Blijft koningsquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
Ik vind van wel hoor, dat Tanita Tikaram een potten klassieker is
Hihih die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef Sitethief het volgende:
T.A.T.U. ook of juist helemaal niet?
Tatu vind ik zo liefquote:Op woensdag 22 september 2010 11:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hihih die was ik alweer vergeten
Mogen er ook wel tussen. Ook al waren ze dan nep. Toch wel leuke videoclips altijd
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een afspeellijst 'Lesbian Favorites' in mijn ipod/itunes
Ik vind haar toch niet zo knap eigenlijkquote:
Daar gaat het ook niet om.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind haar toch niet zo knap eigenlijk
Ik moet een beetje huilen van dat liedjequote:
Ja, wat vinden we daar nou van?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef lezzer het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit bewegend beeld van haar gezien.
Maar wat een gedoe is dat tussen die twee zeg. Zou LiLo nou echt zo'n verknipte muts zijn? Die Ronson verdenk ik er wel eens van dat het haar niet slecht uitgekomen is dat ze met LiLo was ivm haar carriere.
oh wat ben ik erg zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Je zult maar dood worden aangetroffen in een sporttasquote:De raadselachtige dood van de Britse spion die op 23 augustus dood werd aangetroffen in een sporttas in zijn woning in Londen, blijft vooralsnog een raadsel.
Dat is denk ik ook een beetje de bedoeling. Dat het lukt, maakt het zo goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef lezzer het volgende:
Ik moet een beetje huilen van dat liedje
Mmm, ander beeld bij een guillotine dan denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef Vanyel het volgende:
Nee maar ik wil het helemaal niet doen. Ging om het vergelijkbare gevoel.
Lieverd, ik weet wel wat een guillotine isquote:
Ja, een keer is best opvallendquote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet wel wat een guillotine is
Ik vind dat er opvallend vaak over mij gedroomd wordt hier
Jij bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, een keer is best opvallend
Als je even goed leest, heb ik juist NIET over je gedroomdquote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je even goed leest, heb ik juist NIET over je gedroomd
Euh, wie ging er eigenlijk ook al weer pleite bij het nieuwe deel?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef friekin_ het volgende:
Stiekem had ik toch meer slowchat verwacht hier
Maar gaat er iemand naar Laveloss?
Ik ook wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Always! En ik denk Qebbel ook wel
Hehe. Dat was al een subtiele hint die niet opgepakt werdquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
Doel je nog steeds op koken want net zei je iets heel anders![]()
Dan haal ik liever friet eigenlijkquote:
Waar?? Of in een ander topic ofzo?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Dat was al een subtiele hint die niet opgepakt werd
Goed idee. Moet je je natuurlijk wel kleden als snoepnicht.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan wel een jonge potten inloop kook huis beginnen o.i.d.
Net als zo'n oude snoepnicht met z'n schandknaapjes...
Zoek maar terugquote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waar?? Of in een ander topic ofzo?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Always! En ik denk Qebbel ook wel
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gedaan, zonder resultaat.
Kom je nog over de brug?
Als in; ik zou het wel voor je doenquote:
Laat je ze dan ook op je couch surfen?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan haal ik liever friet eigenlijk
Meteen maar effe hoor, ben je boven de 18?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Als in; ik zou het wel voor je doen
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan haal ik liever friet eigenlijk
Sara Gilbert op TV![]()
Over een maand 6 jaar erbovenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meteen maar effe hoor, ben je boven de 18?
![]()
@Qebbel, die zijn echt heul erg lekker!
Dat moet ik even met mijn vrouw overleggen...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Laat je ze dan ook op je couch surfen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammie. In een goeie bak zuurvlees.quote:
Wat ga je daarmee doen? Of is de uitdaging überhaupt ze te maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb een nieuwe uitdaging:
[ afbeelding ]
Ik post tzt wel een foto als ze gelukt zijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat moet ik even met mijn vrouw overleggen...Dat hoef jij helemaal niet, ouwe snoeperd. Jij mag geen mensen onder de 25 perverteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne roept soms ook uit het niks zoiets schattigs limburgs. Of ik ga limburgse liedjes zingen, dat vindt ze ook altijd zo fijn.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat moet ik even met mijn vrouw overleggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard. Wat kan je nog meer doen met koekjes dan? Opeten is niet zo'n uitdaging toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jammie. In een goeie bak zuurvlees.
Of paardenbiefstuk die ik niet mag eten. Bij nader inzien toch niet zo'n goed idee
[..]
Wat ga je daarmee doen? Of is de uitdaging überhaupt ze te maken?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat hoef jij helemaal niet, ouwe snoeperd. Jij mag geen mensen onder de 25 perverteren!
Perverterenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat hoef jij helemaal niet, ouwe snoeperd. Jij mag geen mensen onder de 25 perverteren!
koekjes?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Perverteren![]()
Ik moet eens gaan eten maar ik weet niet wat...
Versieren?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Qebbel het volgende:
Uiteraard. Wat kan je nog meer doen met koekjes dan? Opeten is niet zo'n uitdaging toch?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef wonderer het volgende:
Qebbel kan heel goed cupcakes maken
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Daar gaan we weer.. Brittie is ook nog geen 25. Zo'n meisje bied je geen koekjes aan. Voor je t weet woont ze in je kelder.
Ik zag laatst in een winkel een cupcake standaard en toen moest ik nog aan je denkenquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef wonderer het volgende:
Qebbel kan heel goed cupcakes maken
Ik moest serieus hardop lachenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Daar gaan we weer.. Brittie is ook nog geen 25. Zo'n meisje bied je geen koekjes aan. Voor je t weet woont ze in je kelder.
quote:
Dan is-ie niet dik genoeg.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik eet paprikasoep![]()
Maar niet met een vork.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een winkel een cupcake standaard en toen moest ik nog aan je denkenZag er echt tof uit dat ding.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Me tooDus alles wat boven de 25 is mag wel in lezzers kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Misschien moet ik dan toch meedoen. Maar ik willetniet. Maar koddige lesbeaucakes. Maar anonimiteit en pottenscenes. Maarmaarmaar...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Lief. Als er ooit nog een meet komt dan bak ik speciale lesbeau fok cakes
Is niet gek. Jij bent niet lesbisch toch?quote:
Nou niet buiten de groep van aantrekkelijke jonge lesbo's hoor. Met je 23.quote:
Buiten wat?quote:
Ik kan ze wel opsturen. Of je komt in een burka.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch meedoen. Maar ik willetniet. Maar koddige lesbeaucakes. Maar anonimiteit en pottenscenes. Maarmaarmaar...
Nee, of in ieder geval niet heel erg.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Qebbel het volgende:
Is niet gek. Jij bent niet lesbisch toch?![]()
Je insinueert nu natuurlijk niet dat de bovende25lesbo's in dit topic niet aantrekkelijk zijn he.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou niet buiten de groep van aantrekkelijke jonge lesbo's hoor. Met je 23.
je hebt een moeilijk momentje nu?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch meedoen. Maar ik willetniet. Maar koddige lesbeaucakes. Maar anonimiteit en pottenscenes. Maarmaarmaar...
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je insinueert nu natuurlijk niet dat de bovende25lesbo's in dit topic niet aantrekkelijk zijn he.
Toch?
Nee he, Skunkasaur...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je insinueert nu natuurlijk niet dat de bovende25lesbo's in dit topic niet aantrekkelijk zijn he.
Toch?
3 april!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef skunkasaur het volgende:
Brittieeee, als je bijna 24,5 bent, wanneer ben je dan jarig?
Ik ben ook bijna 24,5 namelijk
Vooral honger. Voor het eerst gesport, zin in iets lekkers maar niet om naar il mulino te lopen en ook eigenlijk niet om appelflappen te maken dus die cupcakes klinken machtig interessant opeens.quote:
Jij begint?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef skunkasaur het volgende:
Alicey is niet gay? Ik ben weer helemaal vergeten wie wie was. Laten we het binnenkomen van Friekin aangrijpen om weer een voorstelrondje te doen!
Godsamme, zo'n avatar en dan over monstertieten beginnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Die burka is wel een tof idee. Als mijn nieuwe monstertieten erin passen tenminste
Ik denk het niet, gezien ik nu met een man samen leef. Maar het geeft niets hoor, ik word wel soms voor lesbo aangezien.quote:
Ik ben alicey, woon nabij Rotterdam en ben 29 jaartjes jong.quote:Ik ben weer helemaal vergeten wie wie was. Laten we het binnenkomen van Friekin aangrijpen om weer een voorstelrondje te doen!
Haaa dan ben je ouder dan ik (drie weken maar hoor). En wel een collega stierquote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
3 april!Kikker in je bil
En ik zie die cupcakes wel zitten Qebbel! Als je ze nou in Utrecht gaat bakken kan ik je nog helpen
Je kunt je altijd aanmelden hoor. Als je op 'het keldertje' klikt in de index staat daar een adres waar je je entreeverzoek heen kunt sturenquote:
Ohhh woon je bij il mulino in de buurt?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vooral honger. Voor het eerst gesport, zin in iets lekkers maar niet om naar il mulino te lopen en ook eigenlijk niet om appelflappen te maken dus die cupcakes klinken machtig interessant opeens.
Die burka is wel een tof idee. Als mijn nieuwe monstertieten erin passen tenminste
Doe een masker op.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yvonne mailen is niet mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je kunt je altijd aanmelden hoor. Als je op 'het keldertje' klikt in de index staat daar een adres waar je je entreeverzoek heen kunt sturen
Ik zou het ook een goeie combi vinden, als ik de scope van het geheel niet zo helder voor de geest had.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef lezzer het volgende:
Godsamme, zo'n avatar en dan over monstertieten beginnen.
Ik ben een ramquote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Haaa dan ben je ouder dan ik (drie weken maar hoor). En wel een collega stier
Dat kan zo geregeld worden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
3 april!Kikker in je bil
En ik zie die cupcakes wel zitten Qebbel! Als je ze nou in Utrecht gaat bakken kan ik je nog helpen
Kookdate!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat kan zo geregeld worden natuurlijk.
Ok.quote:
Heel fijn ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ohhh woon je bij il mulino in de buurt?naaaais.
en monstertietenis het echt zó erg?
We kunnen wel een leuk burkastofje voor je uitzoeken op de lapjesmarkt?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken het wel steeds aantrekkelijker.
Nog wat handschoenen en een shawl er bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken het wel steeds aantrekkelijker.
Een lesburkaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
We kunnen wel een leuk burkastofje voor je uitzoeken op de lapjesmarkt?
En als je op allebei valt, moet je een bi-vakmuts op?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Op zich hebben we dan wel prachtige doelgroepstof.. Maar dan moet eigenlijk iedereen in de lesburka (mooi woord).
Maar houd je dat ook lang vol?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Waar is iedereen trouwens heen gevlucht? Ik zit van pure armoe in OUD te lezen!
Kindernamen... Wel vrij relevante studie.quote:
Micha is een mooie naamquote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kindernamen... Wel vrij relevante studie.
Ik zit dus niet in lezzers kelder
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Brittie het volgende:
Relevante maar lastige studie lijkt me
.
Ik kijk Friends
Zolang je alleen bij de kindernamen kijkt, zal OUD nog best wel gaan, schat ik zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kindernamen... Wel vrij relevante studie.
Ik zit dus niet in lezzers kelder
Net die waarin ze football gingen spelen... té flauwquote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar ga ik nu wel doen, want ga nu lekker mn bedje in, met Friends. Welke afl?
Moet dat nog (net als Micha) een Bijbelse naam zijn, juist niet, of doet dat er niet toe? Wil je je nog vernoemen naar familie, juist niet, of doet ook dat er niet toe?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ben trouwens nog wel op zoek naar een tweede naam (ja, als ik toch mag kiezen, heb altijd al een tweede naam willen hebben).
Die blijft hilarisch! Met "Holland loves Chandler. Thank you Amsterdam! Goodnight!"quote:Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Net die waarin ze football gingen spelen... té flauw.
Enjoy!
Ik vind het nog echt een mooie naam ook. Voor een meisje danquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
Micha is een mooie naamKun je alle kanten mee op
quote:
Dat is ook een reden dat ik er zelden post. Ietsje teveel hormonen en zulks..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Vanyel het volgende:
OUD is vooral vermoeiend omdat iedereen zo snel op zn teentjes getrapt is. Sommige onderwerpen vind ik dan weer wel interessant.
Ik heb Micha niet uitgezocht omdat het bijbels is, eigenlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet dat nog (net als Micha) een Bijbelse naam zijn, juist niet, of doet dat er niet toe? Wil je je nog vernoemen naar familie, juist niet, of doet ook dat er niet toe?
Nou goed dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef lezzer het volgende:
ik was even wat anders doen
Als ik me voorstel, doet de rest het dan ook?
Lezzer, 36. Heel erg lesbisch. Ik hou van chips, koffie, spijkerbroeken, sneakers en hooded sweaters. Oh, ja, en ook van mijn BMW 525i
En natuurlijk van mijn vrouw (10+ jaar bij elkaar).
Muziek: Nena en Kayak
Dat einde is grappig. En liefquote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Brittie het volgende:
[..]jaaa. Nu die dat Ross het been van dat ene meisje gebroken en gaat ie koekjes verkopen
Ligt misschien ook aan de uitspraak. Ik ken een vrouw die Misha heet, maar mijn naam spreek uit met een harde G.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vind Micha dan weer echt een jongensnaam... ik ken dan ook alleen maar mannelijke Micha's, dus ik ben biased.
Zoiets dacht ik al, maar toch maar vragen voor de zekerheid.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Micha niet uitgezocht omdat het bijbels is, eigenlijkEerder unisex en lijkt op mijn eigen naam.
Kom je uit Fryslan?quote:Ik twijfel tussen Sybren (zo zouden mijn ouders me genoemd hebben) en Lammert (naam van mijn pake). Verder is er qua familie en zo niet echt iets bruikbaars, stomme Friezen
Ik ga dan voor het schrijven met ch maar uitspreken als sj. Die harde G (sowieso yuck, maar je bedoelt ws niet een rochelG maar een stevige?) vind ik niet fijn in de naam.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan de uitspraak. Ik ken een vrouw die Misha heet, maar mijn naam spreek uit met een harde G.
Ja hoor eens, we komen niet allemaal uit het Zuiden.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga dan voor het schrijven met ch maar uitspreken als sj. Die harde G (sowieso yuck, maar je bedoelt ws niet een rochelG maar een stevige?) vind ik niet fijn in de naam.
Ja, eens ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Nu zitten we ons fijn voor te stellen voor Freakin, maar die is 'm zelf gesmeerd, dus ik vind het een beetje flauw, maar ok.
Oefenen oefenen oefenen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we komen niet allemaal uit het Zuiden.
Hmm. Ik was te lui om de naam terug te zoeken. Had ik misschien beter wel kunnen doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we komen niet allemaal uit het Zuiden.
Nee, ik heb alleen een pake en mijn ouders vonden het wel een tof idee om Friese namen voor ons uit te zoeken. Ik vind "Adam" trouwens ook wel een leuke naam (mijn oudoom heet zo). Lekker mannelijkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar toch maar vragen voor de zekerheid.
[..]
Kom je uit Fryslan?Dat weet je wel goed te verbergen.
![]()
Je zou ze ook allebei kunnen nemen.
Ja, een G. Die mag best op zijn Limburgs (of op z'nquote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga dan voor het schrijven met ch maar uitspreken als sj. Die harde G (sowieso yuck, maar je bedoelt ws niet een rochelG maar een stevige?) vind ik niet fijn in de naam.
Vooruitquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef lezzer het volgende:
Als ik me voorstel, doet de rest het dan ook?
Ik kan best aardig met een zachte G praten hoor! Ik vind het alleen zelf belachelijk klinken.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oefenen oefenen oefenen.
Of ga eens langs een logopedist
Ik denk dat ik vloeiend limburgs zou kunnen spreken. Maar ik doe het niet, want dat klinkt belachelijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan best aardig met een zachte G praten hoor! Ik vind het alleen zelf belachelijk klinken.
Nou toch wel tot 10 uur minstens?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iemand toevallig enig idee tot hoe laat de Swirl op Utrecht Centraal open is?
Goed ideequote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer Brad een zachte G aan te leren als ie Nederlands praatIs voor hem ook makkelijker
Brabantquote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
De mensen met 'ik kan wel met een zachte g/ limburgs', waar komen jullie oorspronkelijk vandaan?
Zo spannend. Mijn lief komt zo naar huis vanuit Amsterdam en als de Swirl nog open is, neemt ze er een voor me mee. Nou zit ik hier al uren zin te hebben in iets lekkers, dus mijn wereld stort denk ik in als ie dicht isquote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nou toch wel tot 10 uur minstens?
Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen.quote:
Geen idee. Die op de Oude Gracht kennelijk tot 18.30. Van de Swirls op CS is een hoop te vinden, maar nuttige informatie zoals openingstijden onbtreekt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm. Ik was te lui om de naam terug te zoeken. Had ik misschien beter wel kunnen doen.
Iemand toevallig enig idee tot hoe laat de Swirl op Utrecht Centraal open is?
Vloeiend Limburgs spreken gaat me denk ik niet goed af, ik hoor ook pas na een kwartier praten dat iemand Limburgs praat en niet Duits, een of ander grensdialect, Russisch, etc.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vloeiend limburgs zou kunnen spreken. Maar ik doe het niet, want dat klinkt belachelijk...
En ik woon in Limburg, dat kan er ook wel mee te maken hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Zeg maar Rotterdam. Niet helemaal, maar het verschil is toch niet te horen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
De mensen met 'ik kan wel met een zachte g/ limburgs', waar komen jullie oorspronkelijk vandaan?
Echt?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vloeiend Limburgs spreken gaat me denk ik niet goed af, ik hoor ook pas na een kwartier praten dat iemand Limburgs praat en niet Duits, een of ander grensdialect, Russisch, etc.
Ikke! En ik denk dat ik niet de enige ben. Cool!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef wonderer het volgende:
Wie was hier ook alweer B&J freak?
[ afbeelding ]
Swirls vind ik altijd heerlijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
Ja, de Swirl is keilaat open. Mmm... Volgende maand mag ik weer
Ja, maar het zou ook een of ander vaag dialect kunnen zijn hoor. Ik ga te weinig met Limburgers om om daar goed onderscheid tussen te kunnen maken.quote:
Das ongeveer wel waarom ik het vroeg jaquote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef Alicey het volgende:
Van de Swirls op CS is een hoop te vinden, maar nuttige informatie zoals openingstijden onbtreekt.
Whehehe... Maargoed, cream en sugar maken natuurlijk bijna alles lekker..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef wonderer het volgende:
Wie was hier ook alweer B&J freak?
[ afbeelding ]
Ik hoor aan het Limburgs of ze uit het noorden of het zuiden van de provincie komenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef Alicey het volgende:
Vloeiend Limburgs spreken gaat me denk ik niet goed af, ik hoor ook pas na een kwartier praten dat iemand Limburgs praat en niet Duits, een of ander grensdialect, Russisch, etc.
Same herequote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Swirls vind ik altijd heerlijk...Maar er moet al 5 kilo af, misschien zelfs wel 10 en het zouden er zelfs 15 mogen worden zonder dat ik ook maar in de buurt kom van ondergewicht.
Daar postte ik het niet om, het is het enige bewijs dat ik bij de fabriek ben geweestquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whehehe... Maargoed, cream en sugar maken natuurlijk bijna alles lekker..
Horen uit welk deel van Zuid- of Noord-Holland iemand ongeveer komt kan ik dan weer wel.. Weet niet of dat vergelijkbaar is.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoor aan het Limburgs of ze uit het noorden of het zuiden van de provincie komen
En dat is belangrijk omdat?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef wonderer het volgende:
Daar postte ik het niet om, het is het enige bewijs dat ik bij de fabriek ben geweest
Lijkt Zuid-Limburgs misschien ook veel op Vlaams?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef lezzer het volgende:
Er is wel een verschil tussen noord-limburgs en zuid-limburgs.
In het zuiden zingen ze veel meer vind ik. Sowieso gewoon een andere taal.
Ja eigenlijk hoor je dat ook net zo goed als ze geen dialect spreken als wanneer ze dat wel doen. Beetje loze opmerking was het dus. Noordlimburgs Nederlands is ontstellend veel mooie dan Zuidlimburgs Nederlands. Klinkt zo mooi rond.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef lezzer het volgende:
Er is wel een verschil tussen noord-limburgs en zuid-limburgs.
In het zuiden zingen ze veel meer vind ik. Sowieso gewoon een andere taal.
Nee.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt Zuid-Limburgs misschien ook veel op Vlaams?
Ik had het een paar weken terug tegen iemand gezegd, dat ik erheen zou gaan, en ik ben net de foto's van mijn telefoon aan het overzetten. Da's alles.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dat is belangrijk omdat?Overigens is BJ ook erg lekker. Ik probeer dat wel eens.. Zo'n klein bekertje. Als je daar dan een week o.i.d. mee doet is dat niet heel gek.
De bittere praktijk is natuurlijk dat zo'n ding in een half uur leeg is. Gelukkig past het goed in een cholesterolveranderend dieet.
Ja, na de operatie ga ik me aanmelden.quote:
Jij doet toch krachttraining thuis? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, na de operatie ga ik me aanmelden.
Prachtig geformuleerdquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Qebbel het volgende:
Nou dan ga ik ook maar
Qebbel (28), lesbisch. Misschien niet zo erg als Lezzer, maar wel erger dan Vanyel, want ik hoef echt nooit meer een man. Heb een vriendin en samenwoonplannen. Stewardess in wording, hou van auto's, koken, kunst/cultuur, schrijven, horloges en nog veel meer. Woon in de hoofdstad
. En moet nu slapen, want ik heb dadelijk nachtdienst
Oh ja, ik hou ook van bier!
Ja, maar niet zo bijster veel meer de laatste tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij doet toch krachttraining thuis? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prachtig geformuleerd
Overigens hield ik vroeger (tot 5 maanden geleden) ook van bier, maar tegenwoordig staat zelfs de geur me al tegen. Ik ga er maar vanuit dat dat overgaat.
Ik lig er al in! Maar nu echt slapen. Om 23.30u gaat de wekker alweerquote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Jij ging toch naar bed?
En lezzer dronk toch niet?
Ik raak confuus hier.
Stiekeme lurkerd!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef friekin_ het volgende:
Friekin. 23 jaar, nu nog wel. Woonachtig in Limburg, bi.
Goed zo![]()
?
Ja, da's lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Vanyel het volgende:
Is da lekkah?
Zo. Die snode friekin is m gesmeerd, ik ga mijn voorstelverhaal deleten.
Dat heb ik dan weer niet..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef lezzer het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen die niet uit limburg of brabant komen alles met een zachte g op vlaams vinden lijken...
Kom ik heel toevallig tegen met internetbankieren. Hoera voor de vrouwquote:22-09-2010* 445776080 2001548 3217 UT Swirls>\UTRECHT>
PASVOLGNR 009 22-09-2010 22:01
Meer doen dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo bijster veel meer de laatste tijd
Duits witbier ook wel. Of Belgisch bier in het algemeen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
Bier is vies
Alleen Belgisch witbier is wel te drinken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Vanyel het volgende:
HOERA
[..]
Kom ik heel toevallig tegen met internetbankieren. Hoera voor de vrouw
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Ik kijk weer een marathon, en heul soms open ik fokquote:
Oooooh dat is leuk om dat zo te zien!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Vanyel het volgende:
HOERA
[..]
Kom ik heel toevallig tegen met internetbankieren. Hoera voor de vrouw
![]()
quote:claudiadebreij op Twitter
Oh ja, en ik ben dus per heden columniste bij Opzij. En dat is heus niet tuinbroekig. #zonueerstweereseensjekkiedraaien #vanmijnokselhaar
Straks kun je het lepeltje weggooien en het met een rietje doenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ze mag wel een beetje doorfietsen zeg.
Dat was toch al 7 min geleden.
Valt gelukkig mee. Ze heeft me niet teleurgesteldquote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks kun je het lepeltje weggooien en het met een rietje doen
Jouw vrouw fietst door Utrecht voor een ijsje voor d'r meisje. Mijne fietst door Utrecht een slaapliedje zingend voor mij; een wijsje voor haar meisjequote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Ghihi, grote faal van CdB.
Swirl verkoopt ijs. Niet het lekkerste ijs van de wereld, maar prima ijs. In twee smaakjes die ronddraaien met prut erbij.
Mosterdsoep hierquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef lezzer het volgende:
en ik zit hier met een crackertje met smeerkaas...
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef lezzer het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan mensen die ineens gaan zingen op tv...
awwwwquote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jouw vrouw fietst door Utrecht voor een ijsje voor d'r meisje. Mijne fietst door Utrecht een slaapliedje zingend voor mij; een wijsje voor haar meisje! Als 't ijs niet smelt, dan doe ik 't wel.
Jij hebt een goeie, dat hoor ik welquote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef Vanyel het volgende:
En wat roept ze dan onder het ijs scronsjen?
"Schatje ik vind het zo fijn dat ik weer bij je ben!"
Dutje of serieus slapen?quote:
Je zou het denken, maar ze heeft inmiddels wel geleerd dat ik 's avonds niet zo makkelijk meer enthousiast te krijgen ben als ik niet drink. Dat heeft ze minder door als ze zelf aan het drinken is geweest....quote:
Ja, voorbereiden voor morgen "nog even snel mail lezen, spullen klaar leggen", dat soort dingen.quote:Jouw vrouw is ook bijzonder zeg, dat ze rond deze tijd nog t kantoor in duikt.
De mijne wil nu naar bed...
Mijne gaat nog lang niet slapen. De kat dan weer wel... die heeft zich bovenop mij gepositioneerd. Heel tactisch.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Jouw vrouw is ook bijzonder zeg, dat ze rond deze tijd nog t kantoor in duikt.
De mijne wil nu naar bed...
Ik las dus:quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mijne gaat nog lang niet slapen. De kat dan weer wel... die heeft zich bovenop mij gepositioneerd. Heel tactisch.
Komt dat doordat je niet meer zoveel krachttraint?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Mijn rug doet weer pijnNiet zo blij mee.
Lolquote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las dus:
Dat kan dan weer wel, die heeft zich boveop mij gepositioneer.
Ik was al verbaasd dat je lief je vanuit die positie nog toestond verder te posten.
Kweenie, ik stond te douchen en ineens pang. Oude blessure.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Komt dat doordat je niet meer zoveel krachttraint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |