Ik vind het nog echt een mooie naam ook. Voor een meisje danquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
Micha is een mooie naamKun je alle kanten mee op
quote:
Dat is ook een reden dat ik er zelden post. Ietsje teveel hormonen en zulks..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Vanyel het volgende:
OUD is vooral vermoeiend omdat iedereen zo snel op zn teentjes getrapt is. Sommige onderwerpen vind ik dan weer wel interessant.
Ik heb Micha niet uitgezocht omdat het bijbels is, eigenlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet dat nog (net als Micha) een Bijbelse naam zijn, juist niet, of doet dat er niet toe? Wil je je nog vernoemen naar familie, juist niet, of doet ook dat er niet toe?
Nou goed dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef lezzer het volgende:
ik was even wat anders doen
Als ik me voorstel, doet de rest het dan ook?
Lezzer, 36. Heel erg lesbisch. Ik hou van chips, koffie, spijkerbroeken, sneakers en hooded sweaters. Oh, ja, en ook van mijn BMW 525i
En natuurlijk van mijn vrouw (10+ jaar bij elkaar).
Muziek: Nena en Kayak
Dat einde is grappig. En liefquote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Brittie het volgende:
[..]jaaa. Nu die dat Ross het been van dat ene meisje gebroken en gaat ie koekjes verkopen
Ligt misschien ook aan de uitspraak. Ik ken een vrouw die Misha heet, maar mijn naam spreek uit met een harde G.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vind Micha dan weer echt een jongensnaam... ik ken dan ook alleen maar mannelijke Micha's, dus ik ben biased.
Zoiets dacht ik al, maar toch maar vragen voor de zekerheid.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Micha niet uitgezocht omdat het bijbels is, eigenlijkEerder unisex en lijkt op mijn eigen naam.
Kom je uit Fryslan?quote:Ik twijfel tussen Sybren (zo zouden mijn ouders me genoemd hebben) en Lammert (naam van mijn pake). Verder is er qua familie en zo niet echt iets bruikbaars, stomme Friezen
Ik ga dan voor het schrijven met ch maar uitspreken als sj. Die harde G (sowieso yuck, maar je bedoelt ws niet een rochelG maar een stevige?) vind ik niet fijn in de naam.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan de uitspraak. Ik ken een vrouw die Misha heet, maar mijn naam spreek uit met een harde G.
Ja hoor eens, we komen niet allemaal uit het Zuiden.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga dan voor het schrijven met ch maar uitspreken als sj. Die harde G (sowieso yuck, maar je bedoelt ws niet een rochelG maar een stevige?) vind ik niet fijn in de naam.
Ja, eens ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Nu zitten we ons fijn voor te stellen voor Freakin, maar die is 'm zelf gesmeerd, dus ik vind het een beetje flauw, maar ok.
Oefenen oefenen oefenen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we komen niet allemaal uit het Zuiden.
Hmm. Ik was te lui om de naam terug te zoeken. Had ik misschien beter wel kunnen doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor eens, we komen niet allemaal uit het Zuiden.
Nee, ik heb alleen een pake en mijn ouders vonden het wel een tof idee om Friese namen voor ons uit te zoeken. Ik vind "Adam" trouwens ook wel een leuke naam (mijn oudoom heet zo). Lekker mannelijkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar toch maar vragen voor de zekerheid.
[..]
Kom je uit Fryslan?Dat weet je wel goed te verbergen.
![]()
Je zou ze ook allebei kunnen nemen.
Ja, een G. Die mag best op zijn Limburgs (of op z'nquote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga dan voor het schrijven met ch maar uitspreken als sj. Die harde G (sowieso yuck, maar je bedoelt ws niet een rochelG maar een stevige?) vind ik niet fijn in de naam.
Vooruitquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef lezzer het volgende:
Als ik me voorstel, doet de rest het dan ook?
Ik kan best aardig met een zachte G praten hoor! Ik vind het alleen zelf belachelijk klinken.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oefenen oefenen oefenen.
Of ga eens langs een logopedist
Ik denk dat ik vloeiend limburgs zou kunnen spreken. Maar ik doe het niet, want dat klinkt belachelijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan best aardig met een zachte G praten hoor! Ik vind het alleen zelf belachelijk klinken.
Nou toch wel tot 10 uur minstens?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iemand toevallig enig idee tot hoe laat de Swirl op Utrecht Centraal open is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |