Je leest het maar in dat dagboekquote:
uhm daar hoort mijn tong niet bij zeker?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
piercings in de intieme delen lijkt me wel spannend
hoe kan dat nou? Wat ongelofelijk kut! Is er geen andere mogelijkheid?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik krijg geen wajong dus kan ik verdomme ook niet naar school
mijn alles had ik erop gevestigd
nee heb geen recht op stufi meer zover ik weet maar goed ik ga van de week maar es effe met mijn begeleiding zitten kijken wat er nu verder moet gebeurenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hebben ze ook uitgelegd waarom? En heb je eventueel de mogelijkheid je te laten herkeuren? En heb je geen recht meer op stufi oid?
ja hoor en met jou?quote:
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wilquote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
piercings in de intieme delen lijkt me wel spannend
dat klinkt als een bizar sex-attribuutquote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wil.
Misschien krijg je m voor je verjaardag van dr.
Niet zeuren ik moet nog 3 uur.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Blegmoet nog 2 uur maar heb nu al geen zin meer
Ik moet nog een uur, dan een uur naar huis rijden en dan nog uren wakker blijven. En ik heb nu al geen zin meerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Blegmoet nog 2 uur maar heb nu al geen zin meer
ik zeg niet dat ik hem wil!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal Muck inseinen dat jij graag een Prins Albert of hoe dat ook moge heten wil.
Oh, ik zal nog een bordje van mijn camera afhalen, die heb je ook nog nietquote:Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga over een kwartiertje er vandoor
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing (ZWAAR NSFW!!!!!!!)quote:Op woensdag 22 september 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat klinkt als een bizar sex-attribuut
Muck regelt dat wel hoorquote:
Ik vind je erg serieus vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ga nog niet dood dus mag niet klagen!
Muck heeft wel invloed zekerquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing (ZWAAR NSFW!!!!!!!)
Maar maar jij bent nu toch ook aan het internettenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij kan ondertussen internetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |