abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 18:14:05 #101
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103044466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje. ^O^
Trouwens, Joker kan wel bij katten. ;)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_103108682
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
bedankt voor het meedenken.
pi_103109353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Vriend en ik gaan de siamees vandaag ophalen. Nu als pleegkat, en eventueel voor adoptie maar dat hangt helemaal af van hoe het thuis zal gaan. maar hij heeft in elk geval een huisje nu.
^O^
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:16:05 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103120928
Ik zag dit lieve meiske op de site van dierenasiels O+
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=181715
Ze zit er al 2 jaar :{ . M.i. onterecht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_103121880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Joker zit helaas nog steeds op een huisje te wachten.
Hij heeft nu een eigen filmpje. ^O^
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Grappig beestje om te zien!

Maar eerlijk gezegd (en dat is echt niet lullig bedoeld :@ ) mis ik een beetje wat er leuk is aan Joker. Hij is lief en grappig... maar de rest wat er staat, is erg negatief. Zo erg zal het toch wel niet zijn?
Wat zit er (naast Sharpei) eigenlijk bij in? Duitse Staander?
Want ik zie dat hij onder Waak- en verdediginshonden / erfhonden staat. En uuhm... het type mensen wat in die categorie zoekt, is waarschijnlijk opzoek naar een ander type hond (want hij is alleen fel naar andere honden toch, niet naar mensen?).
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:34:26 #106
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_103153072
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Grappig beestje om te zien!

Maar eerlijk gezegd (en dat is echt niet lullig bedoeld :@ ) mis ik een beetje wat er leuk is aan Joker. Hij is lief en grappig... maar de rest wat er staat, is erg negatief. Zo erg zal het toch wel niet zijn?
Wat zit er (naast Sharpei) eigenlijk bij in? Duitse Staander?
Want ik zie dat hij onder Waak- en verdediginshonden / erfhonden staat. En uuhm... het type mensen wat in die categorie zoekt, is waarschijnlijk opzoek naar een ander type hond (want hij is alleen fel naar andere honden toch, niet naar mensen?).
Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.
Joker heeft zo te lezen aandacht en opvoeding nodig en in een asiel krijgt hij daarvan nooit zoveel als wanneer hij in een gezin zou wonen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef miek221 het volgende:
Hoe gaat het nu?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_103189109
Het gaat goed. Hij heeft geen problemen met de andere katten, die worden besnuffeld als ze voorbij lopen. De hond vind hij nog niet zo lief, dus hij gromt heel wat af als de hond in zicht is, maar hij verstopt zich er niet voor. Twee keer hebben we hem onder de bank vandaan gehaald, en onder een klein protest blijft hij toch weer naast me op de bank liggen.
's nachts heeft hij bij ons geslapen en werd ik wakker met Rambo die dicht tegen me aan lag te slapen, bijna tegen mn gezicht aan.
Dus ik denk dat het vooral aandacht en liefde is wat hij nodig heeft, en dat we daarmee heel ver zullen komen. Dan word het volgens mij een dikke kroelkont met een luide aanwezige stem. Ik kan niet wachten..

Hij is trouwens erg groot, en weegt volgens mij makkelijk 7 kilo, hij heeft het in elk geval altijd goed gehad voor zn baasje overleed.

Bij Saartje gekropen, boos op de hond achter me.

Prachtige (haske schele) ogen...
pi_103268953
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef Pagan het volgende:

[..]

Zijn kleur is Flowered, dat is in Nederland geen erkende kleur, hier moet een Shar-Pei eenkleurig zijn. Volgens de FCI lijst valt hij onder de Sectie Molossers en berghonden, Subsectie Type Mastiff. Qua karakter zijn het normaal geweldige honden. We hebben hem zelf nog niet ontmoet, maar gaan dat binnenkort wel doen.
Joker heeft zo te lezen aandacht en opvoeding nodig en in een asiel krijgt hij daarvan nooit zoveel als wanneer hij in een gezin zou wonen.

[..]

Hoe gaat het nu?
Ik wist niet dat dat een echte kleur was, leuk! :)

Maare, op ikzoekbaas kan je hem gewoon onder Dogachtigen en Berghonden zetten... Lijkt me dat daarop mensen kijken die meer bij hem passen, dan de sectie waak- en verdedigingshonden?

En uuhm ik bedoelde niet dat ik persoonlijk de positieve kant van Joker wou weten (ik heb er alle vertrouwen in dat het een leuke hond is) maar meer dat het goed is om dat op internet te belichten. Vaak is het de toon die de muziek maakt.

Als ik zou zeggen dat de Jack Russel van de buren een sportieve, vrolijke, enthousiaste balletjesgek is, komt het heel anders over dan wanneer ik zou zeggen dat het een hyperactieve stuiterbal is. Terwijl het op hetzelfde neer kan komen. En ik denk dat het bij de tekst van Joker ook zo is. Dat je best een bepaald punt kan maken, maar tegelijkertijd mensen enthousiast kan maken.
Immers; ze hebben toch een heel gesprek met de mensen voor Joker (eerst aan de telefoon, dan face 2 face lijkt me). Dus als het niets is, prikken ze er dan wel doorheen?
pi_103324239
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag dit lieve meiske op de site van dierenasiels O+
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=181715
Ze zit er al 2 jaar :{ . M.i. onterecht.
[ afbeelding ]
Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katers :N
  Moderator donderdag 20 oktober 2011 @ 14:01:43 #110
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103324433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Die zou ik mee willen nemen, zou alleen niet goed gaan want ik heb al een ontzettend dominante poes die hier de baas is over 2 katers :N
Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaan :N
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103324591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, zo sneu he? Hier zou het ook niet gaan :N
Joh als het kon zou ik alle dieren uit dit topic mee naar huis nemen, maar dat gaat gewoon niet ):O Ik heb er opzich wel de ruimte voor, alleen niet het geld om nog meer mondjes te voeden. Ook is er zo goed als geen kans dat het boterd tussen de dieren die we al hebben :')
Maar ik zou vooral zo graag een hondje willen. Niet al te groot, misschien een pitbull mixje, met zo'n lekkere grote kop O+ Maarja als de ene ouder het goed vind en de ander niet...
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 18:32:24 #112
72518 Strega
pi_103506889
Helaas, Joker zit er nog, en het is zo'n leuke hond!

quote:
Gister een wandeling met Joker gemaakt van 2 uur,hij leert zo snel! Tijd dat hij een huis krijgt! #fijnehond http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ierenasiel-zuidwolde
Bullie is thuis
pi_103507090
Joker heeft echt een leuk koppie O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 18:40:42 #114
72518 Strega
pi_103507239
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Joker heeft echt een leuk koppie O+
Ja, het is echt een schatje.
Bullie is thuis
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:29:31 #115
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_104962746
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Duimen maar. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2011 @ 18:51:50 #116
163650 Greys
pi_104976885
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Wij waren gisteren even bij het asiel om een megagrote hondenmand die wij over hadden weg te geven, toen hoorden we dat er deze week mensen komen om kennis te maken met Joker.
Ik hoop het zó voor Joker!
Het wordt heel hard tijd voor weer een eigen baasje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104977208
quote:
Oh ik duim heel hard! ^O^
Ik klik net die advertentie weer aan met die eerste foto, ik heb meteen weer een glimlach op m'n gezicht als ik dat snoetje zie en aan het leuke filmpje terugdenk :D
pi_105001704
Bij ons zitten deze twee katers in de opvang, we zouden ze het liefste samen plaatsen;

Tony;
kater, zwart met witte bef, oksels en buikvlek.
Gecastreerd en gechipt
Geboren omstreeks 10 augustus 2010
Binnenkat
Kan met;
honden; onbekend
kinderen; onbekend
andere katten; kan met andere katten die niet te dominant voor hem zijn.
Medische achtergrond;
Tony is gevonden met lichte niesziekte verschijnselen. Na een paar dagen was dat over. Na zijn eerste enting kreeg hij een entreactie in de vorm van vieze ogen. Verder heeft hij nooit meer iets gemankeerd.
Verleden;
Hij is ooit als uitgehongerd kitten van een week of 9 op een industrieterrein gevonden, naar het asiel gebracht en in ons gastgezin opgegroeid. Verhaaltjes, foto's en filmpjes uit die tijd zijn ook op Fok! terug te vinden De avonturen van opvangkitten Tony
Tony is eind 2010 geplaatst bij een jong stel die al een poesje hadden. In juli 2011 werd onze hulp ingeroepen omdat Tony van het balkon was gevallen en al 11 dagen vermist was. We hebben hem weer terug bij zijn baasjes weten te krijgen, hij was uitgehongerd en vermagerd maar dolblij om thuis te zijn. Begin november kregen we bericht dat het jonge stel uit elkaar ging en dat ze allebei de katten niet konden houden. Ook al zijn we geen opvanggezien meer voor het asiel maar voor een andere stichting, we hebben Tony en zijn huisgenootje weer in huis genomen, dat poesje is al herplaatst. We hebben hen niet samen gehouden omdat ze niet vreselijk aan elkaar hingen en Tony nogal onder de plak leek te zitten bij haar. We willen Tony niet als enige kat plaatsen, we willen graag een niet-dominant maatje voor hem.
Voer; Tony is bij ons aan alle soorten eten gewend maar het lekkerste vindt hij toch vers voer. Hij is dolgelukkig met het eten wat hij bij ons voorgeschoteld krijgt dus we hopen eigenlijk op een adres waar men ook bereid is vers voer te geven. Het is gezond en de katten vinden het heerlijk.

Tony is een mooie gebouwde kater met een prachtig glanzende vacht. Hij houdt heel veel van knuffelen en ligt graag op schoot of in je armen. Hij is met nieuwe dingen een beetje een held op sokken maar absoluut niet schuw, het is echt een kat die veel liefde te geven heeft.
Wij kunnen hem helaas niet zelf houden en zoeken voor hem een tehuis waar hij nooit meer weg hoeft.

Tony zit momenteel samen met Robin met wie hij goed door één deur kan.

Robin;
kater, rood
Gecastreerd en gechipt
leeftijd (nog) onbekend
kan met;
honden; onbekend
kinderen; onbekend
andere katten; zeer zeker, dat wil hij erg graag.
Medische achtergrond;
(nog) onbekend
Verleden;
Robin is gedumpt in een zwerfkattenkolonie die wordt beheerd door stichting Scheldekat. Hij riep naar de katten die daar woonden en hij liep achter de beheerster aan. Zij heeft hem toen meegenomen, op chip laten checken, etc. Inmiddels weten we waar hij vandaan komt maar hij hoeft niet terug daarheen, wel proberen we nog meer informatie los te krijgen over zijn achtergrond. Wegens gebrek aan opvangcapaciteit heeft Robin een paar weken in een dierenartsenpraktijk in een opnamehokje gezeten, dat heeft zijn vertrouwen in mensen helaas geen goed gedaan. Robin kan enorm genieten van een flinke knuffelsessie maar hij moet wel iets overwinnen voor hij je aanraking toelaat.
Hij is dol op het contact met andere katten en zoekt vooral contact met Tony.
Het liefst zouden we Tony en Robin samen geplaatst zien, met Tony valt er sowieso genoeg te knuffelen en dan heeft Robin rustig de tijd om een nieuwe baasje zijn vertrouwen te schenken.
Voer; Robin is een enorme lekkerbek en eet alles wat wij hem voorzetten. Net als Tony geniet hij ook enorm van vers vlees.

Wie heeft er een fijne plek voor deze prachtige kater ?

Contact kan opgenomen worden via de website van de stichting waarvoor wij opvangen; www.scheldekat.nl of telefoonnummer 0118-412325
Of via ons emailadres kittens apenstaartje zeelandnet punt nl

Nog een filmpje van Robin, hij heeft een nieuw baasje met wat geduld nodig maar hij houdt zeker weten wel van knuffelen;

pi_105338206
quote:
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topic :Y
  donderdag 8 december 2011 @ 15:17:44 #120
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_105339271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Ik zag Joker net op de site, dus ik dacht meteen aan dit topic :Y
Het zal wel afgeketst zijn, hij zit er nog steeds. -O-
  donderdag 8 december 2011 @ 17:42:06 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105344613
Oh Robin O+ Wat een mooie vacht, net Garfield.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_105471719
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh Robin O+ Wat een mooie vacht, net Garfield.
Hij is echt knap hé ? Maar nog nul reacties voor deze heren helaas -O-

Ik heb dit topic geupdate met veel foto's van Tony en vooral Robin;
Ruby's tweede lichting Scheldekittens

pi_105697803
Schoffie, 10-jarige Mechelaar-reu.

Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.
Schoffie is van 14-02-2001 en heeft een stamboom.

Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.

Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.

Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/

zaterdag 17 december 2011 @ 18:01:27 #124
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_105698239
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:

Zijn baasje kan hem door omstandigheden niet de aandacht geven die hij nodig heeft en daarom wordt voor hem een liefdevol huis gezocht.

Schoffie is voor mensen enorm sociaal, hij is een hele makkelijke en lieve hond. Hij blaft niet en is dus als waakhond niet geschikt. Hij kan goed met andere honden, reu of teef maakt niet uit. Schoffie loopt zo goed als altijd los en luistert uitstekend. Momenteel verblijft hij buiten in een kennel, binnen wonen zal even wennen zijn maar als hij zijn aandacht krijgt, levert dat geen problemen op.

Schoffie is kerngezond en nog zeer vitaal. Een nieuwe baas zal aan Schoffie een geweldig maatje krijgen, hij is echt een hond om heerlijke wandelingen mee te maken. Als Schoffie zijn aandacht en beweging krijgt is hij een meer dan tevreden hond.

Denk jij de juiste baas voor Schoffie te zijn, neem dan voor meer informatie contact op via http://www.hondenherplaatsingen.nl/

[ afbeelding ]
Dat roze duizenddingendoekje. O+
pi_105699287
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:45 schreef _Multiply86_ het volgende:

[ afbeelding ]
Schoffie klinkt echt als een héle makkelijke lieve hond O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')