abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 18:14:05 #101
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103044466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje. ^O^
Trouwens, Joker kan wel bij katten. ;)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_103108682
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
bedankt voor het meedenken.
pi_103109353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
^O^
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:16:05 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103120928
Ik zag dit lieve meiske op de site van dierenasiels O+
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=181715
Ze zit er al 2 jaar :{ . M.i. onterecht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_103121880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje. ^O^
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Grappig beestje om te zien!

Maar eerlijk gezegd (en dat is echt niet lullig bedoeld :@ ) mis ik een beetje wat er leuk is aan Joker. Hij is lief en grappig... maar de rest wat er staat, is erg negatief. Zo erg zal het toch wel niet zijn?
Wat zit er (naast Sharpei) eigenlijk bij in? Duitse Staander?
Want ik zie dat hij onder Waak- en verdediginshonden / erfhonden staat. En uuhm... het type mensen wat in die categorie zoekt, is waarschijnlijk opzoek naar een ander type hond (want hij is alleen fel naar andere honden toch, niet naar mensen?).
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:34:26 #106
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_103153072
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Grappig beestje om te zien!

Maar eerlijk gezegd (en dat is echt niet lullig bedoeld :@ ) mis ik een beetje wat er leuk is aan Joker. Hij is lief en grappig... maar de rest wat er staat, is erg negatief. Zo erg zal het toch wel niet zijn?
Wat zit er (naast Sharpei) eigenlijk bij in? Duitse Staander?
Want ik zie dat hij onder Waak- en verdediginshonden / erfhonden staat. En uuhm... het type mensen wat in die categorie zoekt, is waarschijnlijk opzoek naar een ander type hond (want hij is alleen fel naar andere honden toch, niet naar mensen?).
Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.
Joker heeft zo te lezen aandacht en opvoeding nodig en in een asiel krijgt hij daarvan nooit zoveel als wanneer hij in een gezin zou wonen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Hoe gaat het nu?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_103189109
Het gaat goed. Hij heeft geen problemen met de andere katten, die worden besnuffeld als ze voorbij lopen. De hond vind hij nog niet zo lief, dus hij gromt heel wat af als de hond in zicht is, maar hij verstopt zich er niet voor. Twee keer hebben we hem onder de bank vandaan gehaald, en onder een klein protest blijft hij toch weer naast me op de bank liggen.
's nachts heeft hij bij ons geslapen en werd ik wakker met Rambo die dicht tegen me aan lag te slapen, bijna tegen mn gezicht aan.
Dus ik denk dat het vooral aandacht en liefde is wat hij nodig heeft, en dat we daarmee heel ver zullen komen. Dan word het volgens mij een dikke kroelkont met een luide aanwezige stem. Ik kan niet wachten..

Hij is trouwens erg groot, en weegt volgens mij makkelijk 7 kilo, hij heeft het in elk geval altijd goed gehad voor zn baasje overleed.

Bij Saartje gekropen, boos op de hond achter me.

Prachtige (haske schele) ogen...
pi_103268953
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef Pagan het volgende:

[..]

Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.
Joker heeft zo te lezen aandacht en opvoeding nodig en in een asiel krijgt hij daarvan nooit zoveel als wanneer hij in een gezin zou wonen.

[..]

Hoe gaat het nu?
Ik wist niet dat dat een echte kleur was, leuk! :)

Maare, op ikzoekbaas kan je hem gewoon onder Dogachtigen en Berghonden zetten... Lijkt me dat daarop mensen kijken die meer bij hem passen, dan de sectie waak- en verdedigingshonden?

En uuhm ik bedoelde niet dat ik persoonlijk de positieve kant van Joker wou weten (ik heb er alle vertrouwen in dat het een leuke hond is) maar meer dat het goed is om dat op internet te belichten. Vaak is het de toon die de muziek maakt.

Als ik zou zeggen dat de Jack Russel van de buren een sportieve, vrolijke, enthousiaste balletjesgek is, komt het heel anders over dan wanneer ik zou zeggen dat het een hyperactieve stuiterbal is. Terwijl het op hetzelfde neer kan komen. En ik denk dat het bij de tekst van Joker ook zo is. Dat je best een bepaald punt kan maken, maar tegelijkertijd mensen enthousiast kan maken.
Immers; ze hebben toch een heel gesprek met de mensen voor Joker (eerst aan de telefoon, dan face 2 face lijkt me). Dus als het niets is, prikken ze er dan wel doorheen?
pi_103324239
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag dit lieve meiske op de site van dierenasiels O+
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=181715
Ze zit er al 2 jaar :{ . M.i. onterecht.
[ afbeelding ]
Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katers :N
  Moderator donderdag 20 oktober 2011 @ 14:01:43 #110
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103324433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katers :N
Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaan :N
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103324591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaan :N
Joh als het kon zou ik alle dieren uit dit topic mee naar huis nemen, maar dat gaat gewoon niet ):O Ik heb er opzich wel de ruimte voor, alleen niet het geld om nog meer mondjes te voeden. Ook is er zo goed als geen kans dat het boterd tussen de dieren die we al hebben :')
Maar ik zou vooral zo graag een hondje willen. Niet al te groot, misschien een pitbull mixje, met zo'n lekkere grote kop O+ Maarja als de ene ouder het goed vind en de ander niet...
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 18:32:24 #112
72518 Strega
pi_103506889
Helaas, Joker zit er nog, en het is zo'n leuke hond!

quote:
Gister een wandeling met Joker gemaakt van 2 uur,hij leert zo snel! Tijd dat hij een huis krijgt! #fijnehond http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Bullie is thuis
pi_103507090
Joker heeft echt een leuk koppie O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 18:40:42 #114
72518 Strega
pi_103507239
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Joker heeft echt een leuk koppie O+
Ja, het is echt een schatje.
Bullie is thuis
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:29:31 #115
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_104962746
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2011 @ 18:51:50 #116
163650 Greys
pi_104976885
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Ik hoop het zó voor Joker!
Het wordt heel hard tijd voor weer een eigen baasje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104977208
quote:
Oh ik duim heel hard! ^O^
Ik klik net die advertentie weer aan met die eerste foto, ik heb meteen weer een glimlach op m'n gezicht als ik dat snoetje zie en aan het leuke filmpje terugdenk :D
pi_105001704
Bij ons zitten deze twee katers in de opvang, we zouden ze het liefste samen plaatsen;

Tony;
kater, zwart met witte bef, oksels en buikvlek.
Gecastreerd en gechipt
Geboren omstreeks 10 augustus 2010
Binnenkat
Kan met;
honden; onbekend
kinderen; onbekend
andere katten; kan met andere katten die niet te dominant voor hem zijn.
Medische achtergrond;
Tony is gevonden met lichte niesziekte verschijnselen. Na een paar dagen was dat over. Na zijn eerste enting kreeg hij een entreactie in de vorm van vieze ogen. Verder heeft hij nooit meer iets gemankeerd.
Verleden;
Hij is ooit als uitgehongerd kitten van een week of 9 op een industrieterrein gevonden, naar het asiel gebracht en in ons gastgezin opgegroeid. Verhaaltjes, foto's en filmpjes uit die tijd zijn ook op Fok! terug te vinden De avonturen van opvangkitten Tony
Tony is eind 2010 geplaatst bij een jong stel die al een poesje hadden. In juli 2011 werd onze hulp ingeroepen omdat Tony van het balkon was gevallen en al 11 dagen vermist was. We hebben hem weer terug bij zijn baasjes weten te krijgen, hij was uitgehongerd en vermagerd maar dolblij om thuis te zijn. Begin november kregen we bericht dat het jonge stel uit elkaar ging en dat ze allebei de katten niet konden houden. Ook al zijn we geen opvanggezien meer voor het asiel maar voor een andere stichting, we hebben Tony en zijn huisgenootje weer in huis genomen, dat poesje is al herplaatst. We hebben hen niet samen gehouden omdat ze niet vreselijk aan elkaar hingen en Tony nogal onder de plak leek te zitten bij haar. We willen Tony niet als enige kat plaatsen, we willen graag een niet-dominant maatje voor hem.
Voer; Tony is bij ons aan alle soorten eten gewend maar het lekkerste vindt hij toch vers voer. Hij is dolgelukkig met het eten wat hij bij ons voorgeschoteld krijgt dus we hopen eigenlijk op een adres waar men ook bereid is vers voer te geven. Het is gezond en de katten vinden het heerlijk.

Tony is een mooie gebouwde kater met een prachtig glanzende vacht. Hij houdt heel veel van knuffelen en ligt graag op schoot of in je armen. Hij is met nieuwe dingen een beetje een held op sokken maar absoluut niet schuw, het is echt een kat die veel liefde te geven heeft.
Wij kunnen hem helaas niet zelf houden en zoeken voor hem een tehuis waar hij nooit meer weg hoeft.

Tony zit momenteel samen met Robin met wie hij goed door één deur kan.

Robin;
kater, rood
Gecastreerd en gechipt
leeftijd (nog) onbekend
kan met;
honden; onbekend
kinderen; onbekend
andere katten; zeer zeker, dat wil hij erg graag.
Medische achtergrond;
(nog) onbekend
Verleden;
Robin is gedumpt in een zwerfkattenkolonie die wordt beheerd door stichting Scheldekat. Hij riep naar de katten die daar woonden en hij liep achter de beheerster aan. Zij heeft hem toen meegenomen, op chip laten checken, etc. Inmiddels weten we waar hij vandaan komt maar hij hoeft niet terug daarheen, wel proberen we nog meer informatie los te krijgen over zijn achtergrond. Wegens gebrek aan opvangcapaciteit heeft Robin een paar weken in een dierenartsenpraktijk in een opnamehokje gezeten, dat heeft zijn vertrouwen in mensen helaas geen goed gedaan. Robin kan enorm genieten van een flinke knuffelsessie maar hij moet wel iets overwinnen voor hij je aanraking toelaat.
Hij is dol op het contact met andere katten en zoekt vooral contact met Tony.
Het liefst zouden we Tony en Robin samen geplaatst zien, met Tony valt er sowieso genoeg te knuffelen en dan heeft Robin rustig de tijd om een nieuwe baasje zijn vertrouwen te schenken.
Voer; Robin is een enorme lekkerbek en eet alles wat wij hem voorzetten. Net als Tony geniet hij ook enorm van vers vlees.

Wie heeft er een fijne plek voor deze prachtige kater ?

Contact kan opgenomen worden via de website van de stichting waarvoor wij opvangen; www.scheldekat.nl of telefoonnummer 0118-412325
Of via ons emailadres kittens apenstaartje zeelandnet punt nl

Nog een filmpje van Robin, hij heeft een nieuw baasje met wat geduld nodig maar hij houdt zeker weten wel van knuffelen;

pi_105338206
quote:
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topic :Y
  donderdag 8 december 2011 @ 15:17:44 #120
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_105339271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topic :Y
Het zal wel afgeketst zijn, hij zit er nog steeds. -O-
  donderdag 8 december 2011 @ 17:42:06 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105344613
Oh Robin O+ Wat een mooie vacht, net Garfield.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_105471719
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh Robin O+ Wat een mooie vacht, net Garfield.
Hij is echt knap hé ? Maar nog nul reacties voor deze heren helaas -O-

Ik heb dit topic geupdate met veel foto's van Tony en vooral Robin;
Ruby's tweede lichting Scheldekittens

pi_105697803
Schoffie, 10-jarige Mechelaar-reu.

Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.
Schoffie is van 14-02-2001 en heeft een stamboom.

Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.

Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.

Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/

zaterdag 17 december 2011 @ 18:01:27 #124
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_105698239
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:

Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.

Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.

Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.

Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/

[ afbeelding ]
Dat roze duizenddingendoekje. O+
pi_105699287
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:

[ afbeelding ]
Schoffie klinkt echt als een héle makkelijke lieve hond O+
pi_105739060
Vers van de pers:
Schoffie heeft een huis gevonden lees ik net!!!
pi_105739106
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Vers van de pers:
Wat goed! :o O+
pi_105739210
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat goed! :o O+
Ja!
Op een ander forum was ik even wat aan het lezen en er stond een topic: "als het goed is"
De inhoud was: komt schoffie bij ons wonen in januari!
Met de link erbij. :)

Echt super. Ik ken ze, t zijn lieve mensen, hart van goud voor honden. :)
pi_105739379
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja!
Op een ander forum was ik even wat aan het lezen en er stond een topic: "als het goed is"
De inhoud was: komt schoffie bij ons wonen in januari!
Met de link erbij. :)

Echt super. Ik ken ze, t zijn lieve mensen, hart van goud voor honden. :)
Wat heerlijk nieuws, dit maakt m'n avond echt helemaal goed!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 december 2011 @ 20:23:46 #130
163650 Greys
pi_105739415
Geweldig voor die ouwe! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105745743
Eerst moeten hun eigen honden nog kennis maken met Schoffie;) ze gaan begin januari kijken.
  † In Memoriam † maandag 19 december 2011 @ 01:40:41 #132
72518 Strega
pi_105756162
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Vers van de pers:
Geweldig, dit is fijn nieuws te lezen zo vlak voor het slapen gaan! ^O^
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 19 december 2011 @ 01:43:46 #133
72518 Strega
pi_105756235
Helaas......Joker is nog steeds niet geplaatst. :'(
Bullie is thuis
  donderdag 29 december 2011 @ 12:39:50 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_106161309
Deze verdient ook een baasje die liefdevol voor hem zorgt...
quote:
Ze moet weg omdat ze alleen aangelijnd uitgelaten kan worden. Als ze niet aangelijnd is viert ze haar vrijheid door overal heen te rennen waar ze maar iets interessants ziet en rent dan achter fietsers aan. Dit kunnen we niet hebben.
(voor het geval de advertentie pleite is...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_106169387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

:o
Wat een achterlijke reden om een hond weg te doen! }:|
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 december 2011 @ 16:18:10 #136
163650 Greys
pi_106169531
Nou wat een idioterie :{
Mijn hond kan ook nog niet los (9 maanden oud) omdat ik het niet vertrouw dat ze de weg niet op rent, maar dat kan je toch oefenen op omheinde velden? En in de tussentijd aangelijnd uitlaten is kennelijk teveel moeite :') :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106170059
"Dit kunnen we niet hebben" :')
Ik zie al dat er kinderen in huis zijn, ik heb er allerlei gedachtes over ( :+ ), maar laat ik maar wijselijk zeggen dat ik gewoon hoop dat er een lief baasje gevonden wordt ^O^
pi_106178712
Schoffie zoekt ook nog steeds een baasje.
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2011 @ 02:31:23 #139
72518 Strega
pi_106192965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dit is toch ook weer te triest voor woorden.... -O-
Bullie is thuis
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:33:54 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_106522338
Ik wil hier Nero graag in het zonnetje zetten :). Nero heeft wat pech gehad in zijn leven (geadopteerd, weer terug gebracht) en zit nu al dik twee jaar bij ons in het asiel van Enschede. In die tijd is niemand bij hem wezen kijken en lopen bezoekers straal langs hem heen, terwijl het een mooie hond is en hij zichzelf echt wel laat zien.

Nero is een knappe man van zeven jaar oud. Nero is braaf aan de lijn, kent de basiscommando's en is heel actief en houdt van een balletje apporteren, ook is hij zindelijk. Nero kan NIET met kinderen, katten en andere honden. Hij kan wel heel goed een poosje alleen zijn en kan ook mee in de auto.

Nero is een kruising herdershond, houdt ook heel erg van wandelen, maar blaft wel naar vreemden en voorbijgangers. Nero wordt alleen geplaatst bij mensen die veel ervaring hebben met honden en het opvoeden daarvan. Het meest perfect voor Nero is een baasje die alleen woont en een grote tuin of erf heeft die Nero kan 'bewaken'. Nero heeft een middellange vacht en moet dus wel regelmatig geborsteld worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_106705477
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eerst moeten hun eigen honden nog kennis maken met Schoffie;) ze gaan begin januari kijken.
Ik zag Schoffie net op de site staan, vandaar dat ik me af zat te vragen of hij al inmiddels geplaatst is na de kennismaking.. Ik hoop het :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:37:22 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106714397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zag Schoffie net op de site staan, vandaar dat ik me af zat te vragen of hij al inmiddels geplaatst is na de kennismaking.. Ik hoop het :)
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schoffie zoekt ook nog steeds een baasje.
;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_106718813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

[..]

;)
Oeps :D Jammer dat het niks geworden is ;(
pi_106719213
Moet dit topic rond September weer eens in de gaten gaan houden. Is gewoon allemaal te zielig :(
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 15 januari 2012 @ 22:30:32 #145
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_106852603
EDIT: sorry, maar dat gaat om een verkoper van Marktplaats die er 1250 euro voor vraagt, dat hoort niet in dit topic ;)

[ Bericht 77% gewijzigd door Greys op 15-01-2012 22:49:45 ]
  zondag 15 januari 2012 @ 22:42:02 #146
176471 oh-oh
pi_106853176
:X Zou die gast niet gewoon doekoe nodig hebben?
Ik kan me niet voorstellen dat je zulke bedragen eist, al had ie me een miljoen gekost, ik gaf hem zo aan iemand die ik kende die er goed voor zou zorgen :o
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 15 januari 2012 @ 22:55:45 #147
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_106853828
Sorry Greys! Je hebt helemaal gelijk, had even totaal niet aan de policy gedacht, vond het gewoon zo'n opmerkelijk aanbod wat je niet snel tegen komt dus snel snel gepost :D Vandaar :D
pi_107066599
Tony en Robin zijn nog steeds beschikbaar. We willen de heren graag samen houden maar tot nu toe hebben we alleen nog maar reacties gekregen van mensen die alleen Robin willen adopteren omdat ze hem zo leuk vinden op de foto's.
Wat niet op de foto's te zien is, is dat Tony gewoon een heerlijke knuffelkater is. Robin houdt ook wel van knuffelen en is meestal wel in de buurt maar hij is wat verlegener en heeft wat meer tijd nodig.
Dus nogmaals deze mooie aanbieding; voortaan 's avonds op de bank een lieve Tony op schoot en rooie Robin in de buurt. Twee jonge speelse katten die elkaar erg graag mogen, gezellig ! :Y

pi_108381788
Tony en Robin zijn nog steeds beschikbaar.

Verder hebben we ook nog Maya en Mascha ter herplaatsing. Mooi, jong, speels, lief, wat wil je nog meer.

Ze zijn ongeveer 7 maanden oud, ingeent, gechipt, geholpen en gezond verklaard door de dierenarts. Zijn zindelijk en lusten alles.
Nadat ze met hun moeder en nestgenootjes zijng edumpt langs de snelweg zijn ze gevangen en uiteindelijk opgenomen in ons gastgezin.

Mascha en Maya trekken erg naar elkaar toe en daarom zouden we ze graag samen plaatsen. Bij mensen zonder andere katten is geen probleem, indien u al katten heeft dan moeten het wel katten zijn die sterk in hun schoenen staan, anders loopt Maya zo over ze heen.

Heb jeinteresse in dit leuke duo neem dan contact op met Stichting Scheldekat. Contactpersoon is Marleen Drijgers, 0118-635264, info@scheldekat.nl
Hier op het forum kan ik uiteraard ook extra informatie geven.
Er is ook een topic waarin meer verhalen over Maya en Mascha staan, dat is hier te vinden;
Ruby's Scheldekatjes (opvangkittens en -katten) #2

Maya is een poesje met een uitgesproken sterk karakter, ze is erg grappig en houdt van kroelen. Ze is niet in eerste instantie bij ons gekomen, ze is direct nadat ze van straat gehaald is geadopteerd door een gezin met twee honden en twee katten. Helaas kon ze daar niet blijven omdat ze te dominant was naar de katten en zelfs de honden. Met onze katten gaat het wel goed en met Mascha helemaal.

Mascha is een lief poesje met een wat voorzichtiger karakter dan Maya. Ze houdt ook van knuffelen maar op haar voorwaarden. Ze is erg sociaal naar andere katten toe.

Nog wat foto's van hen samen, met Maya en Mascha haalt u een duo in huis wat erg lief is voor elkaar, dat is niet altijd vanzelfsprekend bij katten en echt een plezier om naar te kijken.

pi_108696848
Tony heeft inmiddels een goed huis gevonden, Robin is nog niet definitief gereserveerd maar er is interesse *O*

Onze twee jonge, mooie, speelse knuffelpoesjes Maya en Mascha zijn nog steeds beschikbaar;

pi_108718467
Ik moet hier echt niet meer kijken. No way dat er nog 2 katten bij mogen hier. Zucht...
Ik wil ze! :'(
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:48:11 #152
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_112328099
Schopje (zachtjes) voor Joker en alle andere dieren op de long-stay afdeling.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 juni 2012 @ 22:50:34 #153
163650 Greys
pi_112328227
Ohhhh, zit Joker er nog steeds? ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 2 juni 2012 @ 00:37:53 #154
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_112333196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
Ohhhh, zit Joker er nog steeds? ;(
Echt? -O- Arme Joker ;(
  zaterdag 2 juni 2012 @ 01:08:19 #155
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_112334183
Ja, helaas wel. En ze noemen het echt de Long Stay afdeling of iets dergelijks. -O-
pi_112334340
Oh Joker O+ ;(
pi_117458539
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal _O-

pi_117905884
Bella heeft een baasje, ze blijft bij mij :P
pi_117906312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella heeft een baasje, ze blijft bij mij :P
Tof! En wat een supermooi hondje!
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:30:49 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_117906543
Wat een drollig beestje!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_117908790
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst multi!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:59:05 #162
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_118120144
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal _O-
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
god, wat een schattig koppie zeg
mee bekant vangde gin haas.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:48:59 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118121904
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:41:04 #164
176471 oh-oh
pi_118153075
Vanmorgen is er iemand die ik ken onverwacht overleden en nu zoeken we met spoed een nieuw huis voor drie chinese naakthond teefjes. Ze zijn 8 , 9 en 9 jaar oud, een is er geholpen en twee niet.
Mocht er hier iemand graag een of meer chineesjes hebben hoor ik het graag...
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 23:42:36 #165
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118153140
Wat erg oh-oh, sterkte! Ik hoop dat jullie snel een warm gouden mandje voor de hondjes zullen vinden. En ik duim dat ze zelfs samen kunnen blijven.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:46:29 #166
176471 oh-oh
pi_118153313
Twee ervan zijn al hun hele leven samen, Angel en China. Angel is de zus van de mama van mijn Billy ;( Trinity, het derde hondje, zou goed apart kunnen, zij is geholpen, en later herplaatst waar ze nu woont. Ik kan nu even niet op de database, ik kijk morgen nog even, dan kan ik foto´s hier neer zetten.
Ik neem aan dat ze wel in dit topic mogen :@
Het is echt een noodgeval, ze was alleen met een dochter van een jaar of 18 en er zijn nog twee honden en twee katten ook, dus de situatie is heel dringend -O-
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2012 @ 23:51:31 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_118153525
zo sneu dit.. ;(
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:52:41 #168
176471 oh-oh
pi_118153585
Ik ben een paar dagen weinig online, maar mocht er iemand meer willen weten dan graag een pm naar Moussy voor het mailadres van de contactpersoon ^O^
Morgenochtend zal ik ff kijken of ik foto´s kan fixen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:09:13 #169
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_118193312
Ach, wat naar, wat een rotsituatie. ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Pagan op 19-10-2012 23:16:58 ]
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:15:52 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_118193548
@oh-oh, wat naar... -O- Hopelijk vind je snel iets voor de dames!

[ Bericht 29% gewijzigd door Guppy op 19-10-2012 23:21:25 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:12:01 #171
176471 oh-oh
pi_118282601
Trinity is als het goed is geplaats.
Bij deze een foto van Angel:

Ze wordt 26 oktober 8 jaar en is de zus van de moeder van mijn Billy, prachtig hondje vind ik het O+
En dit is China:

Zij is van 23 september 9 jaar.
De dames worden het liefst samen geplaatst omdat ze altijd al samen waren, maar apart is ook goed, het is spoed -O-
Angel is echt kaal, net als mijn Chico, Angel is wat meer scheerwerk, zoals Billy en Sjon zijn...
Ze zijn andere honden ( er wonen nu nog twee bullen ook, en er waren voorheen ook dobermanns en een pharaohond ) en katten gewend.
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:48:35 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118476606
Geweldig mooie poes, met haar 9 jaar in het asiel omdat ze te lief is. Mijn hart breekt.

http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=272489
pi_118477361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef senesta het volgende:
Geweldig mooie poes, met haar 9 jaar in het asiel omdat ze te lief is. Mijn hart breekt.

http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=272489
Yep, ik zag de advertentie vanmiddag staan. Toen ik vorige week bij dat asiel was, was Gioia er nog niet volgens mij. Ik heb haar in ieder geval niet gezien.

Over 3 weken ga ik terug naar het asiel (over twee weekjes een weekje naar het buitenland...) om twee nieuwe gezinsleden op te halen. :)
  vrijdag 2 november 2012 @ 19:25:35 #175
388259 KittenopvangIJssel
Kittenopvang a/d IJssel
pi_118751052
Ik begrijp dat dit topic hier waarschijnlijk niet thuis hoort maar lees ook dingen over mensen die kittens gevonden hebben en niet weten wat te doen. Breng deze alstublieft naar mensen met ervaring en besluit niet zomaar op ze zelf op te voeden. Het grootbrengen van kittens kost geld en veel tijd en verzorging!

Heeft u één of meerdere kittens gevonden?
Neem dan contact met mij op via: kattenopvang-ijssel@live.nl
Ik woon in Raalte, Overijssel. Helaas kan ik alleen wat doen voor kittens in de omgeving van Zwolle tot Deventer, tenzij u een eind wilt rijden.

Elk jaar worden er vele (zwerf)kittens op de meest rare plekken gevonden. Langs de weg, in de berm, leegstaande schuren, vuilnisbakken, in dozen op straat. Vaak zijn deze kittens in de steek gelaten door de moeder poes maar soms zijn ze gedumpt door mensen. Zomaar, omdat ze niet gewenst waren of 'te veel werk'. De vinders van deze diertjes weet vaak niet wat men er mee aan moet. Het asiel lijkt de meest logisch keuze maar helaas worden deze kittens daar nog steeds vaak ingeslapen door tijd- en/of ruimtegebrek. Ik vang deze hulpeloze diertjes met alle liefde op, breng ze groot en vind, wanneer ze hier oud genoeg voor zijn, een goed(!) huisje voor ze.

Kitten adopteren? Kijk op mijn site www.kittenopvangijssel.webs.com voor beschikbare kittens!
Kittenopvang voor gevonden (zwerf)kittens in de omgeving van Zwolle tot Deventer.
kittenopvang-ijssel@live.nl
www.kittenopvangijssel.webs.com
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:02:12 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_121938427
Ik wil graag onze fantastische Hendrik in de picture zetten :).

Hendrik is een Anatolische herder van 6 jaar en is door ons gevonden en nooit door zijn baas opgehaald.

O+. Hendrik heeft per se een baas nodig die hem een consequente opvoeding kan geven en die sterk in zijn/haar schoenen staat, het is immers een reus van een hond met een erg eigengereid karakter.

Meer info is bij mij op te vragen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_126269632
Wil deze graag even onder de aandacht brengen:

En deze zag ik daar net van voorbij komen, dit is Badr H. die naar vrijheid hengelt ;(
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:22:47 #178
176471 oh-oh
pi_126979519
Ik wil graag Cuca onder de aandacht brengen. Ze zit sinds gisteren bij een vriendin van me als opvanghondje, uit Spanje via Greyhounds in Nood. Ze is 9 jaar oud en heeft daarvan 8 jaar in een asiel gewoond, ze is vreselijk lief, ze moet gewoon zsm een eigen warm nest vinden!
Het is een galgo mix, en ze is geholpen, kan met andere honden en katten samen.

Mocht er iemand meer info willen, dan breng ik je in contact met die vriendin!
( Groucho Marx )
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 13:12:30 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126982715
Och dat koppie! Wat een leuk hondje. Het is omdat het nu echt echt even niet kan....
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:44:26 #180
176471 oh-oh
pi_127001347
Ik baal dat het een teef is, als het een reu was geweest had ik het wel gedaan denk ik...
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 mei 2013 @ 21:51:09 #181
163650 Greys
pi_127001737
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil graag Cuca onder de aandacht brengen. Ze zit sinds gisteren bij een vriendin van me als opvanghondje, uit Spanje via Greyhounds in Nood. Ze is 9 jaar oud en heeft daarvan 8 jaar in een asiel gewoond, ze is vreselijk lief, ze moet gewoon zsm een eigen warm nest vinden!
Het is een galgo mix, en ze is geholpen, kan met andere honden en katten samen.
[ afbeelding ]
Mocht er iemand meer info willen, dan breng ik je in contact met die vriendin!
Hoe groot is ze ongeveer?
Ik ga haar zelf niet nemen, dat zeg ik meteen, maar ik kan wel even kletsen met mensen op het hondenstrandje die soms wel geneigd zijn dit soort honden te nemen ;)

En waarom heeft niemand dat arme dier ooit eerder uit het asiel gehaald dan, als toen nog jonge hond ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:56:57 #182
176471 oh-oh
pi_127002027
Galgo mix, vrij groot is ze, ik zoek even een foto waar je haar maat op kan zien!
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:59:16 #183
176471 oh-oh
pi_127002150

Zo krijg je een beter beeld denk ik.
Oh ik vind haar zo lief uitzien O+
( Groucho Marx )
pi_127006043
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag onze fantastische Hendrik in de picture zetten :).

Hendrik is een Anatolische herder van 6 jaar en is door ons gevonden en nooit door zijn baas opgehaald.

[ afbeelding ]

O+. Hendrik heeft per se een baas nodig die hem een consequente opvoeding kan geven en die sterk in zijn/haar schoenen staat, het is immers een reus van een hond met een erg eigengereid karakter.

Meer info is bij mij op te vragen.
Wel jammer dat Hendrik geen anatool is, daar is die veel te pluizig voor, waarschijnlijk een kruizing sarplaninac
  maandag 27 mei 2013 @ 23:41:18 #185
176471 oh-oh
pi_127092113
O+
Nog wat Cuca pics O+

( Groucho Marx )
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:06:06 #186
176471 oh-oh
pi_127294335
*O* Cuca is vandaag geadopteerd!
( Groucho Marx )
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:45:17 #187
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_127295852
*O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:17:49 #188
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_127593076
Ik ben vrijwilliger en opvanggezin bij Huize Zwerfhond. Wij werken samen met een asiel in Griekenland en eentje in Spanje. In principe halen we met name honden hierheen die al zijn gereserveerd maar ook wel honden waarvan wij denken dat ze makkelijk te plaatsen zijn.
2 van die honden wil ik, als het heel misschien mag, even onder de aandacht brengen. Max en Cinnamon. Ze zijn al vrij lang in de opvang en we vinden het onbegrijpelijk, daar het gewoon leuke beesten zijn. Max heeft een hondenvriendje nodig maar dat moet geen probleem zijn.
Nouja, ik hoop dat het mag en dat er iets uit voortkomt want ze verdienen het enorm!
http://www.huizezwerfhond(...)den-in-nederland/max

http://www.huizezwerfhond(...)n-nederland/cinnamon
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:57:33 #189
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128771844
Hoe cool is deze kitten:

http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/kat/35017/--oss

Like a sir :7 Dat wordt later vast een echte baas. Hij wordt ook al aardig dik zag ik.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:01:22 #190
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_128772032
Bad ass kitten >:)
pi_129219999
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Vermoedelijk ken ik twee katjes die naar het asiel gaan. Een prachtige maincoon en een klein lief katje.
maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.
ga ik lekker mee fokken.
blijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 14:32:45 #192
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_129220536
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:13 schreef Nobody2.0 het volgende:

[..]

maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.
ga ik lekker mee fokken.
:')
pi_131595130
Voor dit arme ding schop ik dit topic graag even omhoog:

Wij vragen u speciale aandacht voor Mr. X

Jammer genoeg is de omschrijving van deze heer erg beperkt.
De reden hiervoor kunt u eigenlijk op de foto al een beetje zien: Mr. X voelt zich echt ellendig hier in onze opvang. En wel zo ellendig dat hij eigenlijk alleen maar met platte oortjes in zijn mandje ligt.

Wij hebben op dit moment dus ook niet de mogelijkheid om hem beter te leren kennen.
Maar......................
De echte siamezenkenners onder u schrikken misschien niet zo snel van de foto.
De kenner onder u weet dat het verblijf voor Mr. X in de opvang funest is voor het laten zien van het werkelijke karakter.
Wij zouden heel graag meer voor hem willen betekenen maar vanuit een hoksituatie lijkt dit kansloos te zijn.

Daarom zijn wij op zoek naar iemand die door de "negatieve" foto heen kan kijken en die begrijpt dat Mr. X graag een andere kant van zijn karakter wil laten zien maar dat door de huidige situatie niet kan.

Een noodkreet voor Mr. X:
Waar is die man of vrouw die weet dat hij echt meer is dan zacht en subtiel gegrom en geblaas als hij benadert wordt? Waar is die man of vrouw die Mr. X begrijpt en hem de tijd wil geven om te ontspannen? Waar is die kenner van het ras die niet terugschrikt van een minder aardige foto?
Neem snel contact met ons op!

http://www.dierenopvangoss.nl/
  Moderator donderdag 26 september 2013 @ 19:45:54 #194
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_131595192
Aaaach, het arme ding :o
pi_131596318
Hoe sneu ;( Zo'n poesje zou een poos in een gastgezin moeten doorbrengen zodat hij tot rust kan komen en zijn ware karakter kan laten zien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:16:21 #196
176471 oh-oh
pi_132030447
Voor een vriendin van een goede vriendin deel ik deze oproep hier.
Pharaohonden zijn zo fantastisch O+

GOED THUIS GEZOCHT
Helaas moet ik voor mijn lieve pharao hond teef Qisha een nieuw thuis zoeken. Ze heeft een stamboom en is 5 jaar.
Ze is erg gesteld op mensen en kan goed met andere honden. Het is een echte knuffelkont en is het liefst alleen met het baasje.
Contact kan via mij.
( Groucho Marx )
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:39:21 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132032089
Ken dat ras helemaal niet :o De meesten heten zeker Anubis :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:42:03 #198
176471 oh-oh
pi_132032162
Geen idee, ik ken er maar twee, Qisha en eentje hier waar ik woon :D
( Groucho Marx )
pi_132673542
Ik heb hier nog 4 opvangers in huis van het asiel. Ik woon in Twente.

Lorah en Lara

Lorah

Twee 4 maanden oude dametjes. Het zijn zusjes. Ze zijn erg knuffelig, vooral Lorah (lapjes). Al wil Lara ook wel knuffels maar meer in haar eigen tijd. Lorah geeft echt kusjes O+ Ze kunnen met andere katten en zijn erg speels. Ze zouden goed passen in een gezin met kinderen. Liefst samen maar hoeft niet perse.

Molly. Geschat op 4 jaar oud. Speels en knuffelige poes.

Haar zoon, 10 weken oude Dikkie Dik (Manny) zoekt ook nog steeds een huisje

Alle katten krijgen een enting, chip en wanneer ze oud genoeg zijn ook een castratie.
Meer informatie kan opgevraagd worden bij mij :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:46:08 #200
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132674049
Lieve Oskar komt door omstandigheden terug. Is zindelijk, kan alleen zijn, lief, loopt netjes aan riem en los, wereldhond!

http://www.huizezwerfhond(...)n-in-nederland/oscar
L'Enfer, c'est les autres.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')