Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heerlijk![]()
[..]
Kind slaapt, man is vliegtuigjes kijken en ik moest even mail checken![]()
flickrquote:
en als je de naam eenmaal hebt dan is de rest simpelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en ons checken he?
[..]
flickr
Even wel natuurlijkquote:
Ik weetquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als je de naam eenmaal hebt dan is de rest simpel
Van vakantiegangers?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Even wel natuurlijk![]()
Ik duik zo weer op de bank en in een boek(met een leenhondje op schoot)
niet altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en als je de naam eenmaal hebt dan is de rest simpel
Leenhondje?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Even wel natuurlijk![]()
Ik duik zo weer op de bank en in een boek(met een leenhondje op schoot)
zeg dat welquote:
van de boerderijquote:
ooooh, maar dat zijn lieverdsquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien dat ik ook ooit nog een keer een hond wil, zoeen ofzo:
[ afbeelding ]Die krijg ik er ws nooit door bij Ado, al maakt ie denk ik meer kans dan een chihuahua
waar blijft de OPquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
van de boerderij![]()
![]()
ik had bij 'boerderijhond' niet direct een Jack Russell met de naam Iris verwacht, maar soit.
Kalm an. Ben bezig, laptop is net aangezwengeld. Nu wiki + OP.quote:
DMquote:
Jack Russel is wel boerderijhondquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van de boerderij![]()
![]()
ik had bij 'boerderijhond' niet direct een Jack Russell met de naam Iris verwacht, maar soit.
Ja, heel lief en dus ook alleen een optie als we een heel groot landhuis hebben met een hele grote tuinquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, maar dat zijn lieverds![]()
![]()
![]()
die heel heel heel veel ruimte nodig hebben![]()
Aaaahzoow.quote:
Ik ben ooit bereden door een Duitse herderquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaahzoow.
Maar dan nog, zo'n beest op schoot. Zo'n beest dat jou wil likken enzo
.
Ik heb er nog trauma's van. Ben geen hondenmens
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2.das toch geen hond meer das een kalf !quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]Die krijg ik er ws nooit door bij Ado, al maakt ie denk ik meer kans dan een chihuahua
#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
Ja, maar grote boerderij. Ik denk dan: grote hond. Herder of Rottweiler ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jack Russel is wel boerderijhondHeel veel energie en dus ruimte nodig
Er zat er hier een keer eentje in het asiel....oooooh, wat moest ik me inhoudenquote:Ja, heel lief en dus ook alleen een optie als we een heel groot landhuis hebben met een hele grote tuin
Net als een Jack Russel dus
Trix en Klaus.quote:
Hondjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaahzoow.
Maar dan nog, zo'n beest op schoot. Zo'n beest dat jou wil likken enzo
.
Ik heb er nog trauma's van. Ben geen hondenmens
.
Op je slaapkamerquote:
*proestquote:
laters lovelyquote:
Even verbeterdquote:
We hebben er niet voor niets vier driequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhh!
Katten zijn wel een stuk gemakkelijker en net zo schattig
Je probeerde onder je huwelijk uit te komen zeker?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
daar ging me koffie
Ado zei geloof ik dat je een hond pas iets kan leren vanaf maatje boven de kniequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das toch geen hond meer das een kalf !
Ik heb ooit zo'n geweldige husky in t asiel in Eindhoven zien zitten... Luisterde goed, was ontzettend mooi, heel erg vriendelijk en rustig en echt gewoon een geweldig beest... En ooit bijna een chihuahua van 11 meegenomen die tussen de katten zat omdat ik t zo zielig vond dat ie in het asiel terecht was gekomen. En was ook een heel rustig, vriendelijk beestje. (Wat wil je op die leeftijd)quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
Er zat er hier een keer eentje in het asiel....oooooh, wat moest ik me inhouden
dat is niet geluktquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je probeerde onder je huwelijk uit te komen zeker?
Een traumatische ervaring uit het verleden zou niet moeten betekenen dat je ze nooit meer een kans geeft. Vind ik. Persoonlijk. Dan.quote:
vier ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben er niet voor niets vier drie
Jaa, nou ja, ik werkte er en ik heb maar 1 keer de verleiding niet kunnen weerstaan, knap he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit zo'n geweldige husky in t asiel in Eindhoven zien zitten... Luisterde goed, was ontzettend mooi, heel erg vriendelijk en rustig en echt gewoon een geweldig beest... En ooit bijna een chihuahua van 11 meegenomen die tussen de katten zat omdat ik t zo zielig vond dat ie in het asiel terecht was gekomen. En was ook een heel rustig, vriendelijk beestje. (Wat wil je op die leeftijd)
En je hebt gelijk, je verwacht eerder een grotere hond
Het was niet een ervaring. Het was 2 jaar lang. Opgedrongenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een traumatische ervaring uit het verleden zou niet moeten betekenen dat je ze nooit meer een kans geeft. Vind ik. Persoonlijk. Dan.
Liebchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat gaan jullie hardIk let even niet op en we zijn weer een topic verder
Hoe is het hier?
Eentje is weggelopenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
vier ?
Ik zou nog wel een exotic poes willen en dan een keer een nestje ofzoMaar denk niet dat dat iets wordt
Ik kwam even langsquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Ohneeeeeeequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ooit een kater van 11 uit het asiel gehaald die zooo mooi was. Pas gecastreerd toen ie in t asiel kwam, heel brede kop, fors lijf
En toen had ik m een dag en liet iemand m naar buiten en is op een straat verderop overreden... Ik was zo kwaad! Had t nog gezegd...![]()
Vergaderenquote:
Kittensquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje is weggelopen![]()
Hou je zo van dat ras ja? Dat je ook wel een nestje wilt?
Hier zijn vier knuffelige kittens trouwens![]()
![]()
Wel maar 1 hond? Of meerdere?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
Het was niet een ervaring. Het was 2 jaar lang. Opgedrongen.
Ik heb er nooit gewerkt ofzo, maar ging wel regelmatig honden uitlaten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, nou ja, ik werkte er en ik heb maar 1 keer de verleiding niet kunnen weerstaan, knap he?![]()
En toch, later als ik groot ben en op die enorme boerderij woon, dan wil ik een hondjeUit het asiel
Twee. van die kleine witte kutkeffertjes, keer op keer tegen mijn zin in mijn klauwen gedrukt door mijn toenmalige vriendinnetje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel maar 1 hond? Of meerdere?
(en hoezo opgedrongen, je kunt ze toch ook negeren?)
Awhquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eentje is weggelopen![]()
Hou je zo van dat ras ja? Dat je ook wel een nestje wilt?
Hier zijn vier knuffelige kittens trouwens![]()
![]()
Hij was trouwens ook heel lief en kwam meteen de eerste avond uitgebreid op mn schoot liggen spinnenquote:
vergader ze duckquote:
Ik was jaren vrijwillger, ik werkte er niet betaald ofzo hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er nooit gewerkt ofzo, maar ging wel regelmatig honden uitlaten.
Is ook wel leuk, beestje een tweede kans gevenHeb de meeste van mijn katten uit het asiel gehaald, alleen mn raskatten niet. (En ik moet bekennen dat ik weer dit ras zou nemen als er iets met hen gebeurt, over hopelijk 20 jaar ofzo... Want ik ben zo verliefd geworden op de exotic
![]()
)
Mietje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:57 schreef MPG het volgende:
Twee. van die kleine witte kutkeffertjes, keer op keer tegen mijn zin in mijn klauwen gedrukt door mijn toenmalige vriendinnetje..
Owja, het vriendinnetje vond het maar vreemd dat ik niet wilde zoenen als zij zich net uitgebreid in haar gezicht had laten likken door zo'n vies beest.
marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
marcquote:
Jaquote:
koffie is voor altijdquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ga je al... koffie is voor vķķr je huwelijk, dus niet voor daarna!
Neequote:Op dinsdag 21 september 2010 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
AwhDas niet leuk
En ja, ik vind ze helemaal geweldig, echt de meest fantastische katten die er zijn![]()
EnLief
Hihi, dat is wel heel lief..en dan zo'n afloopquote:Hij was trouwens ook heel lief en kwam meteen de eerste avond uitgebreid op mn schoot liggen spinnenHij mocht me, want als ie mn vriend zag, kroop ie gelijk weer onder de kast
Die hondjes in elk geval sowiesoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
Ja. Ik had die meid eerder buiten moeten zetten, ikweet.
Naatjequote:
Liebchenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
He GFquote:
Dan was zij er vanzelf achteraan gelopenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hondjes in elk geval sowieso
goed planquote:
de stucadoor komt woensdag pasquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GF![]()
Alles goed daar? Lukt het stucen een beetje?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ben jij dat!
Hoi liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, had ik gezien, en fijn en ja, dat mogen Mikkie en Mirre wel, maar Joris niet ivm blaasgruis, maar die mag wel wat eigen brokjes dan (witte zak in trapkast), plus Groningen is okee
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is verkeerd omquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
Dan was zij er vanzelf achteraan gelopen.
Twee vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was zij er vanzelf achteraan gelopen.
einde cryptografisch berichtquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi liefje![]()
![]()
Ja, had ik gezien, en fijn en ja, dat mogen Mikkie en Mirre wel, maar Joris niet ivm blaasgruis, maar die mag wel wat eigen brokjes dan (witte zak in trapkast), plus Groningen is okee
Drie. Want twee keffertjes.quote:
lees en leut zequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. En nu is het afgelopen hoor. Ik ga koffie maken en lezen![]()
![]()
fijne dag nog STquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Sommige mensenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was jaren vrijwillger, ik werkte er niet betaald ofzo hoor![]()
Ja, mijn eerste kat kwam aanlopen en is via het asiel (ivm een eventueel zoekend baasje) weer naar mij gekomen, de tweede kwam uit het asiel.
En dan nog die van mijn man, eentje gewoon van een particulier nestje en eentje uit een gezin waar ze niet meer voor hem konden zorgen.
En mijn aller-allereerste katje zat aan een boommet zijn dode zusjes en broertjes
Hai mopje van mequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi liefje![]()
![]()
Koffie ze en lees ze, snoetquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Dat vnden meer mensenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
En okeeeeeeee, dat is tof.
Ik vind ze alleen zo enorm lelijk![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond hun poezels knuffelenquote:
Veel plezier meisjequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Nog beter!quote:
Ik las dat de 2 katten elkaar wat aardiger vinden in het vorige topicquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vnden meer mensen
LAatst kwam een moeder een kindje hier ophalen, was de eerste keer dat iemand meteen tegen me zei: Wow wat een mooie kat!
Ik was helemaal trots
Jij bent gek, of wil je gaan hondrijden?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tof en fijn en dankjewel en vergeet je groenten niet, die liggen nog op het aanrechtquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai mopje van me![]()
KeeIk dacht ik vraag het maar, want er stond me inderdaad iets van bij met voedingsdingen enzo
En dan krijgt Joris wat eigen brokjes
Dankje!Ik durf nu ook al bijna niet meer in deze auto te rijden
ik ben zo gestressd dat er weer iets stuk gaat ofzo
Dus het leek me juist even goed om een eind te rijden, even wat vertrouwen opbouwen
Oh en de tankdop kan ik er zo uithalen? Of moet ik daar ook nog iets speciaals voor doen?
Hoezo? Ze kunnen nu mooi een voorzet doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Blijf het knap vinden dat het demissionaire kabinet toch bezuinigt
Ja hequote:
quote:
Een kabinet dat demissionair is, mag niet zo veel hoor...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kunnen nu mooi een voorzet doen
En lief en dankjewelquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof en fijn en dankjewel en vergeet je groenten niet, die liggen nog op het aanrecht![]()
En doe niet zo gek, gewoon gaan rijden! (op de snelweg tocht het raam een beetje ivm dat halve rubber, dat is normaal, en dat fluitgeluid dus ook)
En tanken is: sleutel er in, omdraaien, dop er gewoon af draaien, tanken, dop er op, klepje dicht doen, sleutel omdraaien. Niets spannends dus)
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er was niemand... heb daar 10 minuten zitten wachten...
Ja, maar kan ik nu wel weer ff wat werk verzetten... dus eerder thuis vandaagquote:
Jij bent ook liefquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
En iedereen: dankjulliewel voor de lieve woorden, ik hou ook van jullie![]()
![]()
Dat zijn de betere berichtenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar kan ik nu wel weer ff wat werk verzetten... dus eerder thuis vandaag
Maar als een meerderheid van de kamer voor is zie ik geen probleem en bovendien gaat het nieuwe kabinet meer bezuinigenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een kabinet dat demissionair is, mag niet zo veel hoor...
ik dacht al zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vanavond hun poezels knuffelenEn ik heb haar auto te leen en ik had gevraagd of ik daar mee naar Groningen mocht
Duidelijk zo?
Bis später Liebchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten
En nu moet ik zelf zo weg, dus even spulletjes pakken en dan naar afspraak en ouders en ST d'r poezelsTot later
![]()
Jawel. Maar Cohen-1 gaat de bezuinigingen straks over een andere boeg gooienquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als een meerderheid van de kamer voor is zie ik geen probleem en bovendien gaat het nieuwe kabinet meer bezuinigen
Premier Somalië dient ontslag inquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o Wie heeft geld over om mij de politiek in te helpen?
Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Maar Cohen-1 gaat de bezuinigingen straks over een andere boeg gooien.
Jij gelooft nog dat Rutte een stabiele club kan vormenquote:
ik wil in NL blijven, mag dat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Premier Somalië dient ontslag in
Somalië zoekt nog een premier. Moet wel te doen zijn van jouw spaarboekje
.
Dat wel maar ik denk niet in deze vorm, trouwens ik vind dat Cohen al stom bezig is geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij gelooft nog dat Rutte een stabiele club kan vormen?
Ja. Dan moet je een sponsor zoeken voor je PvdT. Misschien heeft Johan Vlemminx interessequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wil in NL blijven, mag dat?
Partij voor de Toek?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dan moet je een sponsor zoeken voor je PvdT. Misschien heeft Johan Vlemminx interesse.
Met die geblondeerde gaat sowieso niet lukken nee, maar ik denk dat 't gewoon spaakloopt met R. Imho mag Cohen, ondanks stommiteit, het eens proberen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar ik denk niet in deze vorm, trouwens ik vind dat Cohen al stom bezig is geweest
Gamma.quote:
We zullen zien, ben weer aan het werkquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die geblondeerde gaat sowieso niet lukken nee, maar ik denk dat 't gewoon spaakloopt met R. Imho mag Cohen, ondanks stommiteit, het eens proberen.
Werkzequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zullen zien, ben weer aan het werk
Zoietsquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek, of wil je gaan hondrijden?
Had je vorige week nou ook al problemen met je collega's?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Middag Ferb!
bepaalde collega's die denken dat als ze iets vragen het meteen gebeurt
whehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er was niemand... heb daar 10 minuten zitten wachten...
laters marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten
En nu moet ik zelf zo weg, dus even spulletjes pakken en dan naar afspraak en ouders en ST d'r poezelsTot later
![]()
Vind allebei leuk, hond moet wel opgevoed zijn...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef ScarFace- het volgende:
Katten zijn leuker dan honden(vind ik)
Middag Janiesquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind allebei leuk, hond moet wel opgevoed zijn...ben ik niet zo heel goed in vrees ik.
+ Dat mn dochter totaal geen overwicht heeft
Kat moet ook opgevoed zijn, maar die zijn toch vaak wel makkelijker.
O die honden zijn ook wel mooi en lief, mijn overburen hebben er twee. Wat een koeien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets
Ik vind ze gewoon heel mooi, en lief
En ik had gelijkWeer terug zonder kinderen
Ado vindt jouw hond leukt ras dan.
Ja, het gaat hier heel goed, ben er echt blij meequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O die honden zijn ook wel mooi en lief, mijn overburen hebben er twee. Wat een koeien.
De meiden zijn echt thuis daar nu.Leuk.
Mijn hond is dan ook erg erg tof en minder lomp als die grote. Uhm nee toch niet.
Die van ons doet niksquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef ScarFace- het volgende:
Katten zijn eigenwijs.
Daarom zijn ze zo cool
Dat zal iemand anders geweest zijn... ik heb hele lieve collega'squote:Op dinsdag 21 september 2010 15:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Had je vorige week nou ook al problemen met je collega's?
Of was dat iemand anders?
ferbquote:
Hij geniet van zijn rustquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die van ons doet niks![]()
Hij is dan al aan de oudere kant, maarja..
wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo het programma voor oktober heb ik ook weer klaar
van allesquote:
colaquote:
iddquote:
Gazeuzequote:
Goed bezig! Ik ben ook weer een planning aan het updatenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
zo mijn site heb ik ook weer geupdate
Gelen? Hij wordt Chinees?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ferb, ben je wel aan het gelen, of ben je dat glad vergeten?
Of hij wordt een fles joppiesausquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is geelzucht aan het oplopen
Ben je me weer voor vandaagquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
oh noes
16:00 geweest
operatie stofwolk
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
oh noes
operatie stofwolk
Dat was wel een heel grote stofwolk zoquote:
dat van gisteren kon ik niet op me laten zittenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je me weer voor vandaag
wel thuis!
meer een vuurstreepquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel een heel grote stofwolk zo.
donderdag gratis entreequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
zo mijn site heb ik ook weer geupdate
Dat dacht ik al, dus ik zat hier maar te wachten tot jij weg ging, dus nu kan ik ook eindelijk naar huisquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat van gisteren kon ik niet op me laten zitten
[..]
meer een vuurstreep
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:51 schreef wel.o.k het volgende:
oh noes
operatie stofwolk
geen stofwolk gezienquote:
quote:
laters MDquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dus ik zat hier maar te wachten tot jij weg ging, dus nu kan ik ook eindelijk naar huis
En nu kan ik echt wegquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je bent zaterdag niet hier geweest
op een potlood kauwenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger maar kan pas over 1.45 minuten eten
quote:
Geniet ervanquote:
wou zeggen, kids op marktplaats?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou helemaal vrij ben ik ook weer niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wou zeggen, kids op marktplaats?
Tofquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
vet manquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
Niceeequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
nicequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal jou eens te koop aanbieden
quote:
quote:
Nou, dat doe ik dus op een vrije zondagmiddag als jullie zitten te Fok!kenquote:
Op 1 dag?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dat doe ik dus op een vrije zondagmiddag als jullie zitten te Fok!ken
Hoe kan jij een lCD betalen van 20.000 euro?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niceje weet dat mijn ICD 20.000 euro waard is hé
Dag Ladyquote:
dat weet ik dus welquote:
zuckerfabrik. Machen sie da zuckertortchen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
waarom dat dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger maar kan pas over 1.45 minuten eten
henkquote:
morgen moet ik weer beginnenquote:
leningtjequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan jij een lCD betalen van 20.000 euro?
nice flesquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De oogst van zondag![]()
[ afbeelding ]
Jeuj
smakelijk ferbquote:
trevquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
zuckerfabrik. Machen sie da zuckertortchen?
Oh ik maak het nog weleens bonter hoor. Dit zijn er maar 47. De aanvoerlijnen worden steeds langer hequote:
en wat doen ze in eitortequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein, das machen wir im Batzenhäusle
Hey Engelquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef -Engel- het volgende:
Hee voor mij graag een thee![]()
en hij allemaal
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef -Engel- het volgende:
Hee voor mij graag een thee![]()
en hij allemaal
Wat is een ICD?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niceje weet dat mijn ICD 20.000 euro waard is hé
dan heb je het van Llquote:
huh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan heb je het van Ll
en dan hebben jullie het over mij
ik haal 2 dingen door elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar hij het over heeft....
Ik denk dat de meeste dat hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik begrijp hetquote:
ik nou welquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
story of my lifequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dat hebben
o ik ben dus niet vreemdquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
pas maar op, straks denken ze dat je ook een nerd bentquote:
duidelijkquote:
Hoezo, 'ook'?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, straks denken ze dat je ook een nerd bent
dat dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dat je niet gesnapt wordt of 2 dingen door elkaar?
[..]
Niet bij dit onderwerp
iddquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij nooitquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, straks denken ze dat je ook een nerd bent
quote:
Ik ben geen nerdquote:
nou iig helemaal niet meerquote:
Hoho, Nerd god is het hequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. Marcvenlo, das pas een nerd
.
oooooquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
Ik ben geen nerd. Marcvenlo, das pas een nerd
.
Wat moet ik met een kloon?quote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Marijkequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Ik ben zonet bijna opgegeten door ST d'r katten![]()
En heb een overheerlijke pompoen, courgette en paprika's mee naar huis genomen
Hoe is het hier?
Mij het hof maken natuurlijkquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Hoe is het hier?
Hey Trevquote:
Hi MZ....quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Hoe is het hier?
Check, dat was hetquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij het hof maken natuurlijk
Yup en dan ook nog dat op het werk een machine niet goed deedquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey TrevWat is d'r aan de hand? Nog steeds moe?
Liebchenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen
Waren ze zo uitgehongerd?
Oeh, lekker verse groente!
He Engelquote:
Iets met busdeurrubbersquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ja!Echt, Mickie heeft wel 10 keer keihard in m'n had gebeten (hij miste steeds het snoepje
![]()
). Wel super schattig
Toen nog even geknuffeld en weer naar huis
En zeker lekkere verse groenten, ga van de week pompoensoep maken denk ik
Hoi, nuecken?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij het hof maken natuurlijk
Ja, leenhondjes zijn toch andersquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
!
En en en poezels knuffelen! Veel beter dan een 'leenhondje'
.
Oeh, pompoensoep.
Zeg, Fles, dacht je nou echt dat ik zo goedkoop wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi, nuecken?![]()
Zie je mam, zonder kl00n![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, leenhondjes zijn toch anders![]()
Ja, lekkerMet linzen en veel kruiden en creme fraiche
Ik vries waarschijnlijk toch een aantal porties in, dus ik bewaar wel wat voor je
Toch wel!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]!
Ssssttttt....
Niet hier....
A nee geef mij maar druk.....quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
He EngelRustig is ook wel eens lekker toch?
Nou kom maar op dan!quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg, Fles, dacht je nou echt dat ik zo goedkoop was
Nee maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was geen resultaat bij bedongen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat danquote:
Vaag.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had hier een post op gereplyd
Oh nu staatie er ineens welkutfok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |