nee heb geen recht op stufi meer zover ik weet maar goed ik ga van de week maar es effe met mijn begeleiding zitten kijken wat er nu verder moet gebeurenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hebben ze ook uitgelegd waarom? En heb je eventueel de mogelijkheid je te laten herkeuren? En heb je geen recht meer op stufi oid?
ja hoor en met jou?quote:
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wilquote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
piercings in de intieme delen lijkt me wel spannend
dat klinkt als een bizar sex-attribuutquote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wil.
Misschien krijg je m voor je verjaardag van dr.
Niet zeuren ik moet nog 3 uur.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Blegmoet nog 2 uur maar heb nu al geen zin meer
Ik moet nog een uur, dan een uur naar huis rijden en dan nog uren wakker blijven. En ik heb nu al geen zin meerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Blegmoet nog 2 uur maar heb nu al geen zin meer
ik zeg niet dat ik hem wil!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wil.
Oh, ik zal nog een bordje van mijn camera afhalen, die heb je ook nog nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga over een kwartiertje er vandoor
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing (ZWAAR NSFW!!!!!!!)quote:Op woensdag 22 september 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat klinkt als een bizar sex-attribuut
Muck regelt dat wel hoorquote:
Ik vind je erg serieus vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ga nog niet dood dus mag niet klagen!
Muck heeft wel invloed zekerquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing (ZWAAR NSFW!!!!!!!)
Maar maar jij bent nu toch ook aan het internettenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij kan ondertussen internetten
Zoiets noemen ze pauzequote:Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar jij bent nu toch ook aan het internetten
Soggen toch?quote:
Oh zoquote:
Erg hé. Misschien omdat ik even goed mijn werk moet doen om een vast contract te verdienen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je erg serieus vandaag
Ja klopt maar denk niet dat ze dat a wil en b er door zou krijgen.quote:[..]
Muck heeft wel invloed zeker
Jij bent echt een grapjas op je werkquote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
een aantal van mijn collega's zat vanmiddag weer eens te klagen dat er zo weinig ballen in de groentesoep zaten. Mijn naaste collega en ik waren het er niet mee eens wij hadden beide 22 ballen in onze soepkom p.p.
Ja met hard werken niets mis mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Erg hé. Misschien omdat ik even goed mijn werk moet doen om een vast contract te verdienen.
[..]
Ja klopt maar denk niet dat ze dat a wil en b er door zou krijgen.
Blijft vast achter zo'n clitpiercing hangen, krijg je dat weer. En waar moet je dan heen? Huisarts, slotenmaker, lasser?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind zo'n Prins Albert maar niks
Valt wel mee.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent echt een grapjas op je werk
Sowieso als hij achter een clitpiercing blijft hangen dan heb je duidelijk een oriëntatieprobleemquote:Op woensdag 22 september 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft vast achter zo'n clitpiercing hangen, krijg je dat weer. En waar moet je dan heen? Huisarts, slotenmaker, lasser?
gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met hard werken niets mis mee hoor
lijkt mij vooral pijnlijk!quote:Ik vind zo'n Prins Albert maar niks
He, er zijn mensen die een vagina voor een groentela aanzien en hun komkommer daar in stoppen, ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso als hij achter een clitpiercing blijft hangen dan heb je duidelijk een oriëntatieprobleem
zou eerder naar Biologie les gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijft vast achter zo'n clitpiercing hangen, krijg je dat weer. En waar moet je dan heen? Huisarts, slotenmaker, lasser?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso als hij achter een clitpiercing blijft hangen dan heb je duidelijk een oriëntatieprobleem
WTF, asociaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valt wel mee.Het is gewoon een kwestie van wie het eerst komt die het eerst maalt. Moeten mijn collega's maar eerder komen. When you snooze you lose.
B is geen probleem hoor. Apparaat op tafel, Hamer & spijker en gaan!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Erg hé. Misschien omdat ik even goed mijn werk moet doen om een vast contract te verdienen.
[..]
Ja klopt maar denk niet dat ze dat a wil en b er door zou krijgen.
Zit wat in.... oh nee dan nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
He, er zijn mensen die een vagina voor een groentela aanzien en hun komkommer daar in stoppen, ik sta nergens meer van te kijken.
tja, groente la of speldenkussen, dan toch maar naar de bananenbarquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, er zijn mensen die een vagina voor een groentela aanzien en hun komkommer daar in stoppen, ik sta nergens meer van te kijken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
B is geen probleem hoor. Apparaat op tafel, Hamer & spijker en gaan!
Ik ben gaan zoeken naar problemen (ja, ik zal wel een mailtje van de systeembeheerder krijgen):quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in.... oh nee dan niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken naar problemen (ja, ik zal wel een mailtje van de systeembeheerder krijgen):
Once because she was on top and did that 'come down wrong and nearly bend it in half' accident most women have done at one time or another. 12 stitches that time. I was in the shop when we were called and asked to come to the ER once by a customer who had somehow gotten his piercing hooked on her cervix and ripped it out mid stroke. Even the ER Dr was perplexed at that one. Or the guy who somehow managed to get his stuck on her clit piercing and they both ripped. They're endless. Including the guy whose ball came loose and got "lost". It's not just for you...
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben gaan zoeken naar problemen (ja, ik zal wel een mailtje van de systeembeheerder krijgen):
Once because she was on top and did that 'come down wrong and nearly bend it in half' accident most women have done at one time or another. 12 stitches that time. I was in the shop when we were called and asked to come to the ER once by a customer who had somehow gotten his piercing hooked on her cervix and ripped it out mid stroke. Even the ER Dr was perplexed at that one. Or the guy who somehow managed to get his stuck on her clit piercing and they both ripped. They're endless. Including the guy whose ball came loose and got "lost". It's not just for you...
aaauwquote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wou er een toch m aar niet gedaan leek mij te pijnlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met hard werken niets mis mee hoor
Ik vind zo'n Prins Albert maar niks
Ik neem aan dat je mijn piercings bedoeld?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar Lovely waar heb jij gaatjes zitten dan?
MPG jij hoeft niet te antwoorden
en bedankt voor de zeer beeldende beschrijving * Panda72gooit stukje komkommer wegquote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
jups, de normaal menselijke gaatjes weet ik wel te vindenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn piercings bedoeld?
kwam er een kutsmaak aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en bedankt voor de zeer beeldende beschrijving * Panda72gooit stukje komkommer weg
Ga jij maar aan het cerisebierquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, de Koffie én Thee Slowchat!.
Dat nog net nietquote:
Ah, het gaatje er naast.quote:
Ik zie KSC geen KTSC hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, de Koffie én Thee Slowchat!.
In mijn rechteroor: 2.5mm en 1.6mmquote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
jups, de normaal menselijke gaatjes weet ik wel te vinden
niks spannends aan iddquote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn rechteroor: 2.5mm en 1.6mm
In mijn linkeroor: 2.5 mm en 1.6mm en een conch
Een tongpiercing, en een labret.
en wat komt er nog meer bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoorquote:
Misschien nog een conch aan de andere kant, en een helixquote:
sprak zij met een staalhard gezichtquote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoor![]()
navelquote:
Is dit dubbelzinnig bedoeld?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sprak zij met een staalhard gezicht
Het is nieuwsgierig ..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.
Je stofwolk?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
navel![]()
* wel.o.k negeert beelden van komkommer met satésaus
hoezo niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de piercings die mij spannend maken hoor![]()
[..]
Misschien nog een conch aan de andere kant, en een helix
De twijfel van een eventuele tepelpiercing is inmiddels weer aardig ingetrokken... toch maar niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dit dubbelzinnig bedoeld?
Dat lees je wel in het keldertjequote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh vertel nu ben ik nieuwschierig.
niet dus, zelfs kpd nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lees je wel in het keldertje...
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoegquote:
oh?quote:
pff genezen valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoeg![]()
[..]
oh?
Speel nou meequote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik er even vanuit gaan dat het heel lastig genezen is... daarbij komt: ze zijn zo ook wel mooi genoeg![]()
[..]
oh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
daar kom ik echt te weinig zo te lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lees je wel in het keldertje...
Dan moet schoonOA wel meewerkenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef OA het volgende:
En weer terug uit vergadering![]()
Wellicht kan ik zelfs een "1700, naar huis!"-post maken
SchoonOA ist nicht im Büro.quote:
* MPG mompelt iets met een kat die van huis is...quote:
Zei je dat zondag ookquote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bier.
[..]
Lees de OP nog eens goed dan.
Het is qua drukte geen 2007 meer...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG mompelt iets met een kat die van huis is...
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Giertje het volgende:
grinnik ik heb een schoonmaakster gevonden
Want die lijkt op de receptioniste?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...
lijkt me ook nietquote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ziet ze er vast niet uit als de schoonmaakster hier...
kan je dat zelf niet? dat zou mijn schoonmaakster zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Giertje het volgende:
grinnik ik heb een schoonmaakster gevonden
kan ik wel maar geen zin inquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan je dat zelf niet? dat zou mijn schoonmaakster zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |