Dat heb ik dan weer niet..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef lezzer het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen die niet uit limburg of brabant komen alles met een zachte g op vlaams vinden lijken...
Kom ik heel toevallig tegen met internetbankieren. Hoera voor de vrouwquote:22-09-2010* 445776080 2001548 3217 UT Swirls>\UTRECHT>
PASVOLGNR 009 22-09-2010 22:01
Meer doen dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo bijster veel meer de laatste tijd
Duits witbier ook wel. Of Belgisch bier in het algemeen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
Bier is vies
Alleen Belgisch witbier is wel te drinken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Vanyel het volgende:
HOERA
[..]
Kom ik heel toevallig tegen met internetbankieren. Hoera voor de vrouw
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Ik kijk weer een marathon, en heul soms open ik fokquote:
Oooooh dat is leuk om dat zo te zien!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Vanyel het volgende:
HOERA
[..]
Kom ik heel toevallig tegen met internetbankieren. Hoera voor de vrouw
![]()
quote:claudiadebreij op Twitter
Oh ja, en ik ben dus per heden columniste bij Opzij. En dat is heus niet tuinbroekig. #zonueerstweereseensjekkiedraaien #vanmijnokselhaar
Straks kun je het lepeltje weggooien en het met een rietje doenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ze mag wel een beetje doorfietsen zeg.
Dat was toch al 7 min geleden.
Valt gelukkig mee. Ze heeft me niet teleurgesteldquote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks kun je het lepeltje weggooien en het met een rietje doen
Jouw vrouw fietst door Utrecht voor een ijsje voor d'r meisje. Mijne fietst door Utrecht een slaapliedje zingend voor mij; een wijsje voor haar meisjequote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Ghihi, grote faal van CdB.
Swirl verkoopt ijs. Niet het lekkerste ijs van de wereld, maar prima ijs. In twee smaakjes die ronddraaien met prut erbij.
Mosterdsoep hierquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef lezzer het volgende:
en ik zit hier met een crackertje met smeerkaas...
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef lezzer het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan mensen die ineens gaan zingen op tv...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |