Buiten wat?quote:
Ik kan ze wel opsturen. Of je komt in een burka.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch meedoen. Maar ik willetniet. Maar koddige lesbeaucakes. Maar anonimiteit en pottenscenes. Maarmaarmaar...
Nee, of in ieder geval niet heel erg.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Qebbel het volgende:
Is niet gek. Jij bent niet lesbisch toch?![]()
Je insinueert nu natuurlijk niet dat de bovende25lesbo's in dit topic niet aantrekkelijk zijn he.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou niet buiten de groep van aantrekkelijke jonge lesbo's hoor. Met je 23.
je hebt een moeilijk momentje nu?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch meedoen. Maar ik willetniet. Maar koddige lesbeaucakes. Maar anonimiteit en pottenscenes. Maarmaarmaar...
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je insinueert nu natuurlijk niet dat de bovende25lesbo's in dit topic niet aantrekkelijk zijn he.
Toch?
Nee he, Skunkasaur...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je insinueert nu natuurlijk niet dat de bovende25lesbo's in dit topic niet aantrekkelijk zijn he.
Toch?
3 april!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:35 schreef skunkasaur het volgende:
Brittieeee, als je bijna 24,5 bent, wanneer ben je dan jarig?
Ik ben ook bijna 24,5 namelijk
Vooral honger. Voor het eerst gesport, zin in iets lekkers maar niet om naar il mulino te lopen en ook eigenlijk niet om appelflappen te maken dus die cupcakes klinken machtig interessant opeens.quote:
Jij begint?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:37 schreef skunkasaur het volgende:
Alicey is niet gay? Ik ben weer helemaal vergeten wie wie was. Laten we het binnenkomen van Friekin aangrijpen om weer een voorstelrondje te doen!
Godsamme, zo'n avatar en dan over monstertieten beginnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Die burka is wel een tof idee. Als mijn nieuwe monstertieten erin passen tenminste
Ik denk het niet, gezien ik nu met een man samen leef. Maar het geeft niets hoor, ik word wel soms voor lesbo aangezien.quote:
Ik ben alicey, woon nabij Rotterdam en ben 29 jaartjes jong.quote:Ik ben weer helemaal vergeten wie wie was. Laten we het binnenkomen van Friekin aangrijpen om weer een voorstelrondje te doen!
Haaa dan ben je ouder dan ik (drie weken maar hoor). En wel een collega stierquote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
3 april!Kikker in je bil
En ik zie die cupcakes wel zitten Qebbel! Als je ze nou in Utrecht gaat bakken kan ik je nog helpen
Je kunt je altijd aanmelden hoor. Als je op 'het keldertje' klikt in de index staat daar een adres waar je je entreeverzoek heen kunt sturenquote:
Ohhh woon je bij il mulino in de buurt?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vooral honger. Voor het eerst gesport, zin in iets lekkers maar niet om naar il mulino te lopen en ook eigenlijk niet om appelflappen te maken dus die cupcakes klinken machtig interessant opeens.
Die burka is wel een tof idee. Als mijn nieuwe monstertieten erin passen tenminste
Doe een masker op.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yvonne mailen is niet mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je kunt je altijd aanmelden hoor. Als je op 'het keldertje' klikt in de index staat daar een adres waar je je entreeverzoek heen kunt sturen
Ik zou het ook een goeie combi vinden, als ik de scope van het geheel niet zo helder voor de geest had.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:40 schreef lezzer het volgende:
Godsamme, zo'n avatar en dan over monstertieten beginnen.
Ik ben een ramquote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Haaa dan ben je ouder dan ik (drie weken maar hoor). En wel een collega stier
Dat kan zo geregeld worden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
3 april!Kikker in je bil
En ik zie die cupcakes wel zitten Qebbel! Als je ze nou in Utrecht gaat bakken kan ik je nog helpen
Kookdate!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat kan zo geregeld worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |