Ok.quote:
Heel fijn ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ohhh woon je bij il mulino in de buurt?naaaais.
en monstertietenis het echt zó erg?
We kunnen wel een leuk burkastofje voor je uitzoeken op de lapjesmarkt?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken het wel steeds aantrekkelijker.
Nog wat handschoenen en een shawl er bij?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken het wel steeds aantrekkelijker.
Een lesburkaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
We kunnen wel een leuk burkastofje voor je uitzoeken op de lapjesmarkt?
En als je op allebei valt, moet je een bi-vakmuts op?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Op zich hebben we dan wel prachtige doelgroepstof.. Maar dan moet eigenlijk iedereen in de lesburka (mooi woord).
Maar houd je dat ook lang vol?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Waar is iedereen trouwens heen gevlucht? Ik zit van pure armoe in OUD te lezen!
Kindernamen... Wel vrij relevante studie.quote:
Micha is een mooie naamquote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kindernamen... Wel vrij relevante studie.
Ik zit dus niet in lezzers kelder
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Brittie het volgende:
Relevante maar lastige studie lijkt me
.
Ik kijk Friends
Zolang je alleen bij de kindernamen kijkt, zal OUD nog best wel gaan, schat ik zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kindernamen... Wel vrij relevante studie.
Ik zit dus niet in lezzers kelder
Net die waarin ze football gingen spelen... té flauwquote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Maar ga ik nu wel doen, want ga nu lekker mn bedje in, met Friends. Welke afl?
Moet dat nog (net als Micha) een Bijbelse naam zijn, juist niet, of doet dat er niet toe? Wil je je nog vernoemen naar familie, juist niet, of doet ook dat er niet toe?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ben trouwens nog wel op zoek naar een tweede naam (ja, als ik toch mag kiezen, heb altijd al een tweede naam willen hebben).
Die blijft hilarisch! Met "Holland loves Chandler. Thank you Amsterdam! Goodnight!"quote:Op woensdag 22 september 2010 21:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
Net die waarin ze football gingen spelen... té flauw.
Enjoy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |