Gaat het hier om echte fysieke stationsnaamborden? Of over "foto's van"?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb alleen over de kophangende bordjes die op het verkeerde station geplaatst zijn
TS zal een fysieke verzamelaar zijn, terwijl anderen zoals jij en ik al met foto's genoegen nemenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het hier om echte fysieke stationsnaamborden? Of over "foto's van"?
Dat lijkt me ook. Voor 4 foto's van stationsnaamborden ga je jezelf geen verzamelaar noemen. Maar TS kan natuurlijk best eens wat foto's van zijn verzameling plaatsen, en vertellen hoe hij eraan komt. Ik ben maar wat benieuwdquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
TS zal een fysieke verzamelaar zijn, terwijl anderen zoals jij en ik al met foto's genoegen nemen
Wat noem je "Oude stijl"? En hoe kom je eraan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef SnakesM het volgende:
Zijn er hier mensen die verzamelaar zijn van stationsnaamborden?
Indien ja; welke heb je al.
Ik heb in oude stijl --> Maastricht, Venlo, Roermond, Simpelveld.
Bredaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef IceDustbin2 het volgende:
ik heb het bord 'Generaal van der Plaatstraat'
vond hem zo briljant!
Boehoehoe doe jij maar een brief sturenquote:
quote:Brief aan NS:
Geachte NS,
{input_fok_user} heeft van u een oud stationsnaambord hangen.
Met vriendelijk groet,
Daywalk3r
quote:Brief van de NS:
Geachte Daywalk3r,
Bij de modernisering van de station zijn ook de stationsnaamborden vervangen. De oude borden zijn te koop aangeboden aan belangstellenden. Het is dus heel goed mogelijk dat u deze inderdaad aantreft bij particulieren.
Tevens zijn deze borden ook te bestellen bij diverse fabrikanten. Deze zijn dus door iedereen aan te schaffen en niet alleen NS.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |