Blijft koningsquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
Ik vind van wel hoor, dat Tanita Tikaram een potten klassieker is
Hihih die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef Sitethief het volgende:
T.A.T.U. ook of juist helemaal niet?
Tatu vind ik zo liefquote:Op woensdag 22 september 2010 11:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hihih die was ik alweer vergeten
Mogen er ook wel tussen. Ook al waren ze dan nep. Toch wel leuke videoclips altijd
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een afspeellijst 'Lesbian Favorites' in mijn ipod/itunes
Ik vind haar toch niet zo knap eigenlijkquote:
Daar gaat het ook niet om.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind haar toch niet zo knap eigenlijk
Ik moet een beetje huilen van dat liedjequote:
Ja, wat vinden we daar nou van?quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef lezzer het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit bewegend beeld van haar gezien.
Maar wat een gedoe is dat tussen die twee zeg. Zou LiLo nou echt zo'n verknipte muts zijn? Die Ronson verdenk ik er wel eens van dat het haar niet slecht uitgekomen is dat ze met LiLo was ivm haar carriere.
oh wat ben ik erg zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Je zult maar dood worden aangetroffen in een sporttasquote:De raadselachtige dood van de Britse spion die op 23 augustus dood werd aangetroffen in een sporttas in zijn woning in Londen, blijft vooralsnog een raadsel.
Dat is denk ik ook een beetje de bedoeling. Dat het lukt, maakt het zo goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef lezzer het volgende:
Ik moet een beetje huilen van dat liedje
Mmm, ander beeld bij een guillotine dan denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef Vanyel het volgende:
Nee maar ik wil het helemaal niet doen. Ging om het vergelijkbare gevoel.
Lieverd, ik weet wel wat een guillotine isquote:
Ja, een keer is best opvallendquote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet wel wat een guillotine is
Ik vind dat er opvallend vaak over mij gedroomd wordt hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |