Trouwens, Joker kan wel bij katten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
bedankt voor het meedenken.
Grappig beestje om te zien!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje.
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Grappig beestje om te zien!
Maar eerlijk gezegd (en dat is echt niet lullig bedoeld) mis ik een beetje wat er leuk is aan Joker. Hij is lief en grappig... maar de rest wat er staat, is erg negatief. Zo erg zal het toch wel niet zijn?
Wat zit er (naast Sharpei) eigenlijk bij in? Duitse Staander?
Want ik zie dat hij onder Waak- en verdediginshonden / erfhonden staat. En uuhm... het type mensen wat in die categorie zoekt, is waarschijnlijk opzoek naar een ander type hond (want hij is alleen fel naar andere honden toch, niet naar mensen?).
Hoe gaat het nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
bedankt voor het meedenken.
Ik wist niet dat dat een echte kleur was, leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.
Joker heeft zo te lezen aandacht en opvoeding nodig en in een asiel krijgt hij daarvan nooit zoveel als wanneer hij in een gezin zou wonen.
[..]
Hoe gaat het nu?
Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag dit lieve meiske op de site van dierenasiels![]()
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=181715
Ze zit er al 2 jaar. M.i. onterecht.
[ afbeelding ]
Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katers
Joh als het kon zou ik alle dieren uit dit topic mee naar huis nemen, maar dat gaat gewoon nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaan
quote:Gister een wandeling met Joker gemaakt van 2 uur,hij leert zo snel! Tijd dat hij een huis krijgt! #fijnehond http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Ja, het is echt een schatje.quote:
Ik hoop het zó voor Joker!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar.
Oh ik duim heel hard!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar.
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Duimen maar.
Het zal wel afgeketst zijn, hij zit er nog steeds.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topic
Hij is echt knap hé ? Maar nog nul reacties voor deze heren helaasquote:Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh RobinWat een mooie vacht, net Garfield.
Dat roze duizenddingendoekje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schoffie, 10-jarige Mechelaar-reu.
Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.
Schoffie is van 14-02-2001 en heeft een stamboom.
Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.
Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.
Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/
[ afbeelding ]
Schoffie klinkt echt als een héle makkelijke lieve hondquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schoffie, 10-jarige Mechelaar-reu.
Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.
Schoffie is van 14-02-2001 en heeft een stamboom.
Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.
Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.
Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/
[ afbeelding ]
Wat goed!quote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Vers van de pers:
Schoffie heeft een huis gevonden lees ik net!!!
Ja!quote:
Wat heerlijk nieuws, dit maakt m'n avond echt helemaal goed!quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Op een ander forum was ik even wat aan het lezen en er stond een topic: "als het goed is"
De inhoud was: komt schoffie bij ons wonen in januari!
Met de link erbij.
Echt super. Ik ken ze, t zijn lieve mensen, hart van goud voor honden.
Geweldig, dit is fijn nieuws te lezen zo vlak voor het slapen gaan!quote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Vers van de pers:
Schoffie heeft een huis gevonden lees ik net!!!
(voor het geval de advertentie pleite is...)quote:Ze moet weg omdat ze alleen aangelijnd uitgelaten kan worden. Als ze niet aangelijnd is viert ze haar vrijheid door overal heen te rennen waar ze maar iets interessants ziet en rent dan achter fietsers aan. Dit kunnen we niet hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ireth het volgende:
Deze verdient ook een baasje die liefdevol voor hem zorgt...
[..]
(voor het geval de advertentie pleite is...)
Dit is toch ook weer te triest voor woorden....quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ireth het volgende:
Deze verdient ook een baasje die liefdevol voor hem zorgt...
[..]
(voor het geval de advertentie pleite is...)
Ik zag Schoffie net op de site staan, vandaar dat ik me af zat te vragen of hij al inmiddels geplaatst is na de kennismaking.. Ik hoop hetquote:Op zondag 18 december 2011 21:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Eerst moeten hun eigen honden nog kennis maken met Schoffie;) ze gaan begin januari kijken.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag Schoffie net op de site staan, vandaar dat ik me af zat te vragen of hij al inmiddels geplaatst is na de kennismaking.. Ik hoop het
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schoffie zoekt ook nog steeds een baasje.
Oepsquote:
Tof! En wat een supermooi hondje!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella heeft een baasje, ze blijft bij mij
god, wat een schattig koppie zegquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto'squote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, ik zag de advertentie vanmiddag staan. Toen ik vorige week bij dat asiel was, was Gioia er nog niet volgens mij. Ik heb haar in ieder geval niet gezien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef senesta het volgende:
Geweldig mooie poes, met haar 9 jaar in het asiel omdat ze te lief is. Mijn hart breekt.
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=272489
Hoe groot is ze ongeveer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil graag Cuca onder de aandacht brengen. Ze zit sinds gisteren bij een vriendin van me als opvanghondje, uit Spanje via Greyhounds in Nood. Ze is 9 jaar oud en heeft daarvan 8 jaar in een asiel gewoond, ze is vreselijk lief, ze moet gewoon zsm een eigen warm nest vinden!
Het is een galgo mix, en ze is geholpen, kan met andere honden en katten samen.
[ afbeelding ]
Mocht er iemand meer info willen, dan breng ik je in contact met die vriendin!
Wel jammer dat Hendrik geen anatool is, daar is die veel te pluizig voor, waarschijnlijk een kruizing sarplaninacquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag onze fantastische Hendrik in de picture zetten.
Hendrik is een Anatolische herder van 6 jaar en is door ons gevonden en nooit door zijn baas opgehaald.
[ afbeelding ]. Hendrik heeft per se een baas nodig die hem een consequente opvoeding kan geven en die sterk in zijn/haar schoenen staat, het is immers een reus van een hond met een erg eigengereid karakter.
Meer info is bij mij op te vragen.
maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Vermoedelijk ken ik twee katjes die naar het asiel gaan. Een prachtige maincoon en een klein lief katje.
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:13 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.
ga ik lekker mee fokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |