG jij hoeft niet te antwoorden
en bedankt voor de zeer beeldende beschrijving * Panda72gooit stukje komkommer wegquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, er zijn mensen die een vagina voor een groentela aanzien en hun komkommer daar in stoppen, ik sta nergens meer van te kijken.
jups, de normaal menselijke gaatjes weet ik wel te vindenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn piercings bedoeld?
kwam er een kutsmaak aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en bedankt voor de zeer beeldende beschrijving * Panda72gooit stukje komkommer weg
Ga jij maar aan het cerisebierquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, de Koffie én Thee Slowchat!.
Dat nog net nietquote:
Ah, het gaatje er naast.quote:
Ik zie KSC geen KTSC hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, de Koffie én Thee Slowchat!.
In mijn rechteroor: 2.5mm en 1.6mmquote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
jups, de normaal menselijke gaatjes weet ik wel te vinden
niks spannends aan iddquote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn rechteroor: 2.5mm en 1.6mm
In mijn linkeroor: 2.5 mm en 1.6mm en een conch
Een tongpiercing, en een labret.
en wat komt er nog meer bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoorquote:
Misschien nog een conch aan de andere kant, en een helixquote:
sprak zij met een staalhard gezichtquote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoor![]()
navelquote:
Is dit dubbelzinnig bedoeld?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sprak zij met een staalhard gezicht
Het is nieuwsgierig ..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.
Je stofwolk?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
navel![]()
* wel.o.k negeert beelden van komkommer met satésaus
hoezo niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoor![]()
[..]
Misschien nog een conch aan de andere kant, en een helix
De twijfel van een eventuele tepelpiercing is inmiddels weer aardig ingetrokken... toch maar niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dit dubbelzinnig bedoeld?
Dat lees je wel in het keldertjequote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.
niet dus, zelfs kpd nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lees je wel in het keldertje...
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoegquote:
oh?quote:
pff genezen valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoeg![]()
[..]
oh?
Speel nou meequote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoeg![]()
[..]
oh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
daar kom ik echt te weinig zo te lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lees je wel in het keldertje...
Dan moet schoonOA wel meewerkenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef OA het volgende:
En weer terug uit vergadering![]()
Wellicht kan ik zelfs een "1700, naar huis!"-post maken
SchoonOA ist nicht im Büro.quote:
* MPG mompelt iets met een kat die van huis is...quote:
Zei je dat zondag ookquote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bier.
[..]
Lees de OP nog eens goed dan.
Het is qua drukte geen 2007 meer...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG mompelt iets met een kat die van huis is...
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Giertje het volgende:
grinnik ik heb een schoonmaakster gevonden
Want die lijkt op de receptioniste?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |