awwwwquote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jouw vrouw fietst door Utrecht voor een ijsje voor d'r meisje. Mijne fietst door Utrecht een slaapliedje zingend voor mij; een wijsje voor haar meisje! Als 't ijs niet smelt, dan doe ik 't wel.
Jij hebt een goeie, dat hoor ik welquote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef Vanyel het volgende:
En wat roept ze dan onder het ijs scronsjen?
"Schatje ik vind het zo fijn dat ik weer bij je ben!"
Dutje of serieus slapen?quote:
Je zou het denken, maar ze heeft inmiddels wel geleerd dat ik 's avonds niet zo makkelijk meer enthousiast te krijgen ben als ik niet drink. Dat heeft ze minder door als ze zelf aan het drinken is geweest....quote:
Ja, voorbereiden voor morgen "nog even snel mail lezen, spullen klaar leggen", dat soort dingen.quote:Jouw vrouw is ook bijzonder zeg, dat ze rond deze tijd nog t kantoor in duikt.
De mijne wil nu naar bed...
Mijne gaat nog lang niet slapen. De kat dan weer wel... die heeft zich bovenop mij gepositioneerd. Heel tactisch.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Jouw vrouw is ook bijzonder zeg, dat ze rond deze tijd nog t kantoor in duikt.
De mijne wil nu naar bed...
Ik las dus:quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mijne gaat nog lang niet slapen. De kat dan weer wel... die heeft zich bovenop mij gepositioneerd. Heel tactisch.
Komt dat doordat je niet meer zoveel krachttraint?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Mijn rug doet weer pijnNiet zo blij mee.
Lolquote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las dus:
Dat kan dan weer wel, die heeft zich boveop mij gepositioneer.
Ik was al verbaasd dat je lief je vanuit die positie nog toestond verder te posten.
Kweenie, ik stond te douchen en ineens pang. Oude blessure.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Komt dat doordat je niet meer zoveel krachttraint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |