zei hij datquote:
solquote:
Jullie winnen, ik trakteer op taart..quote:
* leraar komt lokaal binnen en ziet ferbquote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hij zei het aan het begin van de les..
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil duidelijk maken dat het niks te maken had met ons ..![]()
Wij waren heel lief
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* leraar komt lokaal binnen en ziet ferb [ afbeelding ]
10 minuten om op te zouten
beloofdquote:
Ik heb zwijgplichtquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
Ben weer terug van vakantie. Vanochtend om 8 uur thuisgekomen, gistermiddag om 14.00 vertrokken vanuit Spanje.
Voorspoedige reis gelukkig, het enige mindere is dat ik na 4 dagen WEER last van mn schouder kreeg (heb vorig jaar een peesontsteking gehad daar), maar nu ook met tintelingen en doof gevoel in mn vingers. Arts gezien daar, schijnt dat ik nu 'toevallig' een zenuwontsteking heb in dezelfde schouderSure. Toeval bestaat niet zeg ik altijd. Zo maar even de doc bellen of ik een verwijzing kan krijgen voor de orthopeed, ben het wel zo ongelofelijk zat nu
Dus ja.Verder was mn vakantie leuk hoor, heerlijk weer gehad, veel gelezen, gezwommen en gebruind(t?)
Ook nog 2 daagjes Valencia gedaan, was erg mooi
![]()
Hoe ist hier?
enfermeraquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
Ben weer terug van vakantie. Vanochtend om 8 uur thuisgekomen, gistermiddag om 14.00 vertrokken vanuit Spanje.
Voorspoedige reis gelukkig, het enige mindere is dat ik na 4 dagen WEER last van mn schouder kreeg (heb vorig jaar een peesontsteking gehad daar), maar nu ook met tintelingen en doof gevoel in mn vingers. Arts gezien daar, schijnt dat ik nu 'toevallig' een zenuwontsteking heb in dezelfde schouderSure. Toeval bestaat niet zeg ik altijd. Zo maar even de doc bellen of ik een verwijzing kan krijgen voor de orthopeed, ben het wel zo ongelofelijk zat nu
Dus ja.Verder was mn vakantie leuk hoor, heerlijk weer gehad, veel gelezen, gezwommen en gebruind(t?)
![]()
Hoe ist hier?
Genoegquote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zag dat het gezellig was met Huppel, nog roddels?
je rechter oor zekerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg![]()
leest mee maar ben ff pielen met een piercing die niet dicht wil
Welkom terugquote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Middag!![]()
![]()
![]()
Hoe ist hier?
tja, ik zocht gisteren info over jou en 1 keer lezen is vaak genoeg om het te onthoudenquote:
Dat klinkt.. spannendquote:
Ja, idd. Maar ben wel bij dat ik weer thuis benquote:Op woensdag 22 september 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
enfermera![]()
jammer van die schouder maar gelukkig heb je wel kunnen genieten
Info over mij? Okequote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik zocht gisteren info over jou en 1 keer lezen is vaak genoeg om het te onthouden
ben blij dat ik die dag niet met de trein hoef!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, NS, krijg de tering.
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)/wintervoorbereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |