Lijkt Zuid-Limburgs misschien ook veel op Vlaams?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef lezzer het volgende:
Er is wel een verschil tussen noord-limburgs en zuid-limburgs.
In het zuiden zingen ze veel meer vind ik. Sowieso gewoon een andere taal.
Ja eigenlijk hoor je dat ook net zo goed als ze geen dialect spreken als wanneer ze dat wel doen. Beetje loze opmerking was het dus. Noordlimburgs Nederlands is ontstellend veel mooie dan Zuidlimburgs Nederlands. Klinkt zo mooi rond.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef lezzer het volgende:
Er is wel een verschil tussen noord-limburgs en zuid-limburgs.
In het zuiden zingen ze veel meer vind ik. Sowieso gewoon een andere taal.
Nee.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt Zuid-Limburgs misschien ook veel op Vlaams?
Ik had het een paar weken terug tegen iemand gezegd, dat ik erheen zou gaan, en ik ben net de foto's van mijn telefoon aan het overzetten. Da's alles.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dat is belangrijk omdat?Overigens is BJ ook erg lekker. Ik probeer dat wel eens.. Zo'n klein bekertje. Als je daar dan een week o.i.d. mee doet is dat niet heel gek.
De bittere praktijk is natuurlijk dat zo'n ding in een half uur leeg is. Gelukkig past het goed in een cholesterolveranderend dieet.
Ja, na de operatie ga ik me aanmelden.quote:
Jij doet toch krachttraining thuis? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, na de operatie ga ik me aanmelden.
Prachtig geformuleerdquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Qebbel het volgende:
Nou dan ga ik ook maar
Qebbel (28), lesbisch. Misschien niet zo erg als Lezzer, maar wel erger dan Vanyel, want ik hoef echt nooit meer een man. Heb een vriendin en samenwoonplannen. Stewardess in wording, hou van auto's, koken, kunst/cultuur, schrijven, horloges en nog veel meer. Woon in de hoofdstad
. En moet nu slapen, want ik heb dadelijk nachtdienst
Oh ja, ik hou ook van bier!
Ja, maar niet zo bijster veel meer de laatste tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij doet toch krachttraining thuis? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prachtig geformuleerd
Overigens hield ik vroeger (tot 5 maanden geleden) ook van bier, maar tegenwoordig staat zelfs de geur me al tegen. Ik ga er maar vanuit dat dat overgaat.
Ik lig er al in! Maar nu echt slapen. Om 23.30u gaat de wekker alweerquote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Jij ging toch naar bed?
En lezzer dronk toch niet?
Ik raak confuus hier.
Stiekeme lurkerd!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef friekin_ het volgende:
Friekin. 23 jaar, nu nog wel. Woonachtig in Limburg, bi.
Goed zo![]()
?
Ja, da's lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Vanyel het volgende:
Is da lekkah?
Zo. Die snode friekin is m gesmeerd, ik ga mijn voorstelverhaal deleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |