Tof! En wat een supermooi hondje!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella heeft een baasje, ze blijft bij mij
god, wat een schattig koppie zegquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto'squote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bella, 4,5 maand oud.Zit bij mij in de opvang.
Lief, aanhankelijk hondje. Moet nog leren om aan de lijn te lopen, ze loopt nu heel zielig mee, beetje bang.. maar als ze los mag lopen is ze heel vrolijk. Speelt graag met andere honden, kan met katten en kinderen. Moet even aan je wennen en daarna volgt ze je overal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, ik zag de advertentie vanmiddag staan. Toen ik vorige week bij dat asiel was, was Gioia er nog niet volgens mij. Ik heb haar in ieder geval niet gezien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef senesta het volgende:
Geweldig mooie poes, met haar 9 jaar in het asiel omdat ze te lief is. Mijn hart breekt.
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=272489
Hoe groot is ze ongeveer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil graag Cuca onder de aandacht brengen. Ze zit sinds gisteren bij een vriendin van me als opvanghondje, uit Spanje via Greyhounds in Nood. Ze is 9 jaar oud en heeft daarvan 8 jaar in een asiel gewoond, ze is vreselijk lief, ze moet gewoon zsm een eigen warm nest vinden!
Het is een galgo mix, en ze is geholpen, kan met andere honden en katten samen.
[ afbeelding ]
Mocht er iemand meer info willen, dan breng ik je in contact met die vriendin!
Wel jammer dat Hendrik geen anatool is, daar is die veel te pluizig voor, waarschijnlijk een kruizing sarplaninacquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag onze fantastische Hendrik in de picture zetten.
Hendrik is een Anatolische herder van 6 jaar en is door ons gevonden en nooit door zijn baas opgehaald.
[ afbeelding ]. Hendrik heeft per se een baas nodig die hem een consequente opvoeding kan geven en die sterk in zijn/haar schoenen staat, het is immers een reus van een hond met een erg eigengereid karakter.
Meer info is bij mij op te vragen.
maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Vermoedelijk ken ik twee katjes die naar het asiel gaan. Een prachtige maincoon en een klein lief katje.
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:13 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
maincoon? die wil ik wel. zijn karper duur.
ga ik lekker mee fokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |