Perverterenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat hoef jij helemaal niet, ouwe snoeperd. Jij mag geen mensen onder de 25 perverteren!
koekjes?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Perverteren![]()
Ik moet eens gaan eten maar ik weet niet wat...
Versieren?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Qebbel het volgende:
Uiteraard. Wat kan je nog meer doen met koekjes dan? Opeten is niet zo'n uitdaging toch?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef wonderer het volgende:
Qebbel kan heel goed cupcakes maken
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Daar gaan we weer.. Brittie is ook nog geen 25. Zo'n meisje bied je geen koekjes aan. Voor je t weet woont ze in je kelder.
Ik zag laatst in een winkel een cupcake standaard en toen moest ik nog aan je denkenquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef wonderer het volgende:
Qebbel kan heel goed cupcakes maken
Ik moest serieus hardop lachenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Daar gaan we weer.. Brittie is ook nog geen 25. Zo'n meisje bied je geen koekjes aan. Voor je t weet woont ze in je kelder.
quote:
Dan is-ie niet dik genoeg.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik eet paprikasoep![]()
Maar niet met een vork.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een winkel een cupcake standaard en toen moest ik nog aan je denkenZag er echt tof uit dat ding.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Me tooDus alles wat boven de 25 is mag wel in lezzers kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Misschien moet ik dan toch meedoen. Maar ik willetniet. Maar koddige lesbeaucakes. Maar anonimiteit en pottenscenes. Maarmaarmaar...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Lief. Als er ooit nog een meet komt dan bak ik speciale lesbeau fok cakes
Is niet gek. Jij bent niet lesbisch toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |